ХХI - ғасырдың көшбасшысы атты математикалық кеш




Презентация қосу
« ХХI - ғасырдың
көшбасшысы »

Сабақтың мақсаты:
Кештің
мақсаты: Оқушылардыңдің білім – білік
дағдыларын
байқау, олардың
қабілетін ашу, алған
білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыру.
Кештің дамытушылық мақсаты: Оқушыларға ана тілінде
еркін, таза математикалық тілде көркем сөйлеуге, жылдам
ойын қорытып жауап беруге жаттықтыру, логикалық
математикалық тілді дамыту.
Кештің тәрбиелік мақсаты: Оқытудың өмірмен, ғылымның
практикамен байланысын нығайтуға мүмкіндік туғызатын
ғылыми
диалектикалық
көзқарасты
тәрбиелеу,
математиканы оқып үйретуге қызығушылықты арттыру,
дәстүрін және мәдениетін құрметтеу.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Топқа бөлу кезеңі.
І топ- « Қыран »
ІІ топ- « Тапқырлар »

Сайыстың жоспары:
1. Жүргізушінің кіріспе сөзі.
2. Топтарды таныстыру.
3. 1-тур «Бәйге» «П», «С» әріпімен
басталатын математикалық атаулар.
4. 2- тур «Логикалық» сұрақ.
5. 3- тур « Кім тапқыр » ойыны.
6. 4- тур « Баспалдақ » ойыны.
7. 5 – тур «Әріптер сөйлейді»
8. 6- тур «Көкпар» жаңылыспаймын ойыны.
9. 7- тур «Кім ұшқыр» ойыны.
10. Қорытынды.

1-тур «Бәйге»
«П», «С» әріпімен басталатын
математикалық атаулар.

«П»

«С»

« П » әріпімен басталатын математикалық атаулар.
1.Геометриялық жазықтағы денелерді зерттейтін бөлім.
( планиметрия)
2.Жазықтағы қиылыспайтын екі түзу. ( параллель)
3.Тік бұрыш жасап қиылсатын екі түзу. ( перпендикуляр)
4.Төртбұрыштың бір түрі. ( параллелограмм )
5.Санның жүздің бір бөлігі. ( процент )
6.Көпбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы.
( периметр)
7.Тік бұрышты ұшбұрыш туралы теорема
( Пифагор )
8.Көпжақтың
түрлері.
(призма, пирамида, параллелпипед )
кімнің атымен
алады.

« С » әріпімен басталатын математикалық атаулар.
1.Геометрияның кеңістіктегі денелерді зерттейтін бөлімі.
( стереометрия)
2.Бұрыштың түрлері. ( Сүйір)
3.Тригонометриялық функция. ( синус )
4.Геометриялық терминдер. ( сектор, сегмент, сәуле )
5.Тригонометриялық функцияның графигі.
( синусоида )
6.Бұрыштың шамасына байланысты түрі.
( сыбайлас, сүйір )
7.Көпмүшенің қалыпты түрі. ( стандарт )
8.Сызықтың түрі. ( сынық сызық )

2 тур Логикалық есептер
1.Жұмадан кейін 4 тәуліктен соң қандай күн келеді? Жексенбіден 3
тәулік бұрын қай күн келеді?

( Сейсенбі,Бейсенбі )
2.Түнгі сағат 12 – де жаңбыр жауып
тұрды. 72 сағаттан кейін күн көруге
болады ма?
( Жоқ 72 сағат - 3 сөтке )

3-тур «Кім тапқыр »

«Математика-ғылымдардың
патшасы» авторы кім?

Карл Гаусс

(a+b)²=a²+2ab+b²

(Екі өрнектің
қосындысының квадраты)

Қарама-қарсы екі қабырғасы
параллель болып келген
төртбұрышты не деп атайды?

(трапеция)

Столдың 4 бұрышының
бір бұрышын кессек
қанша бұрыш қалады?
(5 бұрышы қалады)

x²-6x+8=0 теңдеуінің түбірлерін айтып
бер

(x1=2 , x2=4)

Түбірден тек қана
қандай сандар шығады?
Оң сандар

4– тур. «Баспалдақ» ойыны.
20 ∙ 5
40 ∙ 2
63-24
7∙9
42 ∙ 6
100:25
25 -17

110 ∙5
22 ∙ 4
88 - 12
8∙7
7 ∙ 14
49 : 7
70 - 21

5 тур
«Әріптер сөйлейді»
А

Ә

Б

В

Г

Ғ

Д

Е

Ё

Ж

З

И

Й

К

Қ

Л

М

Н

Ң

О

Ө

П

Р

С

Т

У

Ұ

Ү

Ф

Х

Һ

Ц

Ч

Ш

Щ

Ъ

Ы

І

Ь

Э

Ю

Я

6-тур.«Көкпар» ойыны.
Бұл сайыста 1-ден 20-ға және 20-дан
1-ге дейінгі 2-ге бөлінетін сандардың
орнына «жаңылыспаймын»
деп тез-тез айту керек.
(5 минут ) уақыт.

7 – тур. Кім ұшқыр!
Қырандар тобы:
120 санының бөлгіштерін тап.

:

:

:

120
:

:

:

ЖАУАБЫ

:12

:10
:6

:2

120

:3

:5

Тапқырлар тобы:
7 санының еселіктерін тап

*2
*9
*11

*5

*8
*10

ЖАУАБЫ

*2

*9
*11

*5

7*

*8
*10

Сау
болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Сайысқа оқушылардың дайындығы
XXI ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ АНА ТІЛІ
«ХХІ - ғасырдың жас математигі» атты сайыс жоспары
Бастауыш мектеп
Оқушыларды қазақ тілінен басқа пәндерден алған білімдерін өмірде қазақ тілінде пайдалануға үйрету
ЖОО оқытушы - профессор құрамының рейтинг нәтижесі бойынша ТОР
Қазақстан ядролық қарусыз аймақ болу жолында
Хромосомалық ауруларды анықтауда
Математикалық сауаттылық - өмір сүрудің негізгі компоненттері
Қазақ Ағартушылығы феномені
Пәндер