Үшбұрыштардың ұқсастығы
Презентация қосу
“Үшбұрыштардың ұқсастығы”
тақырыбы бойынша есептер
шығарту
Геометрия пәні
9- сынып
Проблемалы
қ
тақырыбым
• Деңгейлеп оқыту арқылы
ақпараттық- техникалық
құзіреттілігін дамыту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Үшбұрыштардың
ұқсастығының
үш белгісі мен
тік бұрышты
үшбұрыштың
ұқсастығын
қолдана білуге
үйрету, дағдыны
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Логикалық бейнелік
есептер арқылы
оқушылардың бағдарлы
іскерлік
құзыреттілігін
дамыту.
Тәрбиелік:
Сызба жұмыстарын
салуда этетикалық
тәрбие және
кәсіптік
бағдар беру.
Нені
Нені білу
білу керек?
керек?
Үшбұрыштар
Үшбұрыштар ұқсастығының
ұқсастығының белгілірі:
белгілірі:
--
-Тік
-Тік бұрышты
бұрышты үшбұрыштың
үшбұрыштың ұқсастық
ұқсастық белгісі:
белгісі:
•• Екі
Екі ұқсас
ұқсас үшбұрыштың
үшбұрыштың аудандарының
аудандарының қатынасы
қатынасы
ұқсастық
ұқсастық коэффициентінің
коэффициентінің квадратына
квадратына тең
тең болады.
болады.
•• *Екі
*Екі ұқсас
ұқсас үшбұрыштың
үшбұрыштың периметрлерінің
периметрлерінің қатынасы
•• Ұқсастық
Ұқсастық коэффициентіне
коэффициентіне тең болады.
Үшбұрыштар ұқсастығының бірінші белгісі
В
А
С1
В1
С
А= А1,
А1
В= В1
Үшбұрыштар ұқсастығының екінші белгісі
В
А
В1
С А1
С1
АВ
АС
А1В1 А1С1
Үшбұрыш ұқсастығының үшінші белгісі
В
А
С1
В1
С А1
АВ= А1В1, АС = А1С1,
ВС=В1 С1
Сабақтың жоспары
1.Ұйымдастыру
2.Үй тапсырмасын
тексеру
3.Мотивация
4.Есептер шығару
5.Дыбыстық
психогимнастика
6.Шығармашылық
есеп
7.Оқушыларды
бағалау
8.Қорытындылау
9.Үйге тапсырма
беру
Есептер шығару
№23.
№7.
Алтыбұрышты дұрыс призманың
Ұсақ тастың үймесі конус
ең үлкен диагональдық қимасының
пішіндес, оның табан
ауданы 4м2, ал қарама-қарсы екі бүйір
радиусы 2м, ал жасаушысы 2,5 м.
жағының арақашықтығы 2м болады.
Үйме тастың көлемін табыңдар.
Призманың көлемін табыңдар.
Жауабы: 6,3 м3
Жауабы: 6 м3
№39.
№26.
Пирамиданың табаны –
Су ағатын құбырдың қимасы
табаны 1,4м, биіктігі 1,2м-ге тең, қабырғалары 9м және 12м болатын
тік төртбұрыш: барлық бүйір
теңбүйірлі үшбұрыш тәрізді
қырлары 12,5 м-ге тең.
болып келген
Пирамиданың көлемін табыңдар.
Жауабы: 6048 м3/ сағ
Жауабы: 360 м3
Прораб
Ағаш шебері
Технолог
Инженертехник
Архитектор
Менеджер
Құрылысшы
Дәнекерлеуші
Дизайнер
Сылақшы
Бояушы
Сабақтың жоспары
1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Нені білу керек? ( шолу жұмысы, сызба бойынша
жүргізіледі)
4. “Өзіңді бағалай білесің бе?”
5. Болашақ үйімнің моделі.
6. Есептер шығарту.
7. Бағалау.
8. Үйге тапсырма беру.
9. Қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz