Физика сабағында ақпараттық -коммуникативтік технологияны қолдану негізінде оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту
Презентация қосу
LOGO
Физика сабағында ақпараттық
-коммуникативтік технологияны
қолдану негізінде оқушылардың
ақпараттық құзыреттілігін
дамыту
БҚО, Тасқала ауданы, Қ. И. Сәтбаев атындағы ЖОББМ
Физика пәні мұғалімі: Калиева Камшат Төлегенқызы
Өткенді білмей, жаңаны меңгеру мүмкін емес...
Жобаның өзектілігі:
Жаңаша оқыту технологиясы
негізінде АКТ-ны пайдаланып,
интернет жүйесінде жан-жақты
жұмыстануға дағдыландыру.
«Қазіргі заманда жастарға
ақпараттық технологиямен
байланысты әлемдік
стандартқа сай мүдделі жаңа
білім беру өте қажет»
Н.Ә.Назарбаев
Ақпараттық мәдениетті, сауатты
адам - ақпараттың қажет кезін
сезіну, оны тауып алуға, бағалауға
және тиімді қолдануға қабілетті,
ақпарат сақталатын дәстүрлі және
автоматтандырылған
құралдарын
пайдалана білуі керек.
Ақпараттық технология –
қазіргі компьютерлік техника
негізінде ақпаратты жинау, сақтау,
өндеу және тасымалдау істерін
қамтамасыз ететін
математикалық және
кибернетикалық тәсілдер мен
қазіргі техникалық құралдар
жиыны.
ХХІ ғасыр - ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа
компьютерлік сауаттылық қажет, ал бұл
сауаттылықтың алғаш баспалдағы мектептен
басталады.
Ұрпақ үшін кітаптың маңызы қандай болса,
компьютер де оқушы үшін қоршаған әлемді танудың
табиғи құралы болып отыр.
Физика – ХХІ ғасыр ғылымы. Сондықтан да ол жаңа
ақпарат технологияларымен тығыз байланысты.
Ақпараттық
технологиялардың
мақсаты:
жеке тұлғаның
интеллектуалдық
және
шығармашылық
қабілеттерін дамыту;
оқыту мен
тәрбиелеудің
жылдамдығы.
жалпы
компьютерлік
сауаттылық;
білім мен
тәрбиенің
бірізділігі;
технологиялық
құрал арқылы
алынатын
білімдер мен
мәліметтердің
түсініктілігі;
АКТ негізгі
міндеттері:
Ғылыми
ізденушілік
және оқуәдістемелік
жұмыстар
жүргізу.
Сабақта
ақпараттық
технологиялар
құралдарын
қолдану;
Практикалық
шараларды
анықтап, жүзеге
асыру;
АКТ құралдары
Әлемдік
ақпараттық
кеңістікке шығу
Білік
дағдыларының
дамуы
Пәнге
қызығушылығы
артуы
Тексеру
түрлерінің
бағалануы
Өз бетімен
жұмыс істеуі
АКТ
тиімділігі
Көрнекіліктерді
қолдану
Білімнің
жанжақтылығы
Уақытты
тиімді
пайдалану
Білім сапасының артуы
Ақпараттық
коммуникативтік технология
Электронды
Оқулықтар
Оқу-әдістемелік,
электронды кешендер
құру, әдістемелік
Web-сайттар ашу
Телекоммуникациялық
технологиялар
Жалпы компьютерлік
желілерді пайдалану
Мультимедиалық
және гипермәтіндік
технологиялар
Қашықтан оқыту
(басқару) (Internet)
Бағыттары
Мақсаттары
Text
Инновациялық
әдістерді пайдаланып,
бағдарламалық
сайттар, құралдар
жасау
Өздігінен қосымша
білім алуды
қамтамасыз ету
Модульдік жүйемен жазылған
Зертханалық-сарамандық
жұмыстар қамтылған
Тест жұмыстары
Оқушының өз-өзін тексеруі
Электрондық
оқулықпен
оқыту әдісі
Мультимедиялық және гипермәтіндік
оқыту әдісі
Оқушылардың
интерактивті білімі
мен біліктілігін қалыптастыру
интерактивті
жабдықтармен
жұмыс жасау
технологиясын меңгерту
онлайн режимінде
жұмыс жасауды
ұйымдастыру
икемділіктерін
қалыптастыру;
АКТ қолдану
бойынша біліктілік
құзырлылығын
көтеру.
Ғаламдық тор арқылы оқыту әдісі
Халықаралық
физикалық
олимпиадалар
жөнінде мәліметтер
www.fiz.msu.ru,
httр://www/fiz.
msu.su/rus/olimp/
Физика саласы
бойынша қызықты
мәліметтер:
httр://www/fiz.msu.su/rus/elibrary/
history.html., httр://www. alhimik.
ru/hist/prior.html, httр:
//www.ski.aha.ru/ALL/b2.htm
Физикадан
зертханалық
жұмыстар жайлы
мәліметтер:
«1С: Репетитор. Физика»,
httр://www.repetitor.1c.
/online/disp.asp?10;3.
Біз қабылдаймыз
10% оқығанымыздан
20% естігенімізден
30% көргенімізден
Уильям Глассер
70% басқалармен бірге
талқылағанымыздан
80% өзіміз
сезінгенімізден
95% басқа біреуге
үйреткенімізден
Ақпараттық инновациялық технологиялардың
тиімділігі
Пәнге деген
қызығушылығы
артады.
Шығармашылық
пен жұмыс
істеуге
тәрбиелейді.
Қосымша
мәліметтер береді.
Өз білімін
шыңдауға
көмектеседі.
Баланың көру, есту
қабілетін
арттырады.
Уақытын
үнемдейді.
Көрнекілікті өзі
жасай алады.
Компьютерлік
сауаттылығы
ашылады.
Шығармашылық
қабілеті арта түседі.
Білім, біліктілік
дағдылары дамиды.
Дәстүрлі
Дәстүрлі педагогика
педагогика
Кітапта қанша бар болса, сонша және
мұғалім қанша айтса, сонша білу
Мұғалім оқушыға білім береді
Мұғалім оқу үшін оқушылар қағазға
жазады
Анық, қолмен жазылған есеп
Оқушылардың ақпарат көздерін
таңдауы шектеулі
Оқушылар бір-бірінен жазбаны
жасырады және мұғалімге ғана оқуға
болады
Жаңа
Жаңа педагогика
педагогика
Нені білуді және нені еске сақтауды
шешу
Мұғалім оқушыларды ақпаратты
бағалауға, таңдауға, ұйымдастыруға
және сақтауға көмектеседі
Оқушылар дискке жазады және
желіде жариялайды
Кәсіби, қағазға басылған құжаттар
Оқушылар жеке таңдау жасайды
деп күтіледі
Оқушылар өз жұмыстарын
редакциялау және
тексеру кезінде пікір алмасады
Қабылдау күшейеді
Қабылдау түрлері
бейне
анимация
мәтін
Оқушы
3D
дыбыс
графика
Ғаламдық тор арқылы оқыту әдісі
Халықаралық физикалық олимпиадалар жөнінде мәліметтер: www.fiz.msu.ru,
htt://www/fiz.msu.su/rus/olimp/
Физика саласы бойынша қызықты мәліметтер:
htt://www/fiz.msu.su/rus/elibrary/ history.html., htt://www. alhimik.ru/hist/prior.html,
htt://www.ski.aha.ru/ALL/b2.htm
Физикадан зертханалық жұмыстар жайлы мәліметтер:
«1С: Репетитор. Физика», htt://www.repetitor.1c. /online/disp.asp?10;3.
Мультимедиалық оқыту әдісі
Microcoft PowerPoint-пен жұмыс жасау
Мультимедиалық проектор қолдану
Компьютердің қосымша құрылғыларын
пайдалану (сканер, кодоскоп т.б)
Ақпараттық инновациялық технологиялардың
тиімділігі
Пәнге деген қызығушылығы артады.
Шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелейді.
Қосымша мәліметтер береді.
Өз білімін шыңдауға көмектеседі.
Баланың көру, есту қабілетін арттырады.
Уақытын үнемдейді.
Көрнекілікті өзі жасай алады.
Компьютерлік сауаттылығы ашылады.
Шығармашылық қабілеті арта түседі.
Білім, біліктілік дағдылары дамиды.
Подкастинг және Wiki беттері
Подкастинг – бұл балаларға өз жұмысы мен жаңалықтарын Интернеттегі
өте үлкен аудиториямен бөлісудің керемет тәсілі. Подкаст
радиоқойылымға ұқсас (интернетте орналастырылған, цифрланған
бағдарлама). Бірақ тікелей эфирден шығарудың орнына подкаст
жазылады және кейіннен кез келген уақытта тыңдай алатындай етіп
Интернет арқылы таратылады.
Wiki бір топ адамға HTML немесе басқа бағдарлама тілін білмей-ақ, webсайтты бірлесіп дамытуға мүмкіндік береді. Кез келген адам wiki-де
беттерді қоса алады немесе редакциялай алады – бұл толық эгалитарлы
(тең құқылы) болып табылады. Беттің атымен жаңа сілтемені жасай
отырып, кез келген адам wiki жаңа беттерін жасай алады. Беттер
иерархиялық
қағидатпен
емес,
олардың
арасындағы
гипперсілтемелермен байланыстырылған.
LOGO
Назарларыңызға рахмет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz