Тәрбие шараларын дайындау және өткізу технологиясы




Презентация қосу
№ 107 орта мектеп

І.Кіріспе
1. Тәрбиелеудің жалпы
сипаттамасы
2.Тәрбие шараларын дайындау
және өткізу технологиясы
3.Тәрбиелік істер
ІІ.Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі

Тәрбиелеудің
Тәрбиелеудің жалпы
жалпы сипаттамасы
сипаттамасы
Дамытуды жүргізу
барысында адамның өзінде
–кейінді интеллектуалдық,
тұлғалық, мінез-құлықтық,
әрекеттік өзгерістер жүреді

Дамытудың тұлғалық өмірдің
тоқтаған сәтіне дейін
тоқтамайды, тек бағыты,
қарқындылығы сипаты мен
сапасы бойынша өзгереді

Тәрбие өнері мен тәрбиелеу технологиясы
“Технология” сөзі “техно” - өнер, шеберлік және
“логос” –ғылым деген сөздерден құралған .
Технология-бұл өндірістің қол жеткізер деңгейінің
шоғырлы көрініс белгісі, ғылыми жетістіктерді
енгізудің тәсілі мен нәтижесі. Кез-келген іс әрекет
негізінде технология немесе өнерлік сипат бар
Қазіргі педогогикалық теория технологияның
мақсаттылығын рационалды, яғни ұтымды
екендігін мойындайды, бірақ мектеп өндірісіндегі
технлогияның механикалық түрде өтуімен ешбір
келіспейді. Мектеп тәрбиесі мен өндіріс түсініктері
бір –бірінен алыс емес.

Тәрбие технологиясы комплексті бағыт
мәселесін шеше отырып мынадай талаптарды
орындайды:
1. Тәрбиеленушілерге үш бағытта, яғни санасына,
сезіміне және қылықтарына әсер ету
2.Тәрбие комплекстілігінің маңызды шарты-тәрбие
мақсаттарының, мазмұнының, формалары мен
әдістерінің бірлігі.
3.Тәрбие ісі-тәрбиеленушілердің нақты іс-әрекетін
ұйымдастыру мен дамытудың бір түрі (формасы)
Тәрбие ісінде қойылатын мақсат-жетістік пен
кемшіліктердің себептерін анықтау

Тәрбие ісі табысты болуына арқау тәртіптілік
бағыттағы жалпы талаптар:
1) Әрбір жаңа іс бұрынғыға негізделе отырып, сапалы тәртіп
дайындығы процесін жоғары деңгейде жалғастыруы міндетті ;
2) Олар жалпы принциптерге сәйкес, біріқ стандартқа қатып
қалмай, орын және уақыт жағдайларын ескеруі шарт ;
3) Тұлға тәрбие бөлшектеліп емес, біртұтас жүретіндіктен, тәрбие
істері де белгіленген нақты, жинақы жүйеде орындалуы қажет.

Саналы тәртіп үйретудің негізгі жолы-тәрбие істерін
ұйымдастыру:
Мақсаты-оқушылардың мінез-құлық ережесін, күн тәртібі
талаптарын сақтауын, өмірлік іс-әрекеттер тәртібін орындауға
үйрету
Ереже сипаты:
1) тәрбиеленушінің өмір жағдайына сай әрі үйлесімді, оның
мүмкіншіліктерімен қабілеттеріне сәйкес болуы керек;
2) дәл белгіленген мерзімде барлық іс-әрекеттің бірге орындалуын
міндеттейтін болуы қажет;
3) нақты шынайы орындалатын әрекеттерді қамтуы шарт

Тәрбие формалары

өзін-өзі басқару
формасы

Таным формалары

Көңіл көтеру
формалары

Қазіргі тәрбиелеу технологиясы комплекстік әдістемеге
міндетті түрде тіркелген талаптар тұрғысынан келуді
көздейді:
1. Тәрбиеленушілерге үш бағыттағы:сана, сезім, тәртіп арқылы
ықпал ету.
2. Тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеуі педагогикалық ықпалдың бірігуі
арқылы қол жеткізілген қорытындылар.
3. Ұжымдық топ, тәртіп органдары, жанұялар, бұқаралық ақпарат
құралдарының бірлігі.
4. Тұлғалық қасиеттер нақты тәрбиелік жұмыстарының жүйесі
арқылы құрылады.
5. Комплекстік әдіс тәрбие процесін және оның басқарылу жүйесін
көздейді

Тәрбиелік іс мынадай этаппен құрылады:
1) Мақсатты болжау
2) Жоспарлау
3) Ұйымдастыру және дайындық
4) Әрекеттің орындалуы
5) Қол жеткізілетін қорытындыларға анализ жасау

Қорытынды
Бүгінгі мектептің мақсат-міндеті әр оқушының жеке
тұлғалық қадамына жол ашу болып отыр. Мұндағы
бар салмақ мектеп айнасы болып есептелетін
мұғалім иығына түспек. Мектеп, білім беру
саласындағы мақсат, міндетттер мұғалім санасынан,
мұғалім жүрегінен шықпайынша, белгілі бір нәтиже
береді деп айту артық болады. Баланы дарынды,
бойында күш-қуаты жеткілікті екендігіне сендіру
ұстаз бойындағы құдіретті күш. Өйткені, сенім үлкен
жеңіске жетелейді. Терең біліммен қоса сапалы
тәрбие беру-әрбір ұстаздық абыройлы борышы


Ұқсас жұмыстар
Сынып оқушыларының жетістіктері
Денсаулық сақтау технологиясы
Жағдаяттық технологиялар
Оқушылардың зерттеушілік іс-әрекетін дамыту
Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және бақылау
Құтқару іздестіру жұмыстарын жүргізу
Педагогикалық менеджменттің принциптері
Университеттегі кураторлар жұмысы
Ата - аналар
Класс жетекші
Пәндер