Оқытудың жаңа педагогикалық және ақпараттық технологияларын қолдану




Презентация қосу
Оқытудың жаңа педагогикалық және ақпараттық технологияларын
қолдану.

«Педагогикалық технологиялар дегеніміз –
оқыту үрдісін жобалау, ұйымдастыру мен
жүргізудің ойластырылған моделі»
педагог – ғалым В. М Монохов.

Шаталовтың интенсивті оқытуы (тірек сигналдарын пайдалану),
бұл оқушылардың таным белсенділіктерін арттырады.
Жаңа формация мұғалімі – бұл пәндік білім жүйесінің,
іскелік пен дағдының , кез-келген ғылыми білім
сапасын меңгерген маман ғана емес , оқыту
технологиясының жүйесімен , оқушылардың өмірге
дағдыландыру құзырлығын айқындау бағытындағы
әдіс –тәсілдерімен қаруланған тұлға.
Қазақстан Республикасының Елбасы Н.Ә. Назарбаев
Білім мен Ғылым қызметкерлінің II съезінде:
«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі
мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай
тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады.
Сондықтан ұстазға жүктелген міндет ауыр» - деген
болатын.
Жанпейісованың модульдік технологиясы, бұл оқушылардың оқу
қанығын (мотивациясын) күшейтіп, шығармашылық ізденістерге
жетелейді, бұл технологияның басты жетістігі – жеке оқушының
білім сапасын анықтау.

Бұл технологияның басты жетістігі – жеке оқушының білім сапасын
анықтау. Себебі, әр модульден кейін нәтиже сабақ, тест бар, оқушы өз
бетімен жұмыс жасайды. Осыған байланысты мен төмендегідей тесттер,
бақылау жұмыстарын жасадым, бұлар ІІ нұсқадан тұрады:
- бағдарламаға байланысты жеке тақырыптар
- грамматикалық тесттер
- лексика-грамматикалық тесттер
- лексика- грамматикалық бақылау жұмыстары
Караевтің оқытуды дербестендіру мен деңгейлік
дифференциалдау технологиясы, бұл оқушылардың пәнге
деген қызығушылықтарын арттырып, ойлау қабілеттерін
дамытады.

Шығарма байқауының нәтижелері:

2005-2006 оқу жылы – А.А. Заводина
І орын – мектепішілік, «Мен қазақша сөйлеймін»
І орын – мектепішілік, «Қазақ тілі – мемлекеттік тіл»
І орын – мектепішілік, «Тіл және тәуелсіздік»
ІІІ орын – қалалық, «Жас ұрпақ Тәуелсіз Қазақстан
туралы»
Жобалау технологиясы, бұл оқушының пәнге, ғылымға деген
қызығушылығын қалыптастыра отырып, ғылым негіздерін үйрету.

Жобалау технологиясымен жұмыс істеу тәжірибемнің нәтижесі.

2005-2006 оқу жылы – С.А. Ивановтың нәтижесі.
І орын – мектепішілік
ІІ орын – қалалық
ІІІ орын – облыстық
Республикалық тестен 44 ұпай жинап, Республикалық жоба байқауына өте
алмай қалды. Тақырыбы: “Құмаш Нұрғалиев – Қазақтың Мересьеві”.
2006-2007 оқу жылы – Р.В. Шехингердің нәтижесі.
І орын – мектепішілік
І орын – қалалық, І тур
І орын – қалалық, ІІ тур
Тақырыбы: “Адам атының құпиясы”
Волковтың технологиясы шығармашылық
қажеттілікке негізделген яғни оқушылардың
өз бетімен жұмыс істеу қабілетін арттырып,
білімді өңдеу амалын игертеді.
Ивановтың технологиясы әлеуметтік түйсікке
негізделген, бұл технология бойынша
оқушылардың ойлау, ойлану, ой сезімдері
қалыптасады.
Ақпараттық технологиясы кез – келген
техникалық құралдарды жатқызуға болады
(ЭЕМ, аудио, видео таспалары, кино)
Сарыбаевтің натуралды әдісі оқушыларға
сөйлеу тілін үйренудегі алғашқы баспалдақ
«Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның
ашыса, азаматтық намысың болса,
қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің
нығайып-көркеюі жолында жан теріңді
сығып жүріп еңбек ет. Жердің де, елдің
де иесі өзің екеніңді ұмытпа.
Н.Ә.Назарбаев

Ұқсас жұмыстар
Жас тәрбиешінің педагогикалық технологиясы
Ақпараттық құзіреттілік
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайлы ақпарат
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Ақпараттық комуникациялық технология
ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері
ТЕХНОЛОГИЯЛАР ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕ
Пәндер