ҚР БЮДЖЕТТІК КІРІСТЕР ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ САЛЫҚТЫҚ ТҮСІМДЕР




Презентация қосу
Әл-Фараби атындағы Қазақ Казахский национальный
Ұлттық университеті университет имени Аль-Фараби

Экономика және бизнес жоғарғы мектебі
Қаржы кафедрасы

ТАҚЫРЫБЫ: ҚР БЮДЖЕТТІК
КІРІСТЕР ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ
САЛЫҚТЫҚ ТҮСІМДЕР
Орындаушылар:
Жетекші:
  ЖОСПАР
I КІРІСПЕ
II НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР
a) Бюджеттің салықтық түсімдеріне
қысқаша сипаттама;
b) Салықтар және алымдар, төлемдер,
баждар;
c) Салықтық түсімдер статистикасы.

III ҚОРЫТЫНДЫ
IV ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
 Бюджет кірістері
Oл мемлекеттік функцияларды
орындауға қажетті елдің бір ортаға
топталған қаржы ресурстарының
бөлігін және заңнамаларға сәйкес билік
органдарының әр деңгейлеріне иелік
істеуге ақысыз және қайырылмайтын
тәртіппен түсетін ақша құралдарын
көрсетеді. Олар ақша құралдар қоры
қалыптастыру процесінде пайда
болатын экономикалық қатынастарды
әлпеттейді. Бюджет кірістері түсінігі
мемлекет кірістері түсінігінен біршама
қысаң, бірақ олардың республиканың
мемлекеттік кірістер құрылымында
шешімді мәні бар.
Бюджет түсімдерінің негізін салықтары
мен алымдар түрлерінде жұмылдыратын
төлемдер құрайды. Республика аумағында
орналасқан меншік және шаруашылық
формаларынан тәуелсіз барлық заңды
тұлғалар мен азаматтар қолданыстағы
заңнамаларға сәйкес бюджетке салықтар,
алымдар және міндетті төлемдер төлеуге
тартылады. Салықтар, алымдар мен төлем
төлеушілер, яғни заңды және жеке
тұлғалар оларды бюджетке төлеудің басқа
төлемдерден басымдылығын қамтамасыз
ету мен әрекеттегі заңнамаларға сәйкес
оларды уақытымен және толығымен
төлеуге жауапкершіліктері
тағайындалған.
“2015 - 2017 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы” Қаза қстан
Республикасының 2014 жылғы 28 қарашадағы Заңына сәйкес келесідей бюджет
кірістерінің сомасы бекітілді:
7200000000.000.00
7000000000.000.00
6928603949
6800000000.000.00 6902042169
6600000000.000.00
6400000000.000.00
6200000000.000.00 Кірістер
6000000000.000.00
5800000000.000.00 5806766099
5600000000.000.00
5400000000.000.00
5200000000.000.00
2015.0 2016.0 2017.0
2015 жыл 2016 жыл 2017 жыл Ауытқу
Салықтық түсімдер
3 012 966 049 4 505 873 665 4 867 215 065 49,55% 8,02%

Салықтық емес
түсiмдер 151 440 677 88 848 492 92 092 002 -41,33% 3,65%

Негізгі капиталды
сатудан түсетін
9 758 247 11 479 708 12 364 422 17,64% 7,71%
түсімдер

Трансферттердің
түсімдері 2 632 601 126 2 295 840 304 1 956 932 460 -12,79% -14,76%

Кірістер 5 806 766 099 6 902 042 169 6 928 603 949 18,86% 0,38%
Салықтық
түсімдер
Салықтық түсімдер деп — «ҚР бюджетке
салықтар және басқа да міндетті төлемдер
жөніндегі» ҚР Заңымен (Салық кодексімен)
тағайындалған бюджетке төлемейтін салықтар мен
басқа да төлемдер айтылады. Сондықтан, салы қты қ
түсімдердің экономикалық мазмұнын солардың
негізіндегі салықтар құрайды. Олар кірістерді ң
материалдық көзі – ұлттық табысты қайта бөлісуге
қатынасатын болғандықтан өндірістік
қатынастардың арнайы формасын құрайды. Осы ған
байланысты салықтық түсімдер тұрақты ішкі
белгілермен, заңнамалықты дамумен ерекше
формаларымен сипатталады. Олардың нақты
әрекеттегі ақшалай қатынастармен дәлелденеді
және қаржы қатынастарының бөлігі ретінде үнемі
қозғалыста болады. Салықтық түсімдерге
бюджеттердің түрлері мен деңгейлері бойынша
тағайындалған басқа әр түрлі алымдар, ақылар мен
баждар жатады.
Салықтық түсімдердің нақты түрлері
бюджет жүйесінің тиісті деңгейлері
бойынша бекітілген. Республикалық
бюджет бойынша өте маңызды фискалды
және экономикалық мәні бар салықтық
түсімдер бекітіледі. Бұл мемлекеттік
мүддеде салықтардың қаржылық
категория ретіндегі функцияларын
пайдалану қажеттілікпен дәлелденеді,
себебі салықтардың фискалдық
функциясы мемлекетке экономикалық
қатынастарды реттеуге объективтік
шарттар туғызады. Мысалы, мемлекет
салықтардың экономикалық (реттеуші)
функциясы арқылы ел экономикасында
болып жатқан процестерге, қайта
өндіріске, капитал қорландыру,
тұрғындардың төлем қабілеттілік
сұранысына маңызды әсер етеді.
Салықтық түсімдер
Салықтық емес
түсiмдер
45% Негізгі капиталды
52% сатудан түсетін
түсімдер
Трансферттердің
түсімдері
0% 3%
Салықтық түсімдер
33% Салықтық емес
түсiмдер
Негізгі капиталды
сатудан түсетін
түсімдер
0% 65% Трансферттердің
1% түсімдері
Салықтық
28% түсімдер
Салықтық емес
түсiмдер
0% Негізгі капиталды
сатудан түсетін
1% түсімдер
70% Трансферттердің
түсімдері
Салықтың түрлері:
1.корпоративтік табыс салығы.
2. жеке табыс салығы.
3. қосылған құн салығы.
4. акциздер.
5. экспортқа рента салығы
6. жер қойнауын пайдаланушыларға
салық салу
7. әлеуметтік салық.
8. көлік құралы салығы
9. жер салығы
10. мүлік салығы
11. ойын бизнес салығы
12. тіркелген салық
13. бірыңғай жер салығы
Корпоративтік табыс салығы
Бюджет кірістерінің ішіндегі ең жоғары үлес салма ғын алатын салы қ – ол
корпоративтік табыс салығы. Бұл салық түрі 2002 жылдан бастап республикалық
бюджетке заңды тұлғалар (резиденттер мен республикада өз әрекетін іске асыратын
резидент еместер) төлейтін негізгі салы қтарды ң бірі болып есептеледі.
Корпорациялық табыс салығы салынатын объект болып салы қ салынатын табыс,
төлем көзінен ұсталатын салық және республикада өкілетті мекеме ар қылы өз
әрекетін атқаратын резидент емес заңды тұлғаның таза табысы табылады.

Корпорациялық табыс салығы салынатын объект болып т өлем к өзінен ұсталатын
салық салынатын табыс табылады. Мұндайларға жататындар:
1800000000
1684026700
1600000000
1495406000
1400000000

1200000000

1000000000 994601900
Корпоративтік
800000000 табыс салығы

600000000

400000000

200000000

0
2015 2016 2017
Жеке табыс салығы бойынша қаражаттардың түсімі мемлекеттік бюджетті ң
барлық кірістерінің 6,6%-на жуығын алады. Салық объектілері бар жеке т ұл ғалар
жеке табыс салығын төлеушілер болып есептеледі. Салы қ салу объектілері т өлем
көзінен салық салынатын табыстар және т өлемсалы қ салынбайтын табыстар
түріндегі табыстары болып табылады. Салы қ салу объектілері Салы қты қ кодексте
көзделген түзетулер ескеріле отырып, салық салу ға жататын табыстар мен онда
көзделген тәртіппен және мөлшердегі жағдайларда салы қ шегерімдері арасында ғы
айырма ретінде анықталады. Салық салынатын объект болып табылатын
табыстардың сомасы салық салыну ға жатпайтын табыстарды ң сомасына кемітіледі.
Cалық төлеушінің төлем көзінен салық салынатын табыстарына мыналар жатады:

жұмыскердің табысы;
Қосылған құн салығы – жанама салық түрі, қосылған құнның мемлекеттік
бюджетке аударылатын бөлігі, бюджеттің маңызды көздерінің бірі.Қосылған құн салығын
төлеушілер салық кодексінде белгіленеді. Мемлекеттік бюджетке төленетін Қосылған құн
салығының көлемі өндірушінің сатқан тауары үшін есептелген салық пен жабдықтаушыларға
шикізат, материалдар, отын мен энергия, т.б. өнімдер үшін төленген Қосылған құн
салығының айырмасы негізінде есептеледі, яғни салық төлеушілер Қосылған құн салығын
тауарларды өндіруге (жұмыстарды орындауға, қызмет көрсетуге) жұмсалған материалдық
шығынды шегере отырып есептейді. Салық салынатын айналым бойынша бюджетке төленуге
тиіс.
Қосылған құн салығының сомасы, салық кодексіне сәйкес, салық салынатын
айналым бойынша есептелген Қосылған құн салығының сомасы мен шегерімге жатқызылған
салық сомасы арасындағы айырма ретінде анықталады. Соңғы
кездері Қазақстанның экономикалық даму үдерісін қамтамасыз ету мақсатында Қосылған құн
салығының мөлшерін азайту шаралары іске асырылуда. 2004 жылдың 1 қаңтарынан бастап
салық төлеушілер Қосылған құн салығын 12% мөлшерінде төлейтін болды.

Акциздер жанама салық түрі. Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген және
Қазақстан Республикасының аумағына шеттен әкелінетін тауарларға акциздік салық
салынады. Акцизделетін тауарлардың тізбесі: спирттің барлық түрлері; алкогольдік өнімдер;
темекі бұйымдары; құрамында темекі бар басқа бұйымдар; бензин (авиациялық бензиннен
басқа); дизелдік отын; жеңіл автомобильдер (арнайы мүгедектерге арналған, қолмен
басқарылатын автомобильдерден басқа); газ конденсатын қоса алғандағы шикі мұнай.
Қызметтің акцизделетін түрлері мыналар болып табылады: ойын бизнесі; лотереяны
ұйымдастыру және өткізу.
2000000000
1668361258
1500000000
1536023135
1000000000 945725255 Қосылған құн
салығы
500000000

0
2015 2016 2017
67000000
66000000 66065681
65000000 64834448
64000000
63000000 Акциздер
62000000 62278835
61000000
60000000
2015 2016 2017
Экспортталатын шикі мұнай мен газ конденсатына салынатын рента
салығын шартты түрде салықтық сипаты бар табиғат ресурстары үшін т өленетін
төлемдердің қатарына жатқызуға болады.
Салық заңнамасында көрсетілген келісімшартты ң ше ңберінде өндірілген шикі
мұнай,газ конденсаты көлемін экспорттайтын жер койнауын пайдаланушыларды
коспағанда, шикі мұнайды, газ конденсатын, к өмірді экспорт қа өткізетін жеке ж әне
заңи тұлғалар экспортқа рента салығын төлеушілер болып табылады.Рента салы ғын
салу объекті экспортка өткізілетін шикі мұнайды ң, газ конденсатыны ң,к өмірді ң
көлемі болып табылады. Экспортка накты өткізілетін шикі м ұнай,газ конденсаты
бойынша шикі мұнайдың, газ конденсатының көлемі және салы қ за ңнамасында
белгіленген тәртіппен есептелген әлемдік баға негізінде есептелген экпортталатын
шикі мұнайдың, газ конденсатының құны экспортқа рента салы ғын есептеу үшін
салық базасы болып табылады.

Жер қойнауын пайдалану құқығының субъектілері ретінде мемлекет, жеке
және заңды тұлғалар қатысады. Жер қойнауын пайдаланушылар жеке ж әне занды
түлғалар, мемлекеттік және мемлекеттік емес, ұлтты қ ж әне шетелдік жер қойнауын
пайдаланушылар болып бөлінеді. Ұлтты қ жер қойнауын пайдаланушылар ға
Қазақстан Республикасының азаматтары мен қаза қстанды қ за ңды т ұл ғалар, соны ң
ішінде шетелдің қатысуымен, ал шетелдік жер қойнауын пайдаланушылар ға —
шетел азаматтары, шетелдік за ңды тұлғалар, шет мемлекеттер, халы қаралы қ
бірлестіктер мен ұйымдар жатады.
Әлеуметтік салықтар – нысаналы мақсаттағы тікелей салық түрі. Әлеуметтік
салықтар әлеуметтік мақсаттағы бюджеттен тыс нысаналы қорларды ң, зейнета қы
қорларының, әлеуметтік сақтандыру, жұмыспен қамту қорларыны ң негізгі к өзі болып
табылады. Салық салу нысаны – еңбек міндеттерін орында ғаны үшін т өлемні ң алуан
түрлері. Әлеуметтік салықтар азаматтарды мемлекеттік әлеуметтік қор ғау ж үйесіні ң
дамуымен байланысты дүниеге келді. За ңды ж әне жеке т ұл ғалар т өлейтін әлеуметтік
салықтар мөлшерлемесінің ара қатынасы нақты бір елдегі қалыптас қан экономикалы қ,
әлеуметтік және саяси жағдайларға байланысты. Әлеуметтік салы қты т өлеушілер –
елдің резидент-заңды тұлғалары, сондай-ақ елде қызметін т ұра қты мекемелер ар қылы
жүзеге асыратын бейрезиденттер, жеке кәсіпкерлер, жекенотариустар, адвокаттар.

Көлік құралдары салығы - меншік кұқығында салық, салу объектілері бар жеке
тұлғалардан және меншік, шаруашылықты жүргізу немесе оралымды бас қару
құқығында салық салу объектілері бар заңды тұлғалардан, оларды ң құрылымды қ
бөлімшелерінен алынатын салық Қазақстан Республикасында мемлекеттік тіркеуден
өткізілуге тиіс және (немесе) есепте т ұрған к өлік к ұралдары, тіркемелерді қоспа ғанда,
салық салу объектілері болып табылады. Салык т өлеушілер салы қ салу объектілерін,
әрбір көлік кұралы бойынша салық ставкасын ж әне т үзету коэффициенттерін негізге
ала отырып, салық кезеңі үшін салық сомасын дербес есептейді
Жер салығы – тұрақты не уақытша
Салық салу объектісіне қарай мүлікке
пайдалануға берілген жер
салынатын салық тікелей салықтарға
телімі үшін заң жүзінде бюджетке төле
жатады. Белгіленген ставкаларды есепке
нетін міндетті ақшалай төлемдер.
ала отырып, салық мүліктің құнына
Жер салығының негізгі мақсаты —
тікелей салынады. Мүлік салығын
экономикалық тәсілмен жер қорын
төлеушілерге, меншігінде, шаруашылық
тиімді пайдалануды қамтамасыз ету
жүргізу мақсаттарында, салық
және бюджетке түсім түсіру арқылы
объектілері бар заңды және жеке тұлғалар
жер қорын сақтау, жердің
жатады. Салық салу объектісі екіге
құнарлылығын, сапасын жақсарту
бөлінеді:
шараларын қаржыландыру. Жер
1) Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын
салығын салу нысаны жер телімі (жер
заңды тұлғалардың және жеке
үлесі) болып табылады. Қазақстанда
кәсіпкерлердің көлік құралдарынан басқа
елді мекендердің ортақ пайдаланудағы
амартизацияланатын активтердің қалдық
жер телімдеріне; ортақ пайдаланудағы
құны.
мемлекеттік автомобиль жолдары алып
2) Жеке тұлғалардың кәсіпкерлікте
жатқан жер телімдеріне; Үкімет шешімі
пайдаланбайтын тұрғын үйлері, саяжай
бойынша консервацияланған нысандар
құрылыстары, гараждары және өзгеде
орналасқан жер телімдеріне, т.б. жер
құрылыс ғимараттарының құны.
салығы салынбайды.
Құмар ойын бизнесі сферасындағы қызметті ¥тыссыз ойын автоматтарын; ойын өткізуге
жүзеге асыруға байланысты қоғамдық пайдаланылатын дербес компьютерлерді;
қатынастарды реттейтін құмар ойын бизнесі ойын жолдарын (боулинг (кегельбан));
салығы 2007 жылғы каңтардын 12-сінде картты (картинг); бильярд үстелдерін
енгізілген. Казино, ойын автоматтарының залы, (бильярд) пайдалана отырып, қызмет
тотализатор, букмекерлік кеңсе қыметтерін көрсетулерді жүзеге асыратын
көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын дара дара кәсіпкерлер мен заңи тұлғалар
кәсіпкерлер мен заңды тұлғалар ойын бизнесі тіркелген салықты төлеушілер болып
салығын төлеушілер болып табылады. Құмар табылады. Ойын өткізу үшін
ойын бизнесі сферасындағы қызметті жүзеге пайдаланылатын тиісті ойын құрылғылары
асыру кезінде ойын ycтелi, ойын автоматы, тіркелген салық салу объекті болып
тотализатор кассасы, тотализатордың электрондық табылады. Айына салық салу бірлігіне
кассасы, букмекер кеңсесінің кассасы, букмекер тіркелген салықтың ең төменгі және ең
кеңсесінің электрондық кассасы құмар ойын жоғарғы базалық мөлшерлемелерінің
бизнесіне салық салу объектілері болып мөлшерлері төменгі кестеде келтірілген.
есептеледі.
Бірыңғай жер салығын төлеушілер, мемл. бюджет есебінен қаржыландырылатын ұйымдар,
салық режимінің екінші үлгісі бойынша салық салу жүзеге асырылатын жер қойнауын
пайдаланушылар, уәкілетті органның қылмыстық жазаларды атқару саласындағы түзеу
мекемелерінің мемлекеттік кәсіпорындары, Ұлы Отан соғысына қатысушылар және солар ға
теңестірілген адамдар, мүгедектер, сондай-ақ, бала кезінен мүгедектерді ң ата-анасының
біреуі, діни бірлестіктер жер салығын төлеуден босатылуы мүмкін. Қазақстанда бірыңғай жер
салығын 1999 жылдан бастап шаруа қожалықтары төлейді. Бірыңғай жер салығын есептеу үшін
жер телімінің бағалау құнын білу керек. Мұны анықтау Қазақстан Республикасының “Жер
туралы” заңында (2001) белгіленген тәртіппен жүргізіледі. Бірыңғай жер салығын есептеу жер
телімін бағалау құнына 0,1 пайызды ставканы қолдану жолымен жүргізіледі.
10000000

9500000 9572131

9000000
8742833
8500000 Ойын бизнесіне
салық
8170872
8000000

7500000

7000000
2015 2016 2017
Алымдар - мемлекеттік органдар
көрсететін қызметтер үшін заңды және
жеке тұлғалар төлейтін міндетті төлемдер,
олардан алынатын ақша (алымдар). Белгілі
бір қызмет түрін бастар алдында немесе
осы қызмет түріне құқық берер кезде
төленетін міндетті төлем. Сонымен қатар,
алым-анықталған құқықтық мәртебені
бергені үшін төлем болып саналады.
2002 жылы алымның 13 түрі болды.
2003 жылдан бастап “елтаңбалық алым”
алынып тасталды. 2005 жылы алымдарға
өзгерістер енгізілді, яғни “жылжымайтын
мүлік кепілін мемлекеттік тіркегені үшін
алым” және “кеменің немесе жасалып
жатқан кеменің ипотекасын мемлекеттік
тіркеу үшін” және туындылар мен сабақтас
құқықтар обьектілерін пайдалануға
лицензиялық шарттарды мемлекеттік
тіркеу үшін алымдары қосылды.
Алымдардың түрлері:

Дәрі-дәрмек құралдарын мемлекеттік тіркегені үшін
алым.
Телевизия және радио хабарларын тарату ұйымдарына
радиожиілік спектрін пайдалануға рұқсат беру үшін
алы
5200000
5076096
5000000

4800000
4744067 Кәсiпкерлiк және
кәсiби қызметтi
4600000 жүргiзгенi үшiн
алынатын
4400000 4433658 алымдар

4200000

4000000
2015 2016 2017
Төлемақы- белгілі бір қызмет түрін пайдаланған кезде төленетін
міндетті төлем. Төлемақының 9 түрі бар.
250000000
230925016
200000000 208191461
169382432
150000000 Табиғи және басқа
да ресурстарды
100000000 пайдаланғаны үшiн
түсетiн түсiмдер
50000000

0
2015 2016 2017
1400000000
1162791487
1200000000 1148943195
1000000000
800000000 792796624
600000000 Кеден төлемдерi
400000000
200000000
0
2015 2016 2017
Мемлекеттік баж– заңдық мәні бар іс-қимылдар жасағаны не құжаттар бергені
үшін мемлекеттік органдар алатын міндетті т өлем. [1]
[1]

Кәсіпорын, ұйым, мекемелер және жекелеген азаматтардан ж әне занды қ ма ңызы бар
құжаттарды беру үшін (талап арыз бен кассациялы қ ша ғымдарды, шарттарды,
өсиеттерді, сенімхаттарды бекіту және т.б.) арнайы өкілеттелген мекемелерді ң олардан
жинайтын ақшалай алымдары.
22000000

21500000
21375091
21000000

20500000 20566359
Мемлекеттік баж
20000000

19500000 19463566

19000000

18500000
2015 2016 2017
2015 жылдық салықтық түсімдер, сомасы мың тг.

Салықтық түсімдер 3 012 966 049
1 Табыс салығы 994 601 900
1 Корпоративтік табыс салығы 994 601 900
5 Тауарларға, жұмыстарға және қызметтерге салынатын iшкi 1 191 392 311
салықтар
1 Қосылған құн салығы 945 725 255
2 Акциздер 62 278 835
3 Табиғи және басқа да ресурстарды пайдаланғаны үшiн түсетiн 169 382 432
түсiмдер
4 Кәсiпкерлiк және кәсiби қызметтi жүргiзгенi үшiн алынатын 4 433 658
алымдар
5 Ойын бизнесіне салық 9 572 131
6 Халықаралық сауда мен сыртқы операцияларға салынатын 805 596 747
салықтар
1 Кеден төлемдерi 792 796 624
2 Халықаралық сауда мен операцияларға салынатын басқа да 12 800 123
салықтар
8 Заңдық маңызы бар әрекеттерді жасағаны және (немесе) оған 21 375 091
уәкілеттігі бар мемлекеттік органдар немесе лауазымды
адамдар құжаттар бергені үшін алынатын міндетті төлемдер

1 Мемлекеттік баж 21 375 091
2016 жылдық салықтық түсімдер, сомасы мың тг.
I. Кірістер 6 902 042 169
1 Салықтық түсімдер 4 505 873 665
1 Табыс салығы 1 495 406 000
1 Корпоративтік табыс салығы 1 495 406 000
5 Тауарларға, жұмыстарға және қызметтерге салынатын iшкi 1 821 963 983
салықтар
1 Қосылған құн салығы 1 536 023 135
2 Акциздер 64 834 448
3 Табиғи және басқа да ресурстарды пайдаланғаны үшiн түсетiн 208 191 461
түсiмдер
4 Кәсiпкерлiк және кәсiби қызметтi жүргiзгенi үшiн алынатын 4 744 067
алымдар
5 Ойын бизнесіне салық 8 170 872
6 Халықаралық сауда мен сыртқы операцияларға салынатын 1 169 040 116
салықтар
1 Кеден төлемдерi 1 148 943 195
2 Халықаралық сауда мен операцияларға салынатын басқа да 20 096 921
салықтар
8 Заңдық маңызы бар әрекеттерді жасағаны және (немесе) оған 19 463 566
уәкілеттігі бар мемлекеттік органдар немесе лауазымды
адамдар құжаттар бергені үшін алынатын міндетті төлемдер
1 Мемлекеттік баж 19 463 566
2017 жылдық салықтық түсімдер, сомасы мың тг.
1 Салықтық түсімдер 4 867 215 065
1 Табыс салығы 1 684 026 700
1 Корпоративтік табыс салығы 1 684 026 700
5 Тауарларға, жұмыстарға және қызметтерге 1 979 170 884
салынатын iшкi салықтар
1 Қосылған құн салығы 1 668 361 258
2 Акциздер 66 065 681
3 Табиғи және басқа да ресурстарды пайдаланғаны 230 925 016
үшiн түсетiн түсiмдер
4 Кәсiпкерлiк және кәсiби қызметтi жүргiзгенi үшiн 5 076 096
алынатын алымдар
5 Ойын бизнесіне салық 8 742 833
6 Халықаралық сауда мен сыртқы операцияларға 1 183 451 122
салынатын салықтар
1 Кеден төлемдерi 1 162 791 487
2 Халықаралық сауда мен операцияларға салынатын 20 659 635
басқа да салықтар
8 Заңдық маңызы бар әрекеттерді жасағаны және 20 566 359
(немесе) оған уәкілеттігі бар мемлекеттік органдар
немесе лауазымды адамдар құжаттар бергені үшін
алынатын міндетті төлемдер
1 Мемлекеттік баж 20 566 359
Назарларыңызға рахмет

Ұқсас жұмыстар
Бюджет деңгейлерінің экономикалық маңызы
МЕМЛЕКЕТТІҚ БЮДЖЕТ. Бюджеттік жүйе түрлері
Қазақстан Республикасындағы бюджет жүйесі және оның экономикалық мәні
Бюджеттің атқарылуы барысында оның ішінара
Қаржы мамандығы
Мемлекеттік бюджет. Бюджет жүйесі
Республикалық бюджеттің экономикалық мазмұны
Мемлекеттік бюджет
МЕМЛЕКЕТТІК ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БЮДЖЕТАРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР
Салықтар ұғымы мен әлеуметтік-экономикалық мәні
Пәндер