"Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар" ойыны




Презентация қосу
“Жүзден жүйрік,
мыңнан тұлпар”

Мақсаты:
Оқушылардың математика пәні
бойынша меңгерген білімін тексеріп
білу, өткен материалды еске
түсіру, математика пәніне
қызығушылығын арттыру арқылы
ой-қабілетін дамыту және өз
ойларын жеткізе білу.

“Таныстыру”
“Сергіту”
“Тапқырлар”
“Капитандар”
сайысы

1. Отбасында 4 қыз және әр қыздың бір–бірден бауыры бар.
Отбасында барлығы неше бала?
2. Екі оқушы тоғызқұмалақ 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше
сағат ойнайды?
3. Қосарланып жегілген үш ат бір сағаттың ішінде 8 шақырым
жол жүрді. Осы уақыттың ішінде бір ат қанша жол
жүрген?
4. Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып
алды. Олардың қаншасы қалды?
5. Егер торғайлар бұтаққа бір-бірден отырса, бір бұтақ
жетпейді. Ал, екі-екіден отырса, бір бұтақ артылып
қалады. Неше бұтақ, неше торғай бар?

1. Отбасында 4 қыз және әр қыздың бір–бірден бауыры бар.
Отбасында 4барлығы
1. Сызғыштың
бұрышынеше
бар, бала?
оның бір бұрышын кесіп
тастаса, неше бұрыш қалады?
2. Екі оқушы тоғызқұмалақ 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше
сағат ойнайды?
2. Қолымызда
10 саусақ бар, 10 қолда неше саусақ?
Қосарланып
жегілген
үш атқанша
бір сағаттың
ішінде
8 шақырым
3.3.Қандай
санның
жазылуында
әріп болса,
сонша
жол бар?
жүрді. Осы уақыттың ішінде бір ат қанша жол
цифр
жүрген?
4. Қайында 10 бұтақ бар. Әр бұтақта 4 алмадан. Барлығы
4. қанша
Үш түйеқұс
алма? ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып
алды. Олардың қаншасы қалды?
5. Су астында қандай тас жоқ?
5. Егер торғайлар бұтаққа бір-бірден отырса, бір бұтақ
жетпейді. Ал, екі-екіден отырса, бір бұтақ артылып
қалады. Неше бұтақ, неше торғай бар?

“Жоқ сандарды тап”

“Қатарды аяқта”

Криптограмма

“Жоқ сандарды тап”
«Сұңқар» тобы

«Алғыр» тобы

“Қатарды аяқта”

2,4,8,16, ...

3,9,27,51, ...

“Криптограмма”
Н
Ү
Р
А
Д
С
А

Ш
К
Т
Е
И
У
Н

Е
Ң
Б
Ұ
Р
А
Т

Е
Т
Е
Ш
Ы
Л
У

Ң
Ө
Р
Т
М
О
Д

Д
Е
У
Б
Е
С
А

Нүкте
Шеңбер
Радиус
Төрт
Тең
Бұрыш
Алу
Алым
Сан
Теңдеу
Бес

“Кім жылдам?”

“Арифметикалық
жұмбақтар”

“Кім жылдам?”
1. 1-ге көбейтілген сан ...
2.•Төрт
қабырғасы және төрт бұрышы
“Қатарды
тең фигура.
3. Квадраттың периметрінің формуласы.
4. Арақашықтықтың төрт өлшем бірлігі.
5. Ең кіші жай сан.
6. Киелі сан.
7. ЕҮОБ сөзін толық айт.
8. 7-ні 6-ға көбейт.
9. Кесіндіні өлшейтін құрал.
10. 6 нөлі бар ондық сан.

“Кім жылдам?”
1. Қосудың нәтижесі.
2. Нөлге көбейтілген сан ...
3. Квадраттың ауданының формуласы.
4. 9 нөлі бар ондық сан.
5. Ең кіші натурал сан.
6. ЕКОЕ сөзін толық айт.
7. 7-ні 8-ге көбейт.
8. Екі бөлігіші бар сан қалай аталады?
9. Жай да, құрама да сан емес.
10. Түзулер екі нүктемен шектелген
бөлігін не деп атайды?

“Арифметикалық жұмбақтар”

Бір-бірімен жарысқа
Төрт аю, бір арыстан
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу, кім білді?
.

“Арифметикалық жұмбақтар”
Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қабын алдым,
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы алдым.
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды қолда бары?

“Арифметикалық жұмбақтар”
Түйе, бота маң
басқан.
Төрт аяғын тең
басқан.
Шұнақ құлақ бес ешкі
Қос лақты қос ешкі.
Төрт қозылы екі қой
Бәрін бірге санап қой.


Ұқсас жұмыстар
Электр тогының жұмысын өлшеу
Нарманбет Орманбетұлы (1859-1918)
Қысқаша көбейту формулалары туралы ақпарат
2013-Көктем аруы (сыныптан тыс жұмыс)
Дұрыс жауап
Сөзмерген танымдық ойын
Лондон олимпиадасы
XVIII ғасырда Абылай ханның өмірін жырлаған қай жырау
Топ басшыларының сайысы
Түрік қағанатының негізін салушы
Пәндер