Мемлекеттік қызметке түсуі, өткеруі және




Презентация қосу
Мемлекеттік
қызметке
түсуі, өткеруі
және
•Мемлекеттік қызметті өткеру бұл мемлекеттік-
қызметтік қатынастардың пайда болуын, өзгертілуін
және тоқтатылуын тудыратын өзара байланысты,
өзара бір-біріне себепші заңдық айғақтардың жүйесі.
•Мемлекеттік қызметті өткерудің элементтері:
мемлекеттік қызметке кіру; мемлекеттік
қызметшілерді аттестациялау; қызметті ауыстыру;
қызмет атқару жеңілдіктері мен оны ынталандыру;
мемлекеттік қызметкерлердің жауаптылығы.
•Мемлекеттiк тiк саяси
қызметке кiретiн қызметшiлер
адамдар мынадай дiң
талаптарға: мемлекеттiк
Қазақстан қызметке
кiруi
Республикасының
тағайындау
азаматы болуға; егер
не сайлау
Республиканың
негiзiнде,
заңдарында тиiстi сондай-ақ
лауазымдар жөнiнде Қазақстан
өзгеше белгiленбесе, Республикас
жасы он сегiз жастан ының
кем болмауға; заңдарында 
қажеттi бiлiмi, кәсiби белгiленген
даярлық деңгейi басқа да
болуға және реттерде,
белгіленген бiлiктiлiк тәртiп пен
талаптарына сәйкес жағдайларда
жүзеге қай
келуге тиiс.қызметке кiру кезiнде жынысына, нәсiлiне,
Мемлекеттiк
асырылады
ұлтқа жататынына, тiлiне, әлеуметтiк тегiне, мүлiктiк
жағдайына, тұрғылықты жерiне, дiнге қатынасына, сенiмiне,
қоғамдық бiрлестiктерге қатыстылығына және кез келген өзге
де мән-жайларға қарай қандай да болсын тiкелей немесе
міндеттері Қазақстан
Республикасының
заңдарымен, мемлекеттік
қызметті өткеру тәртібі
туралы ережемен, сәйкес
мемлекеттік органдар
туралы ережелер мен
лауазымдық
нұсқамалармен
анықталады.
даярлығы, құқықтық мәдениетi,
азаматтармен жұмыс iстеу
қабiлетi деңгейiн анықтау
мақсатында аттестаттаудан
өтедi. Мемлекеттiк әкiмшiлiк
қызметшiлердi аттестаттауды
жүргiзудiң тәртiбi мен
талаптарын уәкiлеттi органның
ұсынуы бойынша Республика
Президентi бекiтедi. 

Аттестациялаудан жүкті
әйелдерден басқа барлық
әкімшілік мемлекеттік
қызметшілер өткізіледі.
Мемлекеттік қызметке алғаш рет
түсіп отырған тұлғалар
аттестациялаудан мемлекеттік
қызметте үздіксіз үш жыл
болғаннан кейін өтеді. Содан соң
Мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлердi
қызметтен босатуды мемлекеттiк органның
мемлекеттiк әкiмшiлiк лауазымға
қабылдауға құқығы бар тиiстi лауазымды
адамы Қазақстан Республикасының
заңдарында белгiленген тәртiппен жүргiзедi.

Қызметтен заңсыз босатылған жағдайда
мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiнiң уәкiлеттi
органға шағымдануға, сондай-ақ өзiнiң
құқықтары мен бостандықтарын сот арқылы
қорғауға құқығы бар. Мемлекеттiк саяси
қызметшiлердiң ауысуы мемлекеттiк
әкiмшiлiк қызметшілердiң жаңадан
тағайындалған мемлекеттiк саяси
қызметшiлердiң бастамасы бойынша атқарып
отырған лауазымдағы мемлекеттiк қызметтi
тоқтатуы үшiн негiз бола алмайды.
Мемлекеттік саяси қызметшінің
өкілеттігі сол сияқты мемлекеттік орган
қайта құрылған, мемлекеттік
қызметшілердің саны немесе штаты
қысқартылған жағдайларда тоқтатылуы
мүмкін.
Мемлекеттік саяси қызметшілер
Қазақстан Республикасының
Конституциясы мен заңдарында
көзделген негіздерде орнынан түсуге
өтініш береді. Егер орнынан түсудің
негіздері заңдарда көзделмесе,
мемлекеттік саяси қызметшілер еңбек
заңдарында көзделген жалпы негіздер
бойынша жұмыстан босатылады.
Отставка дегенiмiз мемлекеттiк саяси қызметшiнiң
тиiстi мемлекеттiк лауазымдағы мiндеттерiн
атқаруды тоқтатуы, ол оның жазбаша арызы негiзiнде
жүзеге асырылады. 

Мемлекеттiк саяси қызметшiлер Конституцияда, Заңда және
Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында белгiленген
негiздер мен тәртiп бойынша отставкаға шығады. Лауазымдық
өкiлеттiгiн өрескел бұзу, мемлекеттiк қызметте болуға лайықсыз
қылықтар жасау мемлекеттiк саяси қызметшiнiң отставкаға
шығуы үшiн негiз бола алмайды, қайта жұмыстан босату үшiн
негiз болады. Мемлекеттiк саяси қызметшiлердi қызметтен
босатудың негiздерi мен тәртiбiн Қазақстан Республикасының
Президентi белгiлейдi.
Мемлекеттiк қызметшiлер лауазымдық мiндеттерiн үлгiлi
орындағаны, мiнсiз мемлекеттiк қызметi, ерекше маңызды және
күрделi тапсырмаларды орындағаны үшiн және жұмыстағы
басқа да жетiстiктерi үшiн:
1) бiржолғы ақшалай сыйақы беру;
2) алғыс жариялау;
3) бағалы сыйлықтармен марапаттау;
4) сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарында
көзделген көтермелеудiң өзге де нысандары арқылы
көтермеленуi мүмкiн. 
Мемлекеттiк қызметшiлердiң өзiне жүктелген мiндеттердi
орындамағаны және тиiсiнше орындамағаны, сыбайлас жемқорлық
құқық бұзушылық жасағаны, лауазымдық өкiлеттiгiн асыра
пайдаланғаны, мемлекеттiк және еңбек тәртiбiн бұзғаны үшiн, сондай-
ақ Заңда белгiленген, мемлекеттiк қызметте болуға байланысты
шектеулердi сақтамағаны үшiн мемлекеттiк қызметшiге тәртiптiк
жазалар:
1) ескерту;
2) сөгiс;
3) қатаң сөгiс;
4) қызметке сәйкес еместiгi туралы ескерту;
5) атқаратын қызметiнен босату қолданылуы мүмкiн.

Ұқсас жұмыстар
Республика Үкіметінің құзыреті
Адвокатура алқасы
Мүгедектерді жұмыспен қамту
Қылмыстық жауапкершілікке әкеп соғатын сыбайлас жемқорлық әрекеттері
Амортизацияның әдістері
Пайданы есептеудің түрлері
ҚЫЗМЕТТЕРДІ СЕРТИФИКАТТАУДЫ ЖҮРГІЗУ ТӘРТІБІ
Өнімнің өзіндік құнын төмендету, пайда, рентабельдікті арттыру әдістері
Құқық қорғау қызметінің мақсаты
Қазақстан Республикасындағы нормативтік құжаттардың әлеуметтік педагогикалық қызметтегі іс-әрекет
Пәндер