Қазақстан тәуелсіз, егемен, зайырлы және құқықтық мемлекет ретінде




Презентация қосу
МАРАТ ОСПАНОВ АТЫНДАҒЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН
МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ
Маманды ғ ы: жалпы медицина
Кафедра: Қ о ғ амды қ гуманитарлы қ п әндер
Дисциплина: Қ азіргі заман ғ ы Қ аза қ стан тарихы
Та қ ырыбы : Қ аза қ стан т ә уелсіз, егемен, зайырлы
ж ә не құқ ыты қ мемлекет ретінде; Қ аза қ станда ғ ы
парламентаризмні ң бастаулары
Орында ғ ан: Қ абыл Ж.
Тексерген: Айтжанова Ж.
Тобы: 109 Б
ЖОСПАРЫ:

1. Кіріспе
- Қазақстан Республикасы демократиялық, зайырлы,
құқықтық және әлеуметтiк мемлекет;
2. Негізгі бөлім
-Егемендіктің маңызды белгісі
- Зайырлы мемлекет ұғымының түп-тамыры
- Ұлттық қауіпсіздік
- Демократияның бір көрінісі
3. Қорытынды
4. Пайдаланылған әдебиеттер
Қазақстан
Республикасы
демократиялық
, зайырлы,
құқықтық және
әлеуметтiк
мемлекет
Қазақстан Республикасының Конституциясының 1-бабы 1-
тармағында «Қазақстан Республикасы өзiн демократиялық,
зайырлы, құқықтық және әлеуметтiк мемлекет ретiнде
орнықтырады, оның ең қымбат қазынасы – адам және
адамның өмiрi, құқықтары мен бостандықтары» – делінген.
Мемлекетіміздің басты қазынасы – адам және адамның өмірі,
оның құқықтары мен бостандықтары болғандықтан
азаматтарымыздың өзі қалаған дінге сенуі конституциялық
құқықтарының қатарынан табылады. Ата заңымызға сәйкес
азаматтарымызды тегiне, әлеуметтiк, лауазымдық және
мүлiктiк жағдайына, жынысына, нәсiлiне, ұлтына, тіліне,
дiнге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жерiне
байланысты, сондай-ақ басқа да жағдаяттар бойынша
кемсiтуге тыйым салынған. Ата Заңымыздағы осы айтылған
қағидалар мемлекетіміздің зайырлы сипатта екендігінің
басты нышандары.
Егемендіктің
маңызды
белгісі
Егемендіктің маңызды белгісі — онда мемлекеттік биліктің
жоғары органдарының болуы. Заң шығару қызметін жүзеге
асыратын жоғары өкілдік орган — Қазақстан
Республикасының Парламенті. Парламент екі палатадан:
Мәжілістен және Сенаттан тұрады. Олар тұрақты қызмет
істейді. Мәжіліс депутаттарын азаматтар тікелей сайлайды.
Ал Сенат депутаттарының басым көпшілігін мәслихаттар
сайлайды. Сенаттың жеті депутатын Президент
тағайындайды. Мемлекеттің басшысы-Президентті
азаматтар сайлайды. Президент мемлекеттің ішкі және
сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтайды.
Президент мемлекеттік биліктің барлық буындарының
келісіп қызмет істеуін қамтамасыз етуі қажет. Қазақстан
Республикасының Үкіметі еліміздің көлемінде атқарушы
билікті жүзеге асырады. Ол атқарушы органдардың жүйесін
басқарады. Атқарушы органдардың жүйесіне жататындар-
министрліктер, мемлекеттік комитеттер, коммиссиялар, бас
басқармалар және жергілікті атқарушы органдар —
облыстық, қалалық, аудандық, ауылдық, селолық
әкімшіліктер. Атқарушы органдардың өкілеттіктері зандарда
және арнаулы ережелерде анықталады
Ұлттық
қауіпсіздік
Ұлттық қауіпсіздік – қоғамның және жеке тұлғаның дамуы
мен өмір сүруінің үйлесімді шарттарын ұстану бойынша
тиімді қызметті қамтамасыз ететін әлеуметтік институттар
жағдайын сипаттайтын ғылыми және тәжірибелі мәселе.
Ұлттық қауіпсіздік саяси ғылым деңгейі ретінде, тарихи
қалыптасқан нақты жағдайдағы ұлттық қызығушылықтарды
іске асыруды қамтамасыз ететін қоғамдық институттар мен
олардың әрекетін, қоғамдық түсінік пен қарым-
қатынастарды қарастыратын толық жүйе ретінде
сипатталатын қауіпсіздіктің ұлтпен байланысын көрсетеді.
Ұлттық қауіпсіздік түсінігінде саяси, экономикалық, әскери,
экологиялық, ақпараттық қауіпсіздік пен ұлттың мәдени
даму қауіпсіздігі қарастырылады. Осының барлығы 1999-
2005 жылдары кезеңіндегі Қазақстанның ұлттық қауіпсіздік
Стратегиясында көрсетілген. Бұл құжатта мүмкін болатын
қауіптер талданып, олардың алдын алу жолдары алты
маңызды салаларда – сыртқы, әскери, экономикалық,
әлеуметтік-саяси, экологиялық және ақпараттық қауіпсіздік
салаларында қарастырылған.Жалпы мемлекеттің
қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі сұрақтарға мұндай кешенді
талдау мемлекет ұйымдарына осы салада жүйелік және
дәйекті сипаттама берді. Бүгінгі күнде қойылған
басымдықтардың дұрыстығы туралы нық сеніммен айтуға
болады.
Демократиян
ың бір
көрінісі
Демократияның бір көрінісі — азаматтардың қоғамдық
бірлестіктеріне мемлекет органдарының заңсыз қол сұғуына
тыйым салу. Қоғамдық бірлестіктерді азаматтар түрлі
мақсатпен: өздерінің саяси, әлеуметтік, рухани, мәдени, діни
қажеттіктерін қанағаттандыру үшін қүрады. Әрине,
қоғамдық бірлестіктер Конституцияны, завдарды сақтауға
міндетті. Олар әлеуметтік, ұлттық, діни, нәсілдік
арандатушылықпен айналыспауы керек. Олардың жұмысы
мемлекеттің қауіпсіздігіне, конституциялық құрылысты
өзгертуге, Қазақстан аумағының тұтастығына қарсы
бағытталмауы тиіс
Қазақстан халқы өз алдына жоғары мәртебелі мақсат қойып
отыр. Ол- құқықтық мемлекет құру. Бұл мақсатқа жету өте
қиын. Құқықтық мемлекетте заң бір әлеуметтік топтың емес,
халықтың шынайы еркін білдіреді. Мұндай мемлекетте
заңның рухы үстемдік етеді. Барша адамдар, ең жоғары
дәрежедегі лауазым иелерінен қатардағы азаматтарға дейін
заңдардың бүкіл халықтың мүддесі, игілігі үшін жасалып,
қолданылатын, заңдар адамдарға қажет қоғамдық тәртіпті
орнататын, адамдарға отбасын құрып, өсіп-өнуге, өзі қалаған
жұмыспен шұғылдануға, өздерін еркін сезшуге, қоғам ісіне
қатысуға жағдай туғызуға керек екенін түсінуі қажет.
Президент
тік басқару
жүйесі
Қазақстан Республикасының Конституциясында
жазылғандай, ол біртұтас, Президенттік басқару жүйесіне
негізделген мемлекет. Қазақстанның біртұтастығы — оның
әкімшілік-аумақтық бөлшектерден құрылатындығы,
автономияға бөлінбеуі. Әкімшілік-аумақтық құрылым
туралы ерекше заң бар. Ол Қазақстанның тарихы және
қазіргі замандағы ерекшеліктерін бейнелейді.
Қазақстан Республикасының Президенті — мемлекеттің
басшысы, оның жоғары лауазымды тұлғасы
. Қазақстанның Президенті Конституция бойынша жоғары
лауазымды тұлға болғандықтан Қазақстан халқының бірлігін
қамтамасыз етеді, былайша айтқанда, түрлі ұлттар арасында,
әлеуметтік топтар арасында лауазымды болмауына
қамқорлық жасайды. Мемлекеттік биліктің түрлі
буындарының арасында қақтығыс болмауын қадағалайды.
Президент Парламент қабылдайтын заңдарға қол қояды, егер
заңдар Конституцияға сәйкес келмесе, қайта қарау үшін кері
қайтарады (вето құқығы). Егер Парламент заң қабылдау
құқығын уақытша Президентке тапсырса, ол заңды өзі
қабылдай алады. Сонымен қатар Конституцияда
көрсетілген жағдайда Президент заң күші бар Жарлық
қабылдай алады.
ҚОРЫТЫНДЫ:
Қазақстан мемлекеттік тәуелсіздік алғаннан бері
жиырма алты жыл. Тарих ауқымын алғанда бұл
уақыт жиынтығы ғана, ал мұндай уақыттың ішінде,
әлбетте, мемлекеттік дамудың сапалық жағынан жаңа
үлгісін қалыптастыру біршама қиын. Он екі жыл —
бұрынғы бірқалыпты тіршіліктің талай жылдарына
татитын уақиғаларды бойында жинақтаған уақыт
болды.
Қазақстан егеменді, тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасты
және әлемдік қоғамдастықтың толық қүқылы мүшесі, оның
ажырамас бөлігі. Біріккен Ұлттар Ұйымының мүшесі болды.
Қазіргі кезде Қазақстан Республикасы әлемнің 117
мемлекетіне танылды, олардың 105-імен дипломатиялық
қатынастар орнатылды. Мемлекетаралық және
Үкіметаралық 800-ден астам Шарттар мен Келісімдер
жасалды. Бұл кезең еліміз үшін мемлекеттік құрылым
мәселелерінің бірінші дәрежелі маңызы болды. Жаңа
мемлекеттіліктің іргелі негіздері қаланды, қоғамдық дамуды
реттеп және бағыттап отыратын қабілетті біртұтас
мемлекеттік билік қалыптасты.
ПАЙДАЛАНЫ
ЛҒАН
ӘДЕБИЕТТЕР

www.wikipedia.ru
www.stud.kz
www.massaget.kz
www.baribar.kz

Ұқсас жұмыстар
Конституция туралы түсінік. Конституция құрылымы
ДІНДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ЗАЙЫРЛЫ ТӘСІЛДЕРІ
Қазақстан Республикасының әлеуметтік саясатын орнықтырудағы мемлекеттің қызмет істеу бағыттары
ҚР Тәуелсіздігі туралы Конституциялық заңының қабылдануының тарихи – құқықтық алғышарттары
Қазақстан Республикасының құрылымы
Мемлекетті басқару түрлері
МЕМЛЕКЕТ ОРГАНДАРЫ, ОЛАРДЫҢ БЕЛГІЛЕРІ, ҚЫЗМЕТІ
Қазақстан құқықтық мемлекет
Демократиялық мемлекет
ҚР Конституциясы 1995 жылы 30 тамыз
Пәндер