Шағын жинақталған мектептің ұстаз келбеті




Презентация қосу
ҒЫЛЫМИ ЖОБА
Тақырыбы: Шағын жинақталған
мектептің ұстаз келбеті.

Орындаған: Қабылқайыр Д.Б.
Қабдолла А.А.
Мазмұны:
 
Кіріспе
1. Шағын жинақталған мектепттің
ерекшелігі, мақсаты және міндеттері
2. Шағын жинақталған мектептегі
мұғалім
3. Қорытынды
4. Пайдаланылған әдебиеттер
Мақсаты:
OШағын жинақталған мектеп туралы
жалпы мәлімет беру, оның
артықшылықтары мен кемшіліктерін
ашып, түсіндіру.
OШағын жинақталған мектептег і ұстаз
келбетін толықтай ашып, жалпы білім
беретің мектеп ұстазымен салыстырып,
айырмашылығын табу.
Шағын жинақталған мектепттің
ерекшелігі, мақсаты және міндеттері

Шағын жинақты мектеп дегеніміз –
тұрғындардың саны аз аймақтарда жұмыс
істейтіндіктен, оқушыларының саны аз,
біріктірілген сыныптардан, толық емес
сыныптардан тұратын, оқу үдерісін
жоспарлау мен ұйымдастыруда өзіндік
ерекшеліктері бар жалпы білім беру
мекемесі.
Шағын жинақталған мектеп

біріктірілген толық емес
сыныптармен; сыныппен

жұмыс жасайды.
Ғұлама ғалымдардың ойлары:
Шағын жинақты мектеп мәселесін зерттеушілер
Ж.Қ.Астамбаева мен Г.И.Уәйісова өздерінің «Шағын жинақты
бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен
технологиясы» атты еңбегінде «Шағын жинақты мектептің
тарихы ерте кезден, сонау Л.Толстой, К.Д.Ушинский өмір
сүрген кезеңнен бастау алады.
Қазақстан топырағында ондай мектептің пайда болуы
Ы.Алтынсариннің ағартушылық қызметімен тікелей
байланысты XVIII ғасырдың 60 жылдарында дүниеге келді.
Содан бері бұл үлгідегі мектептің мәселесі күн тәртібінен
түспей келеді» деп атап көрсетеді
ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕПТІҢ ҮШ
ТҮРІ БОЛАДЫ

Бастауыш Негізгі
шағын шағын
жинақты жинақты
мектеп; мектеп;

Орта
шағын
жинақты
мектеп.
«Ауыл - бұл халық өмірінің бейнесі,
мәдениеті, дәстүрінің, салты мен рухани
өмірінің қайнар көзі. Тек қана осы
факторлар жиынтығы біздің ауыл
мәселелеріне, соның ішінде оның мектебіне
өте сергек қарауды талап етеді» деп атап
көрсетті.

Президентіміз Н. Ә. Назарбаев
Шағын жинақталған мектептегі
мұғалім

Мұғалім немесе оқытушы — болашақ
ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл
қосылу үшін және сол қоғамның сол
мақсаттарды орындайтын адамдарды
қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін
тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен
әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.
* Мектепке қойылатын
негізгі шарттар:
*‫ـ‬ материалдық (орын, жиһаз, мектеп алдық орын,
техникалық оқу-
*құралдары, әдістемеліктер, оқулықтар т.б)
*- экономикалық (қуат көзін тасымалдаушыларға
ақшалай төлемдер т.б)
*- санитарлық-гигиеналық (оқу және басқа да
орындардың талапқа сай келу, жиһаз көлемі т.б)
*- экологиялық ( мектептің орналасқан жері)
*- мектептің қашықтығы (телебағдарламаларды
қабылдау мүмкіндігі, мұғалімнің классификациясының
жоғарылау, әдіскер және инспектор т.б)
Мұғалім қызметі:
O - кейбір дайындық жаттығулары;
O - өзіндік жұмыстағы жаңа материалды түсіндіру;
O - жаңа материалдың әңгіме-мазмұны;
O - анықтама, әңгіме;
O - эстетикалық әңгіме;
O - дидактикалық ойын;
O - бастапқы қабылдау, жаңа материалды бекіту;
O - білімнің диагностикалық деңгейі;
O - материалды жалпылау тематикасы.
МҰҒАЛІМНІҢ МАҚСАТЫ:
• әр сыныппен істейтін жұмысына уақытты дұрыс
бөлу;
• таным процесінің жүйесін бұзбау;
• оқушылардың жаңа тақырыпты қабылдауын,
түсінуін, меңгеруін,
есте сақтауларын ынталандыру;
• барлық сыныппен бір мезгілде тәрбие жұмысын
жүргізу;
• білімнің негізгі мазмұнын меңгерту.
ҚОРЫТЫНДЫ:
Шағын жинақты мектеп жағдайында ақпараттық-

коммуникациялық технологияны қолдану арқылы білім беру,
ғылым мен мәдениет және т.б. салаларда ақпараттарды ң
халықаралық дереккөздерін, электрондық оқу материалдарын
пайдаланады, тірек мектебімен (ресурсты қ орталы қпен)
байланыс орната отырып, сессияаралы қ кезе ңде оларды ң білім
қорларын пайдаланады, қашықтан оқытуды жүзеге асырады.
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:

1. Интернет желісі:
http://referat911.ru/Pedagogika/shayn-zhinatalan-
mektep/250219-2521916-place2.html

Ұқсас жұмыстар
ҒАЛЫМДАРДЫҢ ҰСТАЗДАР ЖАЙЛЫ АЙТҚАН НАҚЫЛ СӨЗДЕР
Мұғалімнің жеке тұлғасы – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі болып табылады
РЕСЕЙ ҒҰЛАМАЛАРЫНЫҢ ҰСТАЗДАР ЖАЙЛЫ АЙТҚАН ҰЛАҒАТТЫ СӨЗДЕРІ
Алған біліміңді
Шағын жинақты мектептегі бір пәнділік, бір тақырыптық сабақтарды дұрыс ұйымдастыру
Бастауыш мұғалімі қандай болуы керек?
Қытай философиясының негізгі бағыттары мен мектептері
Негізгі шағын жинақты мектеп
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Шағын жинақты мектептерде сабақ беруді ұйымдастыру ерекшеліктері мен нәтижелігі
Пәндер