Ой шақыру стратегиясы




Презентация қосу
1.“Ой шақыру” стратегиясы
Лексикалық жолмен жасалған Түбірге жұрнақ жалғану жолымен
туынды сөздер жасалған туынды сөздер

Сөзжаса
м
Тіркесу жолымен жасалған Бірігу жолымен жасалған
туынды сөздер туынды сөздер

Қосарлану жолымен
жасалған туынды сөздер
2.“Топтастыру” стратегиясы
Шебер лік ас
Таза лық ойын
Жақсы хана тал
Ем шық жаңа
Дос тық Әділ
дік
3.Кім жылдам? (ойын)
а) бірігу жолымен жасалған менің
сыныптастарымның есімі.
ә) бірігу жолымен жасалған
ауылымыздағы жер, су аттары.
3.Кім жылдам? (ойын)
ә) мына сөздерді қалай қосарлап
айтуға болады?
Ыдыс, Төсек, Анда, Үлкен, Киім
3.Кім жылдам? (ойын)
б) Берілген сөздерден әр қайсысы
бірнеше мағынада жұмсалатындай
етіп сөз тіркесін құраңдар.
Шаш Түс Жарық
Ақ шашты түс көру жарық бөлме
Қолаң шаш ақ түс жарық сәуле
Шаш етектен түс мезгілі басы жарық
пайдаға батты аттан түс жарық қарын бие
түсі суық жарық дүние
шаңқай түс
4. “Ой түрткі”
стратегиясы
5. “Артық білім кітапта”
оқулықпен жұмыс
391-жаттығу.
Ақ тиіннің
Ақ сұр атты Кестелі етігіне

Тіркесу жолымен жасалған
туынды сөздер

Еркек шора Көзін тартып
алды
Ерке қыз
6.Үш тілді де меңгереміз
Мұнда бірнеше мақал-мәтелдер
берілген. Көп нүктенің орнына
туынды сөз тауып қойыңдар. Ол
сөздерді орыс тілі және ағылшын
тілі мен баламалау қажет.
1. ... – зор байлық

2. ... – айдынын аңсайды

3. ... – жұлқынса жонынан от шы ғады
(денсаулық, здоровье, health)

(аққу, лебедь, swah)

(жолбарыс, тигр, tiger)
7. “Сарысу жағасында”
Қуаныш Ахметов
Бұл өзеннің шулап ағып Ұлы ақынды ілгенменен
Бетпақты асып құлаған, Империя шеңгелі
Жағасында суға қанып Тәуелсіз бұл күндерге де
Тұрды Сәкен - Ұлы адам. Жетті, шүкір, ел, жері.

Жан емес ол тайсалатын, Зіл-зала мұң шіреп кеуде
Артса жүгін ауыр күн. Теңселеді толқыны.
Тұр күлімдеп қайсар ақын Бейнесі жүр жүректерде,
Құшағында ауылдың. Сондықтан да ол – тірі.
Өз-өзіңді сынап көр
Көкшетау, тамсанып-таңырқанып, жеке
батыр, Бурабай, Ақан сері, тау-тасты,
күндіз-түні, сұлу қайың, Оқжетпес,
ертелі-кеш, Қажымұқан, Балуан Шолақ

Көкшетау Жеке батыр Тамсанып-таңырқанып

Бурабай Балуан Шолақ тау-тасты
Оқжетпес Ақан сері күндіз-түні
Қажымұқан сұлу қайың ертелі-
кеш
8. “Сезімнен шыққан
өлең”
стратегиясы
Ғарышкер

Аспазшы

Дәрігер

Заңгер
Кім болам?
8.Тест жұмысы
1.Сөздің бастапқы мағыналы бөлшегі 6.Әдет-ғұрыпқа байланысты біріккен
қалай аталады? сөзді белгіле.
А) түбір Ә) қосымша Б) жалғау А) Оқжетпес Ә) тұсаукесер
Б) Алатау
2.Қосымшалы сөзді көрсет
А) Ақтау Ә) қойшы Б) Ертіс 7.Қайсысы лексикалық жолмен
жасалған туынды сөз бола алады?
3.Біріккен сөз қалай жазылады? А) бала Ә) айып Б) кітап
А) бөлек Ә) бірге Б) дефиспен
8. Қосарлама қос сөздің қатарын
4.Сөздің мағынасын өзгертетін көрсет.
қосымша. А) ауыл-аймақ Ә) қора-қора
А) жұрнақ Ә) жалғау Б) шылау Б) мая-мая

5.Қос сөздердің арасына қойылатын 9. Тіркескен сөзді тап.
тыныс белгі. А) доп ойнау Ә) Ертіс
А) үтір Ә) дефис Б) қос нүкте Б) жылқышы

10.Жұрнақтың неше түрі бар?
А) екеу Ә) үшеу Б) төртеу
Тест жауаптары

1.А 6.Ә
2.Ә 7.Ә
3.Ә 8.А
4.А 9.А
5.Ә 10.А
Үй тапсырмасы
1. “Сөзжасамның сиқырлы
әлемі” ертегі жазу.
2. Жолаушының қойын дәптері
(“Көктемдегі қызықтар”
тақырыбында бастан
кешкен немесе көрген
көрінісін қызықты етіп жазу)
Бағалау
Жүйрік екен аты Білмей қалған жерлерін
Аяңдамай желеді Мықтап миға тоқиды
“5” қоямын оған мен Бүгін “4”-ке оқыса
Бірінші орында келеді Ертең “5”-ке оқиды

Айтқанына ...
Көңіліміз толмады
Сабаққа дайындалмай келіпті
Онысы дұрыс болмады

Ұқсас жұмыстар
Орталық Қазақстан экономикалық ауданы
«Алғашқы функция және интеграл» тарауын бекіту
Қорытынды тест
М. Мақатаев - Аққулар ұйықтағанда поэмасы
Дыбыс. Дыбыс сипаттамалары
Сын тұрғысынан ойлау - оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы
Функция, оның, қасиеттері және графигі тарауын бекіту
Ескендір поэмасын оқу
Қожаның қаулысы
С.Сәдуақасовтың бойындағы ерекшеліктерін ұғындыру, ағартушылық қызметін насихаттау, тақырыпты аша отырып, түсініп оқуға үйрету
Пәндер