Қазақстан Республикасындағы халыққа экологиялық білім және тәрбие беру




Презентация қосу
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік
университеті

СӨЖ
Тақырыбы:Қазақстан Республикасындағы
халыққа экологиялық білім және тәрбие беру

Тобы ЖМ-610

Орындаған:Уалхан Б.

Тексерген: Сарыбаева Қ.
Жоспары:
Кіріспе
Экологиялық тәрбие берудің
сипаты мен маңызы
Экологиялық тәрбиенің негізгі
мақсаттары
Экологиялық біліммен тәрбие
берудің негізгі мәселелері
Қорытынды
Экология – жас ғылым. Оның пайда болғанына
200 жылдан аса уақыт болды. Экологиялық білім
мен тәрбие берудің теориялық және әдістемелік
аспектілерін ашып көрсетуге арналған ғылыми
жұмыстармен танымал ғалымдар Бейсенов,
Габев, Захлебный, Құдайқұлов т.б. айналысқан.
Ал психологтар Выготский, Рубинштейн, Кан,
Кудрявцева өз еңбектерінде оқушыларға
экологиялық білім мен тәрбие беру жұмысы,
қоршаған ортамен қарым
қатынастапсихологиялық жас ерекшеліктерін
ескергенде ғана нәтижелі болады деген
тұжырым айтады.
Табиғат арқылы экологиялық тәрбие берудің
негізі, жас ұрпақ үшін маңыздылығы, табиғат
сұлулығына қатысты. Эстетикалық қатынас,
экологиялық аспектідегі адамгершілік қатынас
қалыптасады.
Экологиялық білім берудің негізгі
ұстанымдары

Ғылымдық
Байланыстылық
Тепе-теңдік
Қызуғышылық
Үздіксіздік
Жалғастырущылық
Интеграциялау
Көрнекілік
Экологиялық тәрбие деп
адамның қоршаған табиғи
ортаға саналы, табиғатқа
ұқыпты түрде қарап, оның
байлықтарын үлкен
парасаттылықпен
пайдаланатын, табиғи
ресурстарды байыта
түсудің қажеттігін
түсінетін, табиғатты
қорғауға белсене
қатысатын көзқарасты
қалыптастыруды айтамыз.
Бүкіл әлемдік экологиялық
мәселені шешуге үлес қосу
ғылым мен техниканың
міндеттері ғана болып
қоймай, сонымен бірге
педагогика мен мектептің
де басты және игілікті
борышына айналуда.
Алғашқы рет 1977 жылы
Тбилиси қаласында
ЮНЕСКО және ЮНЕП
ұйымдары өткізген
қоршаған ортаны
қорғау проблемасына
арналған үкімет аралық
конференция орта және
жоғары мектептерде
барлық пәндер негізінде
табиғатты қорғау
мәселелерін оқытуды
ұсынды.
Мақсаты, адам қоғам
және табиғат
арасындағы өзара
байланыс түсінігін
қалыптастырудың
жүзеге асырылуын
қамтамасыз ету.
Экологиялық
сауаттылық –
экологиялық білімді
игере отырып, табиғат
қорларын тиімді
пайдалануға жол
ашатын болса, ал
экологиялық этика –
үйде, түзде, табиғатта
адамның өзін-өзі ұстай
білуін, мінез құлық
дағдыларын қатаң
сақтауды
қалыптастырады.
Экологиялық мәдениет
– экологиялық білім мен
тәрбиенің жемісін көру,
адамның жоғарыдағы
экологиялық
ұғымдарды түсіну мен
ұғу деңгейінің
өміршеңдігін көрсетеді.
Қорытынды
Экологиялық білім беру –
жалпы айтқанда жеке адамның
бойында табиғатқа деген
ізгілік қатынастарды
қалыптастыра отырып, адам-
қоғам-табиғат арасындағы
толық үйлесімділік рухына
тәрбиелеу.
Пайдалылған әдебиеттер
Әлинов М.Ш. Экология және
Тұрақты даму – Алматы 2012
Сатпаева Г.С. Ишкулова Н.П.
Экология және тұрақты даму
Алматы -2011 ж
https://stud.kz/referat/show/4748
www.google.kz

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Экологиялық білім берудегі этикалық және эстетикалық проблемалар жайлы ақпарат
Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары
Балаларды салауатылыққа тәрбиелеу жолдары
Экологияны оқыту әдістемесі
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕР
Қазақстан Республикасындағы гендерлік саясат
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
I тақырыптық блок Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәндер