Білім алушылардың ғылыми-зерттеу практикасының жұмыс бағдарламасы




Презентация қосу
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу
практикасының жұмыс бағдарламасы
Нұрділлаева Роза
МХО-11
Жоспар
Ғылыми жұмыспен айналысушы студенттерұстанатын бағыттар
Студенттің ғылыми зерттеу жұмысының құрылымы
СҒЗЖ оқыту формалары
СҒЗЖ оқудан тыс түрлері
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы олардың интеллектісін
дамыту
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері
Зерттеудің жалпы ғылымдық әдістері
Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері
Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптар
Қазақстан Республикасында ғылыми
зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Пайдаланылған әдебиеттер
Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын орындаудың
процедурасы мен механизмі әр пәнге тән шығарылған ғылыми
зерттеу жұмыстарымен және институттарымен орындалады.
Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын қорытындылап,
оған өз бағасын қою үшін сол институттың проректорының
ұсынуымен сол пәнге қатысы бар университеттің белгілі
ғалымдарынан комиссия мүшелері құрылады. Әр пәннен
қорытынды бойынша ең жақсы студенттер марапатталады.
Жоғарғы оқу орындарының көптеген кафедраларымен оқу
ғылыми семинарлары құрылады.
Студент орындалған зерттеу қорытындыларына арнап
баяндамамен семинарға шығуы үшін ол семестр бойы
дайындалуына мүмкіндік жасалған.
Сонымен қатар жеке үй жұмыстары да беріледі (ғылыми
іздеуді талап ететін).
Бастапқы курстарда студенттердің ғылыми зерттеу
жұмыстарының бір түрі болып рефераттар табылады.
Ғылыми жұмыспен айналысушы студенттер
төмендегідей бағыттарды ұстанады:
Студенттің ғылыми
зерттеу жұмысының
құрылымы
Университетте студенттердің ғылыми
зерттеу жұмыстары өзара байланысты
формаларда ұйымдастырылған, олар шартты
түрде екі топқа бөлінген:

оқу процесіне қосылған оқудан тыс уақытта қолданылатын
СҒЗЖ оқыту формалары
СҒЗЖ оқудан тыс түрлері
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
олардың интеллектісін дамыту

• Интеллектуалдық дамудың деңгейлері
Ойлау қабілетінің мазмұны
Білім параметрлері
Ойлау түрлері
Өз бетінше білім алу әдістері
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының
кезеңдері
Зерттеудің жалпы ғылымдық әдістері
Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері
Ғылыми танымның әртүрлі әдістері мынадай
деңгейлерге бөлінеді:
2. Эксперименттік-
1. Эмпирикалық деңгей теориялық деңгей
• бақылау • эксперименттік (тәжірибе)
• салыстыру • анализ және синтез
• есеп • индукция және дедукция
• өлшеу • үлгілеу
• сауалнама • гипотетикалық
• әңгімелесу • тарихи
• тесттер • Логикалық
• байқап көру және қате әдісі

4. Теориялық деңгей
3. Метотеориялық деңгей • дерексіздену
• диалектикалық • идеализация
• жүйелік анализ әдісі • формальдау
• анализ және синтез
• аксиоматика
• байыту
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысының
түсінігі келесі элементтері біріктіреді:
Ғылыми-зерттеу жұмыстарына
қойылатын талаптар
Тақырыпты негіздеуге қойылатын
талаптар
Студенттердің ғылыми зерттеу
жұмысының» қазіргі мағынасы екі өзара
байланысты элементтен тұрады:
Патентті информацияның негізгі ғылыми
техникалық бағалығы

• Патентті заңдылықтарға сәйкес дұрыс емес
мәліметтерге ие болмайтын және жаңалығымен
бөлектенетін өнертабыстың сипаттамасы болады.
• Сондықтан патентті информацияны дұрыс қолдану
шешілген мәселелерді ескеріп әлемдік үздік үлгілер
қатарында жаңа өндірулерді жасауға мүмкіндік береді.
Осыған сәйкес ғылыми зерттеу жұмыстарынан
бұрын патентті зерттеулер жүргізу қажет. Бұл іздеуді,
жинауды, анализді және патентті информацияны
мақсатпен қолдануды біріктіретін кешенді жұмыстар.
Қазақстан Республикасында ғылыми-
зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

• Қазақстан Республикасының жоғарғы ғылыми мекемесі - елдің
барлық жоғарғы оқу орындары мен ғылыми мекемелеріне қоғамдық
және жаратылыс ғылымы салалары бойынша ғылыми жұмыстарды
іске асыратын ҚР Ұлттық Ғылым Академиясы болып табылады.
• ҚР Ұлттық Ғылым Академиясы тікелей ҚР Үкіметіне бағынышты.
Академия мүшелерінің жалпы жиналысы олардың жоғарғы органдары
болып табылады. Төрт жылда бір рет жалпы жиналыс академия
жұмысынажетекшілік жасайтын Президентті, Президиумды
тағайындайды.
• Осы мақсатқа сәйкес Президиумда барлық ғылыми-
ұйымдастыру жұмыстарын қамтамасыз ететін ұйымдар құрылған. ҚР
Ұлттық Ғылым Академиясына өндіріс салаларының ғылыми-
техникалық прогресстік жағдайына тікелей әсер ететін, ғылымның
маңызды бағыттарын зерттеуді орындап отыратын бірқатар ғылыми-
зерттеу институттары бағынады.
Ғылыми-зерттеу
жұмыстарының нәтижесін
(результатын) енгізу
Пайдаланылған әдебиеттер

• 1.Ғабитов Т. Философия. Алматы: Раритет, 2006.186-189 бет.
• 2.Тілешов Е. Әдістеме әлемінде. Алматы: Сардар, 2008. 6-18 бет.
• 3.Мәрсәлі Р. Мектептегі дәріс. //Қазақстан тарихы 12.2006. 13-18 бет.
• 4.Мәрсәлі Р. Сарамандық сабақ. //Қазақстан тарихы 12.2006. 23-25
бет.
• 5.Нысанбаев Ә. Қоғамдық білім негіздері. Алматы: Мектеп, 2006. 152
бет.
• 6.Сәуенова Р. Әдістемелік нұсқаулық. Алматы: Мектеп, 2007.
• 7.Қазиева А. Қазіргі мектеп оқушыларының ғылыми-зерттеу
жұмыстарын ұйымдастыру. Астана: Дарын, 2011. 172 бет.

Ұқсас жұмыстар
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ
Тәрбие жұмысының ерекшеліктері
Оқу сауаттылығы сауаттылық сауаттылығы
Адаптивті оқытудың заманауи зерттеулері
Емтихан тапсырмалары
Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі
Қазақстан дағы ғылым мен білім
Жаңартылған бағдарлама
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Пәндер