Адам еңбекпен шыңдалады




Презентация қосу
Бастауыш сынып мұғалімі Бақытжанова Ляйла

2012-2013 оқу жылы.

Оқушылардың еңбек туралы
түсініктерін кеңейту

Еңбек жасай білу
дағдыларын
дамыту,еңбекке
қызығушылықта
рын арттыру

Еңбектің адам
өміріндегі
маңыздылығын
түсіндіру;

Еңбектенуге,
еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу.

1.“Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген
ұғымдарды қалай түсінесіңдер?
2.Қандай адамды еңбекқор
дейміз?

Ер дәулеті – еңбек.
Еңбексіз іс бітпейді.
Еріншектің қолы жетпейді.
Ердің атын еңбек шығарар.
Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен.

-Балалар, денелеріңді түзу ұстап
бастарыңды жоғары көтеріп,
ыңғайланып отырыңдар.
- Көздеріңді жұмсаңдар да болады.
-Ауаны терең жұтып, еркін тыныс
алыңдар.
-Өздеріңнің тыныс алуларыңды бақылап,
бақытқа,
-махаббат пен адалдыққа толы таза,
шипалы ауаның тұла бойларыңа
толғанын сезініңдер.

1. Кетпен
2. Тырма
3. Күрек
4. Ара
- Балалар,

бұл құралдар не үшін қажет?

ІІ
Бірін-бірі
тыңдау

І
Тыныштық
сақтау

ІІІ
Ойын ашық
айту

Еңбек жемісі

Әкесі 6 гектар егіс жер алған. Сол-ақ екен қауырт жұмыс басталады да кетті. –
Тұр балам, көктемнің әрбір күні жылға азық- дейді әкесі.
Содан үй іші болып жердің басына келеді. Әкесі, шешесі, өзі, екі інісі. Олар
сәбіз, картоп, жуа, жүгері, қауын, қарбыз егеді. Асан жазғы каникулын егін
басында өткізді.
Биыл өнім жаман болмас - , деді әкесі, жайқалған көкөністерге көз салып
қойып, - еңбек етсең, Жер –ана да иіп сала береді-, дейді. Егін мол өнім берді.
Әсіресе қауын-қарбыздар теңкейіп көздің жауын алады.Сауда бақшалықта –ақ
қызды. Оқудан келісімен Асан атызға асығады, әке-шешесінекөмек беруі
керек. Өзімен бірге оқитын Айкүміс екеуі бірге отырып қауын жеді.
Қауының не деген тәтті!- деді Айкүміс. Асан быраз марқайып қалды. Егін
басында сауда қызып, қауын-қарбызды көлікпен келіп, тиеп, әкетіп жатты.
Әкесі бүгін өте көңілді.
Ертең менімен бірге жүріңдер- деді үш ұлына. Базарға апарып не керек болса
соны алып береді. Балалар мәз болады.
Жаз бойғы еңбектеріңнің жемісі ғой- деп күлді әкесі.

1.Еңбек барысында балалардың қандай қасеттерін
байқадыңдар?
2.Балалар еңбек нәтижесін қалай көрді?
3.«Еңбек», «Еңбексүйгіштік» деген ұғымды қалай
түсінесіңдер ?
4.Қандай адамды «еңбекқор» дейміз?.

СЕРГІТУ СӘТІ

Бір, екі, үш
Қанат байлап ұш

Достарыңды көргенде ,
Қолыңды алып қыс .

Ата мен немере

Криптограмманы дұрыс шешсең
“Еңбекке” байланысты мақалды
оқисыз.

“Аяқталмаған сөйлем” жаттығу
1-топ. Еңбек дегеніміз .....
2- топ еңбексүйгіштік дегеніміз .....
3- топ еңбек маған ......

Жылы лебіз

Оқушылар допты бір-біріне лақтыру
арқылы, еңбекке байланысты жылы
тілектер айтады.
Мысалы: *Адал бол
*Еңбекқор бол

Дәйек сөз

«Еңбек – қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап»
Абай Құнанбаев.

- Білім терең теңіз бе?
Білім, еңбек егіз бе?
Рухани азығымОсы екеуі деңіз де,Дейді атам,- білімді
Еңбекпенен сен ізде!

Жүректен
жүрекке

Ән: Болайықшы осындай

Қатысқандарыңызға
рахмет


Ұқсас жұмыстар
Халықты еңбекпен қамту мен әлеуметтік қорғауцды мемлекеттік реттеу
Халықты еңбекпен қамту
Табиғатты қорғау ұйымдарын құру
Еңбектік қатынастар
Гидросфера-жердің су қабығы
Қайдан келдің, бауырсақ
ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ ТУРАЛЫ
Экономикалық жүйе
Әлемдік психология ғылымындағы негізгі бағыттар
Сана және өзіндік сана
Пәндер