Ыбырай – шағын әңгіме шебері (Қ.Бітібаеваның технологиясы негізінде)




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
“Ыбырай – шағын әңгіме шебері”
(Қ.Бітібаеваның технологиясы негізінде)
«Басқа халықтан кем болмас үшін
біз бай, күшті, білімді болуымыз керек.
Бай болу үшін кәсіп керек, күшті болу үшін
бірлік керек, білімді болу үшін оқу керек, осы
керектердің жолында жұмыс істеу керек»

А.Байтұрсынов
І. Проблемаларды шешу құзыреттілігі

І топ: Ыбырай Алтынсарин – оқулық авторы.
ІІ топ: Ыбырай өлеңдерінің тақырыбы, көркемдік әлемі.

Тапсырмалар:
Жұмыстың түрі: графикалық талдау, топтастыру.
Шарттары:
1. “Қазақ хрестоматиясына” енген шығармаларын топтастырып,
тәрбиелік мәнін дәлелдеу.
2. Ыбырай өлеңдерінің тақырыбын, көркемдік әлемін ашып, дәлелдеу.
а)өз беттерімен іздену, топтастыру, жинақтау.
Мақсатқа жету технологиясы: топтық жұмыстар арқылы
проблеманы шешу, өзіндік ізденісті ұйымдастыру
“ Ынта болса адамда, Қиын іс жоқ ғаламда”
ІІ. Ақпараттық құзыреттілік
Тапсырмалар:
І топ: “Ыбырай – шағын әңгіме шебері” моделін құрастырыңдар.
ІІ топ: “Ыбырай - қазақ балалар әдебиетінің атасы”моделін
құрастырыңдар.
Шарттары:
Тәрбие мәселесіне және еңбек тақырыбына арналған әңгімелерін
талдау, саралау.
а) Өздерің таңдап алған әңгімелерден даналық, нақыл сөздерді теріп
ал.
Өзіңе қайсысы ерекше ұнады, соны саралау.
Мақсатқа жету технологиясы: саралау, бөліп алу, анализ,
синтез жасау, жүйелеу, өзіндік баға беру.
Әңгімелері Даналық, нақыл сөздер Өз бағасы, пікірі
“Зерделі сұрақ, ұтымды жауап”

ІІІ. Коммуникативтік құзыреттілік.
Тапсырмалар:
І топ: . «Ыбырай – көрнекті прозашы» деген пікірмен келісесі ң бе?
ІІ топ: Қалай ойлайсыңдар, Ыбырай әңгімелерінің бүгінгі күн
өміршеңдігі бар ма?
Шарттары:
Бір – біріңнен интервью алып, оны ортаға салуға әзірленіңдер. А қын
әңгімелерінде атап көрсетілген адамдық қасиеттердің болашақта ғы
өміріңе қажеті бар ма? Осы мәселе айналасында ой
толғаңдар.Пікірлеріңді жинақтап, сыныптағы білім қоржынына
салыңдар.
Мақсатқа жету технологиясы:
сұхбат – интервью, ой толғау.
“Іздеген жетер мұратқа...”
Сабақты пысықтау. Топтастыру стратегиясы

1. «Ыбырай Алтынсарин –қазақ арасынан шыққан т ұңғыш
кемеңгер адам еді, ол өзінің қараңғы, көшпелі халқының ішіне
еуропалық мәдениеттің жарық сәулесін таратты»
«Оренбурский листок» газетінен

І топ: жоғарыдағы пікірді басшылыққа алып, Ыбырайдың
әңгімелеріндегі адамгершілік қасиеттерді топтастыру.
ІІ топ: Ыбырай әңгімелері арқылы нені үйрендім?
Ыбырай
әңгімелеріндегі
адамгершілік
қасиеттер
Ыбырай
әңгімелері
арқылы неге
үйрендім?
Сабақты бекіту:
“Мен үшін...” әр жеке тұлғаның бүгінгі сабақ бойынша
өз ой – пікірлерін тыңдау.

1. Мен үшін Ыбырай атаның әңгімелерінің тәрбиелік мәні зор…
2. Қазағымның тұңғыш кемеңгер- ұстазы ,ойшылы - Ыбырай
атаның арманына біздер жетіп отырмыз…
3. «Ғылым- жанып тұрған шырақ»,-дегендей…
Бағалау:
Бағалау парақшасы бойынша бағалау.

Үйге тапсырма:
1. “Қазақ арасынан шыққан тұңғыш кемеңгер”
тақырыбына эссе жазу.

2. “Ыбырай және болашақтағы қазақ мектебі”
тақырыбына пікір таласын жүргізуге сұрақтар әзірлеу.

Ұқсас жұмыстар
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері туралы
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Жүмекенқызы сөздер
Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу үшін, қоғамдық - гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді технологиясын жасау
Үміт еткен көзімнің нұры - балам, Жаныңа жәрдем берсін Хақ тағалам
Блок - сызбада циклдік алгоритмнің шарты
Жаңашыл педагог қызметі, идеялары
Еліктеу сөздер
Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»
Пәндер