Диаграммаларды редакциялау және форматтау



№3 мектеп-интернат
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Диаграммаларды редакциялау және форматтау
Информатика пәнінің мұғалімі:
Пернебекова Гульнара
8-сынып

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: EXCEL бағдарламасында диаграммамен жұмыс істеу, диаграммаларды редакциялау және форматтау туралы білімдерін қалыптастыру;
Тәрбиелік: уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, сауаттылыққа, жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: практикалық
Сабақтың типі: білімді, іскерлікті, дағдыны қалыптастыру сабағы Пәнаралық байланыс: сурет, қазақ тілі, орыс тілі, математика, физика
Оқыту формалары: жеке, топтық
Оқыту әдістері: Практикум элементтерінің көмегімен демонстрациялау сөздік, көрнекі,
баяндау арқылы түсіндіру, «Оқыта үйрену» әдісі
Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар:
1. Компьютер
2. Оқулық
3. Электронды оқулық
4. Электронды тапсырмалар
5. Деңгейлік тапсырмалар
6. Анимация
7. Өзім жасаған видеосабақ

Ұйымдастыру бөлімі /2 мин/
Жаңа тақырыпқа кіріспе /3 мин/
Жаңа тақырыпты түсіндіру /13 мин/
Үй тапсырмасын сұрау /10 мин/
Қорытындылау. Бағалау /15 мин/
Үйге тапсырма /2 мин/
1.
2.
3.
4.
5.
6.
САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

в/ жұмыс дәптерін толтыру.
а/ ұжымдық әрекет;
ә/ санитарлық-гигиеналық әрекет;
б/ ҚТЕ сақтау әрекеті;

Үйге берілген тапсырманы деңгейлеп, жан-жақты тексеру.
1-деңгей тапсырмасы сұрақ түрінде беріледі, ал 2-деңгей тапсырмасы компьютерде орындалатын практикалық жұмыс ретінде беріледі.
Оқушылар 2- деңгейлік тапсырманы компьютерде орындап, көрсету қажет.
Деңгейлік тапсырмаларды орындаған оқушыларға бағалау парағына “+” белгішесі қойылып отырады.

1. Excel-де кез келген формуланы енгізу қандай белгіден басталады?
“Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап”
1-деңгей сұрақтары:

2. Автоқосынды белгісінің батырмасы қандай?
Σ

3. Функция шебері белгісінің батырмасы қандай?
fx

4. Бағандар саны қанша?
256

5. Қанша жолдан тұрады?
65536

6. Excel бағдарламасы дегеніміз не?
Сандық кестемен жұмыс істеуге арналған бағдарлама

7. Диаграммалардың қандай түрлерін білесің?
Дөңгелек, бағандық, сызықтық, нүктелік, көпіршіктік, т. б

8. Диаграмманы жасаудың неше қадамы бар?
4

9. Диаграмманы жасау қадамдарын тізбектеп айтып бер?
Типі;
Мәліметтер аралығы;
Параметрлері;
Бөліктері.

10. Өріс және жазулар деп нені айтамыз?
A, B, C, D, E, F жазулары өріс, ал 3-12 жолдары жазулар деп аталады

11. Диаграмма дегеніміз не ?
Бұл мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін кестедегі мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі.

12. Автоформат не үшін қажет?
Мәліметтерді немесе ұяшықтарды форматтау үшін

13. Мәліметтер базасы дегеніміз не?
Белгілі бір қасиеттерге ие мәліметтер жиыны жөнінде жүйелі түрде мәлімет сақтауға мүмкіндік беретін ақпараттық модель

14. Электронды кесте дегеніміз не?
Кәдімгі кестенің компьютерлік бейнесін электрондық кесте деп атаймыз

15. Кез келген электронды кестенің ұяшығына нені енгізуге болады?
-сан;
-формула;
-мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады

“Білгенге маржан…. ”
2-деңгей тапсырмалары:
1-компьютер: 1-тапсырма. Бағандық, биржалық диаграмма жасап көрсет.
2-компьютер: 2-тапсырма. Сызықтық, дөңлегек диаграмма жасап көрсет.
3-компьютер: 1-тапсырма. Дөңгелектік, цилиндрлік диаграмма жасап көрсет.
4-компьютер: 2-тапсырма. Жапырақшалық, көпіршіктік диаграмма жасап көрсет.
5-компьютер: 1-тапсырма. Нүктелік, биржалық диаграмма жасап көрсет.
6-компьютер: 2-тапсырма. Сақиналық, бағандық диаграмма жасап көрсет.
7-компьютер: 1-тапсырма. Цилиндрлік, сызықтық диаграмма жасап көрсет.
8-компьютер: 2-тапсырма. Конустық, нүктелік диаграмма жасап көрсет.
Жұмыс үстелінде орналасқан 1 және 2-тапсырмаларды компьютерде орындау

№3 мектеп-интернат
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Диаграммаларды редакциялау және форматтау
Информатика пәнінің мұғалімі:
Пернебекова Гульнара
8-сынып

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: EXCEL бағдарламасында диаграммамен жұмыс істеу, диаграммаларды редакциялау және форматтау туралы білімдерін қалыптастыру;
Тәрбиелік: уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, сауаттылыққа, жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Глоссарий
«§30. Диаграмманы редакциялау және форматтау» тақырыбын көрнекі түрде әңгімелеп, түсінік беру. /оқулық және дәптермен жұмыс/
мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін кестедегі
мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі.
Диаграмма-
құжатқа өзгерістер енгізу (құжатты түзету) .
құжатты әр түрлі әрекеттер бойынша көркемдеу.
Редакциялау-
Форматтау-

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz