CLIL әдісі арнайы пәндерді ағылшын тілінде оқыту процесінде пән мен тілді кіріктіре оқыту




Презентация қосу
“CLIL әдісі: арнайы пәндерді ағылшын
тілінде оқыту процесінде
пән мен тілді кіріктіре оқыту”
ҚР президенті Н.Ә. Назарбаевтың
Қазақстан Халқына Жолдауында:
“Тілдердің үштұғырлығы мәдени
жобасын кезеңдеп жүзеге асыруды
қолға алуды ұсынды. Қазақстан
бүкіл әлемге халқы үш тілді
пайдаланатын мәдениетті ел ретінде
танылуға тиіс екендігін атап өтті .
Яғни - қазақ тілі - мемлекеттік тіл,
орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі
және ағылшын тілі - жаһандық
экономикаға ойдағыдай кіру тілі”
деген салиқалы үндеуінде
айтқандай, әлемдік кеңістікке енуде
ағылшын тілінің маңызы зор
екендігін айтты.
CLIL
не үшін керек?
CLIL
дегеніміз не? CLIL
сабақта қалай
қолдануға болады?
CLIL ӘДІСІНІҢ МАҚСАТЫ:
CLIL әдісінің негізгі мақсаты – оқытушының сөйлеуін азайтып,
керісінше студенттердің бір бірімен сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

- Пәнге байланысты студенттерге жаңа
ұғымдар мен идеяларды таныстыру;
- Студенттердің пән мен тілді қатар
меңгеруін қамтамасыз ету;
- Студенттердің екінші тілде сөйлеу
сенімділігін арттыру;
- Сабақта пән мазмұнын алдыңғы қатарға
қою;
- Сабақты екінші тіл оқу жоспарына сәйкес
студенттердің қабілетіне орай жоспарлау;
- Студенттердің түрлі ойлау қабілетін
арттыратын тапсырмалар беру;
- Студентерді тіл мен пәнді қатар меңгеруі
барысында қолдау көрсетуді қарастырады.
Cont Langu Integra Learn
ent age ted ing

Clil деген не?
нд
і
CLIL не үшін керек? ті л
н
ы
лш
де
і н
ғы
т і л
ы с а
ор
е
л інд
ті
за қ
қ а
CLIL қалай қолданылады?

SOFT HARD
EVOLUTION
In today's world, digital technology plays an increasingly important
role in the development of countries economy. Even today, more
than 40% of the world population has access to the Internet, and
almost every 7 out of 10 households has a mobile phone. Digital
technologies have a number of advantages – simplification of the
public and business access to public services, the acceleration of
the information exchange, the emergence of new business
opportunities, the creation of new digital products, etc. The main
goal of the government program “Digital Kazakhstan” is the
improvement of the competitiveness of Kazakhstan's economy and
quality of life through the progressive development of the digital
ecosystem. The implementation of the State Program “Digital
Kazakhstan” will be held in four key areas:
- Creating a “Digital Silk Road”. This is the development ofthe
reliable, affordable, high-speed, secure digital infrastructure.
- Creating a “creative society”. This is the development of
competences and skills for the digital economy, the upgrading of
digital literacy, training of ICT specialists for industries.
- Digital transformation in the economy branches. It is the
widespread introduction of digital technology to enhance the
Бүгінгі әлемде цифрлық технологиялар ел экономикасының дамуында маңызды рөл
атқарады. Бүгінгі таңда әлем халқының 40% -дан астамы Интернетке қол
жеткізе алады және он үйдің әрқайсысында 7 ұялы телефон бар. Цифрлық
технологиялардың бірқатар артықшылықтары бар - қоғамдық және бизнес
қызметтеріне қолжетімділікті жеңілдету, ақпарат алмасуды жеделдету, жа ңа
бизнес мүмкіндіктерінің пайда болуы, жаңа цифрлы өнімдерді құру ж әне т.б.
«Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының басты мақсаты - сандық
экожүйені прогрессивті дамыту арқылы қазақстандық экономиканы ң бәсекеге
қабілеттілігін және өмір сапасы арттыру . «Цифрлы Қазақстан» Мемлекеттік
бағдарламасын іске асыру төрт негізгі бағыт бойынша өтеді:
- «Цифрлы Жібек жолын құру. Бұл сенімді, қолжетімді, жоғары жылдамды қты,
сенімді сандық инфрақұрылымды дамыту.
- Экономика салаларында сандық трансформация. Экономиканың әртүрлі
салаларының бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін цифрлы технологияны
кеңінен енгізу.
- «Шығармашылық қоғамды» құру. Бұл цифрлық экономика үшін
құзыреттіліктер мен дағдыларды дамыту, сауаттылы қты арттыру,
Ақпаратты коммуникативті технология салалары бойынша мамандарды
дайындау.
- «Цифрлық үкімет» қалыптастыру. Бұл электронды және ұялы-үкіметтік
жүйелерді жетілдіру, мемлекеттік қызмет көрсету саласын оңтайландыру

Ұқсас жұмыстар
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
Оқыту процесіндегі шет тілін ауқымды қолдану
Химияны ағылшын тілінде оқыту артықшылықтары
Пәндерді метапәндік тұрғыда оқытудың теориялық және практикалық алғышарттары
Мониторинг объектісі сынып мұғалім оқушы
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқытудың психологиялық және педагогикалық негіздері
Билингвальды оқытудың маңызы
Пән оқытушысы
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасының өзге бағдарламалардан ерекшеліктері
Зертханалық жұмыстар
Пәндер