Бастауыш сынып-Көпбұрыштың периметрі
Презентация қосу
• Білімділігі:
• Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр
ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру.
• Дамытушылығы:
• Периметрді табу дағдыларын
қалыптастыру,логикалық алгоритмдік –құзыреттілікті
дамыту,ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті
дамыту,есте сақтау қабілеттерін анықтау;
• Тәрбиелігі:
• Күнделікті өмірде есепті пайдалана білуге үйрету,өмір
сүруге қабілетті,шығармашыл дамыған тұлғаны
тәрбиелеу;
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Психологиялық дайындық
1 дегенім жаман баға
Алады оны жаман бала
2 дегенім нашар баға
Оқушыларым нашарлама
3 дегенім орта ғана
Сапасы да орта ғана
4 дегенім жақсы баға
Алады оны жақсы бала
5 дегенім үздік баға
Оқитын болыңдар үздік қана.
БЛУМ әдісі
БІЛІМ
ТҮСІНДІРУ
ҚОЛДАНУ
ТАЛДАУ
Жинақтау
1.Білім /үй тапсырмасы/
•
•
№3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы
неше фигура қиды?
Бұрыш түрлерін еске түсірейік
•
Шаршы мен тіктөртбұрыштың қасиеттері
2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/
Фигураларды ажыратып үйренейік
Р=4 см+4 см+4 см+4см=16см
Р=5 см+2см+5см+2см=14 см
Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см
Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық
қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы
3.Қолдану/есептер шығару/
• №1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай
аталады?
№2
-әр сынық сызықта неше буын бар?
- әр буынның ұзындығын өлше және жаз.
Сынық сызықтардың ұзындығын тап.
№3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап
Сергіту сәті
Аспанға ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім
Оңға,солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім
№5
А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің
ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек.
Ә/ Шаршы пішінді бөлменің еденіне ернеулік қағылды.Бөлме қабырғаларының
ұзындығы 3 м болса, неше метр ернеулік керек.
№6
А/ би жарысына 2 сыныптан 7 қыз бала,3 сыныптан 6 қыз бала қатысты.Би жарыс
неше қыз бала қатысты?
Ә/ Би жарысына қыз бала қатысты. Оның 5-і қазақтың ұлттық биін ,
қалғандары қазіргі биді биледі. Қазіргі биді неше қыз бала биледі?
№4 Талдау
№7 Әр бағанның жоғарғы,төменгі
қатардағы өрнектерін салыстыр
(4+9)8 (177)+2
4+(98) 17(7+2)
14(4+5) 5+(109)
(144)+5 (5+10)9
№8
Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін
зерттеу. “Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі
5. Жинақтау
Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар
/ баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл
Бағалау
• Үйге тапсырма: Көпбұрыштың периметрі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz