Приозерск №1 жалпы білім беру мектебінің ағылшын пәнін критериалды және қалыптастырушы бағалау жүйесі


Slide 1

Жалпы білім беретін орта мектептерде оқушылардың білімін бағалау мәселері.

«Приозерск қаласының №1 жалпы білім беру орта мектебі» КММ

Slide 2

Қалыптастырушы бағалау- (күнделікті)

Нақты бағалау

(негізгі / қорытынды)

Slide 3

Қалыптастырушы бағалау- (күнделікті)

Оқушының күнделікті білім сапасы;

Күнделікті жұмыс жасау;

Білім алудағы олқылықтарды күнделікті түзеу;

Қорытынды бағалауда есепке алынбауы;

Яғни біз “5” балдық бағалау жүйесінің жақсы қасиеттерін сақтаймыз.

Slide 4

Нақты бағалау (негізгі / қорытынды)

Оқушының білім деңгейі мен негізгі құзіреттіліктерінің қалыптасуын нақты анықтау;

Оқушылардың негізгі жұмыстарының нәтижелері;

Қорытынды бағаның негізі;

Критерилер санының максималды қолданылуы;

Негізгі жұмыстар қайта жазылмайды және сыныпта мұғалімнің қатысуымен орындалады;

Дескрипторлардың болуы (рубрикатор) .

Slide 5

«Ағылшын тілі» пәнінен оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы

Критерий

Дескрипторлар

А

(max 6)

Оқушылар ағылшын тіліндегі сөздерді, сөйлем құруға, терминдерін және ұғымдарын қолдана алады;

Оқушылар грамматикалық материалды түсінеді және түсіндіре алады;

Оқушылар алған білімін кез-келген жағдайда, таныс және проблемаларды шешуге қолданады.

В

(max 6)

Оқушылар лексикалық қоры, грамматикалық және фонетикалық жаттығуларды орындайды;

Оқушылар мәтін аудару барысында тиімді әдістерін таба алады;

Оқушылар дұрыс шешім қабылдай алады;

Оқушылар нақты ситуацияға дәлелдеулер орындайды;

Оқушылар сөздерді сауатты жаза алады;

Оқушылар өз жетістіктерін бағалай алады;

Оқушылар нәтижені қортындылай алады.

Slide 6

С

(max 6)

Оқушылар ғылыми ақпаратты жүйелі түрде жеткізе алады;

Оқушылар терминдер мен үғымдарға түсінікті анықтама береді;

Оқушылар ақпаратты және мітіннің мазмұнын анық және түсінікті формада береді;

Оқушылар ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және көрнекіліктерді пайдаланып зерттеуді жоспарлаудың, жүргізудің және зерттеудің нәтижелері туралы грамматикалық және лексикалық мәселелерді сауатты түрде ауызша және жазбаша жеткізе білуге дайын және қабілетті екенін көрсете алады.

D

(max 4)

Оқушылар қойылған мәселелерді шешу үшін және қорытындыны тұжырымдау үшін берілген тапсырмаға сараптама жасай алады;

Оқушылар сөздік қорларын практикалық жағдайларда қолданып модельдейді және құрылған модельді зерттейді;

Оқушылар тапсырмаларды орындауды келесі аспектілер тұрғысынан сараптайды: не білгім келді? не істедім? не алдым? Күнделікті өмірде нәтиженің маңызы қандай? Нәтиженің дұрыстығын тексерудің қандай әдіс-тәсілдері бар? Бар болса пәнаралық байланысты көрсетеді.

Slide 7

«Ағылшын тілі» пәні бойынша оқушылардың жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері

Критерии

Оқушылар жетістіктерінің ең жоғарғы деңгейі

А

Сөздерді білу және түсіну

6

B

Грамматикалық және фонетикалық білім

6

C

Коммуникация/ Презентация

6

D

Рефлексия

4

ҚОРЫТЫНДЫ

22

Slide 8

Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы

0-59% - баға «2»

60-74 % - баға«3»

75-88 % - баға «4»

89-100 % - баға «5»

0-13 ұпай- баға «2»

14-16 ұпай - баға «3»

17-19 ұпай - баға «4»

20-22 ұпай- баға «5»

Slide 9

Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын терминдер:

Критерий- оқу мақсатының нақты тұжырымы.

Рубрикатор - оқушылардың әрбір критерий бойынша жетістіктерінің толық түсіндірмесі және оларға сәйкес ұпайлар саны.

Дескриптор - нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме.

(формативті) Қалыптастырушы бағалар -оқушы өзінің жетістіктері немесе біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар.

(сумативті) Негізгі бағалар- тарау немесе модуль бойынша бақылау жұмысына қойылған бағалар.

Қорытынды бағалар- Негізгі бағалар негізінде қойылған бағалар.

Slide 10

Шәкірттер қазақ тілін толық әдеби нормада меңгеріп, орыс тілі мен ағылшын тілін еркін білу қажет. Ал ғалымдардың зерттеуінше, бала жас кезінде тілді қиналмай әрі еркін меңгереді екен. Осы ретте Білім және Ғылым министірлігінің ағылшын тілін бастауыш сыныптан бастап үйретуге назар аударуы - дұрыс талап. Бүлдіршін жаста меңгерілген білімнің іргетасы берік әрі мықты болмақ. Ал осы берік әрі мықты білімді санаға себелеп, жанға ұялататын әрине мұғалім.

Slide 11

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау жүйесінің ерекшеліктері

Оқушының қиындық тудыратын сұрақтарын анықтау және оны жою;

Оқушының бағалаудан алған эмоционалды негативінің азаюы, психологиялық жайлы ортаның болуы;

Бағалаудың объективтілігі, анықтылығы және ашықтығы;

Даму тенденциясын анықтау;

Қиындықтарды жеңуге деген құштарлығы;

Ішкі және сыртқы бақылаудың болуы;

Оқу-тану әрекетінде оқушыға стимул болуы;

Бағалаудың жоспарлылығы және көрнектілігі;

Өзін-өзі бағалау дағдылары;

Slide 12

«Білім саласына қызмет еткеннің бәрі Қазақстанның болашағына қызмет етеді»

Н. Ә. Назарбаев

Slide 13

Назарларыңызға

Рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалау және білім беру сапасын қамтамасыз ету
Критериалды, қалыптастырушы және жиынтық бағалау: рубрикалар, бағалау критерийлері және модерация
1-сынып математикасы: проблемаларды шешу, қалыптастырушы және критериалды бағалау әдістері мен жиынтық тапсырмаларды құрастыру алгоритмі
Оқыту үшін және оқуды бағалау: қалыптастырушы мен жиынтық бағалау және критериалды тәсілдер
Критериалды және қалыптастырушы бағалау: оқу жетістіктерін бағалаудың теориясы мен Қазақстандағы тәжірибесі
Жаңартылған бастауыш білім беру бағдарламасының ерекшеліктері, міндеттері және бағалау жүйесі
Критериалды бағалау: ұғымы, түрлері және білім берудегі маңызы
Критериалды бағалау жүйесі: теориялық негіздері, қағидаттары және Қазақстандағы енгізу тәжірибесін талдау
Жаңартылған білім беру жағдайындағы критериалды бағалаудың ғылыми-теориялық негіздері
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау: критериалды бағалау жүйесі және мұғалімнің рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz