Маркетингтің баға және тауар саясаты: ассортимент, бренд, жарнама және өткізу стратегиялары


Slide 1

Батырбаев Арман

Маркетингтің баға саясаты

Slide 2

Кәсіпорын мақсаты:

Пайда табу

2. нарықтағы

үлесін көтеру

3. сату көлемінің

өсімін көтеру

Slide 3

Стратегия - дегеніміз ұйымның міндетті ісін

орындауды және

мақсатына жетуді

қамтамасыз ететін

жан-жақты

жоспар жиынтығы

болып саналады.

Slide 4

Тауар - бұл адамдардың нақты қажеттіліктерін қанағаттандыратын және айырбасқа түсетін өнім. Тауарлар материалды (шикізат, машиналар, құрал-жабдықтар, азық-түлік) және материалды емес (қызмет, идеялар) сипатта болады.

Slide 5

Тауар стратегия - бұл тауар саясатының бір бағыты, нарықта неғұрлым табысты жұмыс істеуді қалау мен кәсіпорынның нәтижелі қызметің қамтамасыз етуімен байланысты тауар қатарын оптимизациялау бағытын өңдеу

және тауар

(қызмет)

ассортиментің

анықтау, негізгі

мақсаты

сатылымның

белгілі бір көлеміне

жету мен пайда табу.

Slide 6

Тауар саясаты тауардың ассортименттік тұжырымдамасын, олардың сапасын және бәсекеге қабілеттілігін жоғарылатуды, өнімнің

өмірлік циклын талдауды,

жаңа және ескі

өнімдердің байланысын

анықтауды, тауар

белгілерін ұйымдастыру

стратегиясын айқындауды,

ораманы жасау және

өндірісті ұйымдастыруды

басқаруды қамтиды.

Slide 7

Тауар саясатының кезеңдері:

Slide 8

Кәсіпорынның тауарлық саясаты мынадай бағытта құрылуы мүмкін:

Slide 9

Жарнаманы жоспарлау товарды өткізу жоспарымен бірге жасалады да, мұнда рынокты зерттеу нәтижесі және бәсекелестер қабылдаған шаралар ескеріледі.

Өткізу деңгейін сақтау, содан кейін арттыру үшін, жарнама шараларымен бір мезетте кәсіпорын имиджін сақтау және жақсарту мақсатында шаралар жоспарын қабылдау қажет. Мұның өзі өкілеттік

шығындарға байланысты

(журналистерді шақыру,

қабылдау, газеттер мен

журналдарға хабарландыру

жіберу, т. б. ) . Осының

барлығының қоғамдағы

байлансы қызметіне

(«паблик рилейшнс»)

тікелей қатысы бар.

Slide 10

тауар өткізу жоспары қалған барлық жоспарларды жасаудың негізі болып саналады және де әрдайым бұған мыналар енеді:

Slide 11

Фирма өндiретiн тауарлар түрiнiң ұйымдастыру саласына: оның сапасы, қызметі, сыртқы түрi, таңбалануы, буып-түю, орауы және сервисi жатады.

Slide 12

Тауар формасының түрі шексіз болуы мүмкін. Оларды пирамида, куб, шар, эллипсоид, төртбұрыш сияқты геометриялық фигуралар көмегімен қиыстыруға болады.

Түс -өнімді түрлендіру үшін қолданылатын қарапайым құрал. Әлемде 7, 5 млн-ға жуық түс және 2800-ге жуық олардың аталуы белгілі

Дизайн - нарықта тауарды саралауға қолданатын негізгі мықты құралдардың бірі. Сәтті дизайн бұйым формасы мен тауар функциясының сәйкестігін бейнелейді.

Ассортимент саясаты тұтынушы талабына сай тиімді ассортиментті тауар құрылымын, бір уақытта ТӨЦ-тің әр кезеңінде болатын өнімнің жаңғыртып, жетілдіруі мен жаңа тауарды шығару проблемасын топшылайды.

Slide 13

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан кәсіпорындарының тауар саясаты: ассортимент, тауар таңбалары және жаңа өнімдерді енгізу
Қазақстандағы FudMaster айранының жарнама, өткізу және тарату саясаты
Маркетингтегі баға саясаты: баға белгілеудің мақсаттары, стратегиялары және әсер етуші факторлар
Қазақстан нарығындағы ФудМастер айранының жарнама және өткізу-тарату саясаты
Кәсіпорындағы баға саясаты: детерминанттар, баға қалыптастыру әдістері және бейімделу стратегиялары
Баға және баға белгілеу: теориясы, факторлары мен стратегиялары
Нарықтық экономикада баға және баға белгілеу: түрлері, факторлары және стратегиялары
Баға саясаты: бағаның жіктелуі мен баға белгілеу әдістері
Интернеттегі жарнама: түрлері мен тиімді науқан жүргізу стратегиялары - Интернеттегі жарнама
Маркетингтің қағидалары мен негізгі функциялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz