Жоғары білім беру жүйесіндегі психология




Презентация қосу
Жоғары білім
беру
жүйесіндегі
психология

Серікова Айгерім
Қаржы,
Магистратура
Жоспары
1 Педагогикалық ғылымдағы менеджмент

2 ЖОО сапа менеджменті

3 Жаһандану үдіріс: жоғары білім берудің
өзекті мәселелері
Педагогикалық ғылымдағы менеджмент
• «Менеджмент» ұғымының Педагогикалық ғылым мен
пайда болуы ХІХ ғасырдан тәжірибеде оны бүтіндей
бастау алады, бірақ оның педагогикалық үрдіс ретінде, басқару
әдіснамалық негіздемесі тек ғылымы позициясынан қарастыруға
ХХ ғасырдың басында ғана ұмтылушылық неғұрлым күшейе
пайда болды. түсуде. Көптеген отандық және
• «Менеджмент» (ағылшын шетелдік зерттеушілердің айтуы
бойынша, басқару шын мәнінде тек
тілінде – manage) «басқару»
техникалық өндірістік үрдістер
деген мағынаны білдіреді.
саласында ғана емес, сонымен қатар
«Менеджмент» түсінігінің
күрделі әлеуметтік жүйеде, соның
анықтамалары өте көп. ішінде педагогикада аса қажет.
Жалпы менеджмент деп
«жеңу өнері» ретінде,
адамдардың интеллектісін,
еңбегін, жүріс-тұрысының
уәжін пайдалану арқылы
алдына қойған мақсаттарына
жете алуын айтады.
• «Менеджмент» ұғымына ғалымдар
әр түрлі анықтамалар ұсынады.
Мәселен, менеджменттің
педагогикалық мән-мағынасын
қарастырған ғалым
Т.М.Баймолдаевтың пікірінше,
менеджмент – бұл адамдардың
ынтымақтастығы, адамдардың
өзара қарым-қатынас тәсілі,
нәтижесі адамның ішкі әлеуетіне
бағытталған әкімшілік іскерліктің
ерекше формасы.
• Атақты ғалым Ю.А.Конаржевский
«Менеджмент – бұл басқару ғана
емес, кез келген маманға қажет
білімдердің жиынтығы» деп
менеджментті әрбір адамның
білуін, меңгеруін ұсынады.
Ғалымдар педагогикалық менеджментті білім беру мекемелерінің қызметкерлері ме
ЖОО сапа менеджменті

Қазақстан Республикасының президенті Н.А.Назарбаевтың 2030
стратегиялық даму жоспарында алыс-жақын шетелдік университеттермен
тығыз байланыс орнатып, тәжірибе алмасу мақсатын алға қойды.
Шетелдік білім жүйесіне қарағанда инновациялық даму жолында отандық
білім жүйесі бірнеше жылға артта қалуда. .Осы проблеманы шешу
мақсатында мынадай негізгі бағыттарды ұстануды атап өтті:

Білім беру үдерісін басқаруда СМЖ-нің принциптерін негізге алу;
Сонымен қатар институтта 5 1 деңгей – Сапа
деңгейлі СМЖ құжаттарын саласындағы мақсат,
басқарудың иерархиясы сапа бойынша
дайындалып, сол бойынша басқару;
үдеріс қызметтері жүзеге
асырылуда. Олар:
3 деңгей – Институт
бөлімшелерінің
2 деңгей – ережелері (29),
Құжаттандыру тәртібі нұсқаулықтар (11);
(20), институт
стандарттары (6);

5 деңгей – Нормативті-
құқықтық және нормативті
4 деңгей – Сапа құжаттар (заң, жарғы,
бойынша жазба қаулы, ҚР БҒМ
(сапаның еркін формасы құжаттары).
- 154);
Жоғары оқу орындарына сапа
менеджмент жүйесін енгізу негізінде
білім беру үдерісін қажетті
ресурстармен қамтамасыз етуді
жетілдіру:
- Білім беру - «қажетті ресурстар»
үдерістерінің сапасын түсінігінің және оның
арттыруға бағытталған сыртқы бәсекелестік
үйесі 1
сапа менеджмент жText ортаға қарсы тұру мен
моделін құру. даму қабілеттіліктерінің
мәнін айқындау;

- ЖОО-да сапа
менеджмент жүйесін
қалыптастыруды қазіргі
заманғы көзқарастармен
жүйелендіру;
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектеп психологиясының пәні, міндеттері және құрылымы
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ПСИХОЛОГИЯСЫ
Академиялық ұтқырлық - заманауи білім
Арнайы психология және педагогикадағы коррекция ұғымы
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік біліктілігі
Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары
КӘСІПТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
Пәндік білімін жетілдіру
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері
Пәндер