Балалар футбол клубын ашу Бизнес-жоспар


Slide 1

Балалар футбол клубын ашу Бизнес-жоспар

Орындаған : Мәдениет Шалғын

Slide 2

Жоба құрылымы

Кіріспе

Жоба тұжырымдамасы

Қызметтің сипаттамасы

Өндіріс бағдарламасы

Маркетингтік жоспар

Маркетинг стратегиясы

SWOT-талдау

Ұйымдастыру, басқару және құрам

Түйіндеме

Slide 3

Кіріспе

Шағын-футбол соңғы кезде Қазақстанда, қазақстандық бизнесте кеңінен тараған.

Шағын футбол спорттың қызықты түріне айналуының себептері мол.

Біріншіден, футбол - бұл спорттың құмарлы түрі, ол бизнеспен айналысатын көптеген адамдар сияқты тұтастай алған, да ер-азаматтардың бәріне ұнайды.

Екіншіден, спорттың басқа көптеген түрімен айналысуға қарағанда шағын футбол үшін жағдайлар көп. Негізінен онымен көптеген спорт залдарда айналысуға болады.

Бұдан басқа, шағын футбол үшін командаға 11 ойыншы емес ғана қажет болады, 12 футбол құмар адам болса, олардың екі командаға бөлініп, жаттығуларына болады.

Жалпы, футболдың имиджі соңғы кезде қатты өзгерді, егер бұрын оған ұлттық спорт ретінде қараса, енді белгілі ойыншылардың нәтижесінде ол ерекше және беделді ойынға айналды.

Slide 4

Жоба тұжырымдамасы:

Алматы қаласында балалар спорт клубын ашуды қарастырады.

14 жасқа дейінгі балалар нысаналы топ болып табылады.

Клуб мектептің жалға алынған спорт залында орналасады. Сондай-ақ, мектеп жанындағы балалар футбол алаңын жалдауға да болады.

Осы бизнес-жоспарда жоспарланған кәсіпорынның айналымдарын жеңілдетілген декларацияның негізінде арнайы салық режимін қолдана отырып қызметті жеке кәсіпкер шеңберінде жүзеге асыру ұсынылады.

Осы бизнес-жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес-идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігі ғана. Сондықтан да жобаны іске асырған кезде сату бағдарламасы сияқты көрсетілетін қызметтердің де өзгеруі мүмкін. Жоспарланған қызметтердің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет болады.

Slide 5

Қызметтің сипаттамасы:

Халыққа көрсетілетін ақылы қызметтері:

- кеңейту және коммерциялық дене шынықтыру және спорт қызметтерін ұйымдастыру ;

- халықтың дене шынықтырумен және спортпен үнемі айналысуына деген қажеттіліктерін барынша толық қанағаттандыруға;

- денсаулықты сақтауға, нығайтуға;

- жұмыс істеу қабілетін арттыруға;

- салауатты өмір салты мен бос уақытын қалыптастыруға;

- сондай-ақ спорт ғимараттары мен сауықтыруға бағытталған объектілерді барынша тиімді пайдалануға бағытталған.

Slide 6

Жаңа ақылы спорт қызметтерін құру процесін зерделеу сервистік қызметке перспективті бағыт ұстау болып табылады. Бүгінде ақылы қызмет түрлері өсуде, өйткені олар мынадай санаттар бойынша әр түрлі: қызметтерді ұсыну бағасы, түр-түрі, дене шынықтыру әсері, сондай-ақ ересектер санаттары бойынша.

Топ жастарына қарай бөлінеді. 1-топ - 7 жасқа дейінгі балалар, 2-топ - 8-ден 11 жасқа дейінгі балалар, 3-топ - 12-ден 14 жасқа дейінгі балалар. Әрбір жас топтарының саны - 2. Осылайша, барлық топ саны - 6. Жарты топ дүйсенбі, сәрсенбі және жұма күндері, екінші жартысы - сейсенбі, бейсенбі және сенбі күндері дайындалатын болады. Бір сабақтың уақыты - 1 сағат. Сабақ уақыты күндізгі және кешкі деп бөлінеді. Осылайша, әрбір баланың бос уақыты ескерілетін болады.

Slide 7

Шығыстар, мың тг.

2. 000. 000

Негізгі капиталға инвестициялар

50. 000

Негізгі капитал

500. 000

Барлығы

1. 550. 000

Қаржыландыру көзі, мың тг .

Сомасы

Кезеңі

Үлесі

Өз қаражаты

550. 000

03-04. 01

22%

Қарыз қаражаты

2. 000. 000

03. 01

78%

Барлығы

2. 550. 000

100%

Кредит валютасы

2. 000. 000 теңге

Пайыздық ставка, жылдық

12% -240. 000

Пайыздар мен негізгі борышты төлеу

ай сайын -

Пайыздарды өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай

24 -10. 000

Негізгі борышты өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай

24 - 83, 333

1 айда төленетін сомма

93, 333 тг

Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:

Жобаны қаржыландыруды жоба бастамашысының өз қаражаты есебінен сияқты қарыз капиталы есебінен де жүзеге асыру жоспарлануда.

Кредиттеудің келесі шарттары қабылданды:

Slide 8

Өндіріс бағдарламасы

Өндірістің жылдар бойынша жоспарланған бағдарламасы

Көрсеткіш

2 017

2 018

2 019

2 020

Топтар саны, бірлік

4

5

6

6

Топтардың толықтырылуы

67%

84%

90%

90%

Балалар саны, адам

15

15

15

15

1 айға сатылуы, мың теңге

480

754

972

972

Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулер (тұтынушылардың қаланың әр түрлі аудандарында балалар футбол клубтарына деген қажеттілігін айқындау мақсатында) нәтижелерінің негізінде, сондай-ақ жарнамалық акциялар арқылы жүзеге асырылатын болады.

Бағаны қалыптастырған кезде тұтынушылардың орташа табыстары арқылы айқындалатын сатып алу қабілеттіліктері ескерілді.

Бағаны қалыптастыру нарықтық бағаларға және өнімнің толық өзіндік құнына негізделген.

1 балаға бір айға төленетін ақы

мың тг.

12

Сату бағдарламасын есептеген кезде инфляция назарға алынған жоқ, өйткені инфляцияға байланысты бағаның көтерілуі сонымен қатарлас кәсіпорын қызметі бағасының ұлғаюына әсер ететін болады. .

Slide 9

Маркетингтік жоспар

Алматы қаласының демалыс, мәдени және спорттық іс-шараларды ұйымдастыру қызметтері, мың теңге

Оңтүстік Қазақстан облысы халқы санының серпіні, адам

Slide 10

Ұйымдастыру, басқару және құрам

2015 жылы Алматы қаласында дене шынықтыру-сауықтыру және спорт жұмысының негізгі көрсеткіштері

Дене шынықтыру ұжымдарының саны (бірлік)

Барлығы, оның ішінде балалар:

1 453

Жалпы білім берет ін мектептерде

1 137

Балалар жас өспірімдер клубтарында

10

БЖДДК-да (балалар-жасөспірімдер дене дайындығы клубтары)

4

Мүдделері бойынша дене шынықтыру-сауықтыру клубтарында

15

БЖСМ-де, сегізжылдық және т. б.

56

Дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттарда

1

Оңтүстік Қазақстан облысында балалар және шынықтыру ұжымдарының саны 1 223 бірлікті құрайды, бұл жалпы санының 84, 2%.

Осы уақытта Алматы қаласында 9 белгілі спорт алаңы бар. Қалада дарынды балалар көп, бірақ алаңдар мен жаттықтырушылар жетіспейді.

Құрамды басқарудың келтірілген құрылымын жүйелікке жатқызуға болады. Ол директордың кәсіпорын жұмысын жедел басқаруына және жағдайдан хабардар болуына мүмкіндік береді

Slide 11

Маркетинг стратегиясы

Жарнама науқанының басталуы - клубтың ашылуына бір ай қалғанға дейін. Ең алдымен, Интернетте дербес web-ресурс ашу, БАҚ-та жарнамалар беру, жарнаманы объект орналасатын аудандардағы лайт-бокстарда орналастыру.

Сондай-ақ, спорт дүкендері желісін («Мегаспорт», «Adidas» және басқалары. ) ынтымақтастыққа тартуға болады. Нұсқалардың бірі ретінде мынадай схеманы қолдану жоспарлануда: спорт құралын сатып алатын адамға пакетіне спорт клубының карточкасы салынады, оның қысқаша сипаттамасы мен деректемелері, сондай-ақ жасалатын жеңілдіктер көрсетіледі. Өз кезегінде, дүкен клубтың ғимаратында өз жарнамасын орналастыру мүмкіндігіне ие болады.

Slide 12

SWOT-талдау

Сыртқы

орта

Мүмкіндіктер

Қала мектептері арасында турнирлер өткізу мүмкіндігі

Көрсетілетін қызметтің сапасын жақсарту

Қатерлер

Шымкент қаласында жаңа спорт клубтарын ашу.

Футболдың кеңінен танылуының азаюы.

Ішкі

орта

Басымдықтар

Жоғары технологиялы заманауи жабдықтарды пайдалану.

Көрсетілетін қызметтің жоғары сапасы.

Жоғары білікті құрам.

Кемшіліктер

Қалыптасқан оң имидждің болмауы (танымал еместігі) .

Бәсекелестер алдындағы басымдық, ең алдымен, мыналардың есебінен алынуы мүмкін:

- кәсіпорынның оңтайлы (бағасы мен сапасының арақатынасы) жарнама науқанын әзірлеу;

- ата-аналармен жеке жұмыс;

- баға саясатын уақытылы түзету;

- ұжымдық іс-шаралар: жарыстарды, турнирлерді пайдалана отырып жарнама науқанын ұйымдастыру;

- ақы төлеуге «ата-ана және бала» тұрғысынан келу, бірлескен жаттығуларды көтермелеу, жеңілдіктер жасау;

- тұрақты клиенттер үшін көтермелеу жүйесін әзірлеу.

Slide 13

Ғимараттар мен құрылыстар

Клуб мектептің жалға алынған спорт залында орналасады. Сондай-ақ балалар футбол алаңдары да жалға алынады.

Жабдық және инвентарь (техника)

Жобаны іске асыру нәтижесінде жалпы құны 262 мың теңге тұратын спорт құралын шығаратын әлемдік өндіруші болып табылатын Nike компаниясының 20 жаттығу футбол добы сатып алынады. Бағасы sport. wikimart. ru сайтының деректері негізінде алынды.

Коммуникациялық инфрақұрылым

Жобада қажетті коммуникациялық, атап айтқанда электр-, жылу- және сумен жабдықтау инфрақұрылымдары бар орын-жайды жалдау қарастырылған.

Slide 14

І с-шаралар/ай

2 018

1

2

3

4

Маркетингтік зерттеу жүргізу және ТЭН әзірлеу

Қаржыландыру мәселесін шешу

Кредит алу

Автоға алдын ала ақы төлеу

Автоны жеткізу

Құрамды іздестіру

Келісім шарттар жасасу

Жұмысты бастау

Атауы

Саны

Сомасы, мың теңге.

2 018

наурыз

Офис

18

4 795

4 795

Доптар

30

262

262

Жиыны

48

5 057

5 057

Жобаны іске асыру

Іске асыру жоспары

Осы жобаны іске асыру 2018 жылғы қаңтардан 2018 жылғы сәуірге дейінгі кезеңді қамтиды деп болжануда.

Жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары

Жобаны іске асыру шығындары

Инвестициялық шығындар бағасы төмендегі кестеде келтірілген.

2018 ж. Инвестициялық шығындар, мың теңге

Жабдықты жеткізу құны шығыстары жабдықтың өзінің құнына қосылған.

Slide 15

Жалпы және әкімшілік шығыстар


Ұқсас жұмыстар
Балалар баскетбол клубын ашу
Жаңа ойын Жаңа клубының ашылу бәсекелестердің мүмкіндігі
Футбол ойының техникасы
Шет тіліндегі балабақша
Бизнес жоспар - Интернет кафе
Бизнес жоспар туралы
Кондитерлік кафесін ашудың бизнес жоспары
Бизнес жоба
ДАМУ Репититорлық мектебінің бизнес ­жоспары
КАНВА БИЗНЕС - МОДЕЛДЕРІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz