Пішін және басқару элементтері




Презентация қосу
№ 107 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Пішін және басқару элементтері

Пәні:

Информатика

Пән мұғалімі: Қарақұлова Айсұлу
Сыныбы: 10 «а»

2012-2013 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы:
Пішін және басқару элементтері
Сабақтың мақсаты:
А)Оқушыларға элементтер панелі компоненттерін дұрыс қолдануды,
жобалау, программа мәтінін дұрыс құра білуді меңгерту;
Ә) Теориялық білімдерін практикамен ұштастыра білуге,
шығармашылыққа баулу, логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Б) Өз бетінше жұмыс жасай білуге, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі:
аралас сабақ
Қолданылатын көрнекі құралдар:
интерактивті тақта,
слайд материалдары
Оқыту әдісі:
практикалық – шығармашылық әдіс

Қауіпсіздік ережелерін
есте сақтайық

Енгізсең сен “дұрыс” деп ,
Ал компьютер “жоқ” десе.
Ешнәрсені шұқымай
Ережені ал ұғып.

Аталған міндетті орындауда
оқушы төмендегідей:
1. Жалпы талаптар
2. Жұмысты бастамас бұрын
3. Жұмыс жасау кезіндегі

4. Апаттық жағдайдағы
5. Жұмыс соңындағы талаптар
мен ережелерді білуге тиіс

Компьютерлер
Компьютермен
жұмысты бастамас
бұрын қауіпсіздік
ережелерін сақтаған
дұрыс:
Әрбір жұмыс
үстелінің жанында
өмірге қауіпті электр
тогы жалғанған.

БОЛМАЙДЫ!!!
Орындықтың артына
арқаңды сүйеп, түзу
отыру керек.

Орындықта аяқпен
және қисық отыруға
болмайды.

БОЛМАЙДЫ !!!
Экранды қолмен ұстауға
болмайды.
Бұл үшін нұсқағыш бар.

БОЛМАЙДЫ!!!
Мониторға өте жақын отыруға
болмайды.
Арақашықтықты сақтау керек.

БОЛМАЙДЫ!!!
ДК-де жұмыс істеу барысында тамақ
ішуге болмайды.
Үзіліс кезінде асханадан тамақтану
керек.

БОЛМАЙДЫ!!!
Ток желілерін және
кабельдерді токқа қосуға және
жұлып алып тастауға, қолмен
ұстауға, болмайды

БОЛМАЙДЫ!!!
Виртуалдық өмір
ешқашан да жанды
тілдесумен, спортты,
табиғатты алмастыра
алмайды.

Компьютерде өте
ұзақ уақыт
жұмыс жасауға
болмайды.

Кроссворд
Кроссвордтағы сөздерді тауып,олардың мағынасын түсіндір

т

и

л

и

т

а

к

и м

с

ы
Ш
Н
К
Л
П
Л
А

ш
Қ
А
М
А
К
А
Т

И
С
С
О
В
А
Б
Е

Л
О
Е
Н
И
А
Т
Л

Е
Р
Ц
И
Т
О
У
Ь

Р
О
О
Д
И
Р
Р
А

Р
М
Р
П
С
К
Ь
Ю

О
Е
Р
Е
М
Е
П
Т

К
А
Н
О
М
К
О
Р

С
Х
Е
Д
А
Т
М
Е

2. Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтанд

Операциялық жүйелердің негізгі
қызметі

Белгілі бір қызметтер саласының
В
белгілі бір мақсаттық мәселелерін
шешуге арналған программалық
жабдықтама

Жұмыс аймағы

Бұл – объектілер орналасқан
терезенің ішкі аймағы

С

Процесс

Адам мен компьютер арасындағы
байланыс

Д

Физикалық, логикалық,
есептеуіш жүйелердің
процестері
реурстарын басқару

Программа және оның пайдаланатын
деректерді алдын ала тапсырған
белгілі әрекеттер тізбегі

Е

Қолданбалы

Ж/бы

А

интерфеис

“Үй жұмысын қорытындылау”
1. Презентация деп нені атайды?
2. Слайд дегеніміз не?
3. Слайд жасау неше этаптан тұрады?
4. Операциялық жүйе дегеніміз не?
5. Операциялық жүйелердің негізгі қызметі?
6. Visual Basic 6.0 қосымшасын қалай сақтаймыз?
7. Visual Basic 6.0 бағдарламасының орындалуы

Сергітудің енді сәтін бастайық
Бір-екі-үш,алға қадам басайық
Орнымыздан тұрып қолды созайық
Шаршамайық,тағы бір іс жасайық.

Жұмбақтар әлемі
“Қанша тілді білесің”

1. Батырмасын басасың
Қажетті файлды ашасың
2. Мәліметті сұраған
Экранға шығарған
3.Жақтаулар арқылы шектелді
Бейнебетте төртбұрыш болып бейнеленді

Мына берілген суреттерді
қолыңды алмай сал

Электрондық кестедегі берілген ұшық адресі бойынша жасырған
сөйлемді табу керек

А
П
Б
Э
Ә
Ж
Т
Қ

В
А
І
С
И
Л
Н
Т

С
Ж
Л
Ю
І
Р
Я
Е

Д
Й
Н
М
І
Ұ
Ш

Е
Ш
Р
Э
Ы
Е
А
Д

1) А1, В2, Е2, Д5 В6 2) С1, А4, Д3, F6
3) А2, В1, В3, А7,Е6, С5, F4
4) А3, В5, С7, Д4, Е5, F7, А6, В7, F2, Е2, С4

F
Е
Л
У
Ю
Е
Н

Пішін және басқару
элементтері

Visual Basicті оқып үйренудің
кезеңінде
біз обьект, қасиеттер,
оқиғалар, және әдістер
ұғымдарын пайдаланып іс
жүргізетін болмыз

ОБЬЕКТ – пішін, батырма, енгізу өрісі, жазу,
т.б. Іспетті барлық визуальды обьектілер.
ҚАСИЕТ – обьектінің сипаттамаларын
(өлшемі, түсі, экрандағы жағдайы) немесе
обьектінің күйін (мысалы, қол жетерліктігі
немесе көзге көрінерліктігі) белгілейтін
обьект
атрибуты.
ОҚИҒА – обьектімен танылатын әрекет
(мысалы, тышқанмен визуальды шерту
немесе пернені басу) болып табылады, ол
үшін үн қосуды бағдарламалауға болады.

Visual Basic-тің негізгі обьектісі – пішін. Басқа кез келген обьект
сияқты, ол да қасиеттерге, әдістер мен оқиғаларға ие. Жалпы,
пішін дегеніміз – әр түрлі басқару элементтері орналасатын
қолданбаларыңның болашақ терезесі. Жобада бір пішін де,
бірнеше пішін де болуы мүмкін. Жаңа пішін жобаға
Project=>Add Form командасын таңдау арқылы қосылады.
Сонда New (Жаңа) және Existin (Бұрыннан бар) екі
бетбелгісімен терезе ашылады. Бірінші бетбелгіде белгілі бір
түрдегі пішін құру ұсынылады. Біз тұрақты жұмыс істейтін
стандарттық пішін – бұл Form. Екінші бетбелгіде пішін
сақталған файлды сақтауға болады. Пішіндер frm
кеңейтуімен файл түрінде дискіде сақталады. Файлды немесе
жаңа пішіннің ттүрін (типін) таңдаған соң, Открыть
батырмасын басыңыз. Жобаға жаңа пішін қосылатын болады.

Visual Basic объектілерінің өзіне тән
қасиеттерімен қатар
көптеген ортақ қасиеттері де болады.
Қасиеттер терезесінде
олардың ортақ қасиеттерін бірнеше
объектілерді бірден
белгілеу арқылы орнатуға болады.
Төменде келтірілген
Form объектісінің кейбір қасиеттері басқа
объектілерге де тән.
.

Қасиеттері
Name
Caption
Appearance

MaxButton,
MinButton

Сипаттамасы
Пайдаланушы пішінінің атын қайтарады немесе
орнатады.
Пішін тақырыбы жолында бейнеленетін мәтінді
қайтарады немесе орнатады.
Кодты орындау кезеңіде пішіннің түрін
қайтарады немесе орнатады. Мүмкін мәндері:
0 (жайпақ);
1 (көлемді).
Оқуға ғана мүмкіндік беретін қасиеттер, True-ге
тең мәнінде пішінде Maxmize және Minimize
батырмалары бар екенін тиісінше көрсетеді.

Қасиеттері
Backcolor
Bolderstyle
Icon

Сипаттамасы
форманың фонының түсін орнату түс мәндерін
System немесе Palett тізімдерінен таңдауға
болады.
форма жиегінің стильдерін орнату
Пішін терезесін барынша кішірейту кезінде
бейнеленетін таңбашаны қайтарады немесе
орнатады

Moveable

Пайдаланушы пішінді жылжыта ала ма соны
анықтайтын логикалық қасиет

Windos State

Кодтың орындалуы
кезінде пішін түрін
қайтарады немесе орнатады
Vb Normal
немесе 0 “әдетегі”
Vb Minimized
Немесе 1. таңбаша түрінде
Vb Maximized
немесе 2 толлық экранда

Қасиеттері

Сипаттамасы

Fill Color

Line және Cirсle әдістерімен жасалған графикалық
кескіннің толтырылу
түсін қайтарады немесе
орнатады

Fill Styie

Line және Cirсle графикалық әдістермен жасалған
кескіннің толтырылу түрін қайтарады немесе
орнатады.

Draw Width

Line Cirсle және Pset графикалық әдістері үшін
сызықтық
қалыңдығын қайтарады немесе
орнатады

Drawstyle

Line және Cirсle графикалық әдістері үшін сызық түрін
қайтарады немес орнатады.

DrawMode

Бір шаблонды басқасының үстінен жылжыту кезінде
болғандарды береді

Пішін қасиеттерінің сипаттамасын
жалғастырамыз Басқару элементтерін
тікелей пішінде пайдаланбай-ақ мәтінді
Print әдісінің көмегімен шығаруға болады.
Қасиеттердің келесі тобы пішінде
бейнеленетін мәтін қарпінің
параметрлерін береді.
Бұл топ қасиеттер терезесінде
Font санатына біріктірілген

Қасиеттері

Сипаттамасы

Font
FontBold
Fontitalic
FontUnderline
FontStrikethru

Қаріпті қайтарады немесе орнатады
Қара, көлбеу
асты сызылған және
сызып тастаған қаріп түрлерін
қайтаратын
немес
орнататын
логикалық қасиеттер

FontName
FontSize

Қаріп аты мен өлшемін қайтарады немес
орнатады

FontTransparent

Мәтін аймағының мөлдірлігін қайтаратын
немесе орнататын логикалық қасиет

Пішінде шығарылатын мәтін
координаттары қасиеттер арқылы
беріледі
Қасиеттері
CurrentX
CurrentY

Сипаттамасы
Print әдісі көмегімен
мәтін шығарылатын
немесе графикалық
әдістер көмегімен
сурет салынатын
координаттарды
қайтарады немес
орнатады

Пішін әдістері
Пішін әдістерінің ең жиі қолданылатындарын атап отейік
Әдіс

Сипаттамасы

Show

Пішінді экранда бейнелейді

Hide

Пішідінді жабады

Move

Пішіннің тұрған орнын және өлшемін
өзгертеді

Print
Form

Пішін кескінін басып шығарады

Пішін оқиғалары
Пішін ең жиі қолданылатын оқиғаларын атап отейік
Оқиға

Сипаттамасы

Tetminate

Пішінді жабу кезінде болады

Click DbClik

Пішінді шертуде және еселенген шертуде болады

MouseDown
MouseUp

Тышқан батырмасын басқанда және оны босатқанда
болады.

KeyDown
Key Up

Пернені басқанда және босатқанда болады

Activate
Deactivate

Пішінді активтеуде және диактивтеуде болады

Resize

Пішіннің өлшемдерін өзгерткенде болады

Оқиға

Сипаттамасы

Initilize

Пішінді жүктегенге дейін, оны конфигурациялау
кезінде болады

Load

Пішінді экранда бейнелеуге дейін, оны
инициализациялаудан кейін болады

Unload

Load- қа қарама-қарсы оқиға . Пайдаланушы пішінді
шынымен жабуды қалай ма, әдетте соны анықтауға
қолданылады.

QueruUnload

Unload оқиғасы алдында болатын оқиға
Пайдаланушы терезені шынымен жабуды қалай ма,
бұл соны сұрату үшін қолданылады

Ой қозғау

(дәптермен жұмыс)

Visual Basic 6.0

“Кім жылдам”
1. Visual Basic-ті іске қосу
2. Visual Basic бағдарламалау тілі дегеніміз3. VB те объектінің сипаттамалары (өлшемі, түсі, экрандағы жағдайы),
белгіленетін объект атрибутын атаңыз?
4.. VB тің негізгі объектісі болып табылады
5. Обьектімен танылатын әрекетті атаңыз?
6. Объектіге қатысты жасалатын әрекет қалай аталады? /Әдіс/

Оқушыларды
бағалау

Үйге тапсырма
1) Бүгінгі өткен Пішін және оның басқару элементтері
тақырыбын оқулықтан оқып келу және


Ұқсас жұмыстар
Пішін әдістері
Қасиеттер терезесі
Пішін қасиеті
Пішінге екі басқару элементін орналастыру
Басқару элементтері туралы
КОСТЮМ КОМПОЗИЦИЯСЫ
Көркем шығармадағы мазмұн мен пішіннің бірлігі
Махмұн пішіннің іщкі қасиеті
Геоморфологиялық карталар
Дәстүрлі киім үлгілері
Пәндер