Ж. Аймауытов "Құштарлық"


Slide 1

Әдебиеттік оқу. 2 сынып Жүсіпбек Аймауытов “Құштарлық”

Батыс Қазақстан облысы. Терекеті ауданы.

Подстепный жалпы орта білім беретін

мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Сариева Гүлнара Есенгелдіқызы

Slide 2

І. Психологиялық дайындық:

Өзімізге: Сәттілік, қуаныш

Қонағымызға:Жақсы көңіл-күй тілейміз.

Елімізге: Тыныштық, молшылық тілейміз.

Сондықтан бүгін қуанышқа кенелейік.

Жақсы алғысқа бөленейік.

Slide 3

ІІ. Үй тапсырмасын бекіту

Сұрақ-жауап:

“Тіл - ұлттық белгі, халықтық мұра” дегенді қалай түсінесіңдер?

Қазақ тілі - мемлекеттік тіл болу себебі неде?

Адам өз ойын қалай жеткізеді?

Slide 4

Ана тілі туралы өткен сабақта қандай өлеңдер оқыдық?

Қазақ тілі

Ұлттық белгі

Ата- баба мұрасы

Халықтың тілі

Slide 5

Мен оның түнін сүйем, күнін сүйем,

Ағынды өзен, асқар тау, гүлін сүйем.

Мен оның қасиетті тілін сүйем,

Мен оның құдіретті үнін сүйем.

М. Мақатаев

Ата Заңда қазақ тілі Мемлекеттік тіл делінген. Сондықтан әрбір Қазақстан азаматы қазақ тілін білуі керек.

Slide 6

ІІІ. Ой толғау (жағдаят)

Мәдинаға еңбек пәнінің мұғалімі кесте тігуді тапсырды. Кестені тігу қызықты, қиын болды. Бірақ, Мәдинаның кестесі өте әдемі шықты.

- Неге?

Slide 7

ІV. Сөзжұмбақты шешіп бергін талаппен,

Таныс болғың келсе жаңа сабақпен.

Қажетті сабақ құралы.

Бидайдан алынатын өнім.

Басында күкірті бар тұтанғыш зат.

Жазушы Молдағалиевтің аты.

Ең қадірлі жан.

Қасиетті ай.

Ешкі төлі.

Ырыс алды - . . . . . . . . . . . . .

Жерлес ақын, жазушы.

Құштарлық - бір нәрсені бар ынта жігермен талпынып орындау.

Қ а л а м

Шы р п ы

Ұ н

Т ұ м а н б а й

Р а м а з а н

А н а

Л а қ

Ын т ы м а қ

Қ а д ы р

Slide 8

V. Жаңа сабақ.

Жүсіпбек Аймауытов

1889ж .

Ақын, аудармашы,

Драматург, зерттеуші

1931ж.

13 жасында өлең жазды.

1913ж. “Қазақ” газеті.

1929ж. зобалаң.

1931ж. атылды.

“Қартқожа”, “Ақ білек”

“Күнікейдің жазығы”

Slide 9

VІ. “Жұмбақтың қане, жауабын

Ойланып тез табайық.

Көп әңгіме, өлеңім,

Күнде ақыл беремін.

Жақсы көрсе мені кім,

Менде жақсы көремін.

Өзіңе ұнайтын кітапты оқы.

Кітап оқуға ынталанып үйрен.

Slide 10

VІІ. Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқы.

Мәтінді бөлімдерге бөліп оқы.

Мағынасы түсініксіз сөздерді белгіле.

Суретпен жұмыс.

Slide 11

Сөздік жұмысы (дәптерге жазу)

Қаңтарып тұсау - аттың басын көтере байлау.

Көзін қадау - қадала қарау.

Иегін созды - иегін алға қарай созу.

Slide 12

VІІІ. Шығармашылық жұмыс.

1-топ: Кітап туралы өлең, шығарма жазу.

2-топ: Құштарлық сөзінен сөз жаса.

3-топ: “Буыннан сөз құра”

Құш-

Кі-

Тор-

Қаң-

Ұш-

Slide 13

ІX. Пысықтау сұрақтары.

Қартқожаны не қуантты?

Қартқожа өзіне қандай серт берді?

Қартқожа қандай бала?

Қартқожа

Еңбексүйгіш

Ізденімпаз

Өз ісіне тиянақты

Сыпайы

Оқуды аңсайды

Ынталы

Slide 14

Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқы.

Оқу, білім туралы мақалдар жаз.


Ұқсас жұмыстар
Шығарманың аты
Ана тілі туралы өткен сабақта қандай өлеңдер оқыдық
Оған қоса, болашақ жазушы
Аймауытов ауылы
Ж.Аймауытов – ақын
Жүсіпбектің қаламынан туған мол мұраны
Жүсіпбек Аймауытов
ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ ЖАЙЛЫ
Ж.Аймауытұлы психологиялық роман шебері
КӨСЕМСӨЗ МҰРАСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz