Жалпы білім беретін орта мектептерде оқушылардың білімін бағалау мәселелері




Презентация қосу
«Приозерск қаласының
№1 жалпы білім беру
орта мектебі» КММ

Жалпы білім беретін орта
мектептерде оқушылардың
білімін бағалау мәселері.

Қалыптастырушы

бағалау-

(күнделікті)
Нақты

бағалау
(негізгі / қорытынды)

Қалыптастырушы бағалау-

Оқушының

(күнделікті)

күнделікті білім сапасы;
Күнделікті жұмыс жасау;
Білім алудағы олқылықтарды
күнделікті түзеу;
Қорытынды бағалауда есепке
алынбауы;
Яғни біз “5” балдық бағалау жүйесінің
жақсы қасиеттерін сақтаймыз.

Нақты бағалау
(негізгі / қорытынды)

Оқушының

білім деңгейі мен негізгі
құзіреттіліктерінің қалыптасуын нақты анықтау;
Оқушылардың негізгі жұмыстарының
нәтижелері;
Қорытынды бағаның негізі;
Критерилер санының максималды
қолданылуы;
Негізгі жұмыстар қайта жазылмайды және
сыныпта мұғалімнің қатысуымен орындалады;
Дескрипторлардың болуы (рубрикатор).

«Ағылшын тілі» пәнінен оқушыларды
бағалаудың критериалды шкаласы
Критери
Дескрипторлар
й
Оқушылар ағылшын тіліндегі сөздерді, сөйлем құруға, терминдерін және
А
(max 6) ұғымдарын қолдана алады;
Оқушылар грамматикалық материалды түсінеді және түсіндіре алады;
Оқушылар алған білімін кез-келген
жағдайда, таныс және
проблемаларды шешуге қолданады.
Оқушылар лексикалық қоры, грамматикалық және фонетикалық
В
(max 6) жаттығуларды орындайды;
Оқушылар мәтін аудару барысында тиімді әдістерін таба алады;
Оқушылар дұрыс шешім қабылдай алады;
Оқушылар нақты ситуацияға дәлелдеулер орындайды;
Оқушылар сөздерді сауатты жаза алады;
Оқушылар өз жетістіктерін бағалай алады;
Оқушылар нәтижені қортындылай алады.

Оқушылар ғылыми ақпаратты жүйелі түрде жеткізе алады;
С
(max 6) Оқушылар терминдер мен үғымдарға түсінікті анықтама береді;

Оқушылар ақпаратты және мітіннің мазмұнын анық және түсінікті
формада береді;
Оқушылар
ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды
және
көрнекіліктерді пайдаланып зерттеуді жоспарлаудың, жүргізудің және
зерттеудің нәтижелері туралы грамматикалық және лексикалық
мәселелерді сауатты түрде ауызша және жазбаша жеткізе білуге дайын және
қабілетті екенін көрсете алады.

Оқушылар қойылған мәселелерді шешу үшін және қорытындыны
D
(max 4) тұжырымдау үшін берілген тапсырмаға сараптама жасай алады;

Оқушылар сөздік қорларын практикалық жағдайларда қолданып
модельдейді және құрылған модельді зерттейді;
Оқушылар тапсырмаларды орындауды келесі аспектілер тұрғысынан
сараптайды: не білгім келді? не істедім? не алдым? Күнделікті өмірде
нәтиженің маңызы қандай? Нәтиженің дұрыстығын тексерудің қандай әдістәсілдері бар? Бар болса пәнаралық байланысты көрсетеді.

«Ағылшын тілі» пәні бойынша
оқушылардың жетістіктерін бағалаудың
жалпы критерийлері
Критерии

Оқушылар жетістіктерінің ең
жоғарғы деңгейі

А Сөздерді білу және

B

C
D

түсіну
Грамматикалық және
фонетикалық білім
Коммуникация/
Презентация
Рефлексия

ҚОРЫТЫНДЫ

Ұпайды бағаға айналдыру
шкаласы
0-59% - баға «2»
60-74 % - баға«3»
75-88 % - баға «4»
89-100 % - баға «5»

0-13 ұпай– баға «2»
14-16 ұпай – баға «3»
17-19 ұпай – баға «4»
20-22 ұпай– баға «5»

Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын терминдер:

Критерий-

оқу мақсатының нақты тұжырымы.

Рубрикатор

– оқушылардың әрбір критерий бойынша
жетістіктерінің толық түсіндірмесі және оларға сәйкес ұпайлар саны.

Дескриптор

– нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме.

Қалыптастырушы бағалар –оқушы өзінің
жетістіктері немесе біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын
кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар.

(формативті)

Негізгі бағалар­ тарау немесе модуль бойынша
бақылау жұмысына қойылған бағалар.

(сумативті)

Қорытынды бағалар–

бағалар.

Негізгі бағалар негізінде қойылған

Шәкірттер қазақ тілін толық әдеби нормада меңгеріп,
орыс тілі мен ағылшын тілін еркін білу қажет. Ал
ғалымдардың зерттеуінше, бала жас кезінде тілді
қиналмай әрі еркін меңгереді екен. Осы ретте Білім
және Ғылым министірлігінің ағылшын тілін бастауыш
сыныптан бастап үйретуге назар аударуы – дұрыс талап.
Бүлдіршін жаста меңгерілген білімнің іргетасы берік
әрі мықты болмақ. Ал осы берік әрі мықты білімді
санаға себелеп, жанға ұялататын әрине мұғалім.

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау
жүйесінің ерекшеліктері
Оқушының

қиындық тудыратын сұрақтарын анықтау
және оны жою;
Оқушының
бағалаудан алған
эмоционалды
негативінің азаюы, психологиялық жайлы ортаның
болуы;
Бағалаудың
объективтілігі, анықтылығы және
ашықтығы;
Даму тенденциясын анықтау;
Қиындықтарды жеңуге деген құштарлығы;
Ішкі және сыртқы бақылаудың болуы;
Оқу-тану әрекетінде оқушыға стимул болуы;
Бағалаудың жоспарлылығы және көрнектілігі;
Өзін-өзі бағалау дағдылары;

«Білім салас
ына қызмет
еткеннің бәр
і Қ а за қ с т а н н
ың
болашағына
қызмет етед
і»
Н.Ә.Назарба
ев

Назарларыңызға
Рахмет!


Ұқсас жұмыстар
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
Математика сабағындағы тексеру жұмыстарының маңызын әдістемелік негіздеу
Ауызша тіл дамыту
Италияның білім беру жүйесі 1971 жылы Италияда ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беретін мектепте оқыту құқығы туралы бірінші
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
Шағын жинақты мектептерде сабақ беруді ұйымдастыру ерекшеліктері мен нәтижелігі
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Пәндер