Қосарлама қос сөздер




Презентация қосу
“Эстетикалық бағыттағы Жаңа ауыл жалпы білім
беретін орта мектебі” мемлекеттік мекемесі.

6 –сынып.
Күлбабенова Салтанат
Есімханқызы.

Сабақтың тақырыбы:
Қосарлама қос
сөздер

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: қосымша тапсырмаларды пайдалана
отырып, қос сөз жайлы білім деңгейлерін көтеру,
тереңдету. Қос сөздің жасалу жолдарын ажыратуға,
ұқсастығы мен айырмашылығын айыра білулерін
пысықтау.
Дамытушылық: шығармашылық жұмыс арқылы
таным-түсініктерін, тапқырлықтарын дамыту,
оқушылардың ойлау қабілеттерін, ізденімпаздық
қасиеттерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: оқушыларды топтасып жұмыс істей
білуге, Абай жұмбағы мен өлеңдері арөылы ұлы
адамдар еңбегін бағалай, қадірлей білуге
тәрбиелеу. Туған жер табиғатының сұлулығынан
нәр алуға, өлеңдерді нақышына келтіріп, мәнерлеп
оқи білуге баулу.

Көрнекілік: интерактивті
тақта, мәтін, жұмбақ, өлең.
Сабақ түрі: жаңа сабақты
меңгерту.
Сабақ әдісі: топтастыру,
жинақтау, топпен жұмыс,
мәнерлеп оқу, іздендіру.
Пәнаралық байланыс:
әдебиет, абайтану,
математика.

1. Ұйымдастыру
2. Үй жұмысын пысықтау
“Сәйкестік тесі”
3. Негізгі бөлім
ережемен жұмыс
пысықтау, мысалдар жазу
шығармашылық диктанат. “Абай” мәтінінен қос
жасау
жұмбақпен жүмыс
4. Пысықтау:
өлеңмен жұмыс
мәнерлеп оқу
5. Қорытынды бөлім:
сөзжұмбақ шешу
суретпен жұмыс
ұйқасын табу
6. Бағалау

сөздер

1.Күшейткіш буын арқылы

бума-бума

2. М,П дыбыстары арқылы

сарт-сұрт

3. Қосымшасыз, қосымшалы

шай-пай

4. Еліктеуіш сқз арқылы

қып-қызыл

5. Бір сыңары қосымшалы,

күннен-күнге

бір сыңары қосымшасыз
6. Әр түрлі қосымша арқылы

қолма-қол

Қос сөздер
Қосарлама қос сөз
синоним, бір сыңары екі сыңары да кейінгі
антоним мағынасыз мағынасыз кездегі...

Абай Құнанбайұлы-қазақ
халқының ұлы ақыны. Ол қазақ
халқын әр түрлі өнер үйренуге,
білім алуға шақырады.Халқына
еңбектісүюдің, еңбек ете
білудің пайдасын түсіндірді.
Ақынөсекші, өтірікші,жалқау,
мақтаншақ, адамдарды жек
көрді.Абай өз өлеңдерінде
мұндай адамдарды қатты
сынады. Ол қарапайым
халықтың өте ауыр халін көре
білді.Байлар мен болыстардың,
билер мен молдалардың
ұнамсыз қылықтарын жазып
отырған.

Алла мықты жаратқан 8 батыр
Баяғыдан соғысып әлі жатыр.
Кезек-кезек жығысып,жатыптұрып,
Кім жығары белгісіз түбінде
ақыр.

Мұны тапсам ойланып, ақын деңіз,
Таба алмасам, ақылды болар неміз?
Қыс пенен жаз, күн мен түн, тақ
пенен жұп,
Жақсылық пен жамандық болды 8.

Үсті

– басы, шал-кемпірдей, құлынтай, жан-жануар, соқыр-мылқау, атаанадай, күлкі-ойын, жоғарытөмен,ду-ду, сейіл-серуен, бетіқолы, сорпа-су, қыз-келіншек, гүлбәйшешек, үйрек-қаз, бұрқ-сарқ,
шаң-тозаңы, жарқ-жұрқ, кемпіршал, қыз-келіншек.

Төмендегі сөздердің
сыңарын тауып жаз:
1.Қазы2.Ұрмай3.Асып4.Үгіт5 –көншек
6 -қысқа

1.Көп іс тіксе саусағың,
Қажайды деп ойладым.
Қарт әжемнің шап-шағын
Тауып бердім......
2.Келді шауып қошақан,
Үсті – басы ошаған.
Ошағанын терейін,
Кәне, көмек ......


Ұқсас жұмыстар
ҚОС СӨЗДЕР ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ
Қосарлама қос сөздер туралы ақпарат
Қос сөз
Торғайдағы мұражай тарихынан
Ой шақыру стратегиясы
Сөз жасам
Қазақ терминологиясы
Қысқарған сөздер
Қос сөздер
СӨЗДЕР САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
Пәндер