Ғ.Мүсіреповтың Боранды түнде әңгімесі
Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
Ғ.Мүсіреповтың
«Боранды түнде» әңгімесі
Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты:
Шығарманың мазмұнын меңгереді, жоспар
құрады, тақырыбын ұғынады, кейіпкерлер
бейнесін ашады, өз пікірін қорғайды, салт-
дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады,
талдайды, кейіпкерлер бейнесін
жинақтайды, қорытынды жасайды;
Дамытушылық мақсаты: Мәтінмен жұмыс
жүргізу арқылы мысалдар келтіріп,
қосымша мәліметтер іздестіреді,
танымдық қабілеттерін дамытады, ойлану
нәтижесінде өз ойын тиянақтайды, оны
дәлелді түрде жеткізеді, басқалардың
пікірін сыйлап, онымен санасады, бірнеше
ойды салыстырады,
қарама-қарсы қояды;
Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке,
халықтық салт-дәстүрді білуге баулу;
Сабақтың ерекшелігі
стратегиялық бағытта
жүргізіледі.
“Еркін жауап” стратегиясы
“Түсіну”стратегиясы
“Танып білу”стратегиясы
“Талдап білу”стратегиясы
“Түсініктеме
күнделігі”стратегиясы
“Пәнаралық байланыс”стратегиясы
“Кейіпкерлер”стратегиясы
“Пікір алысу” стратегиясы
1. «Еркін жауап» стратегиясы.
- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?
- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?
- Әңгімеге сендер қандай атау берер
едіңдер?
- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге
мәжбүр болды?
- Мәселені басқаша жолмен шешуге
болмас па еді?
2. «Түсіну» стратегиясы.
Ғ. Мүсіреповтың өмірінен
хронологиялық кесте
Мерзімі Болған оқиғалар
1902 жыл
1923-1926
жыл
1926-1927
жыл
1958 жыл
1974 жыл
Ғ. Мүсіреповтың шығармашылығы
Қара
Шығармалары Поэма Роман Әңгіме Өлең Проза Пьеса Повесть Аударма Баллада
сөз
«Ананың анасы»
«Қазақ солдаты»
«Боранды түнде»
«Аманкелді»
«Ақлима»
«Өлімді жеңген
ана»
«Қыз Жібек»
«Ашынған ана»
«Оянған өлке»
«Кездеспей
кеткен бір бейне»
«Жапон
балладасы»
«Ақан сері-
Ақтоқты»
«Ұлпан»
3. «Танып білу» стратегиясы.
Мақсаты: Шығарма мазмұнын қандай
деңгейді меңгергендерін пысықтау үшін
шығармадан үзінділер келтіру,
оқушыларға «Кімнің сөзі? Қай кезде
айтылды?» деген сұрақтар беру.
(«Семантикалық карта»)
4. «Талдап білу» стратегиясы.
Сатылай кешенді
талдау:
Композициялық
құрылым:
4. «Талдап білу» стратегиясы.
Сатылай кешенді талдау:
1.Шығарманың авторы: Ғабит Мүсірепов
2.Тақырыбы: Екі жастың сүйіспеншілігі.
Қыз алып қашу дәстүрі.
3.Идеясы: Адам бақыты жаны қалаған
адаммен өмір сүру
4. Жанрлық түрі: Әңгіме
Композициялық құрылым:
Оқиғаның басталуы: Ашуға мінген
Қайсар;
Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс):
Қыз алып қашуға аттану;
Оқиғаның шиеленісуі: Баланың адасуы.
Бейтаныс үй;
Оқиғаның шарықтау шегі: Кәменді
балаға ілестіру;
5. «Түсініктеме күнделігі»
стратегиясы.
Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға
байланысты ұғымдарды түсіну.
1. Баланы сүндетке отырғызу;
2. Балаға сүндет ат беру;
3. Қыз айттыру;
4. Қалың мал беру;
5. Қыз алып қашу;
6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;
7. Бата беру;
8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;
9. Аңшылық;
6. «Пәнаралық байланыс»
стратегиясы.
Дисфемизм деген не?
Мәтіннен осы сөздерді табайық:
1. Боқмұрын
2. Оттамасын
3. Иттің ғана баласы
4. Қатын
5. Өсекші.
Оларды қандай сөздермен
алмастыруға болады? Оларға
антонимдес, сыпайы сөздерді қалай
атаймыз?
Графикалық диктант.
Дисфемизм сөздерді
эфемизм сөздермен
алмастырып жазыңдар.
1.Әңгіменің авторы Сөзжұмбақ
кім?
2.Қайсардың қалың- 1
дығы
3.Қыз алып қашу 2
операциясы кімнің
кесірінен сәтсіз 3
аяқталды?
4.Қасқырдың
терілері қайда үйіліп 5
жатыр?
5.Қайсардың қимасы 6
жеті қазынаның бірі,
Қайсардың сенімді
серігі
7. «Кейіпкерлер» стратегиясы.
Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы
жинақтау.
1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге
сипаттама береді).
2.Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай
шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге
сипаттама береді).
Кейіпкер мінезін
Іс-әрекеті Мінезі
толықтыру
8. «Пікір алысу» стратегиясы.
Шығарма Сүйікті Жасалған
Кейіпкерге хат
несімен ұнады? кейіпкерлерің қорытынды
Қызықты, Бала, бастысы Шығармадан
оқырман жеңгелі түсінгенім кез
таңдамайтын, Бала, Кәмен, болдың, соның келген адам өзі
тілі жеңіл, Қайсар арқасында ат қалаған
юморлық міндің адаммен өмір
шығарма ол да сүру
Үйге тапсырма беру:
Үйлену салтына
байланысты мәлімет
дайындау.
Өзіңнің басыңнан
өткен қызықты бір
оқиғаны жазып кел.
Бағалау парағы:
Не бағаланады? «5» «4» «3» «2»
Тақырыпты
түсіндіре білуі
Мәнді, орынды
сұрақтар қоюы
Мысалдардың
сәйкестігі
Жобаны қорғауы
Ү Сат
й ыл
та Сұр ай Кей
«Та Пән Қ
п ақт Хроно ке іпк Пік
ны Түс ара ор
с арғ логия ше ерл ір
п інік лы ы
ы а лық нді ерг ал
біл тем қ т
Оқушының р оры кесте, тал е ысу
у» е бай ы
аты-жөні м нды семан дау. сип стр
стр күн лан нд
ас жау тикал атт ате
ате делі ыс ы
ы ап ық «Та ама гия
гия гі жас ба
н бер кесте лда бер сы
сы ау ға
сұ уі п у
ра біл
у у»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz