Қосарлама қос сөздер туралы ақпарат




Презентация қосу
Сабақтың
тақырыбы:

Қосарлама қос
сөздер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: қосымша тапсырмаларды пайдалана
отырып, қос сөз жайлы білім де ңгейлерін к өтеру,
тереңдету. Қос сөздің жасалу жолдарын ажырату ға,
ұқсастығы мен айырмашылығын айыра білулерін
пысықтау.
Дамытушылық: шығармашылық жұмыс арқылы
таным-түсініктерін, тапқырлықтарын дамыту,
оқушылардың ойлау қабілеттерін, ізденімпазды қ
қасиеттерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: оқушыларды топтасып жұмыс істей
білуге, Абай жұмбағы мен өлеңдері ар өылы ұлы
адамдар еңбегін бағалай, қадірлей білуге
тәрбиелеу. Туған жер табиғатының сұлулығынан
нәр алуға, өлеңдерді нақышына келтіріп, мәнерлеп
оқи білуге баулу.
Көрнекілік: интерактивті
тақта, мәтін, жұмбақ, өлең.
Сабақ түрі: жаңа сабақты
меңгерту.
Сабақ әдісі: топтастыру,
жинақтау, топпен жұмыс,
мәнерлеп оқу, іздендіру.
Пәнаралық байланыс:
әдебиет, абайтану,
математика.
1. Ұйымдастыру
2. Үй жұмысын пысықтау
“Сәйкестік тесі”
3. Негізгі бөлім
ережемен жұмыс
пысықтау, мысалдар жазу
шығармашылық диктанат. “Абай” мәтінінен қос сөздер
жасау
жұмбақпен жүмыс

4. Пысықтау:
өлеңмен жұмыс
мәнерлеп оқу

5. Қорытынды бөлім:
сөзжұмбақ шешу
суретпен жұмыс
ұйқасын табу
6. Бағалау
1.Күшейткіш буын арқылы бума-бума
2. М,П дыбыстары арқылы сарт-сұрт
3. Қосымшасыз, қосымшалы шай-пай
4. Еліктеуіш сқз арқылы қып-қызыл
5. Бір сыңары қосымшалы, күннен-күнге

бір сыңары қосымшасыз
6. Әр түрлі қосымша арқылы қолма-қол
Қос сөздер
Қосарлама қос сөз
синоним, бір сыңары екі сыңары да кейінгі

антоним мағынасыз мағынасыз кездегі...
Абай Құнанбайұлы-қазақ
халқының ұлы ақыны. Ол қазақ
халқын әр түрлі өнер үйренуге,
білім алуға шақырады.Халқына
еңбектісүюдің, еңбек ете
білудің пайдасын түсіндірді.
Ақынөсекші, өтірікші,жалқау,
мақтаншақ, адамдарды жек
көрді.Абай өз өлеңдерінде
мұндай адамдарды қатты
сынады. Ол қарапайым
халықтың өте ауыр халін көре
білді.Байлар мен болыстардың,
билер мен молдалардың
ұнамсыз қылықтарын жазып
отырған.
Алла мықты жаратқан 8 батыр
Баяғыдан соғысып әлі жатыр.
Кезек-кезек жығысып,жатып-
тұрып,
Кім жығары белгісіз түбінде
ақыр.
Мұны тапсам ойланып, ақын деңіз,
Таба алмасам, ақылды болар неміз?
Қыс пенен жаз, күн мен түн, тақ
пенен жұп,
Жақсылық пен жамандық болды 8.
Үсті – басы, шал-кемпірдей,
құлын-тай, жан-жануар, соқыр-
мылқау, ата-анадай, күлкі-ойын,
жоғары-төмен,ду-ду, сейіл-серуен,
беті-қолы, сорпа-су, қыз-келіншек,
гүл-бәйшешек, үйрек-қаз, бұрқ-
сарқ, шаң-тозаңы, жарқ-жұрқ,
кемпір-шал, қыз-келіншек.
Тө мендегі сө здердің
сың арын тауып жаз:
1.Қазы-
2.Ұрмай-
3.Асып-
4.Үгіт-
5 –кө ншек
6 -қысқа
1.Көп іс тіксе саусағың,
Қажайды деп ойладым.
Қарт әжемнің шап-шағын
Тауып бердім......
2.Келді шауып қошақан,
Үсті – басы ошаған.
Ошағанын терейін,
Кәне, көмек ......

Ұқсас жұмыстар
ҚОС СӨЗДЕР ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ
Торғайдағы мұражай тарихынан
Қосарлама қос сөздер
Қос сөз
Ой шақыру стратегиясы
Сөз жасам
Қазақ терминологиясы
Бәйтерек, 8 сынып
Сабақ құрылымы
ҮШКІЛ ЖҮЙКЕ АДАМНЫҢ ЖАҒЫН
Пәндер