Жекелеген бюджеттің экономикалық мазмұны




Презентация қосу
Жекелеген бюджеттің
экономикалық мазмұны

Қабылдаған:
Орындаған:
Қарастырылатын сұрақтар:

1. Республикалық бюджет: мазмұны, рөлі және табыстар
мен шығындардың экономикалық мәні.
2. Жергілікті бюджеттердің табыстары мен
шығындарының ерекшеліктері
3. Ұлттық қор және оның мемлекеттік бюджетті
қалыптастыруда атқаратын рөлі
Шоғырландырылған бюджет – республикалық бюджет,
облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың бюджеті, өзара
өтелетін операцияларды ескермей, Қазақстан Республикасының
Ұлттық қорына жіберілетін түсімдер мен астананың бюджетін
біріктіретін мелекеттің орталықтандырылған ақшалай қоры.
Шоғырландырылған бюджет заң шығарушы биліктің органдарымен
бекітілмейді және талдамалы мақсаттарда қолданылады.
Шоғырландырылған бюджеттің құрылымы келесідей бөлімдерден
тұрады:
Республикалық бюджет;
Облыс бюджеті, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың
бюджеттері;
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына жіберілетін бюджет
түсімдері және олардың Қазақстан Республикасының Ұлттық
қорына аударымдары.
Республикалық бюджет – Бюджеттік кодекспен анықталған салық
және басқа да түсімдердің есебінен құрылатын орталықтандырылған
ақша қоры. Республикалық бюджет орталық мемлекеттік
органдардың, олардың ведомстволарының астындағы мемлекеттік
мекемелердің міндеттері мен қызметтерін қаржымен қамтамасыз ету
үшін және мемлекеттік саясаттың жалпы республикалық бағыттарын
жүзеге асыру үшін арналған.
Республикалық бюджеттің қайта бөлу сипаты мемлекеттің тиімді
қаржы саясатын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Қаржы
ресурстарын орталықтандыру мемлекетке өспелі әлеуметтік
шығындарды қаржыландыруға, мемлекеттік қарызға қызметті
қамтамасыз етуге, қорғаныс қабілеті мен құқық тәртібін қажетті
деңгейде сақтауға, мемлекеттік секторды тиімді басқаруға және т.б
мүмкіндіктер береді.
Бюджеттік жүйені қоғамдық ұдайы өндіріспен байланыстыратын маңызды
пропорциялардың қатарына мыналарды жатқызуға болады:
Шоғырландырылған бюджет пен ЖІӨ арақатынасы. Бұл пропорциялар
бюджет арқылы қоғамдық өнім мен кірістің қайта бөлінуін сипаттайды.
Олар сонымен қатар, ұдайы өндіріс үдерісінің мемлекеттендіру
дәрежесін көрсетеді. Мұндай арақатынас табыстар мен шығындарды ң
ЖІӨ қатынасын да қамтиды. Табыстар қатынасы мемлекетте қаржы
ресурстарының орталықтандыру дәрежесін бағалауға мүмкіндік береді.
Шоғырландырылған бюджеттің ЖІӨ қатынасы қоғамның өз
қажеттіліктерін қанағаттандыруға деген жауапкершілігінің шекарасын
айқындайды;
Экономиканың нақты секторына бағытталған бюджеттік қаржылық
ағымдардың үлесі (экономикалық өсу және соның салдарынан бюджетті ң
табыс базасының өсуі);
Бюджет тапшылығы мен ЖІӨ арақатынасы. ЖІӨ өсуінің нақты деңгейі
жоғары болған сайын, бюджеттік тапшылықтың деңгейі соғұрлым төмен
болады.
Бюджеттік ресурстарды басқарудың Орталықтандырылған сипаты бар
жүйесі болып табылады. Біздің еліміздің ақшалай қаражаттың ірі қоры
барлық аймағында бірыңғай бюджеттік болып табылады, ерекше, заңды
заңға, бюджеттік үрдісті жүзеге негізде тіркелген табыстардың
асырудың бірыңғай тәртібіне негізделген көздері және шығындардың
бірыңғай бюджеттік жүйе іс-әрекет етеді. бағыты бар.

Мемлекеттік Республикалық
экономикалық Республикалық бюджетті бекітудің
жағдайда, оның бюджеттің көпшілік сипаты бар,
аймақтық дамуына ал корпоративтік
ықпал ететін құрал
экономикалық мәні, қаржы жүйесінде ол
болып табылады рөлі мен маңызы байқалмайды.

Нәтижеге бағдарланған бюджеттендірудің белгіленген сипатына сәйкес,
бюджет мемлекеттік негізгі қызметтерін айқындайтын бюджеттік
бағдарламалар негізінде жүзеге асырылады. Бұл ерекшелік республикалы қ
бюджеттің қағамдық-саяси маңыздылығын білдіреді. Ол қоғамға мемлекетті ң
саяси басшылығының мақсаттарын бюджетке нақты салынған мақсаттармен
салыстыруға мүмкіндік береді деп айтуға болады.
Бюджеттердің табыстары – бұл мемлекеттің орталы қтандырылғын қорлары
және жергілікті өзін өзі басқару органдарына қайта бөлу үрдісінде т үсетін
ұлттық табыстың бөлігі.

Салықтық және салықтық емес табыстар

Тіркелген табыстар:

• Меншік салықтар
• Бюджеттің берілген түрінің басқа да түрлері

Реттеуші табыстар:

• Салық түсімдерінен түсетін аударымдар
• Салықтық есес түсімдерден түсетін аударымдар
Жеке табыстар – белгіленген заңды тәртіпте тұрақты немесе ұзақ
мерзімді негізде толықтай немесе қатаң тіркелген үлесте белгілі бюджетке
түсетін табыстар.

Мемлекеттік меншіктен түсетін табыстарға мыналар жатады:
Жиынтық табыс, ҚҚС, акциздер, кеден табыстары түрінде
мемлекеттік кәсіпорындар мен ұйым табыстары

Мемлекеттік мүліктен түсетін табыстар;

Мемлекеттік мекемелер және ұйымдармен қызмет көрсетілетін
ақылы қызметтен түсетін табыстар;

Үй-жайлар үшін жал төлемдері, қосалқы кәсіпорындардың
табыстарынан тұратын бюджеттік мекемелердің арнайы қаражаты.
Меншіктің ұйымдастырушылық-құқықтық рәсімделуіне қарай
мемлекеттік табыстар мыналардан тұрады:
• Мемлекеттік кәсіпорындар мен ұйымдардың табыстары;
• Жеке кәсіпкерлік сектордың салық түсімдер;
• Қоғамдық, кооперативтік және ұжымдық ұйымдардың салықтық
түсімдері;
• Тұрғындардың салықтық түсімдері.

Құру салаларына қарай мемлекеттік табыстар:

• Материалдық өндіріс саласында құрылатын табыстар;
• Материалдық емес салада құрылатын табыстар.

Қаржы құрамы бойынша мемлекеттік табыстар 2-ге б өлінеді:

• Салық;
• Салықтық емес түсім.
Салықтан тыс табыстарға келесілер жатады:
Мемлекеттік немесе муниципалдық меншікте орналасқан мүліктен
түскен табыстар;
Жер және материалдық активтерді сатудан түскен табыстар;
Мемлекеттік емес қаржы көздерінен трансферттердің түсімі;
Әкімшілік санкциялар және алымдар;
Айыппұл санкциялары;
Сыртқы экономикалық қызметтен түскен табыс.
Мемлекеттік табыстардың сыныптамасы

Ұйымдастырушылық-құқықтық
рәсімделуіне байланысты
Мемлекеттік Жеке кәсіп- Қоғамдық,
Тұрғындарды
к/о мен керлік сектор- кооп-к ұйым-
ң салықтық
ұйымдар дан салықтық дардан салық-
түсімдері
табыстары түсімдер тық түсімдер
Шаруашылық ету аясына
байланысты

Материалды өндіріс Материалды емес салада пайда
саласындағы табыстар болатын табыстар

Қаржылық мағынасына Шоғырландыру әдісіне
байланысты байланысты

Салықтық Орталықтан- Орталықсыз-
Салықтық
емес дырылған дандырылған
Мемлекеттік шығындар мемлекеттің қызмет етуімен байланысты
ақшалай шығындарды білдіреді. Мемлекеттік шығындар құрамына мемл-к
бюджет, мемл-к бюджеттен тыс қорлар, мемл-к кәсіпорындар мен ұйымдар,
өндірістік және өндірістік емес салалардағы мекемелер шығындары жатады.
Бюджет шығындары дегеніміз қайтарылмайтын негізде бөлінген бюджет
қаражаты. Бюджет шығындары экономикалық құрамына байланысты күрделі
және ағымдағы болып бөлінеді
Бюджеттің күрделі шығындары – кеңейтілген ұдайы өндіріспен
байланысты бюджеттер шығындарының бөлігі, оларды жүзеге асыруда
мемлекеттік, муницпалдық меншікте орналасқан мүлік құрылады немесе
ұлғаяды. Олар инвестициялық және инновациялық қызметті қамтамасыз
етеді. Оларға инвестициялар үшін арналған, күрделі жөндеу жұмыстарын
жүргізу, инвестициялық мақсаттарға бюджет несиелері ретінде ұсынылған
шығындар жатады.
Бюджеттің ағымдағы шығындары – мемлекеттік билік органдары,
жергілікті өзін-өзі басқару, бюджет мекемелерінің ағымдағы жұмыстарын
қамтамасыз ететен, дотациялар, субсидиялар және субвенциялар т үрінде
экономиканың жекелеген салаларының басқа бюджеттері мен
кәсіпорындарына мемлекеттік қолдауды көрсетуді қамтамасыз ететін бюджет
шығындары.
Бюджет шығындары пайыздық және пайыздық емес болып бөлінеді.
Пайыздық шығындар – бұл мемлекеттік қарызға қызмет көрсету үшін
бағытталған шығындар. Пайыздық емес шығындар дегеніміз пайызды қ
шығындарды шегергендегі бюджет шығындары. Пайыздық шығындар
мемлекеттік ішкі және сыртқы қарызының болуымен түсіндіріледі.
Пайыздық шығындарға қарыз және пайыздардың төлемі жүргізілген
валюталарға қатысты теңгенің бағамы едәуір ықпал тигізеді. Сонды қтан
девальвация кезінде сыртқы қарыздарға қызмет көрсету шығындары өсе
бастайды, керісінше теңгенің құны күшейген уақытта қысқарады.
Бюджеттің ағымдағы және күрделі шығындары – пайыздық емес
шығындардың бөлігі.
Республикалық бюджеттің шығындары келесі
бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

Әлеуметтік сала;

Қорғаныс, қоғамдық тәртіп, қауіпсіздік;

Құқықтық,сот қызметі;

Мәдениет, спорт, туризм, ақпараттық кеңістік;

Өнеркәсіп, сәулет, құрылыс;

Агроөнеркәсіп, орман, су шаруашылығы;

Көлік және байланыс.
Бюджет шығындары

Күрделі шығындар Ағымдағы шығындар

Ағымдағы
Дамудың бюджет
бағдарламалардың
шығындары
шығындары
Жергілікті бюджет Біріккен бюджеттік
бағдарламаларының бағдарламалардың
шығындары шығындары
Жаңа бастамалар үшін
Базалық шығындар
шығындар

Пайыздық шығындар Пайыздық емес шығындар
Жергілікті бюджет – бұл жекелеген құрылымның қаржы ресурстарының
орталықтандырылған қоры, оның орындалуына бақылауды, құру, бекіту және
атқарылуына дербес негізде жергілікті басқару органы жүргізеді. Жергілікті
бюджеттерде сметаның құрамдас бөлігі ретінде муниципалды құрылымдар
болып табылмайтын, жекелеген елді мекендер мен аумақтардың шы ғындары
қарастырылған.
Жергілікті бюджеттердің жүйесі мемлекеттік құрылғы және тиісті
әкімшілік – аумақтық бөлумен сипатталады. Жергілікті бюджеттер Қаза қстан
Республикасының бюджеттік жүйесінің екінші деңгейін білдіреді және
облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қаланың бюджеті, астана, аудан
бюджеттерінен тұрады. Олардың әрқайсысы жергілікті органдармен өздеріні ң
қызметтерін орындау үшін қаржымен қамтамасыз ету үшін арналған а қшалай
қаражаттың орталықтандырылған қоры болып табылады.
Жергілікті бюджет табыстарының құрамы мен құрылымы
Бюджеттік кодекстің ережелерімен анықталады және
жекелеген ерекшеліктері бар:

Табыстардың тиісті көздері өкілеттіктерді жүзеге
асыру мақсатында мемлекеттік басқарудың әрбір
деңгейіне тіркелген;

Бюджеттер арасындағы шығындар билік
құрылымдарының өкілеттіктерін бөлуге және
бюджетаралық қатынастарды жетілдіру қажеттілгіне
cәйкес бөлінген;

Жергілікті бюджеттердің шығындары тиісті
табыстармен қамтамасыз етілуі тиіс.
Жергілікті бюджеттердің табыстарына жергілікті салықтар, алымдар
және айыппұлдар, ұзақ мерзімді негізге тіркелген, ҚР заңымен
белгіленген нормативтерге cәйкес республикалық салықтардан түскен
аударымдар, жекелеген мемлекеттік өкілеттіктерді ж үзеге асыру үшін
биліктің мемлекеттік органдары арқылы жергілікті өзін-өзі бас қару
органдарына берілетін қаржы құралдары, мүлікті жекешелендіруден
түскен түсімдер, муниципалдық мүлікті жалға өткізуден түскен түсім,
жергілікті қарыздар мен лотореялар, жергілікті және аймақтық
кәсіпорындар, мекемелер мен ұйымдар пайдасыны ң бөлігі, заңға ж әне
жергілікті басқару органдарының шешіміне cәйкес дотациялар,
субвенциялар, трансферттік төлемдер және басқа да түсімдер.
Жергілікті атқарушы органдардың қызметіне cәйкес жергілікті
бюджеттердің қаражаты мынандай мақсаттарға жұмсалады:
Мектепке дейінгі, жалпы орта, сонымен қатаар орта кәсіптік ж әне
қосымша білімге;
әскери қызметке тіркелім және шақыру бойынша шараларға;
төтенше жағдайларға байланысты;
құқық қорғау қызметіне;
азаматтарға тегін медициналық жәрдем көрсетудің кепілдік берілген
көлемі;
денсаулық сақтау саласындағы бағдарламаларға;
әлеуметтік қамсыздандыру және әлеуметтік көмек жөніндегі шаралар;
жұмысбастылық бағдарламаларына;
тұрғын үй бағдарламаларына;
мәдениет, спорт және ақпарат саласындағы қызметке;
өнеркәсіп, көлік және объектілердің құрылысы;
жергілікті атқарушы органдарымен жүргізілетін қоршаған ортаны
қорғау бойынша шаралар;
жоба – ізденіс жұмыстарын жүргізуге, және т.б.
Маслихаттардың шешімі бойынша жергілікті атқарушы органдар за ңға
қайшы келмейтін және республикалық бюджеттік бағдарламалар ға қатысы
жоқ, қызметтің басқа да бағыттары бойынша бюджеттік бағдарламаларды
енгізуге құқығы бар.
Сыртқы экономикалық қызметпен байланысты және ұлттық валютаның
айырбас бағамның жоспарланған өзгерісіне сәйкес белгіленген жергілікті
бюджеттердің қаражаты, оларды бөлу кезіндегі ұлттық валютаның ресми
айырбас бағамы бойынша шығындалады.
Жергілікті өзін өзі басқару органдарының жекелеген мемлекеттік
өкілеттіліктерді жүзеге асыруға қажетті қаржы ресурстары, жыл сайын
республикалық бюджетте қарастырылады. Республикалық органдармен
қабылданған шешімдердің нәтижесінде туындаған жергілікті өзін өзі
басқару органдарының шығындары мен табыстарының ұлғаюы, шешім
қабылданған органдар есебінен өтеледі.
Жергілікті өзін өзі басқару органдарының қосымша шығындарына
жетелейтін мемлекеттік билік органдарының шешімдері өтеуге арнал ған
қаражаттар түрінде олардың өздері іске асырады.
Жергілікті бюджеттерді бюджеттік реттеу сұрақтарына қатысты
мемлекеттік билік мынадай кепілдік береді:

• жергілікті өзін өзі басқарудың өкілді органдарының жергілікті
бюджеттердің қаражатын қолдану бағыттарын дербес анықтау
құқығы;

• жергілікті өзін өзі басқарудың өкілді органдарының, табыстар
түсімнің ұлғаюы немесе шығындардың қысқаруы нәтижесінде
қаржы жылының сонында пайда болған жергілікті бюджеттердің
еркін қалдық қаражатын дербес иелік ету құқығы;
• республикалық заңдарды қабылдау нәтижесінде туындаған
жергілікті бюджеттердің шығындарының ұлғаюы немесе
табыстарының азаюын өтеу.

Жергілікті бюджеттердің құрамдас бөлігі ретінде муниципалдық
құрылыстар болып табылмайтын жекелеген елді мекендердің табыстар
мен шығындар сметасы қарастырылады. Бұл сметаларды әзірлеу, бекіту
және орындау тәртібі жергілікті басқару органдарымен дербес түрде
анықталады.
Жергілікті бюджеттердің жеке табыстарына жатады:
муниципалдық меншікті өткізу және жекешелендіруден түскен табыстар;
муниципалдық құрылыстың аумағында орналасқан мемлекеттік меншікті
жекешелендіруден түсетін табыстар;
муниципалдық мүлікті жалға беруден түсетін табыстар, оның ішінде
тұрғын емес алаңдар және муниципалдық жерлер;
жер қойнауы мен табиғи ресурстарды пайдалану үшін төлемдер;
муниципалдық ақша – заттай лотореяларды өткізуден түсетін табыстар;
жергілікті бюджеттерге аударылуы тиіс айыппұлдар;
мемлекеттік баж;
кәсіпорынның мүлігіне 50%-дан төмен емес мөлшерде салық салу;
заңды тұлға құрмай, кәсіпкерлікпен айналысатын жеке тұлғаларға жеке
табыс салығын салу
Жергілікті өзін өзі басқару органдары лотореяларды шығара алады,
несиені алады, және бере алады, қаржыландыруды жүзеге асыратын әр т үрлі
ұйымдарды құра алады. Жергілікті өзін өзі басқару органдары ҚР жекелеген
мемлекеттік өкілеттілігіне ие болуы мүмкін. Мұндай жағдайда олар ға
біруақытта сол өкілеттіліктерді жүзеге асыру үшін қажетті материалды қ және
қаржы ресурстары беріледі.
Республикалық бюджеттің табиғи ресурстардан түсетін түсімдеріне
деген тәуелділік, мемлекет алдында Қазақстанның ұлттық экономикасыны ң
перспективті дамуымен байланысты сұрақтардың қатарын қойып
отыр.Біріншіден, бұл табиғи байлықты қолдануды дұрыс жоспарлау
мәселесі. Екіншіден, мемлекеттік табыстар мен шығындарды ң к өлемін
табиғи ресурстарға деген әлемдік бағалардың болжаусыз ауытқуларына
қатысты тәуелділікті төмендету мәселесі болып табылады.
Берілген сұрақтарды шешу үшін 2000 жылдың 23 маусымында N402
“Қазақстан Республикасының Ұлттық қоры туралы” Қазақстан
Республикасы Президентінің Жарлығымен Ұлттық қор құрылды.Нарықтық
қатынастардың дамуы және тәуелсіз Қазақстанның құрылуы,бюджет
жүйесінің құрылымында Қазақстан Республикасының Ұлттық қоры сияқты
элементті құру қажеттілігін көрсетті деп нақты белгілеуге болады.Ұлтты қ
қор,Ұлттық банкте және материалдық емес активтерді ескермегенде ҚР
Үкіметінің шотында шоғырланатын қаржы активтері екендігі Бюджеттік
кодексте анықталған.
Болашақ ұрпақтың қорлары (мемлекеттер бойынша олардың әр түрлі
түрленуі) – экономиканы тұрақты дамыту мақсатында құрылатын және
қолданылатын арнайы мемлекеттік қор. Жалпы түрде м ұндай қор келесідей
қызметтерді атқарады:
Кіріктеме тұрақтандырғыш болып табылады (жалпыға танымал ж әне
жалпы тұтынатын, прогрессивті салық және жұмыссыздық бойынша
жәрдемақы сиқты);
Мемлекеттік қаржыға қосымша тұрақтылықты қамтамасыз ете алады;
Болашақ кезеңдердегі бюджеттік шығындардың төмендеуін қамтамасыз
ететін инвестициялық бағдарламаларды қаржыландырудың көзі бола
алады;
Бұл қаржы активтерін, заң шығарушы емес, мемлекеттің атқарушы билігі
қолданады(бюджет арқылы өзінің қызметін атқаратын орган).

Болашақ ұрпақ қорларының тұжырымдамалы мақсаттары мынадай:
Жұмсалып кетуі мүмкін ресурстарды қолданудан түскен табысты жинау;
Ресурстардан түсетін табыстарды қолданудан туындаған экономикалық
әсерді бірнеше ұрпаққа дейін сақтау;
Мемлекеттер немесе аймақтар үшін қосымша табыс көздерін ұсыну;
Экономиканы әртараптандыруды ынталандыру.
Мемлекеттің қаржы жүйесінде Ұлттық қордың
рөлі мен мәні онымен жүзеге асырылатын қызметтер
арқылы анықталады. Мұнда жинақ қызметтері көбінде
экономиканың шикізаттық секторынан түсетін
түсімдердің белгілі бөлігін білдіретін қаржы
активтерінің жинағын қамтамасыз етеді. Тұрақтандыру
– мемлекеттік қаржы жағдайына шикізаттық
ресурстарға деген әлемдік бағалар жағдаятыны ң
ықпалын бәсеңдетеді.Қор салық және салықтан тыс
аударымдардан түсетін жоғары табыстар
республикалық және жергілікті бюджеттерде бекітілген
түсімдер сомасынан жоғары шикізаттық секторды
ұйымдастырудан тұрады: корпоративті табыс салығы,
ҚҚС, жоғары табысқа салық, бонустар, роялти, отырған
шарттар бойынша өнім бөлімі бойынша Қазақстан
Республикасының үлесі; бюджетке түсетін жоғарыда
көрсетілген салықтар мен басқа да міндетті т өлемдер
бойынша түсімдердің жоспарланған соммаларынан 10
% мөлшерінде республикалық және жергілікті
бюджеттерден түсетін ресми трансферттер; Қорды
басқарудан түсетін инвестициялық табыстар; заңмен
тыйым салынбаған басқада түсімдер.
Бүгінгі таңда Ұлттық қордың жинақтарын құрудың қолданыстағы
механизмі және оның активтерін басқарудың негізгі мәселелері мынадай
болып табылады:
Шикізаттық сектордың ұйымдарынан түсетін салық түсімдері бойынша
республикалық бюджетті жоспарлауда бағаларды анықтау механизмі әр
уақытта нақты жағдайды көрсетпейді. Болжамды “базалық” баға (мысалы
бір баррель үшін 60 АҚШ доллары) республикалық бюджетте
қалдырылатын және Ұлттық Қорға бағытталатын шикізат секторының
үйымдарынан түсетін түсімдерді оңтайлы бөлінуін белгілей алмайды.
Сонымен бірге, “ базалық” баға негізінде есептелген, республикалық
бюджетке түсетін түсімдердің мөлшері, салық салынатын табысқа ы қпал
ететін, өткізу көлемдерінің өзгеруі, амортизациялық аударымдар және
басқа жағдайлардың өзгеруіне байланысты өзгеруі мүмкін. Осыған
байланысты республикалық бюджетке салық түсімдерінің салыстармалы
жыл сайынғы мөлшерінің тұрақтылығы жоқ;

Ұлттық қорда құрылатын жинақтардың тиімділігін қамтамасыз ету.
ҚР Президентінің Жарлығына сәйкес республикалық және жергілікті
бюджеттерді әзірлеу және бекітуде шикізат секторынан түсетін
табыстар,қазақстандық экспорттың едәуір бөлігін құрайтын, шикізатты қ
тауарларға деген есептік тұрақты әлемдік бағалардың негізінде
анықталатын қазақстандық тауар өндірушілердің шикізаттық тауарларын
өткізуде орташа бағаларға негізделеді.Шикізаттық тауарларға деген
есептік тұрақты әлемдік бағалар,әлемдік бағалардың консервативті
болжамына негізделіп,Қазақстан Республикасының әлеуметтік –
экономикалық дамудың бес жылдық индикативті жоспарының
құрамында белгіленеді. Республикалық және жергілікті бюджеттерден
Ұлттық қорға ресми трансферттердің аударылуы,сонымен қатар, Ұлттық
қордың мақсаты трансферттердің тиісті бюджетке түсуі және ҚР
Президентімен анықталатын мақсаттарға қолданылуы заң жобасымен
қарастырылған. Сәйкестендіру қағидасын қолдана отырып, мақсатты
трансферттердің көлемдері және тиісті бюджеттік ба ғдарламалар
республикалық және жергілікті бюджеттерде бекітіледі.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Республикалық бюджеттің экономикалық мазмұны
Мемлекеттік бюджет
Республикасының мемлекеттік құрылымы
Бюджеттің атқарылуы барысында оның ішінара
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесі бюджет
МЕМЛЕКЕТТІК БЮДЖЕТ ЖӘНЕ БЮДЖЕТТЕН ТЫС ҚОРЛАР
Мемлекеттің қаржысы
Салықтар ұғымы мен әлеуметтік-экономикалық мәні
Сот билігінің органдары
Жеке бюджетті басқару
Пәндер