Марат Қабанбаев Бауыр




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
Марат Қабанбаев: "Бауыр"
/2-сағат/
Химия сабағы
ЭПИГРАФ:

Іні өседі ағасына сүйеніп,
Көкірегінен күмбір – күмбір күй өніп.
Бірін – бірі қолдап-қорғап жүретін,
Аға – ініге басымызды иелік.

Айтқали Нәріков

3/19/18
Сабақтың мақсаттары:
Өткен сабақта алған білімдерін
тиянақтау, кейіпкерлер туралы өзіндік
пікірлерін қалыптастыру

Түрлі тәсілдер арқылы оқушының байқағыштық,
тапқырлық, өз ойын жүйелі айту қабілетін дамыту,
әдеби шығарманың идеясын тануға үйрету ,
сөздік қорын молайту

Әңгіме идеясы негізінде оқушыларды адамгершілікке,
мейірімділікке, бауырмалдыққа тәрбиелеу, адам
тәрбиелеу – ұлы іс екендігін оқушы жүрегіне жеткізу.
Сабақтың құрылымы::
Сабақтың түрі: іздену сабағы
Сабақтыңі типі: білік пен дағдыны
қалыптастыру

Оқытудың әдісі: баяндау, талдау, жинақтау
Тенологиялар: дамыта оқыту, сын тұрғысынан ойлау
Пәнаралық байланыс: биология, музыка, кино өнері

Сабақтың барысы: I. Ұ йымдастыру кезеңі
II. Ү й жұмысы:
а) « Бауыр» әңгімесін мазмұндау
ә) “Менің бауырым – менің тынысым”/эссе жазу/
Ой шақыру” стратегиясы:
1.Балаларүүйіні
1.Балалар йініңңдиректоры Манаптыққалай
директорыМанапты алайққарсы
арсыалды?
алды?

Балаларүүйіндегі
2.Балалар
2. йіндегіттәәрбие
рбиежжұұмысы
мысыққалай
алайұұйымдастырыл
йымдастырылғған?
ан?

3.ҚҚалиды
3. алидыңңт
тәәлім-т
лім-тәәрбиесі
рбиесіққандай,
андай,ол неменәәуестенеді?
олнемен уестенеді?

4.Көөптен
4.К птенккөөріспеген
ріспегенаағғалы-інілі екеуініңңкездесуі
алы-ініліекеуіні сендергеққалай
кездесуісендерге алай
әәсер
серетті? Кездесулерініңңсал
етті?Кездесулеріні салққынды
ындығғыныыныңңсыры
сырынеде?
неде?

5.Манап
5. Манапел жайында,әәкесіні
елжайында, кесініңңққазасы
азасытуралы айтққанда
туралыайт андаҚҚали
али
жайбараққат
негежайбара
неге атққабылдады?
абылдады?

6.ҚҚалиды
6. алидыңңмінез- құллққы,
мінез-құ іс-әәрекеттері,
ы,іс- арман-ққиялдары
рекеттері,арман- иялдарыққандай?
андай?

7.ААғғалы-інілі
7. екеуініңңт
алы-ініліекеуіні түүбінде
біндеттүүсінісетініне сенесіңңдер
сінісетінінесенесі дерме?
ме?
“Сәйкестендіру” тесті

Оқиғаның желісі Оқиғаның өрісі

Әңгіменің басталуы Көңілі алабұртып, кейін қайтуы

Әңгіменің Манаптың ішкі жан күйзелісі
байланысуы
Манаптың балалар үйіне келуі
Шиеленісуі
Інісімен кездесіп мауқын басуы
Шарықтау шегі
Бауырлар арасындағы
Шешімі салқындық
“Сырласу сәті”стратегиясы:
Мәтіннен үзінді Іс-әрекеті Менің
ойым
Бұрнағы жылы көкемнің Парасаттылықпен Өзімді біле
басына тас жинап, қорған ұғындыру түскім
көтердім.Саман кірпішін өз келеді
қолыммен құйдым.
Бозбала:-Тас жинау...О Алаңғасарлықпен Кішілік пен
немене?-дегенде жылжып тыңдау кісілік-
кеткен жерінде омайып ұлылықты
отырды да қалды. ң белгісі
Мереке қарсаңында Арманшыл, Күшіне
жасөспірім боксшылардың жігерлі бала сенген адам
қалалық біріншілігі өтеді. ғана
Соған жатпай-тұрмай мақсатына
дайындалып жатырмыз. жете алады
Басын салбыратып отырып- Ішкі жан Алдағы
отырып: -Болашақта кім күйзелісімен күнге
боласың?-дей салды ерін айтты. ұмтылуды
ұшымен.

- Басқа немен айналысасың Бауырмалдық Бауырға
Қали?-деді. “Інім” деген жалғыз лебізбен деген
да жылы сөз тағы да аузына айтты сезімім
түспеді. артты.

Әскери ұшқыш боламын. Үміт жүректі Арман
Балалар үйінен түлеген ұшқыш қуанышқа алысқа
ағалар баршылық. толтырады жетелейді
“Венн диаграммасы”
Манап Қали

Манап
еңбекқор,бауырмал, Қали қуақы, жігерлі,
адал.Әке алдындағы алаңғасар, арманшыл,
борышын өтеді. болашаққа сенімді.
Қамқоршы, Ата-ана мейірімін көрген жоқ,
бейнет көрген отбасынан алшақ өскен
жігіт. бала.
“Топтастыру” стратегиясы

Бейбіт заман

Еееееееееее
Еееееееееее
Жетімдер үйі
“Жалғасын тап...”
1. Жақсы ағаң – орман
..........................................
2. .....................................
Көңілің бір күн тарығар.
3. Жолдан адасқан ауылын таппас,
....................................
4.........................................
Ағайының көп болса-ешкім тимес.
5. Үш ағайынды жігіттің отарда малы бар,
Екі ағайынды жігіттің мойнында талы бар,
..................................................................
6. Ағайын - туған кімде жоқ,
.......................................................
Әке мейірімі

Ананың жүрек
жылуы

Бақытты
балалық шақ
Балалар үйі

Кім кінәлі?
Қорытынды
Біздер жетім жылатпайтын асыл ек,
Бол тезірек, қасиетсіз ғасыр өт.
Туған жерді сүю деген ұғымды
Сезіне алмау – қандай ұлы қасірет.

Төрткүл жұртқа елеңдеген жайымды ұқ,
Төрткүл жұрттан жоқ іздеген жайымды ұқ.
6014 нәрестені бүгін біз,
Қазақ болу бақытынан айырдық.
Түсін мендік арпалыс пен ашуды,
О, біздің рух неге сонша басылды?!
Олар енді ержетеді Абай мен
Танымастан ұлы Әбунасырды.

Жетімдерін жебеу керек жетер ел,
Мен бәрібір намысыңды көтерем.
Көкек-ана болса болар өмірде,
Мүмкін емес бар болуы көкек ел?!
Үйге тапсырма:
1.Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау;

2.“Жетімдерін жебеу керек жетер ел”
/ойтолғау жазу/

Ұқсас жұмыстар
Өт қапшығы мен өт шығару жолдарының гистофункциялық сипаттамасы туралы
Ішкі аурулар
Алдыңғы ішперде қабырғасының анатомиялық құрылымы
Пластикалық хирургияның және трасплантологияның негізі
Экогенетикалық ауруларға себеп болатын факторлар және туындайтын аурулар
Биопсия түрлері
АСПАН ӘЛЕМІ
Асқазан - ішек жолдарынан қан кетулер кезіндегі мейірбикенің әрекет ету алгоритмі
Физикалық есекжем
Тұрақты сөз тіркестері
Пәндер