Блум тақсономиясы бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі




Презентация қосу
Блум
тақсономиясы
бойынша сабақ
жоспарлаудың
мұғалім
құзырлылығын
Т.Нақыпов.
арттырудағы
ролі.

Анре Ферьераның

“Адамдар мектепті қалай
аталатын аңызы бойынша.

құрған”

деп

“Олар шайтанның айтқанындай етіп жасады.
Бала табиғатты жақсы көреді, сондықтан оны төрт қабырғаға қамап қойды.
Бүлдіршіндер өз жұмысының мағынаға ие екендігін ұғынғылары келеді, сондықтан
Оның белсенділігінің еш пайда әкелмеуінен қолдарынан келгенін істеді.
Ол қозғалыссыз тұра алмайды, оны қозғалмастай жасады.
Ол қолымен жұмыс жасағысы келеді, ал оған теориялар мен идеяларды үйретті.
Ол сөйлегенді ұнатады- оған үндемеуді тапсырды.
Ол түсінуге тырысады- ал оған жаттап алуды тапсырды.
Ол өздігінен білім іздер еді, ал оларға бәрі дайын күйінде берілді.”
Осылайша балалар басқа жағдайда үйрене алмайтын әрекеттерді,
өтірік айтып ,қулануды үйренді.

Нәтиже

Шайтанның қалауындағыдай кейбір адамдар селқос, енжар бола
бастады, өмірге қызығушылық жоғалды.
Бақыт пен денсаулықтан айырылды.
Махаббат пен мейірімділік қашты. Ал, ойлар құрғақтанып,
қарапайымданып, жан қатыгезденді, жүрек ызадан булықты...

Білім сапасын қамтамасыз ету.
(Дәстүрлі оқыту)
Теория

практика

Білім

Оқу
процесін

мазмұнын
мөлшерлеу
.

Оқушыны не
нәрсеге
оқыту ?

ұйымдас-

Білім
нәтижелері
.

тыру.

Оқушыны
қалай
оқыту?

Дәстүрлі оқыту

Оқушының
оқу пәндер
бойынша
білім,білік,
дағдылары

75%-технократтық , 3% эстетикалы
0% рухани тәрбие береді.
Ж.Қараев.

Білім сапасын қамтамасыз ету.(Жаңа
көзқарас)
( теория)
Нәтижелерді
құзыреттер
түрінде
анықтау.

Оқушы не
үшін оқуы
тиіс?

(практика)
Оқу
процесін

Білім
нәтижелері
.

Ұйымдастыру.

Оқушыны оқуға Оқушылар
қалай үйрету
алған
керек?
құзыретте

“Сущность души есть творчество”

Б.П.Вышеславцев.

Білім сапасына көзқарас.
Басқарудың
Педагогика
педагогикалық
Мақсат
лық
әрекеттің,
пен
үрдістің
ұстаздың,
нәтиже
сапасы.
оқушының
сапасы.
сапасы.

Сен маған шәкіртіңді көрсет,мен сені танимын
А.Дистерверг.

Гуманистік парадигма.
Дұрыс және дұрыс емес жауап жоқ . Баланы тексерме,

сонымен бірге Ізде. Жазылған ереже бойынша өзіңе немесе
басшыдан
гөрі балаға көбірек сен. Бала егер тәртіп бұзса күмәнмен қарама.
Өйткені
оның бұлай істеуіне себептер болды. Баланың қателесу
құқығы тәуекелшілдікпен тығыз байланысты.
Ол тәуекелшіл болғанда ғана- еркін.Баланың тәуекелшіл
тәуелсіздігін,
әр қадамын аңдығанша тани біл.
Білмейтіндігіңді мойындай біл. Білім алуға зорлама,білімді
ашу және қолдана білуге үйрет. Баланы бір-бірімен
салыстырма,олардың
әрқайсысы әртүрлі жақсы. Баланың бүгінгісі мен ертеңгісін
салыстыр. Жоспарды қатаң орындауға тырыспа,ол сенікі ғана.
Білім алу-сенің қалай түсінгеніңе байланысты . Сен
оқушыға қарауыл, тереуші,сот емессің.Саған ол дұрыс немесе
дұрыс жасамаса да жазалауға құқық берілмеген.

Жағдаяттар

( тапсырмалар жинағы)

Сабақ

Өзіңді-өзі
таны

Өзіңді
таңда

Өзіңді өзің
өзгерт

Өзіңді өзің
көрсет

Сабақтың үш жақты міндеттері:
Бм: … , … арқылы … білім негіздерін
қалыптастыру
Тм: … , … арқылы … тұлғалық қасиеттерін
қалыптастыру
Дм: … , … арқылы … ой-өрісін, қабілеттерін,
жеке қасиеттерін дамыту

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-1. Білімділік .
Мұғалім әрекеті
Белгілі бір әдісті
пайдалана отырып, жаңа
материалдың негізгі
ұғымдарын бұрынғы білімді
еске түсіре отырып береді.
Ғылымда білімді
қабылдау мен қолдануды 5 деңгейге бөледі.

Оқушы әрекеті
Тыңдайды,жазады,
еске түсіреді,есте
сақтайды,ойлайды.

Ақпараттық
деңгей.

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-2. Түсіну .
Мұғалім әрекеті
.Жаңа материалдағы
білімді түсінгенін анықтау
үшін,диологтық байланыс
жасау. Оқушылардың
ойларын өзгеше түрде
сұрау. Болжам жасату т.б.
Ғылымда білімді
қабылдау мен қолдануды 5 деңгейге бөледі.

Оқушы әрекеті
Ойларын айтады,
түсіндіреді,ерекшелігін
көрсетеді,сұрақтар
береді. Жазады.
Тезаурустық
деңгей
(ғылыми тіл)

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-3. Қолдану.
Мұғалім әрекеті
Оқушылардың алған білімін
Өмірде қолдануға үйрету үшін,
тапсырырмалар береді.
Дидактикалық құралдармен
қамтамасыз етеді.
Мысалы: Қатемді тап, тақырыпқа
сай сөйлем құра, Проблемалық
ситуация т.б

Ғылымда білімді
қабылдау мен қолдануды 5 деңгейге бөледі.

Оқушы әрекеті
Бұрынғы білім негізін пайдалана
отырып,проблеманы шешу.
Кітаппен жұмыс.

Методикалық
деңгей

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-4. Талдау (Анализ) .
Мұғалім әрекеті
Оқушыларды топтарға бөле
отырып, тақырыптағы негізгі
түйінді табуға бағыт беру.
Ерекшеліктерді,
негізгі қасиеттерді анықтату.

Ғылымда білімді
қабылдау мен қолдануды 5 деңгейге бөледі.

Оқушы әрекеті
Топтық талқыға
салады,ойланады.
Өзгелерді тыңдай отырып ,өз
білімін толықтырады. Ізденеді.

Технологиялық
деңгей

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-5. Жинақтау (синтез)
Мұғалім әрекеті
.Жеке бөлшектерден
немесе шашылған
дүниелерден жаңа жасауға
көмектесу. Жалқыдан
жалпыға бағыттау.

Ғылымда білімді
қабылдау мен қолдануды 5 деңгейге бөледі.

Оқушы әрекеті
Ойлап табады,байланыстырады,
шығарады. Ойын түйіндейді.
Проблеманы шешудің өзіндік
үлгісін жасайды.

Зерттеушілік
деңгей

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-6 . Бағалау.
Мұғалім әрекеті
Материалдың өзі үшін
керектігін,құндылығын,керектісін анықтау,пайымдауға бағыт
беру.
Идеялар алмасу, пікір айту.
Өзіне керектісін таңдау.

Оқушы әрекеті
Бағалайды,талқылайды. Өз
пікірін айтады.

Мен ойлаймын, яғни мен өмір
сүріп жатырмын.

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспарының маңызы

Мұғалімнің шығармашылығын жүзеге асыра
алуының тірек қабілеттерін төмендегі
жүйелерін дамытады.
- Шығармашылық әрекет,

- Проблеманы көре білу,
- Болжай білу,
- Жаңашылдықты ендіру,
- Өз жұмысының бағдарламасын жасау,
- Рефлексиялай алу,
- Шығармашылық ойды іске асыру үшін
идеяларды тудыра алу.


Ұқсас жұмыстар
Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері
ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Білмейтіндігіңді мойындай біл
Критериалды бағалау - сапалы білім негізі
Ғылымда білімді
Оқушы әрекеті
Блум таксономиясы бойынша сабақта оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Бағалау таксономиясы (Б.Блум)белгілері, сатылары
Пәндер