Ақпанның алтысы Сынып жұмысы Есімшенің жасалу жолдары




Презентация қосу
Ақпанның алтысы
Сынып жұмысы
Есімшенің жасалу
жолдары
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Өткен тақырыпқа шолу /ауызша тест/
Қызығушылықты ояту
топтастыру
Мағынаны ашу
БҮҮ
Өзара оқыту
Тапсырмалар
Ой толғаныс
Семантикалық карта
Бес жолды өлең
Кері байланыс
Бағалау
Үй тапсырмасы
Өткен тақырыпқа шолу /ауызша тест/
1.Етіс дегеніміз не?
А.Тек қана іс қимылды білдіреді;
Б.Іс әрекеттің орындалуында орындаушының қатысы қандай екенін білдіреді.
В.Қимылдың, іс-әрекеттің болу, болмауын білдіреді.
2.Етістің неше түрі бар?
А.5 Б.2 В.4 D.6
3.Сабақты етістіктерге –ын, -ін, -н жұрнақтары арқылы жасалатын етістіктің түрі:
А.ырықсыз етіс; Б.өздік етіс В.өзгелік етіс D.орта қ етіс
4.Қимылды, іс-әрекетті орындаушы өзге біреу /қимылды өзге біреуге орындатады/
А.ырықсыз етіс; Б.өздік етіс В. өзгелік етіс D.орта қ етіс
5.Қимылды орындаушы өзі істейді.
А.ырықсыз етіс; Б.өздік етіс В. өзгелік етіс D.орта қ етіс
6.Қимылдың орындаушысы айтылмай, іс-әрекет өздігінен жасалғандай көрінеді
А.ырықсыз етіс; Б.өздік етіс В. өзгелік етіс D.орта қ етіс
7.Қимылды орындаушы біреумен бірлесіп ортақтасып істейді.
А.ырықсыз етіс; Б.өздік етіс В. өзгелік етіс D.орта қ етіс
8.Жасалу жолдары:
А.ырықсыз етіс: -ыл,-іл, -л, -ын,-ін,-н
Б.өздік етіс: -ын,-ін,-н;
В.өзгелік етіс: -дыр,-дір,-тыр,-тір,-ғыз, -гіз, -қыз, -кіз,-т
D.ортақ етіс: -ыс, -іс, -с.
Қызығушылықты ояту
Есімше туралы не білесіңдер?

Есімш
е
Мағынаны тану ББҮ
Білемін Білгім Жаңа
келеді ақпарат
1. 1 1
Мағынаны тану
Өзара оқыту

Жаңа тақырып есімшенің жасалу жолы
мен түрлерін
өзара бір-біріне түсіндіру
/үй тобынан жұмыс тобына бөлінеді/
Есімше
№ Есімшенің жұрнақтары Мысалдар
Есімше
№ Есімшенің жұрнақтары Мысалдар

1. -ған,-ген,-қан,-кен ал-ған, кел-ген, айт-қан,
кет-кен
2. -ар,-ер,-р бар-ар, жүр-ер
Болымсыз етістіктің оқы-ма-с
жұрнағынан кейін –с
жұрнағы жалғанады

3. -атын,-етін,-йтын,-йтін жаз-атын, өр-етін, қара-
йтын, кел-ме-йтін
4. -мақ, -мек, -пақ,-пек,-бақ,- бар-мақ, кел-мек,айт-пақ,
бек кет-пек
Есімшелерді табыңдар
Құдасының ауылына Ұлжан отыз
шақты кісімен келген.

Қазыбектің өзінен тараған қырық
шамалы ауыл осы жерге сіресе
қонар еді.

Құнанбайдың екі ауылы да
Жидебайға жиылмақ еді.
Сөйлем мүшесіне талдаңдар
Оқыған білімді болады.
Арман бағана кетіп қалған.

Көрген көзде жазық жоқ.
Сөзді тыңдайтынға айт.

Адасқанның айыбы жоқ.
Бітіргендер сыртқа шықты.

Мен үйге барғанға дейін кітап оқыдым.
Омар жазғандарын әкесіне көрсетті.
Есімшелерді түрлендір

Айтқан сөзін тәуелдеу
Баратын сөзін септеу
Жазар сөзін көптеу
Тапқан сөзін жіктеу
Мағынаны тану ББҮ
Білемін Білгім Жаңа
келеді ақпарат
1. 1 1
Ой толғаныс
Мысалдар Өздік етіс Өзгелік Ыры
Семантикалық қсыз
карта Ортақ етіс Есімше
етіс етіс
Айтылды
Жаздыр
Көрген жоқ
Айтармын
Киіндім
Көрсетті
Сөйлесермін
Бастамаспын
келмес
Бітірген
Барған
Келген
Ой толғаныс
Мысалдар Өздік етіс Өзгелік Ыры
Семантикалық қсыз
карта Ортақ етіс Есімше
етіс етіс
Айтылды +
Жаздыр +
Көрген жоқ +
Айтармын +
Киіндім +
Көрсетті +
Сөйлесермін + +
Бастамаспын +
келмес +
Бітірген + +
Барған +
Келген +
Ой толғаныс
Бес жолды өлең

Зат есім
2 сын есім
3 етістік
Сөйлем
Синоним
Кері байланыс
Бағалау
Үйге тапсырма
128-бет 251-жаттығу

Ұқсас жұмыстар
Етістік ағашы
Етістікті бекіту сабағы. Презентация. 6-сынып
Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік
Есімше
Есімшенің жұрнақтарын көрсет
Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас
ШАҚ ТҮРЛЕРІ ӨТКЕН ШАҚ КЕЛЕР ШАҚ
Керекті сөздер
Топқа бөлу
Сабақтас құрмалас сөйлемдердің грамматикалық сипаты
Пәндер