Жамбыл Жабаев "Алғадай туралы әрбір ой"




Презентация қосу
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жамбыл Жабаев
"Алғадай туралы әрбір ой" өлеңі

7 сынып
Пән мұғалімі: Қамбарбекова.Ж

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Жамбыл шығармашылығына тоқтала
отырып , өлеңнің мағынасын ашып түсіндіру, өлең
мазмұны бойынша әртүрлі тапсырмалар орындату.
2. Дамытушылық: Өлеңге жан-жақты талдау жасату
арқылы ой белсенділігін арттыру, сөйлеу, жазу
мәдениетін дамыту, ізденуге тәрбиелеу.
3. Тәрбиелік: Оқушылырды Отанды сүюге, патриоттыққа
тәрбиелеу, поэзия құдіретін сезіндіру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: Мәнерлеп оқу, сандар сөйлейді, өлең
құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс.
Көрнекілігі: тақырып бойынша слайдтар.
Пәнаралық байланыс: тарих, математика, қазақ тілі.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, оқушылар
назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасы:1. Ж.Жабаев өмірі мен
шығармаларына қысқаша шолу жасау.
2. “Аттандыру” өлеңі кімге арналған?
3. “Математикалық ойын” сандар
сөйлейді.
4. Үй тапсырмасын бекіту.
ІІІ. Жаңа сабақ: “ Алғадай туралы әрбір
ой”
ІV.Практикалық дағды кезеңі: суреттеу,
сөздікпен жұмыс, өлең құрылысын
талдау.
V. Бекіту: Ой толғау.“Жыр алыбы” эссе.
VІ. Үй тапсырмасы: өлеңнен үзінді

Математикалық ойын
1000+800+23*2=(Ақынның дүниеге келуі)

("Туған елім" толғауының жариялануы
500*2+936=

("Ленинградтық өрендерім" өлең
10*10+(1000-45)=
(Жетпіс бес жылдық мерей той)
900*2+138=
600*3+61=
(Ақын-Сүйінбайдан бата алу)

Жамбыл
Ақын
“Кедей күйі”,
”Жылқышы”,
”Ленинградтық
өренім”,
“Аттандыру”,
“Алғадай туралы
әрбір ой”
“ Жамбыл
халық
поэзиясын
ың
ғасыр
жасаған
емені
ақындық
еңбектің
батыры,
халқының

Айтыскер
Сарбас,
Құлманбет,
Шашубай,
Бақтыбай,
Досмағанбет
ақындармен
айтысқан
“Шабыты
келген
ақпа ақын ,
аш
қасқырға
меңзес,
тұрғылас”.
(М.Әуезов)

Жыршы
“Өтеген батыр”,
“Сұраншы батыр”,
“Саурық батыр”,
“Жапар туралы”,
дастандары бар.

“Қазақ
халқының
және жаңа
адамзатты
ң
жыршысы”.
(Ромен
Роллан)

Ленинградтық өренім,
Мақтанышым сен едің!
Нева өзенін сүйкімді
Бұлағымдай көремін!
“Бұл өлеңді көзге жас алмай
, қуаныш сезімімен
толқымай оқи алмайтын
едік. Біз бұл хаттағы өлеңнің
артымыздан күшті таяныш
келгендей қымбат екенін
білдік. Қазақстан халқы
өзінің туысқандық сәлемін,
ықыласы мен достығын
жолдаған еді, біз күшімізге
күш қосылғандай ұрысқа
аттандық” (В.Вишневский)

Сөздікпен жұмыс Өлеңнің құрылысын талда
Мүрде- өлген адамның денесі

/ Темір өзек/ пенде жоқ,/ 7а
/Өлмес адам/ /елде жоқ./ 7а

ел-көпті көрген , сұңғыла. / “Орынсыз деп // өлімі/ 7б
жалғыздықтан жапа шеккен/Ондай
жан.
ойлау // менде жоқ./ 7а
ы- жылқының нашар тұқымы.
7 буынды, 2 бунақты, 8 шумақты, 4
тармақты қара өлең ұйқасы.

Ауыз әдебиетінің бір түрі тұрмыс салт жырлары.
Мұң-шер өлеңдері:
қоштасу, естірту, жоқтау, бата.
Жоқтау- ол қазаға ұшыраған
адамның артында қалған
жақындарының қайғылы сарымен

"Жыр алыбы" эссе
Үйге тапырма
Өлеңнен үзінді жаттау,
сөзжұмбақ құрастыру
Бағалау

«Егер біз Жамбыл
даналығын тәу етіп,
ұлылығын ұлағат тұтып
жатсақ, оның басты себебі
Жамбыл арманының
адамзаттық арман
аңсарымен ұласып
жатқандығында.
Сондықтан да қазақтың
Жамбылына адамзаттың
Жамбылы ретінде құрмет
көрсетіп, өлмес рухының
алдында басымызды
иеміз»
Н.Ә.Назарбаев


Ұқсас жұмыстар
Жамбыл Жабаев Алғадай туралы әрбір ой өлеңі
Жамбыл театры
Жастық жыры
Жамбыл Жабаев туралы
Жамбыл Жабаев - Кедей күйі, Айкүміспен айтысы
Жамбыл Жабаев Ленинградтық өренім
Жамбыл Жабаев - Кедей күйі
Жамбыл тауының етегі
Жамбыл атындағы Мемлекеттік жасөспірімдер кітапханасы
Оқуға құштар мектеп
Пәндер