Оқшау сөздер. 8 сынып


Slide 1

Оқшау сөздерді

Сабақтың тақырыбы:

Slide 2

Дамытушылық:

оқушылардың логикалық ойлау әдістерін қалыптастыру,

ой қорытындысын жасай білуге баулу, өз бетінше талдау

дағдысын дамыту, пәнге қызығушылығын,

шығармашылық ізденісін арттыру;

Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, тиянақтылыққа, білімнің

қажеттілігін терең ұғына білуге тәрбиелеу;

Білімділік:

оқшау сөздер, оның түрлері туралы ұғымды меңгерту, өздігінен талдату арқылы қорытынды шығарту

Slide 3

Үй тапсырмасы

1. Сөйлемнің айқындауыш мүшелері дегеніміз не?

2. Айқындауыш мүшелердің нешеге бөлінеді? Мысал келтір.

3. Сөйлемнің бірыңғай мүшелері дегеніміз не?

Slide 4

сынақ болады оқушылар ертең.

келмейтін бүгін сірә ол шығар.

шіркіннің па дауысын-ай!

Адасқан сөздер

Slide 5

Оқшау сөздер

Қаратпа сөздер-тыңдаушының назарын өзіне аудару үшін қолданылады

Қыстырма сөздер-сөйлеушінің айтылған пікіріне әр түрлі көзқарасын білдіреді

Одағай сөздер-айтушының көңіл-күйін білдіру үшін қолданылады.

Менің ойлаған ойымның үстінен түстің, Ботагөз.

Бәсе, солай болады деп айтып едім ғой.

Қап, барлық еңбектері далаға кетеді-ау!

Slide 6

Оқшау сөздердің белгілері

Сөйлем мүшесі қызметін атқара алмайды

Өзге сөздермен

байланысқа түспейді

Сөйлем ішінде жеке түрады, тыныс белгісі арқылы ажыратылады

Slide 7

Оқулықпен жұмыс

67-жаттығу

( мәтіннен оқшау сөздерді тауып, түріне ажырату)

Бар білім-кітапта

Slide 8

Сәйкестендіру

Пәлі, шіркін, бәрекелді, моһ-моһ, әттеген-ай!

2. Қарағым, балам, айналайын, халайық. қаратпа

3. Әрине, меніңше, әуелі, сөйтіп, шынында қыстырма

одағай

Slide 9

Деңгейлік тапсырмалар

І деңгей. Оқшау сөздердің астын сыз, тыныс белгісін қой, түріне ажырат.

-Уа, Жиренше анау қаңбақ қайдан келеді, қайда барады? Пай-пай Көріңде өкіргір Қожекем-ай! Қатал едің жарықтық. Сізге бәлкім бұл таныс болмас. Сіздің халық-ақын халық менің ойымша. Жә көрген-білгеніңді тез айт! Біріншіден сөзде тұру керек.

ІІ деңгей Берілген сызба арқылы көрсетілген оқшау сөзді қатыстырып сөйлем құрау.

1. . . . . . . . . . . . ., ақсақал.

2. . . . . . . . . . . . . ., қап!

3. . . . . . . . . ., сірә, . . . . . . . . . .

Slide 10

ІІІ деңгей.

Оқшау сөздерді қатыстырып,

“Егін даласында”деген тақырыпта әңгіме құрау.

Slide 11

“Кім тапқыр?”

Берілген мәтіннен оқшау сөздерді табу, қай шығармадан алынғанын, кімнің сөзі екенін табу.

1. Ана керек, о адамдар, ана керек адамға.

Анасыздар аң сияқты күн кешіп жүр ғаламда.

2. -Апыр-ай, қалай барам, қалай барам?

Атармын аққу құсты қалай ғана?!

3. -Апырмай-ай, менің наубайдың баласы екенімді қайдан білдің?

4. Махамбеттің қай өлеңі қаратпа сөзден басталады?

5. Ы. Алтынсариннің қай өлеңінде оқшау сөз бар?

Slide 12

Талдау-табыс кілті

Сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдап, бастауыштарын қаратпа сөзге айналдыру.

Түс ауа үйге Рахат келді.

Сәуле апай атайдың айтқанын жазып алды.

Достар келер ұрпаққа жыр етер ұлы науқанды бастағалы тұр.

Достар-сатылай кешенді талдау (фонологиялық)

2. Қыстырма сөздерді тиісті орнына қою

. . . . . . . . . ., темір жолға тіке тартқұан жөн бе деймін.

. . . . . . ., Шеген хатты сирек жазады.

Бүгін, . . . . . . қоймаға он жеті арба тары кетті.

Қоймаға-математикалық-фонетикалық талдау

Slide 13

3. Берілген сөйлемдердегі одағайлардың астын сыз.

-Пәлі! Ақын ғой мынауың!-деді Қоржынбай.

-Туу, сізде шақпақ барын мүлде ұмытып кеткем ғой!

-Әттеген-ай, оғы құрғыр да жоқ болды-ау!-деді Отар назаланып.

Ақын-лексика-грамматикалық талдау

Slide 14

достар

1. Жуан буынды сөз

2. дос-тар 2 буынға бөлінеді

бітеу буын

3. дос

тар

1 жағдайда тасымалданады

4. дос-тар

5. дос-тар (-тер)

6. дос-тар (-дар, -нар)

Slide 15

ІҮ. Бекіту.

Семантикалық кестемен жұмыс

Оқшау сөздер

Қаратпа сөз

Одағай сөз

Қыстырма сөз

Байғұс-ау, саған не болған?

+

Қош бол, Қараой

+

Аға, бұл кімнің аты?

+

Бәрекелді, жұмысты осылай істеу керек!

+

Меніңше, ол бүгін келмейді

+

Slide 16

Ү Қорытынды:

1. Оқшау сөздер дегеніміз не?

2. Оқшау сөздердің түрлері.

3. Оқшау сөздердің белгілері қандай?

Slide 17

ҮІ. Үйге тапсырма

1. М. Әуезовтің “Қараш-қараш оқиғасы ”әңгімесінен оқшау сөздерге сөйлемдер тауып жазу.

2. 67-жаттығу.

Slide 18

ҮІІ. Бағалау


Ұқсас жұмыстар
Бөлім атауы
Оқшау сөздерді
Оқшау сөздер туралы ақпарат
Оқшау сөздер
Жай сөйлемді оқыту әдістемесі
ТЫНЫС БЕЛГІСІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ. ТЫНЫС БЕЛГІЛЕРІНІҢ ҚОСЫМША ҚЫЗМЕТІ
Экскурсиядағы көрсету және әңгімелеу әдістері
Биік тауларды ата
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Жақты сөйлем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz