Ғ.Мүсіреповтың Боранды түнде әңгімесі


Slide 1

Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі

Slide 2

Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Шығарманың мазмұнын меңгереді, жоспар құрады, тақырыбын ұғынады, кейіпкерлер бейнесін ашады, өз пікірін қорғайды, салт-дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады, талдайды, кейіпкерлер бейнесін жинақтайды, қорытынды жасайды; Дамытушылық мақсаты: Мәтінмен жұмыс жүргізу арқылы мысалдар келтіріп, қосымша мәліметтер іздестіреді, танымдық қабілеттерін дамытады, ойлану нәтижесінде өз ойын тиянақтайды, оны дәлелді түрде жеткізеді, басқалардың пікірін сыйлап, онымен санасады, бірнеше ойды салыстырады, қарама-қарсы қояды; Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, халықтық салт-дәстүрді білуге баулу;

Slide 3

Сабақтың ерекшелігі стратегиялық бағытта жүргізіледі.

Slide 4

- Әңгіме кімнің атынан баяндалады? - Әңгімеге арқау болған қандай оқиға? - Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер? - Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды? - Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?

1. «Еркін жауап» стратегиясы.

Slide 5

Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте

2. «Түсіну» стратегиясы.

Мерзімі

Болған оқиғалар

1902 жыл

1923-1926 жыл

1926-1927 жыл

1958 жыл

1974 жыл

Slide 6

Ғ. Мүсіреповтың шығармашылығы

Шығармалары

Поэма

Қара сөз

Роман

Әңгіме

Өлең

Проза

Пьеса

Повесть

Аударма

Баллада

«Ананың анасы»

«Қазақ солдаты»

«Боранды түнде»

«Аманкелді»

«Ақлима»

«Өлімді жеңген ана»

«Қыз Жібек»

«Ашынған ана»

«Оянған өлке»

«Кездеспей кеткен бір бейне»

«Жапон балладасы»

«Ақан сері-Ақтоқты»

«Ұлпан»

Slide 7

3. «Танып білу» стратегиясы.

Мақсаты: Шығарма мазмұнын қандай деңгейді меңгергендерін пысықтау үшін шығармадан үзінділер келтіру, оқушыларға «Кімнің сөзі? Қай кезде айтылды?» деген сұрақтар беру. («Семантикалық карта»)

Slide 8

4. «Талдап білу» стратегиясы.

Slide 9

4. «Талдап білу» стратегиясы.

Сатылай кешенді талдау:

1. Шығарманың авторы: Ғабит Мүсірепов

2. Тақырыбы: Екі жастың сүйіспеншілігі. Қыз алып қашу дәстүрі.

3. Идеясы: Адам бақыты жаны қалаған адаммен өмір сүру

4. Жанрлық түрі: Әңгіме

Slide 10

Композициялық құрылым:

Оқиғаның басталуы: Ашуға мінген Қайсар;

Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс) : Қыз алып қашуға аттану;

Оқиғаның шиеленісуі: Баланың адасуы. Бейтаныс үй;

Оқиғаның шарықтау шегі: Кәменді балаға ілестіру;

Slide 11

5. «Түсініктеме күнделігі» стратегиясы.

Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну.

Slide 12

1. Баланы сүндетке отырғызу; 2. Балаға сүндет ат беру; 3. Қыз айттыру; 4. Қалың мал беру; 5. Қыз алып қашу; 6. Ұзатылар қыздың қоштасуы; 7. Бата беру; 8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы; 9. Аңшылық;

Slide 13

6. «Пәнаралық байланыс» стратегиясы.

Дисфемизм деген не?

Мәтіннен осы сөздерді табайық:

Slide 14

1. Боқмұрын 2. Оттамасын 3. Иттің ғана баласы 4. Қатын 5. Өсекші. Оларды қандай сөздермен алмастыруға болады? Оларға антонимдес, сыпайы сөздерді қалай атаймыз?

Slide 15

Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жазыңдар.

Slide 16

Сөзжұмбақ

1

2

3

4

5

6

1. Әңгіменің авторы кім?

2. Қайсардың қалың-дығы

3. Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?

4. Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?

5. Қайсардың қимасы жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі

Slide 17

7. «Кейіпкерлер» стратегиясы.

Іс-әрекеті

Мінезі

Кейіпкер мінезін толықтыру

Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақтау.

1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді) .

2. Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді) .

Slide 18

8. «Пікір алысу» стратегиясы.

Шығарма несімен ұнады?

Сүйікті кейіпкерлерің

Кейіпкерге хат

Жасалған қорытынды

Қызықты, оқырман таңдамайтын, тілі жеңіл, юморлық шығарма

Бала, Кәмен, Қайсар

Бала, бастысы жеңгелі болдың, соның арқасында ат міндің

ол да

Шығармадан түсінгенім кез келген адам өзі қалаған адаммен өмір сүру

Slide 19

Үйге тапсырма беру: Үйлену салтына байланысты мәлімет дайындау. Өзіңнің басыңнан өткен қызықты бір оқиғаны жазып кел.

Slide 20

Бағалау парағы:

Не бағаланады?

«5»

«4»

«3»

«2»

Тақырыпты түсіндіре білуі

Мәнді, орынды сұрақтар қоюы

Мысалдардың сәйкестігі

Жобаны қорғауы

Slide 21

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасын сұрау

Сұрақтарға орынды жауап беруі

Хронологиялық кесте, семантикалық кесте

Сатылай кешенді талдау.

«Талдап білу»

«Танып білу» стратегиясы

Түсініктеме күнделігі

Пәнаралық байланыс жасау

Кейіпкерлерге сипаттама беру

Пікір алысу стратегиясы

Қорытынды баға


Ұқсас жұмыстар
ШЫҢҒЫС АЙТМАТОВТЫҢ 90 ЖЫЛДЫҚ МЕРЕЙТОЙЫ (1928 – 2008)
Шерхан Мұртаза 1932 жылы
Ш. Мұртаза Бесеудің хаты драмасындағы өмір шындығы
Ардақта ата - анаңды
Халық тық педагогиканың тә рбиелік мә ні
Балалар мен жасөспірімдер театры
Балалар мен жасөспірімдер театрлары
Ғ.Мүсіреповтің «Ананың анасы» әңгімесі
Рабғузи "Лұқман хакім" әңгімесі
Қазаққа Абай – дана, Абай – дара
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz