Диаграммаларды редакциялау және форматтау




Презентация қосу
у
а
л
я
и
ц
к
а
д
е
р
ы
:
д
ы
р
б
а
ы
л
р
а
ы
у
қ
м
а
а
м
Т
а
т
р
а
т
г
р
а
а
н
м
ь
р
Диа
л
о
Гу
ф
а
е
в
н
о
к
ә
бе
ж
ұ
м
ң
і
н
і
н
ә
п
а
к
и
ат
м
р
о
ф
Ин

е
н
р
е
П
:
ғалімі

п
ы
н
ы
8-с

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: EXCEL бағдарламасында
диаграммамен жұмыс істеу, диаграммаларды
редакциялау және форматтау туралы білімдерін
қалыптастыру;
Тәрбиелік: уақытты тиімді пайдалануға,
жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, сауаттылыққа,
жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге
тәрбиелеу;

Дамытушылық: Оқушылардың есте
сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: практикалық
Сабақтың типі: білімді, іскерлікті,
дағдыны қалыптастыру сабағы
Пәнаралық байланыс: сурет,
қазақ тілі, орыс тілі, математика,
физика
Оқыту формалары: жеке, топтық
Оқыту әдістері: Практикум
элементтерінің көмегімен
демонстрациялау сөздік, көрнекі,
баяндау арқылы түсіндіру, «Оқыта
үйрену» әдісі
Сабақта қолданылатын көрнекті
құралдар:
1. Компьютер
2. Оқулық
3. Электронды оқулық
4. Электронды тапсырмалар
5. Деңгейлік тапсырмалар
6. Анимация
7. Өзім жасаған видеосабақ

САБАҚТЫҢ
САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ҚҰРЫЛЫМЫ
1. Ұйымдастыру бөлімі /2 мин/
2. Үй тапсырмасын сұрау /10 мин/
3. Жаңа тақырыпқа кіріспе /3 мин/
4. Жаңа тақырыпты түсіндіру /13 мин/
5. Қорытындылау. Бағалау /15 мин/
6. Үйге тапсырма /2 мин/

Үйге берілген тапсырманы деңгейлеп,
жан-жақты тексеру.
1-деңгей тапсырмасы сұрақ
түрінде беріледі, ал 2-деңгей
тапсырмасы компьютерде
орындалатын практикалық жұмыс
ретінде беріледі.
Оқушылар 2- деңгейлік
тапсырманы компьютерде орындап,
көрсету қажет.
Деңгейлік тапсырмаларды
орындаған оқушыларға бағалау парағына
“+” белгішесі қойылып отырады.

“Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап”
1-деңгей сұрақтары:

1. Excel-де кез келген формуланы енгізу
қандай белгіден басталады?

2. Автоқосынды белгісінің батырмасы
қандай?

Σ

3. Функция шебері белгісінің
батырмасы қандай?

fx

4. Бағандар саны қанша?

256

5. Қанша жолдан тұрады?

65536

6. Excel бағдарламасы дегеніміз не?

Сандық кестемен
жұмыс істеуге
арналған
бағдарлама

7. Диаграммалардың қандай түрлерін
білесің?

Дөңгелек,
бағандық,
сызықтық,
нүктелік,
көпіршіктік,
т.б

8. Диаграмманы жасаудың неше қадамы
бар?

9. Диаграмманы жасау
қадамдарын тізбектеп айтып бер?

1. Типі;
2. Мәліметт
ер аралығы;
3. Параметр
лері;
4. Бөліктері
.

10. Өріс және жазулар деп нені
айтамыз?

A, B, C, D, E, F
жазулары өріс,
ал
3-12 жолдары
жазулар деп
аталады

11. Диаграмма дегеніміз не ?

Бұл мәліметт
ерді
талдау мен са
лыстыру
ыңғайлы болу
үшін
кестедегі
мәліметтерд
ің көрнекі
графиктік тү
рде
берілуі.

12. Автоформат не үшін қажет?

Мәліметтерд
і
немесе
ұяшықтарды
форматтау ү
шін

13. Мәліметтер базасы дегеніміз не?

Белгілі бір қасиет
терге
ие мәліметтер ж
иыны
жөнінде жүйелі
түрде
мәлімет сақтауғ
а
мүмкіндік беретін
ақпараттық мод
ель

14. Электронды кесте дегеніміз не?

Кәдімгі кестен
ің
компьютерлік
бейнесін
электрондық
кесте
деп атаймыз

15. Кез келген электронды кестенің
ұяшығына нені енгізуге болады?
-сан;
-формула;
-мәтіндік
ақпараттарды
енгізуге болады

“Білгенге маржан….”
2-деңгей тапсырмалары:
Жұмыс үстелінде орналасқан 1 және 2тапсырмаларды компьютерде орындау
1-компьютер: 1-тапсырма. Бағандық, биржалық диаграмма жасап көрсет.
2-компьютер: 2-тапсырма. Сызықтық, дөңлегек диаграмма жасап көрсет.
3-компьютер: 1-тапсырма. Дөңгелектік, цилиндрлік диаграмма жасап көрсет.
4-компьютер: 2-тапсырма. Жапырақшалық, көпіршіктік диаграмма жасап көрсет.
5-компьютер: 1-тапсырма. Нүктелік, биржалық диаграмма жасап көрсет.
6-компьютер: 2-тапсырма. Сақиналық, бағандық диаграмма жасап көрсет.
7-компьютер: 1-тапсырма. Цилиндрлік, сызықтық диаграмма жасап көрсет.
8-компьютер: 2-тапсырма. Конустық, нүктелік диаграмма жасап көрсет.

у
а
л
я
и
ц
к
а
д
е
р
ы
:
д
ы
р
б
а
ы
л
р
а
ы
у
қ
м
а
а
м
Т
а
т
р
а
т
г
р
а
а
н
м
ь
р
Диа
л
о
Гу
ф
а
е
в
н
о
к
ә
бе
ж
ұ
м
ң
і
н
і
н
ә
п
а
к
и
ат
м
р
о
ф
Ин

е
н
р
е
П
:
ғалімі

п
ы
н
ы
8-с

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: EXCEL бағдарламасында
диаграммамен жұмыс істеу, диаграммаларды
редакциялау және форматтау туралы білімдерін
қалыптастыру;
Тәрбиелік: уақытты тиімді пайдалануға,
жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, сауаттылыққа,
жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге
тәрбиелеу;

Дамытушылық: Оқушылардың есте
сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Глоссарий
«§30. Диаграмманы редакциялау және форматтау» тақырыбын көрнекі
түрде әңгімелеп, түсінік беру. /оқулық және дәптермен жұмыс/
мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін кестедегі
мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі.

құжатқа өзгерістер енгізу (құжатты түзету).

құжатты әр түрлі әрекеттер бойынша көркемдеу.

Диаграмманың немесе басқа объектінің, мысалы, суреттің өлшемін өзгерту
үшін оған тышқанды шертіп, пайда болған белгілеу маркерлерін жылжыту
арқылы өзгертуге болады. Диаграмманың түрі мен параметрін өзгерту үшін
диаграммаға тышқанның оң жақ батырмасын шертіп, контекст менюінде
қажет команданы таңдау керек.
Диаграмманы жою үшін оған тышқанды бір рет шертіп, Delete
пернесін басыңыз.
Диаграмманы пішімдеу үшін:
- диаграммының кез келген бос орнында тышқанның оң жақ батырмасын
шертіп, пайда болған мәзірден Диаграмма аймағының пішімі (Формат
области диаграммы) командасын таңдау;
- сұхбат терезенің кез келген тағайындауларын орындау қажет;
- диаграмманың кез келген төртбұрышының біріне тышқан сілетемсін
апарып, тышқанның оң жақ батырмасын шерту;
- ашылған мәзірден Диаграмма параметрі
Аңыз /Легенда/
Аңызды
қосу /Добавить легенду/ командасын орындау қажет;
- құрылған аңыздың терезесіне тышқанның сілтемесін апарып, оң жақ
батырмасын шерту қажет;
- ашылған мәзірден Аңыз пішімі командасын орындап, кез келген шаманы
қоюға болады.

«Санаға сапар» –
ой түйіндеу

Жұмыс үстелінде орналасқан
3-тапсырмадағы берілген 4
тапсырманы компьютерде
орындаңдар.

1.
1.§30.
§30. Диаграммаларды
Диаграммаларды
редакциялау
редакциялаужәне
және форматтау.
форматтау.
/оқулықтан
/оқулықтан 107
107 және
және 113
113 беттер/
беттер/
2. Әр
Әр оқушы
оқушы өзінің
өзінің 33 тоқсан
тоқсан
бойы
бойы алған
алған бағаларына
бағаларына
диаграмма
диаграмма жасау.
жасау.
3. Жасаған
Жасаған диаграммаларды
диаграммаларды
редакциялау
редакциялаужәне
және форматтау.
форматтау.

Жұмыс үстелінде орналасқан Excel
бағдарламасында жасалған «8-тест
Excel» электронды тест
тапсырмасын орындау.


Ұқсас жұмыстар
Графикалық диаграмма
Практикалық тапсырма орындау
WordPad қолданбасымен танысу
Абзац шегіністері мен интервалдар
Диаграммаларды салу
Мәтіндік редактор. Мәтіндік редактормен жұмыс жасау
МӘТІНДІК РЕДАКТОРЛАР
Кестелерді редакциялау
Сабақ кестесін құру. Электрондық кесте
Диалогтық терезе
Пәндер