Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі. Абай Құнанбаев (1845-1904)




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

«Қансонарда бүркітші
шығады аңға» өлеңі

Абай Құнанбаев
(1845-1904)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Абайдың ақындық, суреткерлік
құдіретін таныту. Аңшылық өнер
туралы кең түрде мағлұмат бер.
тәрбиелік: аңшылыққа деген қызығушылығын ояту
арқылы табиғатты сүюге, қастерлеуге
баулу; татулық, жомарттық секілді
адамгершілік қасиеттергетәрбиелеу.
дамытушылық: сыныптағы оқушылардың
мәнерлеп оқу техникасын жетілдіру,
өз ойын еркін айтуға,шығармашылық
жұмыстарға жетелеу.
Сабақтың типі: жаңа материалды игеру сабағы
Сабақтың түрі: электрондық сабақ

Әдістері: 1) Ауызша баяндау әдісі
2) Иллюстрациялық әдіс
3) «Сын тұрғысынан ойлау»
технологиясы
4) Мультимедиялық оқыту
5) Салыстырмалы әдіс
6) Жұптық технология
7) Іздендіру әдісі
8) Жекелеп оқыту технологиясы
9) Шаталовтың «Тірек - сызба»
технологиясы
Көрнекілігі: электронды оқулық, бүктеме, плакат, слаидтар
 
Техникалық құралдар: мультимедиапроектор, компьютер
 
Пәнаралық байланыс: информатика, экология, география, бүгінгі өмір

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
(оқушылармен амандасу, түгендеу,
құрылғыларды іске қосу)

ІІ Үй тапсырмасын тексеру кезеңі

1. Махамбет Өтемісұлы туралы мәлімет.
2. Махамбеттің досы Исатайға арналған өлеңдер.
3. «Тарланым» өлеңін жатқа айту.
ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі

Абай – ХІХ ғасырдағы қазақтың
данышпаны, суреткер ақыны, өз ұрпағын
өнер- білімге үндеген ойлы ағартушы.
Лирикалары. Табиғат лирикасына
арналған өлеңдерімен таныстыру.
(схема жалғанды).
«Қансонарда бүркітші шығады аңға»
өлеңінің
Жоспары

1. Аңшылық жайында.
2.Қыранның түлкіге түсуі.
3.Ақынның сезімі.
Қағушы Тосқауылшы Ізші

Бүркітші Хабаршы
Жарау
Ұзақ С Аңшы Ш
О ат
серіктері А
Ықшам
Келте Н Р
А Т киім
Р Аңшылық Ы Тату
Жақсы
жолдас

Қазақ халқы Таудағы
табиғаты тыныштық

Бүркіт салу
көрінісі
Бүркітші Бүркіттің Түлкіні
Қағушы
орны ұшуы алу
Қажеттілік:

Тұзақ, қақпан садақ

берен мылтық

құмай тазы жүйрік ат
Кітаппен жұмыс:
(тізбектей, мәнерлеп оқу).

Әдеби – теориялық талдау.
(Өлеңді құрылысына қарай
талдау, көркемдегіш сөздерді табу)
Сөздік жұмысы: Дәптермен жұмыс
Сонар – қар жауған соң аңның ізін қуып аулау.
Ғанибет – қызықты көңіл көтеру.
Томаға – бүркіттің бас қабы.
Қырымнан – алыстан.
Қаса сұлу – нағыз сұлу.
Қырық пышақпен қыржыңдау – түлкінің тісін
қайрап, айбат шегуі.
Сегіз найза – бүркіттің болат тырнағы.
Үйірімен үш тоғыз – кәде түрі, олжалы бол.
Топтық жұмыс. РАФТ жазу
(берілген суретке қарап ой айту).

Сөзжұмбақ шешу «Қансонар».
Бекіту кезеңі.

Ақын өлеңін оқығаннан кейін туған ой.
Автор орындығы (суретші, оқырман, оқушы)
Эвристикалық әңгіме бойынша оқушылардың
сабақты қорытындылауы.
Үзінді жаттау.
«Түлкі алған
бүркіт» немесе
«Қанды көз
қайқаң қағып
шықса аспанға»
тақырыпта-
рында ойтолғау
жазу.

Ұқсас жұмыстар
Абай. "Қансонарда бүркітші шығады аңға" өлеңі
Абай Құнанбаев 1845-1904 туралы
Талантты балалары
Қазақтың классик жазушысы
Абайдың шығармалары
Қазақ балалар әдебиеті - қазақ әдебиетінің мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларға арналған саласы
Абай Құнанбаевтың табиғат лирикасына арналған өлеңдері
Абай ( Ибраһим ) Құнанбаев
Абай Құнанбаев "Қансонарда бүркітші шығады аңға"
Абай қай рудан
Пәндер