Шешенге қойылатын талаптар




Презентация қосу
Сабақ тақырыбы:

Шешенге қойылатын
талаптар
Сабақ мақсаты:

шешенге қойылатын талаптарды білу, шешен
сөйлеудің әдістерін меңгеру;
шешендердің сөйлеу өнерінен үлгі ала отырып,
бос сөзден аулақтатып, тауып сөйлеуге
төселдіре отырып, тіл тазалығы сақтауға
дағдыландыру;
тіл тазалығын сақтай отырып, әдеби тілде
сөйлеуге баулу.
Қайталау
• Шешендік өнер грекше қалай аталады?
• Шешендік өнердің теориясын жасаған
кім?
• Қазақ шешендік өнерін зерттеген кім?
• Ұлттық шешендік өнердің өкілдері
кімдер?
• Шешендік түрлерін ата.
• Шешендік сөздің сапалары.
• Шешен – кім?
Шешенге қойылатын талаптар
• Көпшілік алдында сөйлеуге
дайындық

• Білімін көтеру

• Сөйлеу мәдениетін көтеру
Көпшілік алдында
сөйлеуге дайындық
Көпшілік алдында сөйлеу үшін:

Көңіл-күйі мен Психология
сезімін билей лық
алуы керек дайындық
керек

Қатты
ойланбау
Өзіне –
керек өзі сену
керек
Білімін көтеру
Сөйлеу мәдениетін көтеру
Тақырыптар

Компьютер Асылым,
заманында ардағым –
шешендік өнер ана тілім
қажет пе?

“Соңғы қоңырау” Агенттің
жиынында пайдасы
сөйлейтін сөз мен зияны
Еркін
тақырып
Тіл + химия
Бұл H2O туған жердікі болған соң
ба өзгеше дәмді көрінді. Мұғалім
қолындағы ақ CaCO3 маған аппақ
көбелектей көрініп, ұстағым келіп
қызығып кеттім. Құрамында NaCl
жоқ болғандықтан не ішіп, не
қойғанымызды сезіне алмадық. Cu
тиындар – тарихтың қоржынынан
түскен таңғажайыптар. Hg бағаны
жылылық деңгейін көрсетуде.
Көп нүктенің орнына
тұрақты сөз тіркестерін қойып оқу
• 1. Алайда ондай адамдар өзі сенетін м ұраттарды
көздің ..... қылуға тырысқандарымен, қорғап қала
алмады.
• 2. Ондай даңғойлар әбден уланып біткен Семей жерін
көрмейді. Қарадай қыршынынан ..... жат қан жазы қсыз
жандардың тауқыметін түсінбейді.
• 3. Анық стратегия мен айқын мақсаттар керек. Басты
мақсат тайға .... айқын көрініп тұруы кажет.
• 4. Ол мәселені шешуге бастапқы кезде Қаза қстанны ң
мемлекеттік басқару жүйесінің барлық органдары ат .....
• 5. Бір ғасыр бойы халықты ашса ..... ұста ған өктемдік
үрдістің алдындағы қорқыныш алғаш рет еңсерілді.
Мақам

Ой
Кідіріс
екпіні

Шешенге
қойылатын
талаптар
Тыныс Дауыс
алу ырғағы

Орфоэпия
лық Үн
норма әуезділігі
Жоғарыда көрсетілген талаптарды ескере отырып мәтінді
көрініс ретінде көрсет

Жігіттер:Ассалаумағалейкум, биаға!
Шешен:Уалейкумассалам! Жолболсын, жігіттер!
Жігіттер: Би аға, сізге сәлем беруге, өзімізді сынатуға келдік.
Шешен:Олай болса, менің мына сұрақтарыма жауап беріңдер.
-Тәттіде не тәтті?
-Қаттыда не қатты?
-Жұмсақта не жұмсақ?
1-жігіт:Тәттіде бал тәтті.
Қаттыда тас қатты.
Жұмсақта мамық жұмсақ
Шешен;Ай, балам-ай, таппадың? Ал
енді сен жауап берші.
2-жігіт: Тәттіде ананың сүті тәтті.
Қаттыда атаның жүрегі қатты.
Жұмсақта ананың алақаны жұмсақ.
Шешен:Өзің бір болайын деп тұрған бала екенсің!
Жарайсың, балам.Мұратыңа жет, қатарыңның алды бол.
Ұстазыңа бар
ықылас – ниетіңмен
қызмет қыл.
Тіл халықпен бірге
өмір сүріп дамиды.
Тура сөз темірді тесер,
Жұмсақ сөз қылышты
кесер.
Тіл түйгенді тіс
шеше алмайды.
Көрінбей келген қазадан сақта,
Армаза туған баладан сақта.
Жақсы шешен
болғың келсе,
алдымен жақсы
адам бол.
Көп сөйлеген дәмсіз
сөйлейді.
Билік айту – оңай,
Біліп айту – қиын.
Үйге тапсырма:
Фонетиканы қайталау,
“Дипломмен – жұмысқа” деген тақырыпта шешенге
қойылатын талаптарды ескере отырып, к өпшілік алдында
сөйлеуге дайындалу

Ұқсас жұмыстар
Шешендік сөйлеу
Мөңке бидің шешендік сөздері
ҚАЗАҚ ШЕШЕНДІК ӨНЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Микробиология, вирусология жне иммунология кафедрасы
Бақылау сабақтары
“Ақпаратты қорғау” пәні бойынша электрондық оқулық әзірлеу
Ветеринарияда пайдаланылатын дәрілік заттар мен биологиялық препараттар қауіпсіздігіне қойылатын талаптар
Ветеринариялық медицинада микробтарға қарсы препараттардың қауіпсіздік қолдануы
Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні
Пәндер