Бастауыш сынып-Көпбұрыштың периметрі




Презентация қосу
• Білімділігі:
• Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр
ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру.
• Дамытушылығы:
• Периметрді табу дағдыларын
қалыптастыру,логикалық алгоритмдік –құзыреттілікті
дамыту,ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті
дамыту,есте сақтау қабілеттерін анықтау;
• Тәрбиелігі:
• Күнделікті өмірде есепті пайдалана білуге үйрету,өмір
сүруге қабілетті,шығармашыл дамыған тұлғаны
тәрбиелеу;

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі












Психологиялық дайындық
1 дегенім жаман баға
Алады оны жаман бала
2 дегенім нашар баға
Оқушыларым нашарлама
3 дегенім орта ғана
Сапасы да орта ғана
4 дегенім жақсы баға
Алады оны жақсы бала
5 дегенім үздік баға
Оқитын болыңдар үздік қана.

БЛУМ әдісі
БІЛІМ
ТҮСІНДІРУ
ҚОЛДАНУ
ТАЛДАУ
Жинақтау

1.Білім /үй тапсырмасы/



№3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы
неше фигура қиды?
Бұрыш түрлерін еске түсірейік



Шаршы мен тіктөртбұрыштың қасиеттері

2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/
Фигураларды ажыратып үйренейік

Р=4 см+4 см+4 см+4см=16см
Р=5 см+2см+5см+2см=14 см
Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см
Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық
қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы

3.Қолдану/есептер шығару/
• №1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай
аталады?

№2
  -әр сынық сызықта неше буын бар?

- әр буынның ұзындығын өлше және жаз.
Сынық сызықтардың ұзындығын тап.

№3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап

 

 Сергіту сәті

Аспанға ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім
Оңға,солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім

№5
А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің
ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек.
Ә/ Шаршы пішінді бөлменің еденіне ернеулік қағылды.Бөлме қабырғаларының
ұзындығы 3 м болса, неше метр ернеулік керек.

№6
А/ би жарысына 2 сыныптан 7 қыз бала,3 сыныптан 6 қыз бала қатысты.Би жарыс
неше қыз бала қатысты?
Ә/ Би жарысына қыз бала қатысты. Оның 5-і қазақтың ұлттық биін ,
қалғандары қазіргі биді биледі. Қазіргі биді неше қыз бала биледі?

№4 Талдау
№7 Әр бағанның жоғарғы,төменгі
қатардағы өрнектерін салыстыр

 (4+9)­8              (17­7)+2
 4+(9­8)              17­(7+2)
14­(4+5)             5+(10­9)
(14­4)+5              (5+10)­9

№8
Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін 
зерттеу. “Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі

5. Жинақтау

     Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар
/ баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл

Бағалау
• Үйге тапсырма: Көпбұрыштың периметрі


Ұқсас жұмыстар
Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер
Келтіру формуласы
Бастауыш мектеп
Пик теоремасы
Пирамида
Бастауыш сынып дарабозы
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Графикалық бейнелерді сақтау форматтары
Екінші дәуір - Евклидтен Декартқа дейінгі кезең
Пәндер