Жиренше шешен туралы аңыз арқылы ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру: қорытынды сабақ жоспары


Slide 1

Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?

Оқушыларды Жиренше шешен туралы аңыздаздармен таныстыру, түсінік беру

1. Аңыз әңгімені оқыта отырып, сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қоя білуге, жауап бере білуге үйрету;

2. Ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру,

мәтінді дұрыс түсініп оқуға, практикалық жұмыс арқылы тілін дамыту;

3. Әңгіме арқылы ұлы адамдар өмірін өнеге

ете отырып, адам бойындағы жақсы қасиеттерді, ақылдылығы мен тапқырлығын

оқушы бойына дарыту;

Slide 2

Сабақтың түрі: қорытынды сабақ

Өткізу әдісі: Ұжымдық, СТО техноло -

гиясы

Сабаққа қажет

құрал-жабдық: Интерактивті тақта,

тақта, бор.

Slide 3

Кім жылдам?

1. Аңыз дегеніміз не?

2. Аңыз кімге байланысты шыққан?

3. Аңыздар неше топқа бөлінеді?

4. Жер -су аттарыны байланысты /топонимикалық/ аңыздарды ата.

5. Аңыз -күйлерді ата.

Slide 4

Қай аңыздың кейіпкері . . .

Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9

1 - тапсырма

1. Жиреншенің жол қысқартайық, ағаш қазан қайнатайық, мынау бір бейбастақ үйдің жұрты екен -деген сөзді қалай түсінесің?

2. Жиренше қыздың ақылды екенін қайдан білді?

3. Жиреншенің кедей екенін қайдан аңғаруға болады?

Notes: Жол қысқартайық

Slide 10

Салыстыру

Жиренше

Қарашаш

Slide 11

Қаңбақ деген не?

Slide 12 Slide 13

Кілт сөздерді тап.

Slide 14

“Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?” деген сөзге ханның ренжуі мүмкін бе еді?

Хан Жиреншені не үшін ертіп жүрген?

Қанбақ сияқты өмірде адамдар бар ма?

Аңыздан не түсіндіңдер?

Толғаныс. - Қаңбақтың адамша сөйлеуі шындық па, әлде…

Slide 15

Графикалық диктант

Кет-бұға кім?

Асан Қайғы қандай жерді іздеді?

Жиреншенің әйелінің аты кім?

Ұшарымды жел біледі, қонарымды сай

біледі деген кімнің сөзі?

жерұйықты Қарашаш қаңбақ жырау

Slide 16 Slide 17

Тест жұмысы

1. Аңыз әңгімеде кейіпкер кім?

а) адамдар В) жануарлар с) құстар

2. Жиренше туралы әңгіме ауыз әдебиетінің қай түріне жатады?

А) ертегі в) өлең-жырлар с) аңыз әңгімелер

3. Жиренше қандай адам?

А) ақылсыз в) ақылды с) бай

4. Жиренше қандай үйде тұрды?

а) қараша үйде в) ақ үйде с) зәулім үйде

5. Жиренше Қарашашқа неге қызықты?

А) сұлулығына в) кедейлігіне с) ақылдылығына

6. Бай неге Жиреншеге қызын бергісі келді?

А) кедей болған соң в) ақылына с) көркіне

Slide 18

Тест жауаптары

1. а

2. с

3. в

4. а

5. с

6. в

Slide 19

Аңызда қандай нақыл сөз бар?

Жиреншенің тағы қандай нақыл сөздерін білесіңдер?

Slide 20

Үйге тапсырма: Жиренше-даналық иесі (ойтолғау) Бағалау


Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған қорытынды сабақ: Жиренше шешен - ақыл-парасат пен тапқырлықтың символы
Туған күн туралы ақпарат: сөйлеу, жазу және тыңдалым дағдыларын дамытуға арналған сабақ жоспары
Мектепалды даярлық: ертегі арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары мен кешірімділікті тәрбиелеу
Бастауыш сыныпта ауызекі сөйлеу қабілеттерін логикалық тапсырмалар арқылы дамыту: мақсаттары, міндеттері және жаттығулар
Қазақ тілі сабағы: лексика мен сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған сабақ жоспары
Қазақ тілі сабағында тіл дамыту жұмыстары арқылы оқушының коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру
Балқаш көлінің атауы туралы аңыз
Сауат ашу кезеңінде тіл дамыту жұмыстары арқылы бастауыш сынып оқушыларының жазу дағдыларын қалыптастыру
Үстеу туралы түсінік және сабақ жоспары
Ауызекі және жазбаша сөйлеу: у дыбысының фонетикалық ережелері және бағалау парағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz