«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында




Презентация қосу
Алғабас орта жалпы білім беретін мектебі

Панорамалық сабақ

«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында
(«Лексика» тарауы бойынша өткізілген тіл ұстарту сабағы)

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Мусагалиева Райля Куанышевна

Тақырыбы:

«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында
Мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: «Лексика» тарауы бойынша өтілген материалдарды
еске түсіріп, оқушы білімін анықтау.
2. Тәрбиелік мақсаты: Тіл ұстарту сабағы арқылы тіл құдіретін түсінуге, оны
дұрыс қолдануға, өз ойын ашық, анық жеткізе білуге дағдыландыру.
Тазалыққа, адамгершілікке, қайырымдылыққа баулу.
3. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ойлауы мен зейінін қалыптастыру,
тіл байлығын жетлдіру, талдау дағдысын тұрақтандыру.
Сабақтың түрі: Тіл ұстарту сабағы
Сабақтың әдісі: шығармашылық жұмыс, тілдік талдау, сыни тұрғысынан
ойдауды дамыту, топпен жұмыс.
Көрнекілігі: ребус, шығармашылық жұмыс тапсырмалары, талдау үлгісі
Пәнаралық байланыс: әдебиет, бейнелеу өнері, қоршаған орта

* Күтілетін нәтиже:
- «Лексика» тарауын толықтай меңгереді;
- Өз бетімен талдау жұмыстарын, шығармашылық жұмыс түрлерін
орындай алады;
- Өз ойын ашық, еркін жеткізе алады.
Не арқылы бағаланады:
- «Ой қозғау», «Синквейн» стратегиясы
- Топтық жұмыс
- Талдау жұмыстары
- «Тақырып таңдау» стратегиясы
- Ой толғаныс
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. І топ – «Көрікті» сөзіне дыбыстық талдау Синонимін табу
2. ІІ топ – «Қас» сөзіне лексикалық талдау. Антонимін табу.
3. ІІІ топ – «Адамның көркі -жүз» сөйлемін сөз құрамына талдау. «Жүз»
сөзінің омонимін табу.

Жаңа сабақ
І. Қызығушылықты ояту сатысы
Ребус шешу.
«Ой қозғау» стратегиясы
- «Бұлақ» дегеніміз не?
- Оны көргендерің бар ма?
«Синквейн» стратегиясы
1. Зат есім: Бұлақ
2. Сын есім:
3. Етістік
4. Сөз тіркесі
5. Сөйлем

ІІ. Мағынаны тану сатысы
Топпен жұмыс
(«Таза бұлақ» әңгімесі бойынша)
Әңгіме не туралы?
Мәтіндегі үш пікірдің қайсысы дұрыс деп ойлайсың?
Тастағы жазуға және үш жолаушының пікіріне өз ойларың қандай?
І топ. Қазақ әліпбиіндегі 8,19, 3, 8, 14 әріптерін тіркеп жазсаң, мұратыңа,
мақсатыңа жетудің жолын табасың. Шыққан сөздің синонимдік қатарын тап.
Лексикалық талдау жаса.
ІІ топ. Адасқан әріптерді дұрыс орналастырсаң, адам бойындағы жақсы
қасиеттің куәсі боласың: з, а, л, т, а, қ, ы. Шыққан сөздің антонимдік қатарын
тап. Сөз құрамына қарай талдау жаса.
ІІІ топ. «Жақсылық ет» сөзіндегі «ет» сөзінің омонимін тап. Жақсылық.
Математикалық тәсілмен талдау жаса.

Осы әңгімедегі жолаушылар пікірі қандай адамгершілік қасиеттерді
дәріптейді?
Әңгіме мазмұнын қандай тақырыптармен түйіндеуге болар еді?

«Тақырып таңдау» стратегиясы
Жақсылық ету – адамгершілік қасиет
Тазалықты сақтай біл
Еңбек түбі – береке
«Автор орындығы» стратегиясы

(Құрастырған мәтіндерін автор орындығында оқиды. Сұрақтар қойылып, жауаптар алынады.)

ІІІ. Ой толғаныс сатысы
Бүгінгі сабақтан алған әсерім...
Бағалау. Бағалау критерийлері бойынша жүргізіледі.
Үйге тапсырма. Лексикалық, дыбыстық, сөз құрамына қарай талдау.











Сабақ жоспарының үлгісі:
сабақтың өтетін уақыты, ;
сабақтың тақырыбы, сабақ өтетін сынып;
оқушыларды оқыту, тәрбиелеу, дамыту міндеттері;
сабақтың өтілу әдісі мен тәсілі;
сабақ өткізуге керекті оқу жабдықтары;
сабақтың құрылымы, оның кезеңдері және әр кезеңге кететін уақытты
бөлу;
оқу материалының мазмұны;
әрбір сабақтың бөлігіндегі жұмыстың әдістері және тәсілдері;
үйге тапсырма.

Сабаққа қатысушыларға рефлексия парағы (қатысушының пікірі мен ұсынысы)
Өткізілген сабаққа хаттама жазу

Бағалау критерийлері
1. №

Оқушының атыжөні

Сабақтың кезеңдері
І

ІІ

Қорытынды
баға

ІІІ

Балдық жүйе бойынша бағалау
2. №

Оқушының
аты-жөні

Үй
жұмысы

І

ІІ

ІІІ

Қорытынды
баға


Ұқсас жұмыстар
Балалар жазушысы
Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық жаттығулардың маңызы
Бастауыш сыныпта
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тіл дамыту жұмыстары
Командаларды таныстыру
Интерактивті әдістің тиімділігі
Оқушылардың гуманитарлық пәндердегі өз ойларын еркін жеткізудегі интерактивті әдістің тиімділігі
Тілге құрмет – елге құрмет
Сын есімдер әлемінде
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Пәндер