Оқытудың жаңа технологиясы бойынша үй тапсырмасын сұрау




Презентация қосу
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ
И. Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық
техникалық колледжі

ӘДІСТЕМЕЛІК БАЯНДАМА

Тақырыбы: “Оқытудың жаңа

технологиясы бойынша үй
тапсырмасын сұрау”
Баяндамашы: «Экономикалық пәндер» циклының

оқытушысы Ерназарова Бағжан Ерназарқызы

Топпен жұмыс дағдысын қалыптастыру,
ойларын жүйелеуге үйрету. Оқушылардың сыни
тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту. Оқушылардың
жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту, алған
білімдерін тексерту, нығайту.

2. Тесттік жүйедегі тапсырмалар
Оқушылардың білімін байқау, жалпы
топтың білімін бағалау, білім сапасын
арттыру, үй тапсырмасын тексеру және
білімдерін бір жүйеге келтіру үшін тест
түрлерін сабақта қолдану қажет.

Таңдау тесті.
1.Кәсіпорын өндіріс бағдарламасына құн көрсеткішіне жататының анықтаңыз:
а) тауарлы өнім
б) жалпы өнім
в) сатылған өнім
г) тауарлы өнімнің 1 теңгесіне кеткен шығын
д) негізгі қордың құны
2. Кәсіпорында дамыту жоспарындағы орталық тарауына не жатады?
а) өндіріс тиімділігін арттырудағы экономикалық жоспары
б) қаржы жоспары
в) өндіріс бағдарламасы
г) ғылымды және техниканы дамыту жоспары
д) инвестиция жоспары
3. Кәсіпкерліктің басты мақсаты:
а) пайда алу
б) кәсіпкерлік жұмысты кеңейту
в) жоспарланған өнім көлемін шығару
г) жұмсалған шығынды шығару
д) акционерлік қоғамды құру

Толықтыру тесті
Мұнда оқушы көп нүктенің орнына тиісті сөздерді
қойып жазуға болады. Мысалы:
1. Кәсіпорын меншігіне қарай:
жеке және ...
2. Тікелей салыққа жатады: корпоративті табыс салығы
және ...
3. Қаржылық жағдайды талдау әдістері: салыстырмалы,
абсолюттік және ...

Еске түсіру тесті
Бұл жерде оқушы сұрақ мазмұнына
сәйкес нақты жауап береді. Мысалы:
1.Экономиканың даму кезеңі нешеге
бөлінеді?
2. Субсидия дегеніміз не?
3. Ішкі талдаудың басқаша атауы?

Топтағы жұмыс – интерактивті оқытудың негізі бұл
нәтиже оқушылардың бір-біріне деген көмегін
олардың өмірлік белсенділігін, шығармашылық және
тәжірибиелік ойлау қабілетін қалыптастырады.
Мұндағы тапсырмалар әр оқушыны жауапкершілікке
тәрбиелейді. Нәтижесінде оқушылар топтағы
жұмысқа дайындықпен келіп, өз жетістігіне сенімді
болып, мотивацияға ие болады.

3.Терминдермен жұмыс








Баға
Сауда
Нарық
Ұсыныс
Сұраныс
Инфляция
Экономика

«Теңбе-тең» принципі бойынша оқыту
Мұндай оқытудың мысалы ретінде «сыңарлап
оқытуды» алсақ болады. Мұнда екі оқушы бірбіріне кезек кезек өтілген материал бойынша
сұрақ қойып, оған жауап беру арқылы жұмыс
істейді. Бұл әдіс оларға өз қатарластарымен тең
болуға, білім деңгейін көтеруге икемділік пен
қолайлы жағдайға машықтануға үйренуге
мүмкіндік береді.

1-ші оқушы:
Өндіріс шығындары дегеніміз не?
2-ші оқушы:
Кәсіпорын құрылымы
1-ші оқушы:
Тұрақты шығынға не кіреді?
2-ші оқушы:
Негізгі құралдары дегеніміз не?
1-ші оқушы:
Баға түрлері
2-ші оқушы:
Кәсіпорынның басқару құрылымы
1-ші оқушы:
Мемлекеттік бюджет дегеніміз не?
2-ші оқушы:
Бағаның қалыптасуы
1-ші оқушы:
Кәсіпорын менеджменті
2-ші оқушы:
Кәсіпорын табысы

Өмірлік жағдайды талдау
Оқушыларға берілетін жағдайлар өмірден
алынуы немесе нақты бір мәселе немесе
жағдай ретінде көрсетілуі қажет. Талдау
кезінде, жағдайларды талдағанда сұрақтар
мен түсіндірме жауаптарға: қорытындыларға
(оқушылардың өз бетінше істегені)
оқытушының жасаған талдауына ерекше
назар аударуы керек және соныңда тесте,
оқушылардың жалпы жасағаны немесе
қабылдаған шешімдері бойынша талдау
жасау.

1.Қазіргі қазақстанның экономикалық жағдайы
2.Әлемдік дағдарыстын қазақстанға әсері
3.Қазіргі таңдағы нарықтық экономика

Рольдік ойындар
Ұсынылған өмірлік жағдайға байланысты сұрақтар:
* Сіздің ойыңызша, мәселе неде?
* Бұл мәселені қалай туғызады?
* Мәселенің бар болуы жайлы сіздің дәлеліңіз бен
қарсы пікірініз қандай?
*Берілген мәселеден шығу жолдарына
ұсынысыңыз қандай?

Мысалы:
1. Сіз кәсіпкерсіз, өзіңіздің кәсіпорыныңызды
дағдарыстан қалай алып шығасыз?
2. Бағаны тұрақтандыру саясатындағы
мемлекеттің рөлі?
3. Отандық өнімдерінің шетел нарығындағы
орны?

Сөзжұмбақтарды шешу:
Сөзжұмбақты шешу – балалардың сөздік
қорын байытып қана қоймай, сонымен қатар
өмірлік позийиясын дамытуға негіз болады.
Сөзжұмбақтарды мұғаліммен қатар
оқушылар да құрастыруы мүмкін. Бұл
олардың белсенділігін, оқуға деген
қызығушылығын арттырады.
Мысалы: «Менеджмент» сөзіне сөзжұмбақ
құру.

М
Е
Н
Е
Д
Ж
М
Е
Н
Т

Деңгейлеп оқыту технологиясы:
1-ші деңгейдің тапсырмаларын барлық оқушы (үлгерімі
төмен де, жоғары да) орындауға міндетті. Бұл деген сөз
мұғалім барлық оқушыға бірдей қарайды, оларды алдын
ала қабілетті және қабілетсіз деп бөлуден аулақ болып,
оқушы көңіліне кірбің келтірмейді. Әрі барлық оқушы
мемлекеттік стандарт білімін меңгергеніне кепілдік
болады. Деңгейлік тапсырмаларды орындауды
оқушылар барлығы бір уақытта бастайды және
әрқайсысы өз білім шыңына өзінің жеке қабілеттеріне
қарай жетеді. Әрбір оқушы жоғарғы деңгейге жетуге
мақсат етеді, өйткені әрбір деңгейлік тапсырманы
орындағаны үшін оқушы балл жинап отырады

1-ші деңгей
1-ші деңгейде оқушылар репродуктивтік әрекеттер
жасайды. Олардың қызметіне мұғалімді мұқият тыңдау,
зерттеліп жатқан объектіні бақылау, нұсқа бойынша
практикалық әрекеттерді жасау жатады. Бұл деңгейде
олардан ұғымдарды, фактілерді, ережелерді білу және
оларды үлгі бойынша қолдана білу талап етіледі.
(Сұрақтар түрі: Не?
Қашан? Қай жылы? Қайда? Неге? Аяқта, формуланы жаз,
т.б.)
Мысалы:
Бухгалтерлік есеп туралы заң қашан қабылданды?
Жалпы табыстың формуласы?
Экономика дегеніміз не?

2-ші деңгей
2-ші деңгейдің тапсырмалары оқушылардан өз білімдерін
түрлі жағдайда қолдана білуін қажет етеді. Бұл жерде
оқушының танымдық қызметіне оқу материалын өзгерту,
оны сыни тұрғыдан ұғыну, шешім қабылдаудың тиімді
жолдарын іздеу, білімді салыстыру жатады.
(Тапсырмалар түрі: түсіндір, бірнеше тәсілмен шеш,
тексер,салыстыр,талда, құрылымы қандай,
классификация жаса, т.б.)
1. Табыс пен пайданың айырмашылығы?
2. Көлденең талдау және тікелей талдаудың
айырмашылығы?

3-ші деңгей
3-ші деңгейде оқушылар танымдық-ізденушілік
сипаттағы, білімнің тереңделуіне бағытталған
тапсырмаларды орындайды. Бұл тапсырмалар
оқушылардан жаңа әдістерді пайдаланып, білімдерін
қалыптан тыс жағдайда қолдана білуін талап етеді
(Тапсырмалар түрі: өз шешіміңді тап, алгоритм жаса,
жүйеле, зертте, қорытынды шығар, жетістіктерін
сипатта, сәйкес келе ме, қорытындылар дұрыс па, т.б.)
Мысалы:
1.Кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдаңыз?
2.Кәсіпорынның қаржылық көрсеткіштерін анализдеу?
3.Инвестициялық жобаларды зерттеңіз?

«КӨШ» ОЙЫНЫ

“Адасқан сөздер”
Э
О
О
М
И
К
Т
О
М

К
О
Н
И
Н
А
И
В
А

М
А
К
Л
Ф
М
А
И
Ц

Э
О
Р
И
Ц
Я
Р
К
Я

К
О
Н
И
Н
И
Т
Е
Н

И
М
О
У
Г
М
К
Р
Е

К
Д
А
Ц
Е
А
Е
Б
О

А
О
Т
И
Я
К
Р
Ж
А

“Дискуссиялық карта” әдісі
І топ
Еңбекті
ұйымдастыруды
жақсарту

ІІ топ
Бағаны
тұрақтандыру
саясатындағы
мемлекеттің рөлі?

ІІІ топ
Отандық өнімдерінің
шетел нарығындағы
орны?

Оқушының аты
жөні
Ахметов
Алайдаров
Бижанов
Есекеева
Ермаханова

Жинаған балл саны
№1

№2

№3

№4

№5

Қосымша
балл

Бағасы


Ұқсас жұмыстар
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Оқу процесін ұйымдастыру формалары
Құрақ көрпеше тігу. Эскиз бойынша құрақты пішу. Құрақты қол тігісімен біріктіру
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Деформацияланған серіппенің потенциа
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспары
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ЛОГАРИФМ
Пәндер