8-сынып: Рабғузи Лұқман хакім әңгімесі негізінде адамгершілік тәрбие және талдау сабақ жоспары


Slide 1

Ы. Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрмұханбетова Алмагүл Қанапияқызы 12 жылдық 8 сыныпқа арналған

Қостанай облысы Аманкелді ауданы

2013-2014 оқу жылы

Slide 2

Сабақтың тақырыбы:

Рабғузи "Лұқман хакім"

әңгімесі

8- сынып

Slide 3

Сабақтың кезеңдері:

Ұйымдастыру кезеңдері:

Топтық тапсырмалар

Ұлылар шығармашылығындағы үндестік

Адамгершілік - ұлы қасиет

Slide 4

Адамгершілік

Мәдениеттілік

Сыпайылық

Жауапкершілік

Жақсылық жасау

Қайырым жасау

Қамқорлық

Мейірімділік

Slide 5

Рабғузи

“Лұқман хакім”

әңгімесі

Сабақтың тақырыбы:

Үшінші әңгіме

Екінші әңгіме

Бірінші әңгіме

Адалдық

Достық

Қайырымдылық

Slide 6

:

Тапсырма

Лұқманға замандастарының бірі:«Пайғамбарлардан үйренген

іліміңізді қорытындылап, тәрбие жөнінде бізге қысқаша

түсіндіріп беріңізші?»-деп өтініш жасапты.

Хакім Лұқман:«Екі дүниеде де пайдасы тиетін бір сөз айтайын.

Өткендердің және кейінгілердің ілімдерін дұрыс түсініп,

оларды пайдаға асыру үшін сегіз нәрсеге мән беру керек.

Олар төрт уақытта төрт нәрсені қорғау, екі нәрсені ұмытпау,

екі нәрсені мүлде жадынан шығару.

тапсырма: Лұқман Хакімнің берген жауабы қандай болды?

Сендердің ойларыңыз қандай?

Берер жауаптарыңызды топта талқылап, талдаңыздар.

Slide 7

Ұмытатын екі нәрсе:

Біреуге істеген жақсылығыңды,

басқаның өзіңе істеген жамандығын.

Қорғайтын нәрселер:

Намазда көңілді,

халық арасында тілді,

жеп-ішуде тілді,

біреудің үйіне барғанда көзді.

Ұмытпайтын екі нәрсе:

Аллахтың ұлылығы мен

өлетін уақыты

Жауабы

Slide 8

Шығарма шын мәнісінде былай аяқталады:

Шашынан ұстап шапалақпен тартып жібереді. Бәлкім бұл ұрған шапалағы енді қайтып опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз жасына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне:- Мына баланың мектепте кімдермен жүргенін білуіміз керек. Егер бос жіберетін болсақ, басымызға бәле болуы мүмкін. Кейін ең оңай жолын табады. Баласы күнделігін көрсеткісі келмесе де тыңдамай, күнделігін оқи бастайды. Ең соңғы бетіне былай жазғанын көреді.

«Бүгін түнде жаман түс көрдім. Цехта жұмыс істеп жатқан кезде әкемді тоқ ұрған екен. Аллаһ оны сақтай гөр. Мен қолымнан келгенін істеймін. »

Slide 9

Сендердің ойларыңша Лұқман хакім

қандай адам?

Slide 10

Ұлылар

шығармашылығындағы

үндестік

неде?

С. Сарай

Әбу Насыр

әл -Фараби

А. Иассауи

Қорқыт

Рабғузи


Ұқсас жұмыстар
5-сынып: Анасын сағынған бала әңгімесі негізінде отбасы құндылықтары мен кейіпкерлер образын талдау
Марат Қабанбаевтың Бауыр әңгімесі бойынша адамгершілік пен бауырмалдықты тәрбиелеуге арналған сабақ жоспары
8-сынып Модуль №8: Жүрек-қан тамырлары жүйесі - сабақ жоспары
8-сынып Информатика: Мәтіндік құжаттарды өңдеу - сабақ жоспары
Рабғузи қиссалары: Қисас-ул әнбияның мазмұны мен қолжазбалық тарихы
Төменгі сынып оқушыларына рухани-адамгершілік тәрбие беру
Ж. Аймауытовтың Әнші әңгімесі бойынша сабақ жоспары: Әмірхан бейнесі мен тілдік ерекшеліктерін талдау
2-сынып ана тілі: Ыбырай Алтынсариннің Салақтық әңгімесі бойынша сабақ жоспары
8-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: Тұрлаусыз мүше - толықтауыш
Таза бұлақ әңгімесі бойынша панорамалық тіл ұстарту сабағының лексика тақырыбына арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz