Білім алушылардың ғылыми-зерттеу практикасының жұмыс бағдарламасы


Slide 1

Нұрділлаева Роза

МХО-11

Білім алушылардың ғылыми-зерттеу практикасының жұмыс бағдарламасы

Slide 2

Жоспар

Ғылыми жұмыспен айналысушы студенттерұстанатын бағыттар

Студенттің ғылыми зерттеу жұмысының құрылымы

СҒЗЖ оқыту формалары

СҒЗЖ оқудан тыс түрлері

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы олардың интеллектісін дамыту

Ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері

Зерттеудің жалпы ғылымдық әдістері

Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері

Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптар

Қазақстан Республикасында ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3 Slide 4

Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын орындаудың процедурасы мен механизмі әр пәнге тән шығарылған ғылыми зерттеу жұмыстарымен және институттарымен орындалады. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын қорытындылап, оған өз бағасын қою үшін сол институттың проректорының ұсынуымен сол пәнге қатысы бар университеттің белгілі ғалымдарынан комиссия мүшелері құрылады. Әр пәннен қорытынды бойынша ең жақсы студенттер марапатталады.

Жоғарғы оқу орындарының көптеген кафедраларымен оқу ғылыми семинарлары құрылады.

Студент орындалған зерттеу қорытындыларына арнап баяндамамен семинарға шығуы үшін ол семестр бойы дайындалуына мүмкіндік жасалған.

Сонымен қатар жеке үй жұмыстары да беріледі (ғылыми іздеуді талап ететін) .

Бастапқы курстарда студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының бір түрі болып рефераттар табылады.

Slide 5

Ғылыми жұмыспен айналысушы студенттер төмендегідей бағыттарды ұстанады:

Slide 6

Студенттің ғылыми зерттеу жұмысының құрылымы

Университетте студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстары өзара байланысты формаларда ұйымдастырылған, олар шартты түрде екі топқа бөлінген:

оқу процесіне қосылған

оқудан тыс уақытта қолданылатын

Slide 7

СҒЗЖ оқыту формалары

Slide 8

СҒЗЖ оқудан тыс түрлері

Slide 9

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы олардың интеллектісін дамыту

Интеллектуалдық дамудың деңгейлері

Slide 10

Ойлау қабілетінің мазмұны

Slide 11

Білім параметрлері

Slide 12

Ойлау түрлері

Slide 13

Өз бетінше білім алу әдістері

Slide 14

Ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері

Slide 15

Зерттеудің жалпы ғылымдық әдістері

Slide 16

Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері

Ғылыми танымның әртүрлі әдістері мынадай деңгейлерге бөлінеді:

Slide 17

1. Эмпирикалық деңгей

бақылау

салыстыру

есеп

өлшеу

сауалнама

әңгімелесу

тесттер

байқап көру және қате әдісі

3. Метотеориялық деңгей

диалектикалық

жүйелік анализ әдісі

2. Эксперименттік-теориялық деңгей

эксперименттік (тәжірибе)

анализ және синтез

индукция және дедукция

үлгілеу

гипотетикалық

тарихи

Логикалық

4. Теориялық деңгей

дерексіздену

идеализация

формальдау

анализ және синтез

аксиоматика

байыту

Slide 18

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысының түсінігі келесі элементтері біріктіреді:

Slide 19

Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптар

Slide 20

Тақырыпты негіздеуге қойылатын талаптар

Slide 21

Студенттердің ғылыми зерттеу жұмысының» қазіргі мағынасы екі өзара байланысты элементтен тұрады:

Slide 22

Патентті информацияның негізгі ғылыми техникалық бағалығы

Патентті заңдылықтарға сәйкес дұрыс емес мәліметтерге ие болмайтын және жаңалығымен бөлектенетін өнертабыстың сипаттамасы болады.

Сондықтан патентті информацияны дұрыс қолдану шешілген мәселелерді ескеріп әлемдік үздік үлгілер қатарында жаңа өндірулерді жасауға мүмкіндік береді. Осыған сәйкес ғылыми зерттеу жұмыстарынан бұрын патентті зерттеулер жүргізу қажет. Бұл іздеуді, жинауды, анализді және патентті информацияны мақсатпен қолдануды біріктіретін кешенді жұмыстар.

Slide 23

Қазақстан Республикасында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

Қазақстан Республикасының жоғарғы ғылыми мекемесі - елдің барлық жоғарғы оқу орындары мен ғылыми мекемелеріне қоғамдық және жаратылыс ғылымы салалары бойынша ғылыми жұмыстарды іске асыратын ҚР Ұлттық Ғылым Академиясы болып табылады.

ҚР Ұлттық Ғылым Академиясы тікелей ҚР Үкіметіне бағынышты. Академия мүшелерінің жалпы жиналысы олардың жоғарғы органдары болып табылады. Төрт жылда бір рет жалпы жиналыс академия жұмысынажетекшілік жасайтын Президентті, Президиумды тағайындайды.

Осы мақсатқа сәйкес Президиумда барлық ғылыми-ұйымдастыру жұмыстарын қамтамасыз ететін ұйымдар құрылған. ҚР Ұлттық Ғылым Академиясына өндіріс салаларының ғылыми-техникалық прогресстік жағдайына тікелей әсер ететін, ғылымның маңызды бағыттарын зерттеуді орындап отыратын бірқатар ғылыми-зерттеу институттары бағынады.

Slide 24

Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесін (результатын) енгізу

Slide 25

Пайдаланылған әдебиеттер

1. Ғабитов Т. Философия. Алматы: Раритет, 2006. 186-189 бет.

2. Тілешов Е. Әдістеме әлемінде. Алматы: Сардар, 2008. 6-18 бет.

3. Мәрсәлі Р. Мектептегі дәріс. //Қазақстан тарихы 12. 2006. 13-18 бет.

4. Мәрсәлі Р. Сарамандық сабақ. //Қазақстан тарихы 12. 2006. 23-25 бет.

5. Нысанбаев Ә. Қоғамдық білім негіздері. Алматы: Мектеп, 2006. 152 бет.

6. Сәуенова Р. Әдістемелік нұсқаулық. Алматы: Мектеп, 2007.

7. Қазиева А. Қазіргі мектеп оқушыларының ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Астана: Дарын, 2011. 172 бет.


Ұқсас жұмыстар
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ
Тәрбие жұмысының ерекшеліктері
Оқу сауаттылығы сауаттылық сауаттылығы
Адаптивті оқытудың заманауи зерттеулері
Емтихан тапсырмалары
Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі
Қазақстан дағы ғылым мен білім
Жаңартылған бағдарлама
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz