2 санын қосу және азайту кестесі




Презентация қосу
Білімділік
Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы орындалатын
есептеу тәсілдерін енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсетіп, екі
амалмен шығарылатын есепті шығаруды пысықтау. Геометриялық
фигураларды ажырату және ұзындықты өлшеуді қайталау. Оқулықпен
жұмыс істеу.
Дамытушылық
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе
білу дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу
машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру.
Тәрбиелік
Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін
еркін айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру,
еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу.
Артқа

Әлібектің түстері қызыл, көк және
жасыл доптары бар. Қызыл доп көк
доптан үлкен, ал көк доп жасыл доптан
үлкен. Ең үлкен доптың түсі қандай? Ең
кіші доптың түсі қандай?

Артқа

а) Қандай геометриялық фигуралармен таныстық
(сызбаларды атау)
•••

нүкте
сәуле
кесінді
сүйір бұрыш

тік бұрыш

доғал бұрыш

шаршы

төртбұрыш үшбұрыш

тік төртбұрыш

ә) Теңдеуді шешу

Артқа

9 + 4 =?
6 + 7 =?
13 – 7 =?
12 – 8 =?
13 – 4 =?

Артқа

№1 тапсырма.

а) Жолақтарды пайдалана отырып, қосу,
азайту тәсілдерін орындау.

23 + 7

20 + ( 3 + 7) = 30
30 - 7
20 + (10 – 7) = 23
20 10

ә) Түсіндіре отырып, тақтада
шығарту. (оқулықпен жұмыс)
42+8
40 2
64+6
60 4
87+3
80 7

40 + ( 2 + 8) = 50
50-8
40 + (10 – 8) = 42
40 10
60 + ( 4 + 6) = 70
70-6
40 + (10 – 8) = 42
60 10
80 + ( 7 + 6) = 90
90-3
80 + (10 – 3) = 87
80 10

№2 тапсырма.
Ауызша орындау. Бос торларға теңдеулердің
шешімдері болатын сандар қойылады.
+

-

=

=

100

+

= 100

-

=

Артқа

Сергіту сәті:
Кіші көршім оң жақта,
Үлкен көршім сол жақта,
Қайда кеткен жан-жаққа?

•••30•••
•••27•••
•••8•••

•••29•••
•••25•••
•••10•••

•••15•••
•••9•••

Артқа

• 45 + 5 =
• 30 – 7 =
• 39 + 1 =

• 80 – 4 =
• 100 – 8 =
• 92 + 8 =

Ұл бала – 36
Қыз бала – ? 4-еуі артық
Шешуі:

• Шығармашылық тапсырма
Қиялменен, арманды
Жалғастырып
самғаймыз.
Болашақты армандап,
Үміт отын жалғаймыз.

Өз ойларынан
теңдеу
тақырыбына
тақпақ, өлең,
жұмбақ немесе
шағын ертегі
құрастыру.

Артқа

• 23 + 7 =
• 50 – 5 =
• 76 + 4 =

• 40 –1=
• 95 +5=
• 100 – 5=

Қыз балалар – 30 кітап
Ұл бала – ? 3 кітап кем
Шешуі:

• Шығармашылық тапсырма
Қиялменен, арманды
Жалғастырып самғаймыз.
Болашақты армандап,
Үміт отын жалғаймыз.

Өз ойларынан
теңдеу
тақырыбына
тақпақ, өлең,
жұмбақ немесе
шағын ертегі
құрастыру.

Артқа

Орнымыздан тұрайық,
Алақанды соғайық.
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп.
Бір отырып, бір тұрып,
Орнымызды табайық.
Артқа

Аққуды атпа, …
1. Қандай сөз
жасырынып тұр,
тауып көрейік.

50 + (2 + 8)=

х–8=9
(57-7)+40 =
70+(16-6)
Д - 60

2.Ол үшін қима
қағаздағы есепті
шығару керек

73+20=
76 – 6 =
50+(10-а) мұндағы а = 8
х+8 = 17

С-93
О- 52

сатпа

Т-70

Ы-17
Т-9

Қ-90

Ы-80

(8

4)

=3

Білімімен, ұтымды
жауабымен,
шапшаңдығымен
орындаған оқушыларды
бағалау.

артқа


Ұқсас жұмыстар
4 санын қосу және азайту
Қосу амалдарын орындау
Бірлестік мұғалімдерінің әдістемелік тақырыбы
9 санын қосу және азайту
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
4 cанын қосу және азайту
Амалдарды орындауды үйрену кезіндегі сандар нумерациясын бекіту
Иррационал сандар
Ондық бөлшектер мен жай бөлшектерге амалдар қолдану. 5 сынып
Пәндер