Ұлулар. 7 сынып



Ақмола облысы
Астрахан №1 орта мектебі
Биология мен химия пәнінің мұғалімі
Ибикенова Самал Габдулманаповна

Білімділік мақсаты:
Оқушылардың білім білік дағдысын қалыптастыру. Ұлулар туралы білімдерін тереңірек жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту. Оқушылардың өзін-өзі дамытуына жетелеу және оқышылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелілік мақсаты:
Табиғатты қорғауға және табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.

І - тур
Сұрақ - жауап

1. Тип неліктен ұлу деп аталған?
2. Ұлулар типі неше класқа жіктеледі және қандай?
3. Ұлулар қай жерлерде тіршілік етеді?
4. Ұлуларды зерттейтін ғылым?
5. Ұлулардың қантарату жүйесінің буылтық құрттардан
айырмашылығы неде?
6 . Ұлуларда жаңадан пайда болған қандай мүшелер жүйесі бар?
7. Ұлулардың қай класында бас бөлігі жоқ?
8. Ұлулар қалай тыныс алады?
9. Тура және түрленіп даму деген не?

10. Былқылдақденелілер қалай қозғалады, реактивті
қозғалыс қалай жүзеге асады?
11. Былқылдақденелілердің табиғаттағы және адам
өміріндегі маңызы қандай?
12. Бауыраяқты және қосжақтаулы
былқылдақденелілердің айырмашылығы неде?
13. Айқұлақ пен тоспаұлудың қоректену ерекшелігі
неде?
Суда тіршілік етуіне байланысты айқұлақ қалай
тыныс алады?
15. Айқаспалы жолмен ұрықтану дегеніміз не?

ІІ - тур
Кім жылдам?

3
6
7
8
4
5
9



IV - тур
Ойлан, тап!

Аяғы, тұлға, басы бар,
Сыртында сауыт тасы бар.
Ойланып көр балалар,
Шешуін оның табыңдар.
Аяғы бар, басы жоқ,
Тұлғасы бар қарны тоқ.
Екі жақтау қорғаны,
Ол болмаса сорлады.
Ойлан, тап!

Бақалшағы жоқ сыртында,
Үккісі бар ұртында.
Қорегін ұстар таяғы,
Арқанға ұқсас аяғы.
Бақалшағын тастаған,
Жауын жоқ одан аспаған.
Ізі қалар артында,
Жалтыраған қалпында

V - тур
Суретпен жұмыс

Айқұлақ және оның құрылысы

Ұлулардың ішкі құрылысы

VI - тур
Кім көп біледі?

1. Ұлулар -
Бастан, тұлғадан, аяқтан, бақалшақтан, бақалшақ қалдығынан тұрады.
2. Ұлулар типін бұрын
Былқылдақденелілер деп атаған.
3. Дене құрылысы
Денесі жұмсақ, үш қабатты, екі жақты симметриялы көпжасушалы омыртқасыз жәндіктер.
4. Ұлулар бірнеше кластарға жіктеледі. Олар
Мұхитта, теңізде, тұщы су қоймаларда, өзендерде, тұзды суда, құрлықта мекендейді.
5. Ұлулар
Бауыраяқтылар, қосжақтаулылар, басаяқтылар.
Сәйкестігін тап:

Биологиялық диктант:
Ұлулардың буылтық құрттардан негізгі айырмашылығы -
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Ұлулардың ішкі мүшелері . . . . . . . . . . . . . . орналасқан
3. Денесін ерекше қатпарлы . . . . . . . . . . . . . . . . қаптап жатады
4. Тұлға мен шапанша аралығында . . . . . . . . . . . . . . болады.
5. Ұлулардың . . . . . . . . . . . . . . . . . бір немесе екі бүйректен және . . . . . .
түтіктен құралады.

Мына кестені толтырып, дұрысына (+) белгісін, дұрыс келмегеніне (-) таңбасын қойындар:

Ұлулардың табиғаттағы және
адам өміріндегі маңызы


Ұлу бақалшағынан жасалған сәндік бұйымдар


ҰЛУЛАРДЫҢ БАҚАЛШАҒЫНАН ЖАСАЛҒАН ЫДЫС - АЯҚТАР


ҰЛУЛАРДЫ ТАҒАМ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНҒАН


- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz