Е.Емельянов. Бүркіт




Презентация қосу
Атырау облысы, Индер ауданы, Көктоғай
селосы, Боран Нысанбаев атындағы орта
мектептің І санатты бастауыш сынып
мұғалімі Сүйінғалиева Айгүл Тоқпанқызы

Сабақтың тақырыбы:
Е.Емельянов. Бүркіт

Сабақтың мақсаты:
1.Білімділігі: Оқушыларды жаңа мәтінмен
таныстыра отырып ондағы
негізгі ойды анықтау;
2. Тәрбиелілігі:Оқушыларды Отанын,
халқын сүюге, табиғатты қызықтап,
оны қорғай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
3. Дамытушылығы: оқу техникасын жетілдіру,
жүйелей сөйлеуге жаттықтыру.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру

ІІ.Үй тапсырмасын сұрақтар
арқылы пысықтау
1.Бетпақ, шөлді жерді суреттеу
2.Мергендердің сол кездегі кәсібі
3.Бөкен – киіктің сұлулығы
4.Келе жатқан ақсақ киіктің халі
5.Бетпақдаланы неге шөл дала деп атайды?
6.Киік қандай жерді мекендейді?
7.Өлең неліктен “Ақсақ киік” деп аталған?
8.Біздің елімізде неліктен киікті
қорғау талап етілген?

Бүркіт — жыртқыш құстар
отрядына, қаршыға тұқымдасына
жататын үлкен құс. Көбінесе тоғайлы
және таулы жерде тіршілік етеді.
Биік ағаштар мен зәулім жартасқа ұя
салып, 1—2 жұмыртқа табады. Орта
Азияда, Қазақстанда бүркітті қолға
үйретіп түлкі, елік, қарақұйрық
сияқты аңдарға салады, шабыты
түскен кырағы бүркіттер қасқырды да
алады . Қазақстанның "Қызыл
кітабына" енгізіліп, ерекше қорғауға
алынған.

ІІІ.Жаңа сабақ
Б.Емельянов (орыс жазушысы)
Бүркіт

Шығармалары:
«Военная тайна»
«Клятва Гайдара»
«Талант»
«Полный пенсион»
«Раздумье»
«Буян»
«Добро и зло»
«Слепой беркут»
Борис Емельянов
(1903 – 1965) ж.ж
Орыс жазушысы
Бірнеше кітаптардың авторы

ІV. Оқулықпен жұмыс
Мәтінді дауыстап тізбектей оқыту

V. Дәптермен жұмыс. Сөздік жұмысы
Қадам-адым
Томаға-қыран
құстың
көзін жауып
тұратын былғары
тұмылдырық

Шел- көздің
қарашығын
жауып тұратын
ақшыл ет

Оба-өте қауіпті,
қатерлі
жұқпалы ауру

Рота- әскери бөлімше
Шынжыр- бір біріне
ілмектелген
шығыршықтар тізбегі

VІ. Мәтінмен жұмыс
А) Мәтінді бөлімге бөліп ат қою
І бөлім. Қазақ ауылы;
ІІ бөлім. Қария мен бүркіт

Ә) Бүркітке сипаттама беру

тамақ
әкелді
Жақсылық
іс жасады,
көмектесті
оба ауруына
қарсы тұрды

Б) Мәтіндегі жауыз адамдардың
әрекеттерін санамалап айту
1. Оба ауруын тарату
2. Дәрігерлік көмек көрсетпеу
3. Жазықсыз адамдарды ату
4. Бүркітті саудалау т.б.

VІІ. Сұрақ-тапсырмалар арқылы пысықтау
1.Жолаушылар қайда келді,
олар кімдер еді?
2.Гайдар нені көрді,
неге таңырқады?
3.Жолаушылар бүркіттің
соқыр екенің қалай білді?
4.Қиын кезде қыранбүркіттің қандай көмегі тиген екен?
5.Жауыз адамдар
бүркітке не істеді?
6.Халық бүркіттің
жақсылығын қалай қайтарды?

Сабақты қорытындылау


Ұқсас жұмыстар
Дидактика түсінігі
Абай Құнанбаев 1845-1904 туралы
ҚҰСТАР ҚОРАЗКҮРКЕТАУЫҚ ҚАЗ ҮЙРЕК
Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы
Қақпандар және олардың сипаттамалары. Қақпандардың жіктелуі. Жұмыс істеу принциптері, негізгі жұмыстары мен жіктелуі
Тәрбие бағыты. Бастауыш сынып
Шығармашылық қабілетін дамыту
Абай Құнанбаев "Қансонарда бүркітші шығады аңға"
Зат есімге кіріспе
Орал экологиялық орталығында мекендейтін хайуанаттар
Пәндер