"Жас келсе,іске!" жас ұстаздардың топтық сайысы




Презентация қосу
“Жас келсе,іске!”
жас ұстаздардың
топтық сайысы
Ақтөбе облысы
Байғанин ауданы
№ Қарауылкелді орта мектебі
Гуманитарлық бірлестік жетекшісі
Жубанова Кенжегул Бахитовна

LOGO

“Жас келсе,іске!”
жас ұстаздардың топтық сайысы



Балғындарға баянды,
Сырын төккен-ұстазсың!
Шәкіртіне аяулы,
Нұрын сепкен-ұстазсың!

Бәрімізді бей-жай қылған тақырып,
Сырласайық ой-теңізін сапырып.
Батыл болсын,анық болсын пікірлер,
Сөз маржаны шықсын тыңнан атылып.

Сайыстың жоспары:

1. Таныстыру
2. Ширату
3. Менің шығармашылық қабілетім
4. Тосын тапсырма
5.Жағдаят-тапсырма
6.”Мұғалім болу қандайды?...
7. Қорытындылау

1. Таныстыру

1.Таныстыру

Бұл кезеңде әр топтың мүшесіне үш сұрақтан
қойылады. Қатысушы дұрыс жауап берген әр
сұраққа 3 ұпай беріледі.

1-ойыншы:
А.Байтұрсыновтың жазған оқу құралы
Әліппе
2. Ұйқы безінен бөлінетін гормон
инсулин
3. Сабақты ұйымдастыруға кірмейтін форма
Үй тапсырмасы

2-ойыншы:
1.ҚР еңбегі сіңген еңбегі үшін, оның тәуелсіздігі
жолында берілетін орден
Халық қаһарманы
2. “Ұстаздық еңбек” авторы
(А.С.Макаренко)
3. Мемлекеттік рәміздер бекітілген күн
1992 жыл,4 маусым

3-ойыншы
1.Иллюзия-

шындықты қабылдаудың бұрмала

2. “Есеп құралы”авторы
(М.Дулатов)
3. Елбасымыздың мамандығы
инженер-металлург

4-ойыншы.
1.Қазақтың соңғы ханы
Кенесары
2. Білім беру мекемесінің басты құжаты
(Мектеп жарғысы)
3. Оқушыларды тәрбиелейтін бірлестік
сынып ұжымы

5-ойыншы.
1.Я.А.Коменскийдің еңбегі
(Ұлы дидактика)
2. Бес арысты атаңыз
М.Жұмабаев,Ж.Аймауытов,А.Байтұрсынов,
Ш.Құдайбердіұлы, М.Дулатұлы.

3. Қазақтан шыққан суретші қыз
(Г.Исмайлова)

6-ойыншы
1.Білім беру жүйесі немен анықталады?
(сапа,дағды,нәтиже)
2. Білім берудің мазмұнын көрсетпейтін құжат
(Сынып журналы)
3. Тарихтың атасы
(Геродот)

7-ойыншы
1.Білімнің зайырлылығы қай құжатта?
(Білім туралы Заң)
2. Қамшы сабын қандай ағаштан жасайды
(тобылғы)
3. Жыл мегілдерін қазақтар қай жұлдызға
байланысты білген?
(Үркер)

8-ойыншы
1.Мониторингтің мақсаты(оқыту мазмұнын жетілдіру)
2Үш бәйтеректі атаңыз
(Сакен,Ілияс,Бейімбет)
3. 350 жылдығын тойлағалы тұрған биді атаңыз
(Төле би)

3.Менің

шығармашылық
қабілетім

Мәтінді кейіпкер кейпіне еніп оқу немесе
көрсету

Үнсіз бейнеле

“Есікті аша бергенімде,тынысым
мүлде бітіп,жүрегімнің соғуы тоқтап
қалғандай болды.Сол кездегі
келбетім көлденең көзге тірі аруақ
тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар
деймін.”

Анасы Қожаға:
-Иә,жылап жатырмын,-деді ол.Даусы қарлығып бітіп
шықты.-Қайтейін жыламай... Қу жалғыз сенен-ақ
өлетін болдым ғой.
Бұл не сұмдық? Жүрген жеріңе шөп шықпағыр боп
барасың ғой.Қу жалғыз-ау,айтшы,не болды
мұнша саған бұзылып?
Өлтірдің ғой мына сорлы анаңды.Ел бетіне
қарағысыз қылдың ғой.Қайтем сені? Қайтем?!
Осы саған не жетпейді?!

Әжесі Қожаға:

-Шыбыным,әйтеуір ешкімге
тимей, ұрынбай, жайыңа жүр.
Сенің тентектігіңді менен басқа
ешкім де көтермейді. Біреудің
ала жібін аттаушы болма.”

Әке баласына:
-Балапан,-деді Тұрардың басын мүйізгек алақанымен
сипап.-Қанаты қатаймаған балапаным,қара
дауылға қарсы ұша алармысың,сен?Ығы
жоқ,селдір бұтаның басында жалғыз қалдың-ау
сен!Атасына нәлет!Күңей-күйрек болма
бірақ.Өлмейсің!Сұп-суық сұрғылт күлдің
арасында сөнбей жатқан бір түйір шоқтай
болып,қалың қара бұлттың арасынан жылт
етіп,анда-санда күн де көрінер.Жүдеме!
Жаралының жан серігі-жасымау.Жасыма! Ұқтың
ба,Тұрар!

Әжесі немересіне:

- Құдайым-ау,аман көреді екенмін ғой сені де,дейді ебіл-себіл боп көзінен сорғалаған жасын
етегімен қайта-қайта сүртіп.-Бір жапырақ болған
садағаң кетейін-ау сол!Дермене дегенді қайдан
шығарып едіңдер,аштан өлетін заман жоқ,сорлы
басым,қайдан ғана жібере қойып едім деп көз
жасым көл болды ғой.Даладағы май ішеді,үйдегі
қан ішеді деген осы екен де,түн баласына кірпік
ілу деген қалды ғой менде.О,шыбыным,азыптозып...
Ақшасы... Ақшасы құрысын бүйтіп тапқан...

Үнсіз бейнеле
“Тақтаға енді кімді шақырар екен?”
-Қадыров...
Төбемнен шатыр етіп жай түскендей
болды.Не істерімді білмеген меңіреу
халде орнымнан сүйретіліп түрегеле
бердім.

Сатай Рәбиғаға:
-Менің шорқақтайтыным математика... Бір пәле,
басыма кірмейді.Кірер еді-ау,тіпті өзімнің
оқығым келмейді. Әрине, кітабың
болса,мұғалімің жақсы болса,математиканы да
жақсы оқуға болар еді. Әйтпесе,немене бізге бір
апай береді.Ұрысқақтығында шек жоқ.Келе сала
әй-шәй жоқ «… пәленшиіп,тақтаға
шықшы,мына есепті шығаршы»деп
дігірлейді.Сәл шатассаң екіні қоя салады.
Сонсоң жының ұстайды да оқығың да,түсінгің де
келмейді. Кешірші, жамандап кеттім бе?

Көздің әңгімесі:
-Менің балаң ойым әлі жетпейді,біз не
жаздық,кімге жаздық?Көрші селоның
мектебін жөндесуге бара жатқан қыздардың
жазығы не? Жиырма екі қыз бір сәтте күл
болды,тозаңға айналды. Жиырма үшінші
мен аман қалдым.Аман қалдым деймінау,қай бір амандық...Бұлтсыз күні жаңбыр
күткен шерменде-е-е. Мен қазір отыз
бестемін.Жарық дүниемен қоштасқан күні
мен он бесте болатынмын.

4.Тосын тапсырма
1. Аналар мерекесіне арналған мерекелік
тарту.
2. Наурыз мерекесіне арналған мерекелік
тарту.

Тосын тапсырмамен жұмыс

Жағдаят-тапсырма

Қане,ұстаздар,пікірлесіп қарайық,
Қилы-қилы ойды ортаға салайық.
Сан-салалы асыл ойлар тоғысып,
Толғандырған жайды шешіп алайық!
Талас тусын жарқын ойлар жарқылдап,
Шағылыссын найзағайдай шартылдап.
Бойда қайрат,алда арман шақырған,
Қолдап әсем жалын атқан жастық шақ!

Барлығыңызға сәттілік дейміз!

Жағдаят-тапсырмалар

Жағдаят-тапсырма орындау
1. Үй жұмысын тексеру үшін дәптер
жинап алдыңыз. Бір оқушы дәптеріне
сіздің суретіңізді салып, мазақ етіп
жазып қойған. Не істер едіңіз?

Жағдаят-тапсырма орындау

2.Сіз сабақты слайд түрінде дайындап
келдіңіз.Оны бір оқушы интерактивті
тақтаны қосамын деп жүргенде бәрін
өшіріп алды,не істейсіз?

Жағдаят-тапсырма орындау

3.Сізді бір жоғары кластың
оқушысы ұнатып қалғанын
айтып,дос болуға шақырды.
Сіздің әрекетіңіз?

Жағдаят-тапсырма орындау
4. Мұғалім оқулық таратуда. Самат үндемей
оқулықты апайға қайтарып берді.
Апай:
-Не болды? Неге қайтардың?
Самат:
-Ол жыртық.
Сіздің пікіріңіз...

Жағдаят-тапсырма орындау
1.Бір оқушы дәптерін бүлдіріп
тастайды.Сіз, әрине,мықтап сөктіңіз.
Сізді сол күні кешке қонаққа шақырды.
Сол үйге жаңағы оқушы атасымен
келді.
“Ата,мынау менің апайым,бүгін маған
ұрысты,”-деп есіктен кірер-кірместен
айқайлап жіберді. Қалай істер едіңіз?

Жағдаят-тапсырма орындау
2. Мұғалім сабаққа кіріп келді. Тақтада
өзінің карикатурасын көрді. Балалардың
ойынша мұғалім кінәлі оқушыны
іздеп,сабақ өткізбейді. Не істеу керек?

Жағдаят-тапсырма орындау
3. Ата-ана кеңес алуға мұғалімге келді. Оның 13
жасар қызы өте жақсы оқиды,үлгерімі жақсы.
Бірақ соңғы кезде қыз бен ата-ана арасында
кейбір мәселе туындап жүр.
Ескертулерге қыз:
-Сендер мені жақсы көрмейсіңдер,үйден
кетемін,-дейді.
Ата-ана бұдан қорқып,қыздың барлық
жағдайын жасайды. Бұл жиі қайталанады.
Ата-анаға берер кеңесіңіз?

Жағдаят-тапсырма
4.Сіздің класыңызда бір оқушы қыз Мемлекеттік
емтиханға боянып келді. Емтихан алушы бір
үлкен апай бояуын сүртіп келуді
ескертіп,шығарып жіберді.
Оқушы үйіне кетіп қалды да, қайтып келмей
қойды. Сіздің әрекетіңіз...

6.Мұғалім болу қандайды...
Нағыз мұғалім 56 түрлі мамандықтың иесі
болу керек дейді.
Көтеріп жүктің салмағын,
Жолында өмір талмадым.
Мерейлі,әсем, шуақты,
Ұстаздық-асыл арманым!

Көңілді көріністен

Көңілді көріністен

7.Қорытындылау
XXIғасыр –білім ғасыры .Еңсесі биік
егеменді елдің адалдықты ту еткен алғыр
ойлы,адал ұл-қыздарына саналы
тәрбие,сапалы білім беруде
шаршамай,талмай еңбек
етіп,еңбектеріңіздің жемісін көре
беріңіздер!

Сайыскерлермен бірге

Әділқазылармен бірге


Ұқсас жұмыстар
Қазақ жүздерін ата
Анықтама жазу
Мұғалімнің түпкі мұраты
Жол қозғалысының жас инспектрлары
Сабақтарда қолданылатын әдістер
«Топтық және жұптық жұмыстарда оқушыларды бағалау»
Теңсіздіктер жүйесінің шешімін тап
Абстракты өнер
Сергіту мүшелерінің сайысы
Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар
Пәндер