Логикалық есептер




Презентация қосу
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
№21 жалпы орта білім беретін мектеп КММ

Логикалық
есептер
Дайындаған:
8-сынып оқушысы
Бауыржанова Айым

Қазіргі кезде ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір адамға сапалы және
терең білімнің, іскерліктің болуын қамтиды. Оқушының белсенді
шығармашылықпен жұмыс істеуін және кеңінен ойлауға қабілетті болуын талап
етеді. Сондықтан да мектептегі оқу процесінің негізгі мақсаты арнайы
педогогикалық әдістермен мақсатты және жүйелі түрде оқушылардың
интеллектік, шығармашылық ойлауын дамыту, ғылыми көзқарасы мен
белсенділігін қалыптастыру. Әр адамның бойындағы туғаннан пайда болған
интуициясын әрі қарай дамытуға ықпал ету, оқушының табиғи қасиеттерін,
математикалық білімін тереңдету үшін оқытуды жоспарлы түрде ұйымдастыру, өз
бетінше білім алу дағдыларының дамуына негізін салу болып табылады.
Логикалық есептер бастауыш сыныптан бастап, шығармашылық жұмыс ретінде,
әр тақырыпта немесе келесі тақырыпқа дайындық ретінде беріледі. Ал енді
логикалық есептерді шешіп көрейік.

Сіз Алматыдан Мәскеуге ұшатын ұшықты
жүргізесіз дейік. Бұл ұшақтың жылдамдығы сағатына
150 шақырым болса, қарсы соғатын жел жылдамдығы
сағатына 30 шақырымды құрайды. Жол ұзақтығы 550
шақырым. Ұшақ салонында барлығы 24 адам бар.
Ұшақ жүргізушісі, стюардесса, және жолаушылар.
Стюардессаның жасы 22-де. Жолаушылар жастары 7
мен 48-дің арасында. Сонда ұшқыштың жасы нешеде
болуы керек?

Басқатырғыны шешу цифрлар аралығындағы жұлдызшаларды
математикалық амалдар таңбасымен (қосу, бөлу, азайту, көбейту)
нәтижесинде 21 саны шығатындай етіп, алмастыру қажет. сонда
тігінен де көлденең де сандар қосындысы 21-ге тең болуы тиіс.
Қане есепке қалайсындар?
2*4*5*9*1*7
3*8*6*2*9*2
9*1*7*5*3*4
= 21
5*8*2*5*3*1
6*5*1*4*2*8
7*9*7*6*1*7

Бөтелкеде стаканда, құмырада, банкада, сүт,
лимонад, квас, су бар. Су мен сүт бөтелкеде емес.
Лимонад құйылған ыдыс құмыра мен квас
құйылған ыдыстың арасында. Банкаға құйылған
лимонадта, су да емес. Стакан банка мен сүт
құйылған ыдыстың қасында. Қандай сұйық қай
ыдысқа құйылған?

Қанаттан «Сыныпта неше қыз бала       
бар?»- деп сұрағанда, ол «Қыз бала
лардың санынан ең кіші екі таңбалы
санды азайтып, нәтижеге цифрлары
арқылы жазылған санды қосса, екі сегіз
арқылы жазылған       сан шығады» – деп
жауап береді. Сыныпта неше қыз бар?

Сіз дүкенге бардыныз. Дүкенде 50000 ның халадильнигі тұрад. Алайын
десеңіз ақшаңыз жоқ екен.Содан сіз барып 2 досыңыздан 25000мың
теңгеден қарызға ақша сұрап аласыз.Енді дүкенге барсаңыз жаңағы
халадильникті акциямен 45000 теңгеге сатып жатыр екен. Қалтаңызда
5000 тенге калды оның 3000 теңгесін папаңыз сұрап алды, енді
қолыңызда 2000 тенге калды. Ол 2000 теңгенің 1000 теңегсін бірінші
қарыз алағн досыңызға бересіз, калған 1000 теңегесін екінші қарыз
аллағн досыңызға бересіз. Сонда екі досыңызға да 24000тг
беруіңізкерек болады. 24000+24000=48000 болад ол 48000 ге 3000
қосасын сонда 51000 болып кетеді. Қалай? Басында сұраған ақша
50000 тг болған еді?

1) 924          2) 450        3)
3**
       – ***            +
***          х  2*
         206              
630          ***6
                                          
+ **2
                                          
    9***

Назарларыңызға рахмет
Орныдаған:Бауыржанова Айым


Ұқсас жұмыстар
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамыту
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Оқушыларды логикалық ойлауға математика
Математика - ақыл-ойдың мәңгілік шұғыласы
Квадрат теңдеулер мен түбірлеріне есептер шығару
Есептің мәтінін түсіну
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Математиканы оқыту әдістемесі Комбинаторика элеметтері. Логикалық есептер
Бағдарламалау тілі
Неше үшбұрыш
Пәндер