Жеке тұлғаның рухани – адамгершілігін дамыта оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері



Тақырыбы:
Жеке тұлғаның рухани - адамгершілігін
дамыта оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Дайындаған: № 220 орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Зекенова Рима

Мақсаты:
“Өзін -өзі тану пәнінің” бала тәрбиесіндегі
рухани - адамгершілік білім берудегі
маңызын анықтау

Міндеттері:
Оқушының ішкі жан дүниесіне үңіліп, өзіне -өзі
көңіл бөле бастауға үйрету;
Оқушы назарын рухани -адамгершілілігін
құндылықтарға бағыттау;
3. Оқушының ісіне баға беруге, өзіне, өзгеге
жалпы қоршаған айналасына құрметпен қарап,
адамгершілік қасиеттерді бағалай білуге үйрету:

Күтілетін нәтиже
Рухани - адамгершілік білім беретен пәннің
теориялық негізі айқындалады.
2. Өзін - өзі тану пәнін оқыған сыныптарға
мониторинг жасалып, талданады.
3. Өз ойын еркін айта алатын жеке тұлға
қалыптасады.
4. Бойларында адамгершілік қарым - қатынас
жасау, мойынсұну қасиеттері қалыптасады.

әдіс - тәсілдерім
Іздену
Талдау - жинақтау
Жобалау

Жоба жоспары
І. Кіріспе
1. 1 Өзін - өзі тану пәнінің тәрбиедегі басым тұстары
ІІ. Негізгі бөлім
2. 1 Өзін - өзі тану пәнінің әлеуметті - рухани өмірде алатын орны
2. 2. Өзін - өзі тану пәнінің ерекшелігі
2. 3 Өзін - өзі тану пәнін оқытудағы тиімді әдіс - тәсілдері
ІІІ. Қорытынды
ІҮ. Ұсыныстар
Ү. Пайдаланған әдебеттер

1. 1Өзін - өзі тану пәнінің білім берудегі, тәрбиедегі басым тұстары -рухани - адамгершілік білімді іске асыруға, ұлттық және жалпы адамзаттық мәдениетті үйретуге ықпал етеді. Бала әр түрлі мәселелерді адамгершілік нормаға сәйкес шешуге үйренеді. Өзіне, адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым - қатынас жасау, көмек беру, қамқорлық жасауға баулиды. Жасампаздық белсенділік, азамзаттық және отансүйгіштікке тәрбиелейді.
Өзін - өзі тану пәнін оқыту арқылы мектептегі басқа пәндердің әлеуетін күшейтеміз. Әрбір оқушының өзін - өзі тануы жалпы адамзаттық құндылытарды қалыптастыруға ықпалы зор.
Кіріспе

2. 1“Өзін - өзі тану” пәні қазіргі заман талабынан туындап
отыр. Қазіргі кездегі ең басты қажеттілік адамдар арасын
дағы сыйластық, бірін - бірі қадірлеу, бірін - бірі
құрметтей білу мен бағалай алуы, яғни адамдардың
өзін - өзі, қоршаған орта, әлемді тани білуі. Сондықтан да
оқу - тәрбие үрдісіне еніп отырған “Өзін - өзі тану” пәнінің
әлеуметтік - рухани өмірде алатын орны ерекше.
Қоғам дамуында біздің қарапайым күнделікті
тіршілігімізде сүйіспеншілік пен мейірімділік, ізгілік пен
қайырымдылық, шыдамдылық пен имандылық, ибалық пен
адалдық секілді асыл қасиеттер қажет - ақ.

2. 2 Өзін - өзі тану пәнінің ең басты ерекшелігі -
адамзат баласының ғасырлар бойы жинақтаған
адами асыл қасиеттерді жас ұрпақтардың бойына
сіңіру, ата -салт пен ұлттық ұлы дәстүріміздің
жиынтық тәрбиесін тамырына тағылым етіп дарыту.
Басқа пәндерден ерекшелігінің бірі - өзіні арнайы
жабдықталған кабинеті болу керек. Оқушылардың
сабақ үстінде өздерін еркін ұстауына, демалуына
жағдай жасалады. Арнайы парта, орындықтар
және техникалық құралдармен жабдықталған болуы
жөн.

2. 3Балаға құндылық тұрғысынан қарауды, оның қажеттіліктері,
Қызығушылықтары мен мүмкіндіктерін барнша есепке алуда;
Тұлғаның өзін- өзі тану мен өзін - өзі жетілдіруіне
арналған жағымды жағдауды тудыруды;
Дамыта оқытудың әдістері мен формаларының әр түрлілігін
Пәннің мазмұнын адамгершілік жасау мен ойлауға арналған
өмірлік мысалдар мен жағдаяттармен толықтыруды;
Мектеп, отбасы қауымдастықтың өзара бірлесіп, тығыз
байланыста әрекет етуі;
Білім мекемелерінде білімдік, ізгілік, сүіспеншілік, әділдік
және өзара түсініктік атмосферасын қалыптастыруды;

Өзін - өзі тану пәнінің білім беру жүйесіндегі орны жеке
тұлғаның бойындағы рухани - адамгершілік қасиеттердің
қалыптасып, дамуын қамтамасыз ету мен адамзаттың табиғат
пен үйлесімділікке дамуын сезінумен айқындалады.
Жалпы білім беретін мектепті бастауыш буынында оқитын
жеке тұлғаның рухани адамгершілігін дамытуда, оның
бойында жалпы адамзаттық құндылытарды қалыптастыруда
бұл пәннің орны бөлек. Бұл пән адамгершілікке тәрбиелеудің
негізі, қарым - қатынасжасау мен дүниетанудың құралы,
баланың зердесі мен шығармашылықғын дамытудың арнасы.
Тәрбие әрекетінде бірін - бірі толықтыратын, бірін - бірімен
сабақтас өзара байланысты мектеп пенотбасының бірлескен
әрекеті бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік
Құндылықтарды меңгеруіне, әлеуметтік тәрбие алуда өзін-өзі
тануды маңызы зор.
Қай қоғамда, қай мемлекетте болсын, қарым - қатынас адами
құндылықтар, оның ішінде адамгершілік құндылықтар қалыптастыру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz