Қаржы саясаты мемлекеттің экономикалық саясатының маңызды бөлігі ретінде
Презентация қосу
Әл-Фараби атындағы Қазақ Казахский национальный
Ұлттық университеті университет имени Аль-Фараби
ЭКОНОМИКА ЖӘНЕ БИЗНЕС ЖОҒАРҒЫ МЕКТЕБІ
ҚАРЖЫ
КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы: * Қаржы саясаты
мемлекеттің
экономикалық
саясатының маңызды
бөлігі ретінде
Орындаған:
Қабылдаған:
ЖОСПАР
I КІРІСПЕ
ҚАРЖЫЛЫҚ САЯСАТТЫҢ МАЗМҰНЫ
II НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР
a) ҚАРЖЫ САЯСАТЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ, МАҚСАТЫ,
МІНДЕТТЕРІ .
b) ҚАРЖЫ САЯСАТЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҚАҒИДАТТАРЫ
c) ҚАРЖЫЛЫҚ МЕХАНИЗМ, ОНЫҢ НАРЫҚТАҒЫ ОРНЫ
d) ҚР ҚАРЖЫ САЯСАТЫ
III ҚОРЫТЫНДЫ
IV ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
ҚАРЖЫЛЫҚ САЯСАТТЫҢ МАЗМҰНЫ,
Кез-келген ққооғғамда
Кез-келген мемлекет ққаржыны
амда мемлекет аржыны өөзіні
зініңң функциялары
функциялары мен мен
міндеттерін
міндеттерін ж жүүзеге асыру үүшін,
зеге асыру шін, белгілі
белгілі бір
бір мамаққсаттар
саттарғғаа жету
жету үүшін
шін
пайдаланады. Қ
пайдаланады. ойылғған
Қойыл маққсаттарды
ан ма саттарды іске асыруда ққаржы
іске асыруда аржы саясаты ма ңңызды
саясаты ма ызды
рөөлл ат
р атққарады.
арады. Оны
Оны жасап,
жасап, жжүүзеге асыру үүрдісінде
зеге асыру рдісінде ққооғғам алдында ттұұрр ғған
ам алдында ан
міндеттерді орындаудыңң шарттары
міндеттерді орындауды шарттары ққамтамасыз
амтамасыз етіледі.
етіледі.
Қ
Қаржы саясаты -- ққооғғамны
аржы саясаты амныңң әәлеуметтік-
леуметтік-
экономикалыққ дамуы
экономикалы дамуы бойынша мемлекеттіңң
бойынша мемлекетті
өөзіні
зініңң функциялары
функциялары мен мен міндеттемелерін
міндеттемелерін
жүүзеге
ж зеге асыруғғаа
асыру бағғыттал
ба ытталғған
ан ққаржы
аржы
саласындағғы
саласында ы ұұйымдастырыл
йымдастырылғған ан мамаққсатты
сатты
іс-шараларыныңң
іс-шараларыны жиынтығғы.
жиынты ы. Қ
Қаржы
аржы
саясатын жасау үүдерісінде
саясатын жасау мемлекеттіңң
дерісінде мемлекетті
алдына ққой
алдына ойғған
ан мамаққсатын орындау үүшін
сатын орындау шін
материалдыққ жа
материалды жағғдайлар
дайлар ққамтамасыз
амтамасыз етіледі.
етіледі.
Қ
Қаржыны
аржыны бас басққаруды
арудыңң ббүүкіл
кіл жжүүйесі мемлекетті ңң ққаржы
йесі мемлекетті аржы саясатына
саясатына негізделеді.
негізделеді.
Қ
Қаржы саясаты ққооғғамны
аржы саясаты амныңң әәлеуметтік-экономикалы
леуметтік-экономикалыққ дамуы
дамуы ж ж өөніндегі
ніндегі міндеттерді
міндеттерді
шешу үүшін
шешу шін ққаржыны
аржыны пайдалану
пайдалану ж жөөніндегі мемлекетті ңң нысаналы
ніндегі мемлекетті нысаналы ққызметі,
ызметі, ққаржыны
аржыны
басққаруды
бас арудыңң ттү
үпкілікті маққсаты
пкілікті ма оныңң на
саты оны наққтылы нәәтижесі
тылы н тижесі болып
болып табылады.
табылады.
Дамығған
Дамы ан шет мемлекеттерде ққаржы
шет мемлекеттерде аржы құ
құрылымы барлы ққ б
рылымы барлы б өөлімдегі
лімдегі ққаржыларды
аржыларды
топтап
топтап жинай отырып, ққаржыландыруды
жинай отырып, аржыландырудыңң ұұлтты
лттыққ ммүүддесін
ддесін ққор
орғғау
ау ғғаа ба
ба ғғытталады.
ытталады.
Олар ааққша
Олар ша ққорларын жасауғғаа жа
орларын жасау жағғдай
дай жасап,
жасап, сол арққылы
сол ар мемлекет өөзіні
ылы мемлекет зіні ңң саяси ж әәне
саяси ж не
экономикалыққ функциясын
экономикалы функциясын іске
іске асырады.
асырады.
Қ
Қазіргі
азіргі кезде
кезде шет мемлекеттердіңң ққаржы
шет мемлекеттерді аржы құрылымы тт өөрт
құрылымы тарма ққтан
рт тарма тан тт ұұрады:
рады:
Мемлекеттің каржылық саясаты қаржылық стратегия және қаржылық
тактика болып ажыратылады және олар қаржылық саясатты ң құрамдас б өліктері
болып табылады.
Қ аржылық
Қаржылы қ стратегия экономикалыққ
стратегия -- экономикалы Қ аржылық
Қаржылы қ тактика
тактика ққаржылы
аржылыққ
жәәне
ж не әәлеуметтік
леуметтік стратегиямен
стратегиямен байланыстарды ұұйымдастыруды
байланыстарды йымдастыруды дер дер
аныққталып,
аны перспективағғаа есептелген
талып, перспектива есептелген кезінде өөзгертіп
кезінде отыру, ққаржылы
згертіп отыру, аржылыққ
жәәне
ж не ірі ауққымды
ірі ау ымды міндеттерді
міндеттерді шешуді
шешуді ресустарды ққайта
ресустарды айта топтастыру
топтастыру арарққылы
ылы
ққарастыратын
арастыратын ққаржылы
аржылыққ саясатты
саясаттыңң ұұза
заққ ққооғғамды дамытудыңң на
амды дамытуды наққтылы кезеңңіні
тылы кезе ініңң
мерзімді
мерзімді курсы.
курсы. мәәселелерін
м селелерін шешуге бағғыттал
шешуге ба ытталғған.
ан.
Қ аржылыққ саясатты
Қаржылы саясаттыңң стратегиясы
стратегиясы мен тактикасы өөзара
мен тактикасы зара байланысты.
байланысты. Стратегия
Стратегия
тактикалыққ есептерді
тактикалы шешу ү
есептерді шешу шін ққолайлы
үшін жағғдайлар
олайлы жа дайлар жасайды.
жасайды. Экономика
Экономика менмен
әәлеуметтік
леуметтік сала дамуыныңң шешуші
сала дамуыны шешуші учаскелері
учаскелері мен
мен басты
басты проблемаларын
проблемаларын аны аны ққтай
тай
отырып, тактика әәдістерді
отырып, тактика дістерді өөзгерту,
згерту, ққаржылы
аржылыққ байланыстарды
байланыстарды ұұйымдастыруды
йымдастыруды ңң
нысандары
нысандары ар арққылы неғұ
ылы не рлым ққыс
ғұрлым ысққаа мерзім
мерзім ішінде
ішінде ысырап
ысырап пен
пен шышы ғғындарды
ындарды өөте
те аз
аз
жұұмсап,
ж мсап, ққаржылы
аржылыққ стратегия
стратегия белгіленген
белгіленген міндеттерді
міндеттерді шешуге
шешуге мм үүмкіндік
мкіндік береді.
береді.
ҚАРЖЫ САЯСАТЫНЫҢ
МАҚСАТЫ
Бүүгінгі
Б гінгі Қ азаққстанны
Қаза станныңң ққаржы саясатыныңң ба
аржы саясатыны бағғыттары елді ңң экономикалы
ыттары елді экономикалы ққ жай-
жай-
ккүүйіне, шешілетін әәлеуметтік-экономикалы
йіне, шешілетін леуметтік-экономикалыққ ж жәәне
не өөзге
зге міндеттерге
міндеттерге байланысты
байланысты
болады. Экономиканыңң да
болады. Экономиканы дағғдарысты
дарысты жа жағғдайы,
дайы, бір жа ғғынан,
бір жа ынан, өөндірісті
ндірісті ңң құ лдырауыны ңң
құлдырауыны
тоққтатылуына
то татылуына ж жәәне
не өөндірісті ынталандыру ғғаа ққаржы
ндірісті ынталандыру аржы ресурстарын экономиканы ңң
ресурстарын экономиканы
белгілі
белгілі бір
бір салаларына
салаларына тиімді
тиімді ж жұұмсау
мсау ма маққсатына
сатына оларды
оларды ж ж ұұмылдыру
мылдыру ғға, а, ал, бас ққаа
ал, бас
жағғынан
жа ынан әәлеуметтік
леуметтік ба бағғдарламаларды
дарламаларды тежеуге, тежеуге, ққор ор ғғаныс
аныс ққаа ж ж ұұмсалатын
мсалатын
шығғыстарды
шы ыстарды ққыс ысққарту
артуғғаа жжәәне
не т.с.с.
т.с.с. бабағғыттал
ытталғған
ан ққаржы
аржы саясатын
саясатын алдын
алдын ала
ала
аныққтайды.
аны тайды. Тиісінше,
Тиісінше, экономика
экономика бас басққаа жай-к
жай-күүйге ауыс ққанда
йге ауыс анда ққаржы саясатыны ңң
аржы саясатыны
бағғыттары
ба ыттары дада өөзгеріп
згеріп отырады.
отырады.
Іс-шаралар әәзірлеу
Іс-шаралар зірлеу ж жәәне
не оларды дамытудыңң,,
оларды дамытуды
ұұлтты
лттыққ шаруашылы
шаруашылыққты тыңң құ рылымын ққайта
құрылымын айта
құ
құрудырудыңң,, елді
елдіңң экономикасын
экономикасын д дүүниеж
ниежүүзілік
зілік
Қаржы шаруашылыққ
шаруашылы ққаа біріктіру
біріктіру жолымен
жолымен сыртсыртққыы
саясатының экономикалыққ
экономикалы ққызметі
ызметі жандандырудыңң
жандандыруды
мақсаты негізінде экономикалыққ өөсуді
негізінде экономикалы суді ққамтамасыз
амтамасыз ету,
ету,
әәлеуметтік
леуметтік ба бағғдарламаларды
дарламаларды үүздіксіз
здіксіз ж жәәне
не
ұұллғғаймалы
аймалы ққаржыландыруды
аржыландыруды іске іске асыру
асыру болып
болып
табылады.
табылады.
ҚАРЖЫ САЯСАТЫНЫҢ
МІНДЕТТЕРІ
Мемлекеттіңң ққаржы
Мемлекетті саясатыныңң мазм
аржы саясатыны мазмұұны айтарлы ққтай
ны айтарлы тай кк үүрделі,
рделі, өөйткені
йткені ол
ол
шаралардыңң ау
шараларды ауққымды
ымды кешенін,
кешенін, оны дәәйекті
оны д ж үүзеге
йекті ж зеге асыру стадияларын ққамтиды,
асыру стадияларын амтиды, олар:
олар:
Қ
Қаржы
аржы саясатын жасау үүдерісінде
саясатын жасау елдіңң алдына
дерісінде елді алдына ққойыл
ойылғған міндеттерді ңң орындалуы
ан міндеттерді орындалуы
үүшін материалдыққ жа
шін материалды жағғдайлар
дайлар ққамтамасыз
амтамасыз етіледі. Сонды ққтан
етіледі. Сонды тан ққаржы
аржы саясаты
саясаты
экономика
экономика менмен әәлеуметтік сферағғаа ы
леуметтік сфера ыққпал жасаудыңң белсенді
пал жасауды белсенді тетігі
тетігі болып
болып
табылады. Демек, ққаржы
табылады. Демек, саясаты ққаржы
аржы саясаты аржы ресурстарын іздестіруді ңң,,
ресурстарын іздестіруді
шоғғырландыруды
шо ырландырудыңң,, жина
жинаққтауды
таудыңң жжәәне экономикалыққ саясатпен
не экономикалы саясатпен жасалынатын
жасалынатын
дамудыңң ба
дамуды бағғыттары
ыттары бойынша
бойынша оларды
оларды б бөөлуді
лудіңң міндеттерін
міндеттерін шешеді.
шешеді.
Қазіргі жағдайда қаржы саясатының негізігі ба ғыттары мыналар болып
табылады:
Экономиканың дамуын қаржылық қамтамасыз ету
үрдісі.
ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕ ҚАРЖЫЛЫҚ САЯСАТТЫҢ
КӨМЕГІМЕН ШЕШІЛЕТІН БАСТЫ МІНДЕТТЕРДІҢ
ҚАТАРЫНА МЫНАЛАРДЫ ЖАТҚЫЗУҒА БОЛАДЫ:
ҚАРЖЫЛЫҚ САЯСАТТЫ ЖҮРГІЗГЕНДЕ
ОНЫҢ МЫНА ҚАҒИДАТТАРЫН ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУДЫҢ ЗОР МАҢЫЗЫ БАР:
ҚАРЖЫЛЫҚ САЯСАТТЫҢ ТИІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ
ЕТЕТІН ЖАЛПЫ ҚАҒИДАТТАРҒА МЫНАЛАРДЫ
ЖАТҚЫЗУҒА БОЛАДЫ:
Объективті экономикалық заңдардың іс әрекет есепке алу;
ҚАРЖЫЛЫҚ МЕХАНИЗМ
Қ аржылыққ саясат
Қаржылы наққты
саясат на шаруашылыққ өөмірде
ты шаруашылы мірде ққаржылы
аржылы ққ механизмі ар ққылы
механизмі ар ылы іске
іске
асырылады. Қ
асырылады. аржылық
Қаржылы қ механизм экономикалыққ,, ж
механизм -- экономикалы жәәне
не әәлеуметтік даму ү
леуметтік даму үшін
шін
ққолайлы
олайлы жа жағғдайлар
дайлар жасау
жасау ма маққсатында
сатында ққооғғам
ам ққолданатын
олданатын ққаржылы
аржылыққ
ққатынастарды
атынастарды ұ ұйымдастыру нысандарыныңң,, ққаржылы
йымдастыру нысандарыны аржылыққ ресурстарын
ресурстарын
ққалыптастырып пайдалану әәдістеріні
алыптастырып пайдалану дістерініңң жиынты
жиынтығғы Ол қ
ы.. Ол аржылыққ ққатынастарды
қаржылы атынастарды
ұұйымдастыруды
йымдастырудыңң ттүүрлерін,
рлерін, нысандарын
нысандарын ж жәәне
не әәдістерін,
дістерін, оларды
оларды сан
сан жа жа ғғынан
ынан
аныққтауды
аны таудыңң амалдарын
амалдарын кіріктіреді.
кіріктіреді.
Айрыққшалы
Айры шалыққты
ты б бөөлгіштік
лгіштік категория ретіндегі ққаржыны
категория ретіндегі аржыны ңң әәрр тт үүрлі
рлі мама ққсатты
сатты
ааққшалайшалай ққорларын
орларын жасау
жасау мен
мен пайдалану
пайдалану арарққылы жасал ғған
ылы жасал ан өөнімді
німді бб өөлуге
луге ж ж әәне
не
ққайта айта ббөөлуге
луге ққатысатынды
атысатындығғы ы ккөөпшілікке
пшілікке белгілі. Сонды ққтан
белгілі. Сонды тан б бұұлл үүдерісте
дерісте
ққолданылатын
олданылатын механизм
механизм -- б бұ
ұлл ааққшалай
шалай табыстар
табыстар мен мен ққорларды
орларды
ққалыптастырумен
алыптастырумен ж жәәне
не пайдаланумен
пайдаланумен байланысты
байланысты болатынболатын ққаржылы
аржылыққ
ққатынастар
атынастар ккөөрінісіні
рінісініңң т
түүрлері,
рлері, нысандары
нысандары ж жәәне
не әәдістері
дістері .. Тап осы ұғ
Тап осы ұғымдар
ымдар --
ққатынастарды
атынастарды іске асырудыңң ттүүрлері,
іске асыруды рлері, нысандары
нысандары ж ж әәне
не әәдістері экономикалы ққ
дістері -- экономикалы
өөмірде
мірде тетік, тиісті үүдерістерді
тетік, тиісті басққару
дерістерді бас ару механизмі
механизмі ретінде
ретінде болады.
болады.
ҚАРЖЫЛЫҚ МЕХАНИЗМНІҢ ЭКОНОМИКА МЕН ӘЛЕУМЕТТІК СФЕРАҒА
ІС-ӘРЕКЕТІ БЫЛАЙША ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАДЫ:
Қаржылық механизмнің құрылымы мен оның әр түрлі бөліктерінің нақтылы міндет
ҚАРЖЫЛЫҚ МЕХАНИЗМНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫНДА МЫНАДАЙ ФУНКЦИЯЛЫҚ
БУЫНДАРДЫ БӨЛЕДІ:
Қаржылық ресурстарды жұмылдыру;
ҚАРЖЫЛЫҚ МЕХАНИЗМ
1. ҚОСАЛҚЫ ЖҮЙЕЛЕР
Қаржылық жоспарлау Ұйымдық
құрылым
(болжау) ж/е құқықтық режім
Қаржылық тұтқалар мен
ынталандырмалар
2.БЛОКТАР
3.ЭЛЕМЕНТТЕР
Қаржылық қатынастарды ұйымдастырудың
алғашқы, бастапқы түрлерінің, нысандарының,
әдістерінің, олардың сандық анықтау
амалдарының қосалқы жүйелері мен блоктарына
сай келетін нақтылы атаулары.
НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ ҚАРЖЫ МЕХАНИЗМІ
Экономика дамуыныңң ққазіргі
Экономика дамуыны кезеңңінде
азіргі кезе інде
ққаржылы
аржылыққ механизмді
механизмді жетілдірудіңң
жетілдіруді
міндеттері
міндеттері өөндірісті
ндірісті кеңңінен
ке інен
демократияландырумен,
демократияландырумен, коммерциялыққ
коммерциялы
негіздерді, рыноктыққ реттеуді
негіздерді, рынокты реттеуді ендірумен,
ендірумен,
шаруашылыққ ж
шаруашылы жүүргізуді
ргізудіңң н нәәтижелеріне
тижелеріне
белсенді ттүүрде
белсенді рде әәсер
сер етеді.
етеді.
Қ аржылыққ
Қаржылы саясаттыңң
саясатты ттүүбегейлі
бегейлі
өөзгеруімен
згеруімен байланысты
байланысты ққаржылы
аржылыққ
механизм ққайта
механизм айта құ рылуда. Қ
құрылуда. аржылыққ
Қаржылы
механизмді ққайта
механизмді айта құ рудыңң ма
құруды маққсаты
саты ––
рыноктыққ ққатынастарды
рынокты атынастарды дамыту
дамыту негізінде
негізінде
ққооғғамды
амдыққ өөндірісті
ндірістіңң тиімділігіне
тиімділігіне ыыққпалын
палын
ккүүшейту,
шейту, ққаржылы
аржылыққ ресурстарды
ресурстарды
пайдаланудыңң тиімділігін
пайдалануды тиімділігін арттыруды
арттыруды
ққамтамасыз
амтамасыз ету.
ету.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 2016 ЖЫЛҒА
АРНАЛҒАН АҚША-КРЕДИТ САЯСАТЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 2016 ЖЫЛҒА
АРНАЛҒАН БЮДЖЕТ-САЛЫҚ САЯСАТЫ
2016
2016 – – 2018 жылдарғға
2018 жылдар арналғған
а арнал республикалы қ
ан республикалы қ бюджет
бюджет 2016 2016 жылжыл ғға мынадай кк ө
а мынадай өлемдерде
лемдерде
бекiтiлсiн:
бекiтiлсiн:
1)
1) кiрiстер
кiрiстер – –6 6 489
489 846
846 345 мың
345 мы тең
ң те ңге, оның
ге, оны ң iшiнде:
iшiнде:
салы қ қ ү
салықтық түсiмдер бойынша – 3 349 418 296 мы
ты т сiмдер бойынша – 3 349 418 296 мы ң те ң
ң те ңге;
ге;
салық
салы тық
қты емес ттү
қ емес үсiмдер
сiмдер бойынша
бойынша – – 147
147 383
383 800
800 мымың тең
ң те ңге;
ге;
негiзгi
негiзгi капиталды сатудан ттү
капиталды сатудан сетiн тт ү
үсетiн үсiмдер
сiмдер бойынша
бойынша –16 –16 383
383 224 мың
224 мы тең
ң те ңге;
ге;
трансферттерді ң т үсiмдерi бойынша – 2 976
трансферттердің түсiмдерi бойынша – 2 976 661 025 мың теңге;661 025 мы ң те ң ге;
2) шығғындар
2) шы ындар – –77 049
049 923
923 602 мың
602 мы тең
ң те ңге;
ге;
3)
3) таза бюджеттiк кредиттеу – 87 503 048
таза бюджеттiк кредиттеу – 87 503 048 мымың тең
ң те ңге, оның
ге, оны ң iшiнде:
iшiнде:
бюджеттiк кредиттер – 190 449 942
бюджеттiк кредиттер – 190 449 942 мың теңге; мы ң те ңге;
бюджеттiк кредиттердi ө
бюджеттiк кредиттердi өтеу
теу –– 102
102 946
946 894
894 мымың тең
ң те ңге;
ге;
4) қ
4) қаржы активтерiмен операциялар бойынша сальдо
аржы активтерiмен операциялар бойынша сальдо – – 75
75 864
864 510
510 мымың тең
ң те ңге, оның
ге, оны ң
iшiнде:
iшiнде:
қ
қаржы
аржы активтерiн
активтерiн сатып
сатып алу
алу –– 78
78 514
514 510
510 мы мың те ң
ң те ңге;
ге;
мемлекеттi ң қ сатудан т ү
мемлекеттiң қаржы активтерiн сатудан түсетiн т үсiмдер –2
аржы активтерiн сетiн т ү сiмдер –2 650
650 000 мың
000 мы тең
ң те ңге;
ге;
5)
5) бюджет тапшылығғы
бюджет тапшылы ы –– -723
-723 444
444 815
815 мы мың тең
ң те ңге
ге немесе
немесе елдi елдiң ң жалпы iшкi ө
жалпы iшкi нiмінің
өнiміні ң 1,6
1,6
пайызы;
пайызы;
6)
6) бюджет тапшылығғын
бюджет тапшылы ын қ
қаржыландыру
аржыландыру – – 723
723 444
444 815
815 мы мың тең
ң те ңге.
ге.
ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ҮКІМЕТ САЯСАТЫ
Үкімет пен Ұлттық Банктің экономикалық және әлеуметтік тұрақтылықты
қамтамасыз ету жөніндегі 2016-2018 жылдарға арналған дағдарысқа қарсы
іс-қимыл жоспары мыналарды ескере отырып әзірленді:
• ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2015 жылғы 30 қарашадағы «Қазақстан
жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу, реформалар, даму» атты Қазақстан
халқына Жолдауын орындау бойынша Жалпыұлттық іс-шаралар жоспарын
• «100 нақты қадам» Ұлт жоспары шеңберіндегі реформаларды тереңдету
жөніндегі шараларды
• Мемлекет басшысының 2015 жылғы 18 қарашадағы Үкіметтің кеңейтілген
отырысында берген тапсырмаларын
Үкімет пен Ұлттық Банктің экономикалық және әлеуметтік тұрақтылықты
қамтамасыз ету жөніндегі 2016-2018 жылдарға арналған дағдарысқа қарсы іс-
қимыл жоспары 2 бөлімнен тұрады:
1. 2015 жылғы 30 қарашадағы Мемлекет басшысының Қазақстан халқына
Жолдауында анықталған 5 негізгі бағыт шеңберінде Жаңа құрылымдық
экономиканы қалыптастыру
2. Экономиканың өсуін ынталандыру және оны кредиттеу бойынша жедел
шаралар
1.1. ҚАРЖЫ СЕКТОРЫН ТҰРАҚТАНДЫРУ
• Ұлттық банк пен Үкіметтің орта мерзімді перспективадағы негізгі мақсаты
инфляцияны 2016-2017 жылдары 6%-8%-ға дейін, 2018 жылы 5%-7%-ға дейін, 2019
жылы 4%-6%-ға дейін және 2020 жылы 3%-4%-ға дейін төмендету болып табылады.
2016 жылғы сәуірде базалық пайыздық мөлшерлемені икемді өзгерту тетігі
енгізілетін болады, ол баға тұрақтылығын қамтамасыз етуге және инфляция
деңгейін төмендетуге бағытталады
• Жұмыс істемейтін кредиттер тұрғысынан банк секторының барлық субъектілеріне
жүргізілген күйзеліс-тестілеудің нәтижелері бойынша 2016 жылғы қыркүйекке дейін
оларды мойындау және есептен шығару жөніндегі шаралар қабылданатын
болады
• 2016 жылғы наурызға дейін зейнеткерлік активтерді инвестициялау тәсілдері
қайта қаралатын болады және 2016 жылғы шілдеге дейін зейнетақы қорларының
активтерін қазақстандық немесе шетелдік жеке компанияларды ң басқаруына беру
тетіктері әзірленетін болады
2016 жылы Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, Проблемалы кредиттер қоры
және басқа да қаржы институттары Ұлттық Банктің бақылауынан шығарылады
• Халықаралық стандарттарды, оның ішінде тәуекелдерінің жоғары деңгейі
және/немесе қанағаттандырылмаған тәуекел-менеджменті бар банкттер үшін
қадағалау үстемақысы бойынша, өтімділік бойынша: өтімділікті жабу ж әне таза
тұрақты қорландыру коэффициенттері бойынша, капиталды ң жеткілікті нормативтері
бойынша стандарттарды енгізу
• Қазақстан Республикасының аумағында сатылатын тауарлардың ж әне көрсетілетін
қызметтердің құны туралы ақпаратты қамтитын жарнамаларда тауарлар мен
1.2. БЮДЖЕТ САЯСАТЫН ОҢТАЙЛАНДЫРУ
Мемлекеттік шығыстарды қатаң үнемдеу, олардың тиімділігін арттыру және Ұлттық
қордың қаражатын ұтымды пайдалану бюджет саясатының негізгі мақсаттарына
айналады
• 2016 жылғы сәуірге дейін Ұлттық қор қаражатын қалыптастыру мен
пайдаланудың жаңа тұжырымдамасының жобасы әзірленетін болады және
2016 жылғы 1 қыркүйекке дейін Парламентке Бюджет кодексінің жобасы жаңа
редакцияда енгізілетін болады
• 2017-2019 жылдарға арналған республикалық бюджетті қалыптастыру барысында
2016 жылғы сәуір-тамызда тиімсіз шығыстарды және жеке сектор
қаржыландыруы мүмкін шығыстарды алып тастау арқылы бюджет
шығыстарын оңтайландыра отырып, республикалық және жергілікті
бюджеттік бағдарламаларға толық ревизия жүргізілетін болады
• Республикалық бюджеттен бөлінетін нысаналы трансферттер есебінен барлық
жергілікті инвестициялық жобаларды қаржыландыру 2017 жылдан бастап
толықтай жергілікті деңгейге берілетін болады
• 2016 жылғы 1 қыркүйекке дейін ҚҚС-тің орнына сатудан түсетін салықты енгізуді,
салық режимдерін үш деңгейге дейін оңтайландыруды, тиімсіз салықтық
жеңілдіктерді жоюды, сондай-ақ салық саласының ашықтығы мен салықты қ
әкімшілендіру тиімділігін арттыруды көздейтін біріктірілген Салық және Кеден
кодексінің жобасын Парламентке енгізілетін болады
ҚОРЫТЫНДЫ
Қаржылық саясат – шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржылы қ
саясатын, қаржы рыногының, сақтандырудың саясатын қоса алғанда ғы
саясаттың жалпы бағыты.
Қаржылық саясат мемлекет қызметінің салық салу және экономика ға
ықпал ету мақсатымен мемлекет шығыстарыны ң құрылымын реттеу
саласындағы (фискалдық саясат) және бюджетті реттеу саласында ғы
екі өзара байланысты бағыттарынан тұрады. Қаржылық саясаттан
фискалдық саясат – яғни мемлекеттің салықтық-бюджеттік саясаты
бөліп көрсетіледі.
Қ
Қаржы саясатына ққойылатын
аржы саясатына ойылатын ма маңңызды талап ққаржы
ызды талап аржы саясатын
саясатын
жүүргізгенде,
ж ргізгенде, яяғғни дамудыңң белгілі
ни дамуды белгілі бір кезеңңіні
бір кезе ініңң негізгі
негізгі міндеттерін
міндеттерін
орындауғғаа шаралар
орындау шаралар ба бағғыттау жолымен ққаржы
ыттау жолымен аржы ж жүүйесіні
йесініңң барлы
барлыққ
буындарында
буындарында ж жүүргізілетін
ргізілетін шараларды
шараларды келіскенде кешенді ккөөззққарасты
келіскенде кешенді арасты
саққтау,
са сондай-аққ экономикалы
тау, сондай-а экономикалыққ саясатты
саясаттыңң құ құрамды
рамды б б өөліктері
ліктері
арасында ққаржы,
арасында аржы, несие, бағғаа белгілеу,
несие, ба жалаққы
белгілеу, жала ы салалары
салалары саясатында
саясатында
тығғыз
ты ыз өөзара байланысты ққамтамасыз
зара байланысты амтамасыз етуету болып
болып табылады.
табылады.
Пайдаланылғған
Пайдаланыл ан әәдебиеттер:
дебиеттер:
--20162016 – 2018 жылдарғғаа арнал
– 2018 жылдар арналғған республикалыққ бюджет
ан республикалы туралы Қ
бюджет туралы ҚР Заңңы
Р За ы
http://www.minfin.gov.kz/
http://www.minfin.gov.kz/
-- Қ азаққстан
Қаза Республикасы ааққша-кредит
стан Республикасы саясатыныңң 2016
ша-кредит саясатыны жылғғаа арнал
2016 жыл арналғған
ан негізгі бағғыттары
негізгі ба ыттары
http://www.nationalbank.kz/?docid=3299&switch=kazakh
http://www.nationalbank.kz/?docid=3299&switch=kazakh
-- Ү кіметтіңң 2016
Үкіметті 2016 жылы атққаратын
жылы ат жаңңаа құ
аратын жа рылымдыққ экономиканы
құрылымды экономиканы ққалыптастыру
алыптастыру саясаты
саясаты
http://inform.kz/kaz/article/2856579
http://inform.kz/kaz/article/2856579
-- Қ
Қ.Ильясов, С.Құ
.Ильясов, С. лпыбаев, ““Қ
Құлпыбаев, Қаржы жоғғар
аржы жо арғғы
ы ооққуу орындарына арналғған
орындарына арнал ан ооққулы
улыққ”” Алматы
Алматы 2005ж
2005ж
-- Қ
Қаржы негіздері.С.Құ
аржы негіздері.С. Құлпыбаев
лпыбаев В.Д.Мельников
В.Д.Мельников -- Алматы,
Алматы, 2007
2007 жж
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz