Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Модульдың негізі
болып гуманизм,
демократизм принциптері
алынған.

Балаларға еркін
тәрбие беру.

Модульдың идеясы

Әрбір баладан қоғамдағы
нормаға сай шығармашылық,
практикалық, өндірістік қызметке
лайық адамның
азаматтығын дамыту.

Мақсаттары:
1. Баланың өзін- өзі дамытуына қолайлы жағдайлар туғызу. Өз
бетінше білім ала білуі, өзін- өзі басқара алуы.
2. Өзін-өзі анықтай алуы.
3. Өзін- өзі реттей білуі.
4. Өзіне- өзі сенімді болуға тәрбиелеу.
5. Өзіне- өзі баға біре білуі.
6. Өзінің жағымды қасиеттерін қоғамда пайдалана білуі және
басқаларға игі әсер ету қабілеттілігі.
7. Оқушылардың өзара көмекпен біріне- бірі жәрдем беруге дайын
дағдыны қалыптастыру.
8. Ата- аналар мен оқушыларды педагокиканың мүшелері етіп
қабылдау және олармен мазмұнды тәрбиелік жұмыс атқару.

1. Барлық сынаптарда оқушылардың жас ерекшеліктерін
ескере отырып, кешенді жұмыс жүргізу.
2. Өтпелі кезең құбылыстарын ескере отырып, тәрбие
жұмысының өзгере отыруын есепке алу.
3. Отбасы мен мектептегі тәрбиенің үйлесімді болуын
жүзеге асыру.
4. Оқушыларға өзіне сын тұрғысынан қарау түсінігін
қалыптастыру. Әңгіме, пікірталас, іскерлік ойындарды,
тәрбиелік жұмыстарды кеңінен пайдалану.

1. Тәрбиелік мәні бір бөлектемей түгел қабылдауды қамтамасыз
ету.
2. Кіріспе бөлімінде мұғалім модулінің құрылымы мен
таныстыру бағыттарының мақсаттарына, не үшін керек деген
мәселелерге назар аударады.
3. Диалог кезеңі тәрбиелік мәні бар мәселелерді кешенді түрде
игеруге арналады.
4. Диалог бөлімінде қайта оралу принципі ұсталады. Ол
қайталау емес, әр қайта оралғанда тәрбиелік тақырыптардың
мазмұны күрделенеді.

қ
ы
т
п
жұ

топ
тық

Тәрбиелік
материалдардың өту
түрі

бірімен- бірі
ақылдасу

ойлау

Модульдың
құрылымы

Сағат саны Сынып сағатының түрі мен мазмұны

Кіріспе
С
ө
й
л
е
с
у

Қорытынды

Уақыты

Модульмен таныстыру. Тапсырма беру. Ақыл- ой.
Рух. Адамгершілік.

10мин

1 сабақ

«Адамгершілік-асыл қасиет»тарбие сағаты

35мин

2 сабақ

Әдептілік әліппесі
1.Сұрақ- жауап
2.Жағдаяттар

45мин

3сабақ

«Кімге сенім артуға болады?» пікірталас

45мин

4сабақ

«Адамды сыйлау деген не?»пікірталас

30мин

Практикалық тапсырма.
Дәптерге өзіңіздің жағымды, жағымсыз
қасиеттеріңізді жазып шығыңыз. Үнемі сыйлы болу
үшін сізге қай қасиетіңізді өзгерту керек деп
ойлайсыз?
Сауалнама. «Мен сыныпта кімді сыйлаймын және не
үшін?».
(Өзіңіз сыйлайтын үш оқушының аты- жөнін жазып
шығыңыз)
Жеке кеңестер.
Мінезін және тәртібін өзгерту жайында
оқушылармен коррекциялық әңгімелер
жүргізу(коррекция- түзету)

15мин

Модульдың
құрылымы

Сағат
саны

Кіріспе
С
ө
й
л
е
с
у
Қорытынды

1 сабақ
2 сабақ
3сабақ
4 сабақ

Сынып сағатының түрі мен мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру.
Саясат. Құқықтық мәдениет

10мин

«Сенің құқығың- менің құқығым»
пікірсайыс
«Қылмыс неден туындайды?» кездесу
кеші
«Қазақстан- қасетті Отаным» тәрбие
сағаты
«Құқық лотосы» ойын

35мин

Реферат қорғау
Ой толғау
Сауалнамалар

20мин

45мин
45мин
25мин

Модульдың
құрылымы

Сағат саны

Кіріспе
С
ө
й
л
е
с
у

Қорытынды

1сабақ
2сабақ

Сынып сағатының түрлері мен мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру.
Ұлтжандылық мәдениет

10мин

«Ғажайып сөздер әлемі, даналардан шыққан сөз» 35мин
дөңгелек үстел
«Ел болашағы- білімді ұрпақ» атты
45мин
«XXI ғасыр көсбасшысы» интелектуалдық ойын

3сабақ

«Тілі басқа, тілегі бір» тәрбие сағаты

45мин

4сабақ

«Жігітке жеті өнер де аз» сайыс

30мин

Сұхбат
Мақал- мәтел
Өнер сайысы
Сұрақ- жауап

15мин

Модульдың
құрылымы

Сағат саны

Кіріспе
С
ө
й
л
е
с
у

1сабақ

2сабақ
3сабақ

4сабақ

Сынып сабағының түрі мен мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру. Тапсырма беру.
Есірткі. Зиянды заттар. Салауатты өмір салты.

10мин

«Темекі шегу зиян ба?» Пікірталас
1. Медбикемен кездесу
2. Сұрақ- жауап
3. Көрініс көрсету
«Нашақорлық- ғасыр дерті» тәрбие сағаты

45мин

«Адамның арақ жайлы
көзқарасы»
Пікірсайыс
1.Екі топ «Білім», «Ақыл»( арақтың зияны мен
пайдасын қорғайды).
2.Тірек сызбалармен жұмыс
3.Суреттерді қорғау
«Маскүнемдік - әлеуметтік және экономикалық
мәселе» конференция

45мин

3. Сауалнамалар
4. Ой толғау

15мин

45мин

30мин

1. Реферат қорғау
2. Сұрақ – жауап

Қорытынды

Модульдың
құрылымы

Сағат
саны

Кіріспе
С
ө
й
л
е
с
у

1сабақ

2 сабақ

3 сабақ

4 сабақ

Қорытынды

Сынып сабағының түрі мен мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру
Экология. Экономика. Мамандыққа бағдар беру

5мин

«Қасиееті туған жерді қастерле» тәрбие сағаты.
1.Сергіту жаттығулар «Сәлем,досым»
2.Саяхатқа шығу (ойын)
3.Көрініс қою
4.Сұхбат алмасу
5.Көркем сөз оқу
6.Ой толғау
«Алуан,алуан кәсіп бар, таңдай біл де талап қыл» Кездесу
1. Сұрақ – жауап
2. Сауалнама жүргізу
3. Психологтың пікірін тыңдау
«Экономикалық дағдарыс»
1. Мәтінмен жұмыс
2. Сұрақ – жауап
3.Реферат қорғау
Экологиялық кеш
1.Мұғалім әңгімесі
2. шығармалар қорғау
3. Оқушылар өлен шығарып , оқиды
4. Тақырыпқа сай стенділарды қорғайды

45мин

Эссе жазу

45мин

45мин

30 мин

15 мин

Модульдың
қурылымы

Сағат саны

Кіріспе

С
ө
й
л
е
с
у

Қорытынды

1 сабақ

2 сабақ

Сынып сабағының түрі мен мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру.
Мектеп. Ата-ана. Қоғамдық
ұйымдар

10 мин

”Сен барда орның болек бұл өмірде,
анашым” тәрбие сағаты
1. Аналармен кездесу
2. Көрініс қою
3. Мақал-мәтелмен жұмыс
”XXI ғасыр көшбасшысы”
интеллектуалдық ойын
” Бар ізгілік тек біліммен алынар,
білімменен аспанға жол салынар”

45 мин

45 мин

3 сабақ

“Зеректер
шоқжұлдызы”интеллектуалдық ойын

45 мин

4 сабақ

“Ата жұрт ” интеллектуалдық ойын

35 мин

“Тарихи сынақхат”

10 мин

Модульдың
құрылымы

Сағат саны

Сынып сағатының түрі мен мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру.
Қоғамға қызмет ету.

10 мин

1 сабақ

“Парыз өтеле ме?”пікірталас

35 мин

2 сабақ

Қарттар күніне арналған кеш
1. Кездесу
2. Пікірлесу
3. Тілек айту

45 мин.

4 сабақ

“Алтын сақа ”ойыны

45 мин

Ой толғау

10 мин

Кіріспе

С
ө
й
л
е
с
у

Қорытынды

Модульдың
құрылымы

Сағат саны

Сынып сабағының түрі мен
мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру.
Экология. Экономика.

10 мин

1 сабақ

“Арқаның кербез сұлу
Көкшетауы”. Эдеби-тарихи кеш

35 мин

2 сабақ

“Аққу – киелі құс”тәрбие сағаты

45 мин

3 сабақ

“Не? Қайда?
Қашан?”интеллектуалдық ойын

45 мин

4 сабақ

“Кім жүйрік”ойын

35 мин

Викториналық сұрақтар

10 мин

кіріспе

С
ө
й
л
е
с
у

Қорытынды

Модульдың
құрылымы

Сағат
саны

Кіріспе
С
ө
й
л
е
с
у

1 сабақ
2 сабақ

3 сабақ
4 сабақ

Қорытынды

Сынып сағатының түрі мен мазмұны

Уақыты

Модульмен таныстыру.
Ақыл- ой. Рух. Адамгершілік

10мин

“Қалай адал болуға болады”пікірталас
1. психологпен кездесу
2. ой толғау
“Әлемнің жарығын сыйладың сен
маған”тәрбие сағаты
1. Ой толғау
2.Көркем сөз оқу
3. Өлен шығару
«Ата- ана не үшін өмір сүреді?»
дөңгелек үстел

35мин

“Мен – Адаммын”тәрбие сағаты

35 мин

Ой толғау, өлен шығару

10 мин

45 мин

35 мин

“Алтын белгі” иегерлері
Төлеш Айбибі және Утепберген Айдана

ҰБТ көрсеткіші 93,1


Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНА МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ ( ФИЗИОЛОГИЯ ТҰРҒЫДАН )
Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары
Информатика сабақтарында жаңа информациялық технологияларды пайдалану
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
ТЕХНОЛОГИЯ технологиясы
Отбасы ұйымдар
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде
Инновациялық технологиялар түрлері
Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды пайдаланудың психология-педагогикалық негіздемесі
Пәндер