Қазақстан Республикасындағы халыққа экологиялық білім және тәрбие беру


Slide 1

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті

СӨЖ

Тақырыбы:Қазақстан Республикасындағы халыққа экологиялық білім және тәрбие беру

Тобы ЖМ-610

Орындаған:Уалхан Б.

Тексерген: Сарыбаева Қ.

Slide 2

Жоспары:

Кіріспе

Экологиялық тәрбие берудің сипаты мен маңызы

Экологиялық тәрбиенің негізгі мақсаттары

Экологиялық біліммен тәрбие берудің негізгі мәселелері

Қорытынды

Slide 3 Slide 4

Экология - жас ғылым. Оның пайда болғанына 200 жылдан аса уақыт болды. Экологиялық білім мен тәрбие берудің теориялық және әдістемелік аспектілерін ашып көрсетуге арналған ғылыми жұмыстармен танымал ғалымдар Бейсенов, Габев, Захлебный, Құдайқұлов т. б. айналысқан.

Ал психологтар Выготский, Рубинштейн, Кан, Кудрявцева өз еңбектерінде оқушыларға экологиялық білім мен тәрбие беру жұмысы, қоршаған ортамен қарым жас ерекшеліктерін ескергенде ғана нәтижелі болады деген тұжырым айтады.

Slide 5 Slide 6

Табиғат арқылы экологиялық тәрбие берудің негізі, жас ұрпақ үшін маңыздылығы, табиғат сұлулығына қатысты. Эстетикалық қатынас, экологиялық аспектідегі адамгершілік қатынас қалыптасады.

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Экологиялық білім берудің негізгі ұстанымдары

Ғылымдық

Байланыстылық

Тепе-теңдік

Қызуғышылық

Үздіксіздік

Жалғастырущылық

Интеграциялау

Көрнекілік

Slide 10 Slide 11 Slide 12

Экологиялық тәрбие деп адамның қоршаған табиғи ортаға саналы, табиғатқа ұқыпты түрде қарап, оның байлықтарын үлкен парасаттылықпен пайдаланатын, табиғи ресурстарды байыта түсудің қажеттігін түсінетін, табиғатты қорғауға белсене қатысатын көзқарасты қалыптастыруды айтамыз.

Бүкіл әлемдік экологиялық мәселені шешуге үлес қосу ғылым мен техниканың міндеттері ғана болып қоймай, сонымен бірге педагогика мен мектептің де басты және игілікті борышына айналуда.

Slide 13

Алғашқы рет 1977 жылы Тбилиси қаласында ЮНЕСКО және ЮНЕП ұйымдары өткізген қоршаған ортаны қорғау проблемасына арналған үкімет аралық конференция орта және жоғары мектептерде барлық пәндер негізінде табиғатты қорғау мәселелерін оқытуды ұсынды.

Мақсаты, адам қоғам және табиғат арасындағы өзара байланыс түсінігін қалыптастырудың жүзеге асырылуын қамтамасыз ету.

Slide 14

Экологиялық сауаттылық - экологиялық білімді игере отырып, табиғат қорларын тиімді пайдалануға жол ашатын болса, ал экологиялық этика - үйде, түзде, табиғатта адамның өзін-өзі ұстай білуін, мінез құлық дағдыларын қатаң сақтауды қалыптастырады.

Экологиялық мәдениет - экологиялық білім мен тәрбиенің жемісін көру, адамның жоғарыдағы экологиялық ұғымдарды түсіну мен ұғу деңгейінің өміршеңдігін көрсетеді.

Slide 15

Қорытынды

Экологиялық білім беру - жалпы айтқанда жеке адамның бойында табиғатқа деген ізгілік қатынастарды қалыптастыра отырып, адам-қоғам-табиғат арасындағы толық үйлесімділік рухына тәрбиелеу.

Slide 16

Пайдалылған әдебиеттер

Әлинов М. Ш. Экология және Тұрақты даму - Алматы 2012

Сатпаева Г. С. Ишкулова Н. П. Экология және тұрақты даму Алматы -2011 ж

https://stud. kz/referat/show/4748

www. google. kz


Ұқсас жұмыстар
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Экологиялық білім берудегі этикалық және эстетикалық проблемалар жайлы ақпарат
Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары
Балаларды салауатылыққа тәрбиелеу жолдары
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Экологияны оқыту әдістемесі
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕР
Қазақстан Республикасындағы гендерлік саясат
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
I тақырыптық блок Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz