«Мирас» оқушылардың ғылыми қоғамы




Презентация қосу
«Мирас» оқушылардың
ғылыми қоғамы
Амантоғай жалпы білім
беретін орта мектебі.
Бижанова Жұмагүл Ануарбекқызы
Орыс тілі пәнінің мұғалімі

Мақсаты:

Оқушылардың бойындағы
дарындылықты, таланттылығын
ғылыми тұрғыда анықтау.
Дарындылық қабілеті бар жас талаптарды
мектеп қабырғасынан ғылымға қызықтырып,
олардың танымдық көзқарастарын
қалыптастыру.
Оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын
қалыптастыра отырып, шығармашылық
жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына мүмкіндік
тудыру.

Оқушының дарындылығын анықтау кезеңдері

1 кезең. Дарынды тұлғаны зерттеу.
2 кезең. Жұмыс мазмұнын анықтау.
3 кезең. Жұмыстың түрлері, әдістері.

І кезең . Тақырыпқа сәйкес теориялық білімді
жинақтау. (оқушылардан қызығушылықтарын

анықтауға арналған сауал-сұрақтар)
ІІ кезең. Жинақталған білімді практикада жүзеге
асыру. Талдау, түзетулер жасау.
ІІІ кезең. Зерттеу жұмыстарын қорғау.
«Өмірді тану- ғылым, өзіңді тану- өнер» тақырыбында
ғылым және шығармашылық күн.

8-11 сынып. Ғылыми жоба қорғау.
5-7 сынып.
2-4 сынып.

Реферат қорғау.

«Ізденіс жұмыстарын қорғау.

Мектепішілік І жартыжылдық бойынша зерттеу
жұмыстарын ОҒҚ кезекті отырысында тыңдау, талдау.
Мектепішілік зерттеу жұмысты толық жалпы қорғау.
Үздік деп танылған жұмыстарды аудандыққа ұсыну.

«Мирас» ОҒҚ байланыс
орталықтары.
Кіші ғылыми академия ( пәндер бойынша зерттеулер)
Пән бойынша олимпиада, «Кенгуру», «Ақбота»,
«Русский медвежонок», «Золотое руно» халықаралық
пәндік байқаулар.
Аймақтық, аудандық, облыстық, республикалық
байқаулар.

«Русский медвеженок» орыс тілі
пәнінен
* Қабдрешов Біржан – 4 сынып – ІІІ орын.
Сатова Дарина – 5 сынып - ІІ орын

Мектептегі

«Мирас» ОҒҚ шығармашылық бағыттары:

Жаратылыстану,
математикалық
пәндер бойынша
қабілетті оқушылар

Сурет
саласындағы
дарынды
шәкірттер

Гуманитарлық
Гуманитарлық
бағыттағы оқушылар
оқушылар
бағыттағы

Өнер
саласындағы
қабілетті оқушы

Спорт
саласындағы
қабілетті
оқушылар

Оқушылардың ғылыми-зерттеу
әрекетінің негізгі түрлері:
Проблемалық-рефераттық
Талдаушылық-жүйелендірушілік
Диагностикалық-болжамдық
Өнертапқыштық-жаңғыртушылық
Эксперменттік-зерттеушілік
Жобалық-іздеушілік

* Проблемалық-рефераттық.
*Талдаушылықжүйелендірушілік
(сандық және сапалық көрсеткіштерін
жүйелендіру, деректерді салыстыру, талдау, жинақтау)

Бастауыш сыныптар бойынша кіші ғылыми
қоғамының
зерттеу тақырыптары:

3-сынып ана тілі пәнінен «7 санының қасиеттері»
4-сынып қазақ тілінен «Қызықты грамматика»,
Математика пәні бойынша «Қызықты есептер».

Гуманитарлық пәндер бойынша:

Әдебиет пәніен – 3 оқушы
Тарих пәнінен – 1 оқушы

Жаратылыстану, математика пәндері бойынша

Биология - 1 оқушы
География - 1 оқушы
Технология – 1 оқушы.

Ғылыми қоғам жұмысының нәтижелері
Жаратылыстану бағыты

2007 жыл. «Жанға шипа, дертке дауа-шырғанақ» тақырыбында
Дәуітбаева - аудандық байқаудан бас жүлде.
2007 жыл. «Ауданмен құрдас, Ұлағатты ұстаз»-аудандық байқаудан
алғыс хат.
2008 жыл. «Барлық аурудың емі бар»Тайкелдина Айдана – аудандық байқаудан ІІІ орын.
2010 жыл. «Емдік шөптер»- Ғазезова Жансая- аудандық байқаудан ІІІ
орын.

Гуманитарлық бағыты
Тарих пәнінен. Ғылыми баяндама байқауы.
2009 жыл. Әділхан Арман –аудандық І орын,
облыстық байқауға қатысты.
2009 жыл. Ғиуазханова Назерке – аудандық І орын,
облыстық байқауға қатысты.

Бағыттар бойынша зерттеу жұмыстарының
салыстырмалы көрсеткіштері.

0
Бағыты

Гуманитарлық

Жаратылыстану


Әлемдік өркениетке бет алған бүгінгі қазақ елінің
болашағы білім ұрпақтың қолында екенін
ескеруіміз қажет. ҚР білім туралы заңына
сәйкес «Әр баланың жеке қабілетіне қарай
интеллектуалдық дамуы, жеке адамның
дарындылығын, талантын, қабілетін дамыту»
сияқты өзекті мәселелерін
енгізу баршамызға міндетті

Тыңдағандарыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтік топтар, қатынастар
Діни әңгімелер. Құран Кәрім жайында
ОҒҚ мүшесі
Сақ хаумаварга кімдер
Бағдарламалау тілінде белгілеуі
Экспрессивтік әдістер
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту
Кескін карталармен жұмыс жасау
Ақиқаттық кестелері. Компьютердің логикалық негіздері. 8 сынып
Дарынды оқушылар тізімі
Пәндер