Тәрбиедегі жаңашылдық




Презентация қосу
Тәрбиедегі жаңашылдық

Өткізген:

Жұмағалиева Б.А

Мақсаты:
Жасөспірімнің тұлғалық
қалыптасуындағы адамгершілік
тәрбие маңыздылығын анықтау

Тәрбие – адам тағдырын шешетін ұлы іс.

Тәрбие жұмысындағы жаңашашылдықтың
модульдік технологиясы
Міндеттері:
1. Сыныптата кешенді жұмыс жүргізу
2. Тәрбие жұмысының түрі мен мазмұнын үнемі өзгертіп
отыру.
3. Ұжымда ұжым арқылы тәрбие беруді іске асыру.
4. Үштік одақ жұмысының үйлестіру.
5. Тәрбие жұмысының дамытушылық бағытта болуы.

Модульдің құрылымы
Модуль 3 бөлімнен тұрады
Кіріспе
10 минут

Сұхбат
30 минут

Қорытынды
5 минут

Тәрбие жұмысының бағыттары әр айға
4 сағаттан жасалады.
Бір айда тәрбие бағыттарының 4 түрі алынады

Тәрбие мақсаттары:
Отансүйгіштікке тәрбиелеу
Құқықтық тәрбиені қалыптастыру
Салауатты өмір салтын
қалыптастыру
Адамгершілікке тәрбиелеу
Талғам мәдениетін қалыптастыру
Экологиялық тәрбие беру
Этномәдениетті қалыптастыру
Экономикалық тәрбие беру
Отбасы тәрбиесін нығайту

Бір айда өткізілетін тәрбие жұмысының модулі
Бөлім
аттары

Өткіз.
сабақ саны

Тәрбие сағатының түрі мен мазмұны

Уақыт

Модульмен таныстыру
Денсаулық тәрбиесі
Отбасы тәрбиесі
Құқықтық тәрбие
Адамгершілік тәрбиесі

10 минут

1-ші сабақ

Есірткіге елік пеңдер (әңгімелесу)
Теңдесіз жау – темекі.
Шынықсан шымыр боларсың.
Сауалнама жүргізі

30 минут

2-ші сабақ

Отбасы экономикасы.
Мен және менің отбасым.
Анаға ең жылы лебіз.
Ұл-қызым саған айтам.

30 минут

3-ші сабақ

Менің құқығым.
Елбасы жолдауы – жақсылық жалауы.
Өз құқығынды білесінбе.
Ата-занңың аясында.

30 минут

4-ші сабақ

Әдепті бала – арлы бала.
Мәдениет дегеніміз не?
Үлкенге ізет, кішіге құрмет.
Кім боламын? (сауалнама)

30 минут

Кіріспе

Сұхбат
бөлімі

Қорытынды

Нені игердім? Нені білдім? Нені түсіндім? (Анкета, тест)

5 минут

Салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Жұмыс бағыттары:
Психологиялық

Педагогикалық

Қоғамдық-ақпараттық

Әкімшілік-құқықтық

Медициналық

Денсаулық сақтау шаралары

Салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Сауалнама
тест
БАҚ
хабарлары

Сайыс
байқаулар

Кездесу
ұйымдастыру

Жұмыс
түрлері:

Спорттық
ойындар

Семинар
тренинг

Сынып
сағаты

Үштік одақ жұмысы
Жұмыс
бағыты

Еңбек
тәрбиесі

Отбасы
мәдениеті

Отбасы құңдылығын сақтау

Гендер
мәселесі

Саяси-құқықтық
тәрбие

Рухани-адамгершілік тәрбиесі

Салауатты
тұрмыс

Отбасының тәрбие
жағдайын зерттеу

Семинартренинг

Ата-аналар
жиналысы
Отбасылық
тәжірибе алмасу

Жұмыс
түрі

Отбасылық сайыстар өткізу

Психологиялық
сауалнамалар

Кездесу, кештер
ұйымдастыру

Пікір талас клубы

Құқықтық тәрбиені қалыптастыру

Адам құқығы
жайлы
түсініктерін
қалыптастыру

Құқықтық сауат
ашу сабақтарын
жүргізу

Жалпы құқықтық
білім беру

Заң
қызметкерлерімен байланыс
орнату

Отан сүйгіштікке тәрбиелеу
Елжанды ұрпақ
тәрбиелеу

Азаматтық
белсенділікті
дамыту

Ел тарихы мен
мәдениетін
зерттеу

Тіл мәдениетін
қалыптастыру

Мемлекеттік
рәміздерде
құрметтеу

Бейбітшілікті,
халықтар достығын нығайту

Экономикалық тәрбие

Кәсіби тұлға
қалыптастыру

Экономикалық
білімдерін жетілдіру

Экономикалық іс-әрекетке бейімдеу

Мамандық таңдауға
ықпал ету

Экологиялық тәрбие

Экологиялық
көзқарасты
қалыптастыру

Экологиялық
білімдерін
жетілдіру

Табиғат
байлықтарын
қорғау және
сақтау

Экологиялық
мәселелерді
шешуге
ықпал ету

Этномәдениетті қалыптастыру
Ұлттық
Ұлттық
құндылықтарқұндылықтарды кастерлеу
кастерлеу
ды

Әлемдік
Әлемдік
мәдениетпен
мәдениетпен
таныстыру
таныстыру

Ұлттық
Ұлттық
өнерді
өнерді
насихаттау
насихаттау

Салт–дәстүрді
Салт–дәстүрді
құрметтеу
құрметтеу
Діни
Діни
тағылымдар
тағылымдар

Талғам мәдениетін қалыптастыру

Талғам дағдыларын
қалыптастыру

Талғам мәдениетін
арттыру

Әсемдік туралы
ғылими пікірлерін
дамыту

Ақпараттық ойөрісін кеңейту

Адамгершілік тәрбиесін
қалыптастыру
Имандылық
Имандылық
сабақтарын
сабақтарын
жүргізу
жүргізу

Өмір
Өмірсүру
сүру
қағидаларын
қағидаларын
ұстану
ұстану

Рухани
Рухани
құндылықтарды
құндылықтарды
қалыптастыру
қалыптастыру

Ізгі
Ізгіқасиетқасиеттерге
тергебаулу
баулу

Модульдің нәтижесі
Салаутты өмірге
дағдыланады.

Тәртіп бұзушылық
кемиді.

Жауапкершілікке
үйренеді.

Шығармашыл, ізденімпаз
тұлға болады.

О
Қ
У
Ш
Ы

Өзін-өзі басқарады.

Қоғамдағы орнын табуға
Талпынады.

Жемісті тәрбиенің сыры – шәкіртке
құрметпен қарауда

Тәрбие – қиын іс, тәрбиеге жағдай жасау –
әр адамның ең елеулі борыштарының бірі.
Тәрбие ошағы - мектеп.
Тәрбиенің ауданы кең, түбі терең.
Тәрбие болмаған жерде шын ақылды,
мәдениетті өмір де болмақ емес…

Тәрбиедегі
жаңашылдық

Ғылыми

Жасөспірімнің адамгершілік
тәрбиесі мәселесін Отандық психологтардың
ішінде Марьенко И.С, Боровский М.И,
Болдырев Н.И қарастырған.

Практикалық

Адамгершілік тәрбиенің жасөспірімнің
тұлғалық дамуындағы мәселені жаңа заманаға
сай дамыта көрсету


Ұқсас жұмыстар
Отбасы тәрбиесі
Көркем әдебиеттегі дәстүр мен жаңашылдық мәселесі
Өзіне өзі қол жұмсау типологиясы
Мектептегі жаңашылдықты басқару
Жалпы алғанда байланыстырумен инновация көзделген экономикалық ағылшын даму бағыты
Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мәні мен мазмұны
Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу
Жеке тұлғаның рухани – адамгершілігін дамыта оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Тәрбие жұмыстары бағытында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтап қорытындылау
Бәсекелік күрес деңгейін талдау
Пәндер