Квадарат теңдеу тарауын қорытындылау




Презентация қосу
Сұрақтар:I бөлім
• 1.Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп
аталады?Коэффиценттерін ата
• 2.Квадрат теңдеудің түрлерін ата
• 3.Квадарат теңдеудің дискриминанты
деген не
• 4.Квадарат теңдеудің қанша түбірі
болуы мүмкін
• 5.Квадрат теңдеудің түбірлерінің
формуласын жаз.
• 6.Виет теоремасын айтып бер.
• 7.Виет теоремасына кері теореманы
айт.
• 8.Биквадрат теңдеу деген не және оны
қалай шешеді

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу тарауын қайталау

Сабақтың мақсаты:
Квадрат теңдеудің түрлерін білу. Квадрат теңдеудің
түбірлерінтабу формуласын пайдаланып квадрат
теңдеудің түбірлерін есептей білу.Есеп шығаруға
машықтану.
Сабақтың типі:
Білімді пысықтау сабағы
Сабақтың түрі:
Жарыс сабақ
Сабақтың әдісі:
Деңгейлеп,саралап оқыту

II бөлім
• Теңдеулердің
дискриминантын тауып,
түбірлерінің санын көрсет
• А)2x²+3x+1=0
• Ә)9х²-6х+1=0
• Б)9х²-3х+4=0

III бөлім








Теңдеулерді шешіңдер
А)6х²-5х-1=0
Ә)х²-14х+33=0
Б)14у²+11у-3=0
В)87х²+100х=500-313х2
Г)3х(х-2)-1=х-0,5(8+х)
Ғ)8/1у4-8/7у²-1=0

IV бөлім
Бұл бөлімде мақал-мәтелдердің
жалғасын тауып айту керек.Оның
ішінде екі сан есім квадрат
теңдеудің түбірлері, яғни Виет
теоремасына кері теорема
бойынша Квадрат теңдеу құру
керек
• 1)Білекті бірді жығады-.......
• 2)Жеті жұрттың тілін біл,.....
• 3)Төртеу түгел болса төбедегі
келеді,.......

V бөлім

• Егер тік бұрышты
үшбұрыштың бір катеті 2√5см
және периметрі 10+2√ 5см
болса,онда екінші катеті мен
гипотенузасын табыңдар

VI бөлім Кроссворд шешу

1.Алғшқы математик әйел
2.Геометрия пәнінің негізін салушы
3.Миллион деген сөзді қазақ арасына
жеткізген ағартушы
4.Координаталар жүйесін енгізген адам
5.Екі қатынастың теңдігі қалай аталады
6.Алгебра оқулығын қазақ тілінде жазып,
бірақ баспаға шығармаған кім
7.Екі санның бөліндісі басқаша қалай
аталады

VII бөлім
• Сабақты қортындылыу,
бағалау

Үндемес ойыны






1.Жалпы квадрат теңдеудің формуласы
А)Х²+рх+q=0
Ә)ах ² +вх+с=0
Б)х ² +с=0
2.х ² +6х-7=0 теңдеуінің коэффициенттері мен бос мүшесін ата



















А) а=0 в=0 с=-7
Ә) а=1 в=0 с=1
Б) а=1 в=6 с=-7
3.Теңдеуді ах ² +вх+с=0 түрінде жазыңдарх(2х-3)=5-4х
А)2х ² +х-5=0
Ә)2х ² -2х+5=0
Б)2х ² -7х-5=0
4.Теңдеуді шешіңдер 7х ² -21х=0
А)0;21
Ә)0;7
Б)0;3
5.х ² +2х-15=0 Теңдеуді шешің кіші түбірін табың
А)-5
Ә)-3
Б)3
6.25х2-10х+х=0 тенңдеуінің неше түбірі бар
А)1 түбірі Ә)2 түбірі Б)түбірі жоқ
7.Түбірлері х1=-1,8 және х2=5 болатын квадрат теңдеу құрыңдар
А)2х ² +3,2х-3=0
Ә)х ² +3,2х-4=0
Б)х ² +3,2х-9=0


Ұқсас жұмыстар
Шүкірлік негізгі мектебі
Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау
Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту
Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерін шешу тақырыбына қайталау
Тұрақты электр тогы
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы ақпарат
Тест тапсырмаларын орындау
Біртектес тригонометриялық теңдеулерді шешу
Аралас сандарды қосу
Заттың күйлері
Пәндер