Ұлулар. 7 сынып




Презентация қосу
Ақмола облысы
Астрахан №1 орта мектебі
Биология мен химия пәнінің мұғалімі

Ибикенова Самал Габдулманаповна

Білімділік мақсаты:
Оқушылардың білім білік дағдысын қалыптастыру.
Ұлулар туралы білімдерін тереңірек жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
ояту.Оқушылардың өзін-өзі дамытуына жетелеу
және оқышылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін
арттыру.
Тәрбиелілік мақсаты:
Табиғатты қорғауға және табиғатқа деген
сүйіспеншілігін арттыру.

1. Тип неліктен ұлу деп аталған?
2. Ұлулар типі неше класқа жіктеледі және қандай?
3. Ұлулар қай жерлерде тіршілік етеді?
4. Ұлуларды зерттейтін ғылым?
5. Ұлулардың қантарату жүйесінің буылтық құрттардан
айырмашылығы неде?
6 .Ұлуларда жаңадан пайда болған қандай мүшелер жүйесі бар?
7. Ұлулардың қай класында бас бөлігі жоқ?
8. Ұлулар қалай тыныс алады?
9. Тура және түрленіп даму деген не?

10. Былқылдақденелілер қалай қозғалады , реактивті
қозғалыс қалай жүзеге асады?
11. Былқылдақденелілердің табиғаттағы және адам
өміріндегі маңызы қандай?
12. Бауыраяқты және қосжақтаулы
былқылдақденелілердің айырмашылығы неде?
13. Айқұлақ пен тоспаұлудың қоректену ерекшелігі
неде?
14. Суда тіршілік етуіне байланысты айқұлақ қалай
тыныс алады?
15.Айқаспалы жолмен ұрықтану дегеніміз не?

3

Ая
Ая ғы
ғы, , тұтұ ллғаға , , ббаа сы
сыбб аарр , ,
ССыр
ырттын
ын ддаа сасауу ыт
ыттата сы
сы ббаарр . .
ООйл
йлаа ны
ныпп кк өөрр ббаалл аалл аарр, ,
Ш
Шеш
еш ууін
ін оонн ың
ың татабб ыңд
ыңд аарр . .
ААяяғы
ғы ббаа рр, , ббаассыыжо
жо қ,
қ,
ТТұұллғғаасы
сы ббаа рр ққ ааррнн ыыттооқ.
қ.
ЕЕкі
кі жжааққ татауу қо
қо ррғаға ны,
ны,
ООлл бб оолл ма
массаа сосо ррллаа ддыы. .

Ойлан, тап!

Бақалшағы жоқ сыртында,
Үккісі бар ұртында.
Қорегін ұстар таяғы,
Арқанға ұқсас аяғы.
Бақалшағын тастаған,
Жауын жоқ одан аспаған.
Ізі қалар артында,
Жалтыраған қалпында

Ұлулардың ішкі құрылысы

Сәйкестігін тап:
1. Ұлулар -

Бастан, тұлғадан, аяқтан,
бақалшақтан, бақалшақ
қалдығынан тұрады.

2. Ұлулар типін бұрын

Былқылдақденелілер деп
атаған.
Денесі жұмсақ, үш қабатты,
екі жақты симметриялы
көпжасушалы омыртқасыз
жәндіктер.

3. Дене құрылысы

4. Ұлулар бірнеше
кластарға жіктеледі. Олар

Мұхитта, теңізде, тұщы су
қоймаларда, өзендерде, тұзды
суда, құрлықта мекендейді.

5. Ұлулар

Бауыраяқтылар,
қосжақтаулылар,
басаяқтылар.

Биологиялық диктант:
1. Ұлулардың буылтық құрттардан негізгі айырмашылығы –
..... ..... ....... .
2. Ұлулардың ішкі мүшелері ....... ....... орналасқан
3. Денесін ерекше қатпарлы ........ ........ қаптап жатады
4. Тұлға мен шапанша аралығында ....... ....... болады.
5. Ұлулардың ........ ......... бір немесе екі бүйректен және ......
түтіктен құралады.

Мына кестені толтырып,дұрысына (+)белгісін, дұрыс келмегеніне (-)
таңбасын қойындар:

Ұлулардың табиғаттағы және
адам өміріндегі маңызы

Ұлу бақалшағынан жасалған сәндік бұйымдар

ҰЛУЛАРДЫҢ БАҚАЛШАҒЫНАН ЖАСАЛҒАН
ЫДЫС - АЯҚТАР

ҰЛУЛАРДЫ ТАҒАМ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНҒАН


Ұқсас жұмыстар
Ұлулар
Қосжақтаулы ұлулар класы
Мадагаскар патшалығына сипаттама
Көмектес септік
Қант қызылшасы дақылының зиянкестері
Тәулік. Көмектес септік
ЛАМАРК ТЕОРИЯСЫ
Дикроцелилоз
Ұлулардың тамақтану кезі
Паразитология және инвазиялық аурулар пәні
Пәндер