9-сынып геометриясы: Үшбұрыштардың ұқсастығы және деңгейлеп оқыту арқылы есептер шығару


Slide 1

“Үшбұрыштардың ұқсастығы” тақырыбы бойынша есептер шығарту Геометрия пәні 9- сынып

Slide 2

Математика пәні мұғалімі

Мұханбедияр Қамқа Сидаққызы

Slide 3

Проблемалық тақырыбым

Деңгейлеп оқыту арқылы ақпараттық- техникалық құзіреттілігін дамыту

Slide 4

Сабақтың мақсаты:

Дамытушылық:

Логикалық бейнелік

есептер арқылы

оқушылардың бағдарлы

іскерлік

құзыреттілігін

дамыту.

Тәрбиелік:

Сызба жұмыстарын

салуда этетикалық

тәрбие және

кәсіптік

бағдар беру.

Білімділік:

Үшбұрыштардың

ұқсастығының

үш белгісі мен

тік бұрышты

үшбұрыштың

ұқсастығын

қолдана білуге

үйрету, дағдыны

қалыптастыру.

Notes: People who are the catalysts for change and manage the change process are change agents. A manager may be a change agent. However, the change agent can be a nonmanager-for example, an internal staff specialist or outside consultant. Management often uses outside consultants because they can offer a fresh perspective which insiders lack. But, they may not understand the organization’s history, culture, operating procedures, and personnel. Furthermore, outside change agents often initiate more drastic changes because they do not have to live with the repercussions after the changes have been implemented.

Slide 5

Нені білу керек?

-Үшбұрыштар ұқсастығының белгілірі:

-Тік бұрышты үшбұрыштың ұқсастық белгісі:

Екі ұқсас үшбұрыштың аудандарының қатынасы ұқсастық коэффициентінің квадратына тең болады.

*Екі ұқсас үшбұрыштың периметрлерінің қатынасы

Ұқсастық коэффициентіне тең болады.

Notes: The major arguments for the assumption of social responsibilities by business are as follows:

• By becoming socially responsible, business can minimize government intervention.

• Because business has significant power in society, an equally significant amount of responsibility is required to balance it.

• Social responsibility will improve the price of a business’s stock in the long run.

• Business has the resources to support public and charitable projects that need assistance.

• Business should act on social problems before they become so serious that they divert energy from the production of goods and services.

Slide 6

Үшбұрыштар ұқсастығының бірінші белгісі

В В1

А С А1 С1

А= А1, В= В1

Slide 7

Үшбұрыштар ұқсастығының екінші белгісі

В В1

А С А1 С1

АВ АС

А1В1 А1С1

Slide 8

Үшбұрыш ұқсастығының үшінші белгісі

В В1

А С А1 С1

АВ= А1В1, АС = А1С1,

ВС=В1 С1

Slide 9 Slide 10

Сабақтың жоспары

1. Ұйымдастыру

4. Есептер шығару

7. Оқушыларды

бағалау

2. Үй тапсырмасын

тексеру

3. Мотивация

5. Дыбыстық

психогимнастика

6. Шығармашылық

есеп

8. Қорытындылау

9. Үйге тапсырма

беру

Notes: There are nine potential team roles.

1. An adviser encourages the search for more information.

2. A linker coordinates and integrates team functions.

3. A creator initiates creative ideas.

4. A promoter champions ideas after they are initiated.

5. An assessor offers insightful analysis of opinions.

6. An organizer provides structure.

7. A producer provides direction and follow-through.

8. A controller examines details and enforces rules.

9. A maintainer fights external battles.

Successful work teams have people to fill all of these roles and have selected them based on their skills and preferences. On many teams, members will play multiple roles. By matching individual preferences with team role demands, managers can increase the likelihood that team members will work well together.

Slide 11

№7.

Ұсақ тастың үймесі конус

пішіндес, оның табан

радиусы 2м, ал жасаушысы 2, 5 м.

Үйме тастың көлемін табыңдар.

Жауабы: 6, 3 м3

№26.

Су ағатын құбырдың қимасы

табаны 1, 4м, биіктігі 1, 2м-ге тең,

теңбүйірлі үшбұрыш тәрізді

болып келген

Жауабы: 6048 м3/ сағ

№23.

Алтыбұрышты дұрыс призманың

ең үлкен диагональдық қимасының

ауданы 4м2, ал қарама-қарсы екі бүйір

жағының арақашықтығы 2м болады.

Призманың көлемін табыңдар.

Жауабы: 6 м3

№39.

Пирамиданың табаны - қабырғалары 9м және 12м болатын тік төртбұрыш: барлық бүйір қырлары 12, 5 м-ге тең.

Пирамиданың көлемін табыңдар.

Жауабы: 360 м3

Есептер шығару


Ұқсас жұмыстар
Үшбұрыштардың ұқсастығы: белгілер мен есептер шығару
7-сынып геометриясы: шеңбер ұғымы, элементтері және есептер
9 сынып сабақ жоспары: арифметикалық және геометриялық прогрессиялардың формулаларын пайдаланып есептер шығару
7-сынып геометриясы: Үшбұрыштың түрлері - сабақ жоспары мен практикалық есептер
Деңгейлеп-саралап оқыту арқылы оқушыларды өз бетімен есеп шығаруға дағдыландыру: педагогикалық тәжірибе
7-сынып геометриясы: Түзулердің параллельдігі - анықтама, қасиеттер және есептер
Деңгейлеп-саралап оқыту тапсырмаларының оқыту сапасын арттырудағы мүмкіндіктері
11-сынып: Логарифмдер мен олардың қасиеттері - Excel арқылы есептер шығару және қателікті талдау
4-сынып математикасы: Есептер шығару сабақ жоспары
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы: мазмұны, мақсаттары және тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz