Жоғары білім беру жүйесіндегі психология


Slide 1

Жоғары білім беру жүйесіндегі психология

Серікова Айгерім

Қаржы, Магистратура

Slide 2

Жоспары

Slide 3

Педагогикалық ғылымдағы менеджмент

«Менеджмент» ұғымының пайда болуы ХІХ ғасырдан бастау алады, бірақ оның әдіснамалық негіздемесі тек ХХ ғасырдың басында ғана пайда болды.

«Менеджмент» (ағылшын тілінде - manage) «басқару» деген мағынаны білдіреді. «Менеджмент» түсінігінің анықтамалары өте көп. Жалпы менеджмент деп «жеңу өнері» ретінде, адамдардың интеллектісін, еңбегін, жүріс-тұрысының уәжін пайдалану арқылы алдына қойған мақсаттарына жете алуын айтады.

Педагогикалық ғылым мен тәжірибеде оны бүтіндей педагогикалық үрдіс ретінде, басқару ғылымы позициясынан қарастыруға ұмтылушылық неғұрлым күшейе түсуде. Көптеген отандық және шетелдік зерттеушілердің айтуы бойынша, басқару шын мәнінде тек техникалық өндірістік үрдістер саласында ғана емес, сонымен қатар күрделі әлеуметтік жүйеде, соның ішінде педагогикада аса қажет.

Slide 4 Slide 5

«Менеджмент» ұғымына ғалымдар әр түрлі анықтамалар ұсынады. Мәселен, менеджменттің педагогикалық мән-мағынасын қарастырған ғалым Т. М. Баймолдаевтың пікірінше, менеджмент - бұл адамдардың ынтымақтастығы, адамдардың өзара қарым-қатынас тәсілі, нәтижесі адамның ішкі әлеуетіне бағытталған әкімшілік іскерліктің ерекше формасы.

Атақты ғалым Ю. А. Конаржевский «Менеджмент - бұл басқару ғана емес, кез келген маманға қажет білімдердің жиынтығы» деп менеджментті әрбір адамның білуін, меңгеруін ұсынады.

Slide 6 Slide 7

ЖОО сапа менеджменті

Қазақстан Республикасының президенті Н. А. Назарбаевтың 2030 стратегиялық даму жоспарында алыс-жақын шетелдік университеттермен тығыз байланыс орнатып, тәжірибе алмасу мақсатын алға қойды. Шетелдік білім жүйесіне қарағанда инновациялық даму жолында отандық білім жүйесі бірнеше жылға артта қалуда. . Осы проблеманы шешу мақсатында мынадай негізгі бағыттарды ұстануды атап өтті:

Slide 8

1 деңгей - Сапа саласындағы мақсат, сапа бойынша басқару;

2 деңгей - Құжаттандыру тәртібі (20), институт стандарттары (6) ;

3 деңгей - Институт бөлімшелерінің ережелері (29), нұсқаулықтар (11) ;

5 деңгей - Нормативті-құқықтық және нормативті құжаттар (заң, жарғы, қаулы, ҚР БҒМ құжаттары) .

4 деңгей - Сапа бойынша жазба (сапаның еркін формасы - 154) ;

Сонымен қатар институтта 5 деңгейлі СМЖ құжаттарын басқарудың иерархиясы дайындалып, сол бойынша үдеріс қызметтері жүзеге асырылуда. Олар:

Slide 9 Slide 10

Text 1

Жоғары оқу орындарына сапа менеджмент жүйесін енгізу негізінде білім беру үдерісін қажетті ресурстармен қамтамасыз етуді жетілдіру:

- «қажетті ресурстар» түсінігінің және оның сыртқы бәсекелестік ортаға қарсы тұру мен даму қабілеттіліктерінің мәнін айқындау;

- ЖОО-да сапа менеджмент жүйесін қалыптастыруды қазіргі заманғы көзқарастармен жүйелендіру;

- Білім беру үдерістерінің сапасын арттыруға бағытталған сапа менеджмент жүйесі моделін құру.

Slide 11

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектеп психологиясының пәні, міндеттері және құрылымы
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ПСИХОЛОГИЯСЫ
Академиялық ұтқырлық - заманауи білім
Арнайы психология және педагогикадағы коррекция ұғымы
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік біліктілігі
Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары
КӘСІПТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
Пәндік білімін жетілдіру
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz